معرفی و دانلود کتاب صوتی تبعید و سلطنت

عکس جلد کتاب صوتی تبعید و سلطنت
قیمت:
77000 تومان - 8.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تبعید و سلطنت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تبعید و سلطنت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تبعید و سلطنت

کتاب صوتی تبعید و سلطنت در بر دارنده‌ی 6 داستان کوتاه و جذاب از یکی از نویسندگان بزرگ قرن بیستم آلبر کامو است که شما را با فلسفه دینی و اعتقادی پیچیده‌ و مبهمی روبه‌رو می‌کند و در نهایت راهی جز بررسی و تفکر در دل داستان‌ها جلوی پای شما نمی‌گذارد.

کتاب صوتی تبعید و سلطنت (Lexil et le Royaume) داستان‌های مستقلی دارد که تا حدود زیادی از لحاظ خصوصیات روحی مشابه یکدیگرند. داستان‌های این کتاب عبارتند از: هرزه زن، مرتد یا ضمیر سرگردان، گنگ‌ها، میهمان، ژونا یا هنرمندی در حین کار، نذر یا صخره‌ای که حرکت می‌کند. در این داستان‌ها مخاطب ابتدا با مردان و زنان و مکان‌هایی به ظاهر متفاوت و خاص روبه‌رو می‌شود اما پس از مدتی و با کمی تامل درمی‌یابد که بسیاری از آن‌ها برایش آشنا هستند.

آلبر کامو (Albert Camus) نویسنده، فیلسوف و روزنامه‌نگار الجزایری، فرانسوی بود. پدر او فرانسوی فقیری بود که در الجزایر برزگری را پیشه خود ساخت. یک سال پس از این که کامو پا به این دنیای پرطلاتم گذاشت جنگ جهانی اول شروع شد و پدرش به جبهه رفت و در همان سال‌ها جان خود را از دست داد. کامو در هنگام جنگ جهانی دوم اعدام «گابریل پری» را از نزدیک دید که این اعدام باعث شد حس شورش علیه آلمان‌ و نازیسم در او زنده شود. یک سال بعد از آن عضو گروه مقاومت فرانسه شد و شروع به فعالیت روزنامه‌نگاری زیرزمینی کرد. وی در این گروه با جان پل سارتر آشنا شد. رابطه او با سارتر بعد از خروج او از حزب کمونیست کم‌رنگ‌تر شد.

کامو یکی از نویسندگان بزرگ قرن 20 و نویسنده‌ی کتاب معروف بیگانه است. آلبر کامو پس از رودیارد کیپلینگ جوان‌ترین برنده‌ جایزه‌ی نوبل و همچنین اولین نویسنده‌ی زاده‌ی قاره آفریقا است که این عنوان را بدست آورده. وی در این سال‌ها کتاب‌های پر‌فروش و فلسفی فرانسه یعنی «طاعون» و «انسان طاغی» را نوشت. دیگر آثار معروف او عبارت‌اند از: «مرگ خوش»، «آدم اول»، «تبعید و حکومت وجدان»، «تبعید و سلطنت» و... . او در سال 1960 و در سن 47 سالگی بر اثر سانحه‌ی تصادف نزدیک سن، در شهر ویل‌بلویل درگذشت و رمان «آدم اول» وی برای همیشه ناتمام ماند و نگارشش به پایان نرسید.

در قسمتی از کتاب صوتی تبعید و سلطنت می‌شنویم:

«کمی بعد، آموزگار جلوی پنچره سالن کلاس ایستاده بود و به نور زرد رنگی که از بلندی‌های آسمان به سطح فلات می‌ریخت نگاه می‌کرد. ولی حتی لحظه‌ای هم آن را نمی‌دید. پشت سر او، روی تخته سیاه بین پیچ و خم‌های رودهای فرانسه با دست‌خطی ناشیانه جمله‌ای نوشته شده بود: «تو برادر ما را تحویل پلیس دادی، جزایش را خواهی دید.» دارو به آسمان و به فلات نگاه کرد و از آن‌جا به زمین محوی که...»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
نمونه 3
25 دقیقه
داستان اول: هرزه زن - قسمت اول
33 دقیقه
قسمت دوم
26 دقیقه
داستان دوم: مرتد یا «ضمیر سرگردان» - قسمت اول
17 دقیقه
قسمت دوم
20 دقیقه
قسمت سوم
27 دقیقه
داستان سوم: گنگ‌ها - قسمت اول
18 دقیقه
قسمت دوم
21 دقیقه
داستان چهارم: میهمان - قسمت اول
24 دقیقه
قسمت دوم
27 دقیقه
داستان پنجم: ژونا یا «هنرمندی در حین کار» - قسمت اول
33 دقیقه
قسمت دوم
24 دقیقه
قسمت سوم
17 دقیقه
قسمت چهارم
27 دقیقه
داستان ششم: نذر یا «صخره‌ای که حرکت می‌کند» - قسمت اول
25 دقیقه
قسمت دوم
24 دقیقه
قسمت سوم
24 دقیقه
قسمت چهارم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تبعید و سلطنت
نویسنده
مترجممحمدرضا آخوندزاده
راویمیلاد میرزائی
ناشر چاپیانتشارات ققنوس
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۵۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
77000 ت - 8.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تبعید و سلطنت

Hamed Baserinia
۱۳۹۸/۱۰/۹
گوینده کتاب صدای دلنشینی داره اما ترجمه کتاب افتضاح و پر از سانسوره. حیف پول
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تبعید و سلطنت

برای دریافت کتاب صوتی تبعید و سلطنت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.