معرفی و دانلود کتاب صوتی تورم را دور بزنید: تکنیک‌های سرمایه‌ گذاری برای دستیابی به سود

عکس جلد کتاب صوتی تورم را دور بزنید: تکنیک‌های سرمایه‌ گذاری برای دستیابی به سود
قیمت:
۳۲,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تورم را دور بزنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تورم را دور بزنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تورم را دور بزنید: تکنیک‌های سرمایه‌ گذاری برای دستیابی به سود

کتاب صوتی تورم را دور بزنید اثری از کندریک فرناندز در حوزه‌ی اقتصاد است. فرناندز در این کتاب، با زبانی ساده، تعریفی مقدماتی از تورم ارائه داده است. او همچنین آثارِ مخرب تورم را بر پس‌اندازهای افراد و سرمایه‌گذاری‌های خرد و کلان بررسی کرده و راهکارهایی را جهت مقابله با این پدیده معرفی می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی تورم را دور بزنید

کندریک فرناندز (Kendrick Fernandez) در کتاب صوتی تورم را دور بزنید (Hack Inflation) بر موضوع تورم متمرکز است. فرناندز در این کتاب، برخی از ابزارها و استراتژی‌های سرمایه‌گذاری را که می‌توانند در خنثی کردن اثر تورم بر دارایی‌های شخصی مؤثر باشند، شرح داده است. او طبقه‌بندی‌های مختلف دارایی‌ها را معرفی کرده و توضیح می‌دهد که هر کدام از آن‌ها، در مقابل تورم و فشارهای اقتصادی، چه عملکردی دارند. فرناندز همچنین به موضوع سرمایه‌گذاری‌ و شیوه‌های کارآمد آن پرداخته و معایب و مزایای هر نوع سرمایه‌گذاری را نیز توضیح می‌دهد. اَبَر تورم، چیستی، علت بروز و راه مقابله با آن نیز از جمله مطالبی است که در این کتاب مورد بررسی قرار گرفته است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی تورم را دور بزنید

اما تورم چیست؟ کندریک فرناندز در کتاب صوتی تورم را دور بزنید، به زبان ساده این مفهوم را توضیح داده است: به فرآیند افزایش قیمت کالاها و خدمات در یک جامعه به‌طور پیوسته و مداوم و در یک بازه‌ی زمانی مشخص به‌اصطلاح تورم گفته می‌شود. تورم از قدرتِ خرید افراد می‌کاهد اما این کاهش، برای همه‌ی افراد و در مورد تمامی کالاها و خدمات یکسان نیست که همین موضوع، پیش‌بینی شرایط اقتصادی آن جامعه و تجزیه و تحلیل سود و زیانِ فرصت‌های آتیِ سرمایه‌گذاری را با مشکل مواجه می‌کند. به باور اقتصاددانان، تورم به دو دلیل به‌وجود می‌آید: کاهش عرضه یا افزایش تقاضا و نیز رشد عرضه‌ی پول مازاد بر شتاب رشد اقتصادی (رشد نقدینگی). هنگامی که تعادل میان عرضه و تقاضا به‌هم می‌خورد، به این معنی که یا تقاضا در بازار افزایش می‌یابد یا از میزان عرضه کاسته می‌شود، قیمت کالا افزایش پیدا می‌کند و در نتیجه تورم ایجاد می‌شود. ادامه‌دار شدنِ این عدمِ تعادل، به ایجاد تورم مزمن منجر می‌شود.

تورم آثار مخربی را به دنبال دارد: تصمیم‌گیری‌های اقتصادی در سطحِ کلان را با دشواری مواجه می‌کند، مانع از سرمایه‌گذاری‌های خارجی می‌شود، شکاف طبقاتی را افزایش داده و بر اقشار ضعیف و کم‌درآمد، فشار مضاعف وارد می‌کند و فعالیت‌های مخرب اقتصادی نیز احتکار و اختلاس را افزایش می‌دهد. تورم بر خلاف تصور عموم، می‌تواند مزایایی را نیز در بر داشته باشد: میزان اندکی از تورم، به پویایی تولید کمک کرده و باعث می‌شود سرمایه‌های راکد و سرگردان، به‌جای آنکه بلااستفاده باقی بمانند، خرج شده یا در فرآیندهای مولد، سرمایه‌گذاری شوند.

کندریک فرناندز در کتاب صوتی تورم را دور بزنید، راهکارهایی را معرفی می‌کند تا با به‌کارگیریِ آن‌ها، از پس‌انداز خود محافظت کرده و سرمایه‌گذاری‌های مؤثرتر و ایمن‌تری داشته باشید. او ویژگی‌های انواعِ دارایی‌ها را برمی‌شمارد و یک برنامه‌ی عملی را جهت مواجهه با پیچیده‌ترین حالات ممکن تورمی ارائه می‌دهد. کتاب صوتی تورم را دور بزنید، با ترجمه‌ی لیلی پسندیده و خوانش حامد بیطرفان، توسط نشر شادن پژواک، ناشر کتاب‌های دیجیتال به انتشار رسیده است.

در نکوداشت کتاب صوتی تورم را دور بزنید

  • مطالعه‌ی کتاب تورم را دور بزنید به تمام کسانی که در پیِ یافتن اطلاعاتی درباره‌ی شیوه‌ی خرج کردنِ منابع مالی و تضمین آینده‌ای امن‌تر و مرفه‌تر برای خود هستند، به‌شدت توصیه می‌شود. (RealDeal)

کتاب صوتی تورم را دور بزنید مناسب چه کسانی است؟

اگر اطلاعات اندکی درباره‌ی تورم دارید و علاقه‌مند هستید با این مفهوم بیشتر آشنا شوید و راه‌هایی را برای مقابله با آن فرا گیرید، کتاب صوتی تورم را دور بزنید برای شماست.

در بخشی از کتاب صوتی تورم را دور بزنید: تکنیک‌های سرمایه‌ گذاری برای دستیابی به سود می‌شنویم

سرمایه‌گذاران کالاها را به دو دسته‌ی کالای نرم و کالای سخت تقسیم کرده‌اند. اقلامی مانند گندم، ذرت، سویا و به‌طور کلی کالاهایی که رشد می‌کنند یا کالاهایی مانند گاو که در دامداری پرورش پیدا می‌کنند، کالای نرم نامیده می‌شوند و اقلامی مثل نفت که دسترسی به آن نیاز به استخراج از زمین، حفاری یا معدن دارد، در دسته‌ی کالاهای سخت قرار می‌گیرند.

چرا کالاها عملکرد خوبی در مقابل تورم دارند؟ همان‌طور که گفته شد، تورم قدرت خرید واحد پولی را کاهش می‌دهد یا به عبارت دیگر، همه‌چیز گران‌تر می‌شود. اقلامی که همیشه مورد تقاضا هستند، به‌طور پیوسته افزایش قیمت دارند. این‌جاست که باید به کالاها توجه کرد. وقتی روی یک کالا سرمایه‌گذاری می‌کنید، اساساً با پولی معامله می‌کنید که به مرور زمان ارزش آن به‌دلیل تورم کمتر می‌شود و در قبال آن، چیزی به‌دست می‌آورید که ارزش آن در طول زمان افزایش پیدا می‌کند. اگر در طولانی‌مدت روی کالاها سرمایه‌گذاری کنید، می‌شود گفت از اثر تورم ایمن خواهید بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
مقدمه‌ای بر تورم
18 دقیقه
فصل اول: فلزات گران‌بها
21 دقیقه
فصل دوم: کالاها

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تورم را دور بزنید: تکنیک‌های سرمایه‌ گذاری برای دستیابی به سود
نویسنده
مترجملیلی پسندیده
راویحامد بیطرفان
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تورم را دور بزنید

امیرفخری
۱۴۰۲/۹/۲۸
کتابی بسیار پر بار و خلاصه برای دوستاران اقتصاد و دانشجویان اقتصاد که برای فهمیدن همین اطلاعات مهم باید سالها پله‌های دانشگاه‌های پوچ و بی ارزش و مدرک گرا را طی نمایند.
mostafa mostafa
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
مطالبی که عنوان شده در عامه مردم مطرح هستند. خرید طلا و مسکن
نیاز به خرید کتاب نبود!
Vahid namdari
۱۴۰۲/۱۰/۲
خواندن این کتاب بد نیست و به دید اقتصادی فرد کمک خواهد کرد
علی اکبر صادقیان نسب
۱۴۰۲/۸/۱۲
مطالب کوتاه و پیش پا افتاده بود
سعید صادقی
۱۴۰۲/۷/۲۹
قیمت نسبت به محتوا بیشتربود
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تورم را دور بزنید

برای دریافت کتاب صوتی تورم را دور بزنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.