معرفی و دانلود کتاب صوتی تاریخ قرن بیستم - بخش پنجم: ده‌تایی‌ها

عکس جلد کتاب صوتی تاریخ قرن بیستم - بخش پنجم: ده‌تایی‌ها
قیمت:
20000 تومان - 2.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تاریخ قرن بیستم - بخش پنجم: ده‌تایی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تاریخ قرن بیستم - بخش پنجم: ده‌تایی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تاریخ قرن بیستم - بخش پنجم: ده‌تایی‌ها

در کتاب صوتی تاریخ قرن بیستم - بخش پنجم: ده‌تایی‌ها اثر شون لنگ، ده تصویر نمادین، ده دستاورد تکنولوژی، ده فیلم اثرگذار، ده نهاد مهم بین‌المللی و ده تدبیر نادرست در قرن بیستم ارائه شده است.

کتاب صوتی تاریخ قرن بیستم (Twentieth century history) از مجموعه کتاب‌های دامیز (For Dummies)، شما را به سفری جذاب و شنیدنی به یکی از پرحادثه‌ترین دوره‌های تاریخ جهان می‌برد و با انسان‌ها، مکان‌ها، دولتمردان و حوادثی آشنا می‌کند که جهان امروز را ساخته‌اند. این اثر اطلاعات مفیدی درباره‌ی جنگ‌های جهانی، نظم نوین جهان، راه یافتن بشر به فضا و پیشرفت‌های بزرگ علمی و فناوری به مخاطبانی که علاقمند به تاریخ جهان و علوم سیاسی هستند، ارائه می‌کند.

شون لنگ (sean Lang) در این کتاب صوتی به شما می‌گوید که چه افرادی، چه زمانی و در چه مکانی تاریخ جهان را در قرن گذشته رقم زده‌اند، و اطلاعات مهمی درباره‌ی این قرن به شما می‌دهد. اینکه جنگ‌ها در قرن 20 چرا شروع شدند، چگونه تمام شدند و بر جهان کنونی چه تاثیراتی گذاشتند، تأثیرگذارترین جریان‌های فکری و جنبش‌های قرن پیشین کدام بوده‌اند و سرنوشت‌شان چه شده است و چه پیشرفت‌هایی در دانش و فناوری بشر قرن 20 وجود داشت که توانسته این قرن را با قرون پیش از خود متفاوت‌تر کند.

این اثر یکی از درخشان‌ترین کتبی است که درباره‌ی تاریخ عمومی جهان در قرن 20 به نگارش درآمده. موضوعات بسیار مهمی از قبیل: امپریالیسم و استعمارزدایی، فرهنگ همگانی، قوم‌گرایی و نژادپرستی ابتدایی و حرکت جامعه جهانی به سوی مبارزه با آپارتاید و عزم بین‌المللی برای برابری نژادی در جهان نو، گسترش عظیم کمونیسم و زوال این تفکر، فمنیسم و موضوع زنان و حقوق زنان، جنبش‌های زنان و حرکت تاریخ به سوی برابری جنسیتی، پررنگ شدن نقش ورزش در تعاملات بین‌ نژادی و نزدیکی انسان‌ها به یکدیگر، ارتباطات بین‌الملل، اکتشافات مهیج و تغییرات سریع جمعیتی، صنعت و تجارت و گردش سریع پول، فناوری نوین و پیشرفت‌های شگفت‌انگیز تکنولوژی، مکانیزه شدن کشاورزیِ سنتی، در این کتاب بیان شده است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
بخش پنجم: بخش ده‌تایی‌ها - فصل بیست و یکم: ده تصویر نمادین
25 دقیقه
فصل بیست و دوم: ده دستاورد تکنولوژی
18 دقیقه
فصل بیست و سوم: ده فیلم اثرگذار
18 دقیقه
فصل بیست و چهارم: ده نهاد مهم بین‌المللی
18 دقیقه
فصل بیست و پنجم: ده تدبیر نادرست

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تاریخ قرن بیستم - بخش پنجم: ده‌تایی‌ها
نویسنده
مترجممهرک ایروانلو
راویحسن آزادی
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی تاریخی، فلسفی و اجتماعی، کتاب‌های تاریخ جهان
قیمت نسخه صوتی
20000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تاریخ قرن بیستم - بخش پنجم: ده‌تایی‌ها

هانیه هژبرالساداتی
۱۴۰۲/۱/۳
خلاصه مفید نسبتا بی طرف طنز شیرین و انتقادی نظم دهنده به ذهن تاریخی با بیان عالی مثل یک سریال بسیار عالی بود که وقت تمام شدن دل آدم می‌گیرد…
رضا نقدی
۱۴۰۱/۹/۱۰
حتما گوش کنید همه ۵ جلدش عالیه، ترجمه و گویندگی‌اش هم خوبیه ممنونم از کتابراه... 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻❤️❤️❤️
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تاریخ قرن بیستم - بخش پنجم: ده‌تایی‌ها

برای دریافت کتاب صوتی تاریخ قرن بیستم - بخش پنجم: ده‌تایی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.