معرفی و دانلود کتاب صوتی بیش فعالی بد نیست

عکس جلد کتاب صوتی بیش فعالی بد نیست
قیمت:
۶,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بیش فعالی بد نیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بیش فعالی بد نیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بیش فعالی بد نیست

کتاب صوتی بیش فعالی بد نیست یکی از معدود آثاری است که برای توضیح این اختلال برای کودکان نوشته شده. آدری پن، نویسنده‌ی برنده‌ی جایزه Helen Keating Ott داستان پسری به نام جیمی را روایت می‌کند که تحرک بالای او در کلاس، همکلاسی‌هایش را آزار می‌دهد. معلم تصمیم می‌گیرد این اختلاف را حل کند و یک بازی خلاقانه برای دانش‌آموزانش ترتیب می‌دهد... .

درباره‌ی کتاب صوتی بیش فعالی بد نیست

بعضی بچه‌ها همیشه درحال بالا و پایین پریدن هستند، آن‌ها نمی‌توانند پشت میز بنشینند و حتی در سکوت کامل نمی‌توانند تمرکز کنند. اگر شما یک همکلاسی یا دوست با این ویژگی دارید پیشنهاد می‌کنیم با ما در معرفی کتاب صوتی بیش فعالی بد نیست (A.D.D. not B.A.D.) از آدری پن همراه شوید. اگر هم خودتان عضو پرانرژی و بازیگوش جمع هستید که چه بهتر، پس این داستان جذاب دقیقا مناسب شماست!

کلاس آقای جوگدور همیشه پر از شوخی‌های دوستانه و سروصداست. او که به دانش‌آموزانش علاقه زیادی دارد همیشه روش‌های جالبی را برای آموزش‌هایش انتخاب می‌کند. امروز نوبت به معرفی اختلال بیش‌فعالی-کم‌توجهی رسیده، چیزی که باعث شده جیمی نتواند مثل بقیه آرام روی صندلی بنشیند. آقای جوگدور ابتدا از بچه‌ها می‌خواهد کفش‌هایشان را دربیاورند و با کفش دیگری راه بروند. سپس یک جعبه پر از کفشدوزک به کلاس می‌آورد، یک موجود کوچک و زیبا که قرار است درس بزرگی به آن‌ها بدهد... .

جالب است بدانید آدری پن این داستان را با الهام از پسر خود نوشته و به همین دلیل تصویری واقعی از بیش‌فعالی-کم‌توجهی ترسیم می‌کند. کتاب صوتی بیش فعالی بد نیست با ترجمه‌ی معصومه رمضانی دراختیار شما قرار گرفته و نشر صوتی آوارسا تهیه‌ی نسخه‌ی گویای آن را برعهده داشته است.

نکوداشت‌های کتاب بیش فعالی بد نیست

  • تلاش نویسنده برای کمک به کودکان و والدینی که درگیر بیش‌فعالی هستند ستودنی است. (Paul George Prunier، پزشک)
  • یک کتاب روشنگر و سرگرم‌کننده که به کودکان خردسال می‌آموزد بیش فعالی چگونه است. (waterstones.com)

کتاب صوتی بیش فعالی بد نیست مناسب چه کسانی است؟

شنیدن این اثر آموزنده به کودکان 3 تا 7 ساله توصیه می‌شود.

با آدری پن بیشتر آشنا شویم

آدری پن (Audrey Penn) نویسنده و مربی آمریکایی است که برنامه‌های آموزشی مختلفی برای کودکان اجرا می‌کند. او همچنین به‌عنوان یکی از معروف‌ترین سخنرانان کنفرانس‌های والدین و تربیت فرزند شناخته می‌شود.

جوایز و افتخارات آدری پن

  • زن برجسته‌ی سال آمریکا در 1975
  • برنده‌ی جایزه‌ی iParenting Media Awards در 2006
  • انتخاب به‌عنوان مادر نمونه ماه توسط Parenting. com در مارس 2005
  • برنده‌ی جایزه‌ی Helen Keating Ott برای مشارکت در ادبیات کودک سال 2002

در بخشی از کتاب صوتی بیش فعالی بد نیست می‌شنویم

آقای جوگدور برای اینکه اِی. دی. اچ. دی و بیش فعالی رو توضیح بده، یک جعبه پر از کفشدوزک رو از توی کشوی میزش درآورد و به دانش‌آموزهاش نشون داد. بعضی از بچه‌ها از دیدنشون ذوق کردن، بعضی‌ها بدشون اومد و تعدادیشون هم تعجب کردن. آقای جوگدور خندید و گفت: «من خیلی کفشدوزک‌ها رو دوست دارم. اون‌ها بسیار زیبا و مفیدن. هیچوقت گاز نمی‌گیرن و نیش نمی‌زنن.»

بعد از بچه‌ها پرسید: «خب حالا کی فکر می‌کنه توی کلاس از همه باهوش‌تره؟»

همه دستشون رو بالا بردن. «خیلی هم خوب. من از همه می‌خوام که به صندلی‌هاشون برگردن و خیلی ساکت بشینن. همه به جز جیمی جامپینگ‌بین. اون قراره به من کمک کنه.» کلاس آقای جوگدور برای دانش‌آموزها خیلی سخت بود که سر جاشون بشینن چون همه‌شون خیلی هیجان‌زده بودن. ولی به حرف معلمشون گوش کردن و کارشون رو به خوبی انجام دادن. آقای جوگدور و جیمی جامپینگ‌بین جعبه کفشدوزک‌ها رو گرفتن و دور کلاس راه رفتن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
بیش‌فعالی بد نیست

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بیش فعالی بد نیست
نویسنده
مترجممعصومه رمضانی
راویامیرحسین صداقتی، محمد طالشیان
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بیش فعالی بد نیست

برای دریافت کتاب صوتی بیش فعالی بد نیست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.