معرفی و دانلود کتاب صوتی تلاش روبی برای تنها نبودن

عکس جلد کتاب صوتی تلاش روبی برای تنها نبودن
قیمت:
۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تلاش روبی برای تنها نبودن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تلاش روبی برای تنها نبودن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تلاش روبی برای تنها نبودن

کتاب صوتی تلاش روبی برای تنها نبودن نوشتهٔ لیسا هارکریدر، داستان دختری به نام «روبی» را تعریف می‌کند که از طرف مدرسه به همراه دوستانش به شهربازی می‌رود تا حسابی خوش بگذرانند.

موضوع کتاب صوتی تلاش روبی برای تنها نبودن چیست؟

یک روز روبی و دوستش تصمیم گرفتند که به شهربازی بروند و به همین خاطر بسیار هیجان‌زده بودند. آن‌ها همهٔ وسایل بازی را سوار شده بودند و هر وسیله‌ای هم تعداد مشخصی صندلی داشت. آن‌ها سوار هر صندلی که می‌شدند، باید حساب می‌کردند که چند نفرشان می‌توانند از واگن‌ها استفاده کنند. به همین خاطر برای استفاده از هر وسیلهٔ بازی باید رای‌گیری می‌کردند که چه کسانی می‌توانند چنین شانسی را به دست آورند و به همین صورت خاطره زیبایی را برای خودشان رقم زدند.

لیسا هارکریدر (Lisa Harkrader) در کتاب تلاش روبی برای تنها نبودن (Ruby Makes It Even) با روایت یک داستان بسیار جذاب و سرگرم‌کننده به بچه‌ها مفاهیم ریاضی، جمع‌وتفریق و اعداد زوج و فرد را آموزش می‌دهد.

کتاب صوتی تلاش روبی برای تنها نبودن مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 5 تا 8 سال و والدینی که قصد دارند برای بچه‌های خود قصه‌های آموزنده بگویند، مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی تلاش روبی برای تنها نبودن می‌شنویم:

پس امیلی هم به گروهمون اضافه شد و چهارتایی راه افتادیم. بقیه‌ی بازی‌ها رو امتحان کردیم و چون صندلی‌ها چهار نفره بودن، نیازی نبود که کسی تنها بشینه.

صدای منگو اسکریم هنوز هم به گوش می‌رسید ولی اونقدر داشت بهم خوش می‌گذشت که دیگه به اندازه‌ی قبل به نظرم ترسناک نمی‌رسید. راستش رو بخواین، برای اینکه سوارش بشیم ذوق هم داشتم. حتی وقتی بهش فکر می‌کردم، نمی‌تونستم براش صبر کنم. همه‌ش هم به خاطر این بود که دیگه تعدادمون فرد نبود.

روبی: «دیگه بهم ثابت شد که عدد زوج خیلی از عدد فرد بهتره.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
تلاش روبی برای تنها نبودن

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تلاش روبی برای تنها نبودن
نویسنده
مترجممعصومه رمضانی
راوینرگس داغمه چی، شهربانو حسینی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تلاش روبی برای تنها نبودن

نفیسه کرباسی زاده
۱۴۰۱/۳/۱۶
با سلام و وقت بخیر. صدای بچگانه دوست داشتنی راوی قصه جذاب است. ضمن آموزش اعداد نحوه تفکر برای حل مساله را آموزش می‌دهد و اهمیت بازی را برای کودک یادآور میشود.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تلاش روبی برای تنها نبودن

برای دریافت کتاب صوتی تلاش روبی برای تنها نبودن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.