معرفی و دانلود کتاب صوتی تجربه‌ی تظاهر به عزاداری مارینا

عکس جلد کتاب صوتی تجربه‌ی تظاهر به عزاداری مارینا
قیمت:
11000 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تجربه‌ی تظاهر به عزاداری مارینا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تجربه‌ی تظاهر به عزاداری مارینا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تجربه‌ی تظاهر به عزاداری مارینا

کتاب صوتی تجربه‌ی تظاهر به عزاداری مارینا نوشته‌ی مارینا ویشنیوتسکایا، یک داستان کوتاه کمدی-تراژیک است که براساس خاطرات واقعی خود نویسنده نوشته شده و در آن به روایت شرایط زندگی و فرهنگی مردم طبقه متوسط و فقیر در دوران شوروی می‌پردازد.

درباره کتاب صوتی تجربه‌ی تظاهر به عزاداری مارینا:

داستان اصلی این کتاب درمورد فراز و نشیب‌های زندگی یک زن روس در قرن 20 است. نویسنده دشواری‌ها و تجربه‌های تلخ دوران جوانی خود را با لحنی شیرین برای شما روایت می‌کند. او همچنین به این نکته اشاره می‌کند که با تمام مشکلاتی که وجود دارد، زندگی در جریان است و انسان باید با صبر و شکیبایی این مسیر را تا آخر طی کند.

مارینا ویشنیوتسکایا سعی کرده در این اثر مجموعه‌ای از داستان‌های مرتبط با زمان شوروی و پساکمونیست در روسیه را جمع‌آوری کند. همچنین نوع پوشش مردم در آن زمان در موقعیت‌های مختلف به خوبی وضعیت مد و پوشاک دوران شوروی را بازگو می‌کند. شنوندگان در کتاب تجربه‌ی تظاهر به عزاداری مارینا با قسمتی از فرهنگ و سنن رایج آن جامعه آشنا می‌شوند.

شنیدن کتاب صوتی تجربه‌ی تظاهر به عزاداری مارینا به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

علاقه‌مندان به ادبیات روسیه و داستان کوتاه از شنیدن این کتاب لذت خواهند برد.

مارینا ویشنیوتسکایا را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده، شاعر و فیلمنامه‌نویس معاصر روس در سال 1955 و در خارکف اکراین متولد شد. او در شانزده سالگی با خانواده خود به روسیه نقل مکان کرد و در سال 1979 در رشته فیلمنامه‌نویسی از دانشگاه مسکو فارغ‌التحصیل شد.

مارینا آرتورُونا ویشنیو وِتسکایا (Marina Arturovn Vishnevetskayaa) تا به حال در زمینه‌های مختلفی نویسندگی کرده و به غیر از رمان و داستان و کوتاه، سناریوهای مختلفی برای تولیدات تلویزیونی و برنامه‌های مستند و سینمایی نوشته است.

در بخشی از کتاب صوتی تجربه‌ی تظاهر به عزاداری مارینا می‌شنویم:

من یک دخترخاله دارم که زنی خشن است. چون که پسرش در سربازی کشته شد. بعد از مدتی پسرش را با تابوتی از جنس روی آوردند و حتی اجازه ندادند که او پسر مرحومش را برای آخرین بار ببیند تا بفهمد وضعیت پسرش چگونه است. در یک چنین شرایطی فرد از شدت غم و اندوه پاهایش به قدری بی‌قرار می‌شود که به سختی می‌تواند بر روی پاهایش بایستد و حتی فکرش را بکنید که آیا می‌توان با این وضعیت دیگر به صورت عادی زندگی کرد؟ خیر. دیگر ممکن نیست.

سر خاک پسرش دختر خاله‌ام به سمت نامزد پسر مرحومش رفت. مقابل او ایستاد و به صورتش تف کرد. بعد با دستمال جیبی خود پودر صورت و رژلب نامزد پسرش را پاک کرد. آن دو نفر نتوانستند با یکدیگر ازدواج کنند. چون کمی بعد از این که با یکدیگر نامزد کردند، پسر دختر خاله‌ام به سربازی رفت. هرچند آن مرحوم دلبستگی چندانی به نامزدش نداشت.

با این وضع موجود همینطور کنار بدن بی‌جان مادرم ایستاده بودم و این افکار را درون ذهنم با خود مرور می‌کردم. به عقیده‌ی من رفتن به مراسم تدفین دیگران یک چیز است و رفتن به مراسم خاکسپاری خویشان و عزیزان یک چیز دیگر. این دو کاملا با یکدیگر متفاوت هستند...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
بخش اول
11 دقیقه
بخش دوم
12 دقیقه
بخش سوم
10 دقیقه
بخش چهارم
9 دقیقه
بخش پنجم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تجربه‌ی تظاهر به عزاداری مارینا
نویسنده
مترجمایمان کیمی نژاد ملائی
راویدل آرام نجفی
ناشر صوتیانتشارات ایماد
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۴۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
11000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تجربه‌ی تظاهر به عزاداری مارینا

آناهیتا حسن پور
۱۴۰۰/۹/۲۱
برای آشنای باادبیات روسیه، برایم مفید بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تجربه‌ی تظاهر به عزاداری مارینا

برای دریافت کتاب صوتی تجربه‌ی تظاهر به عزاداری مارینا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.