معرفی و دانلود کتاب صوتی ثروت هماهنگ

عکس جلد کتاب صوتی ثروت هماهنگ
قیمت:
90000 تومان - 9.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ثروت هماهنگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ثروت هماهنگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ثروت هماهنگ

اثری که زندگی شما را دگرگون خواهد کرد! جیمز آرتور ری در کتاب صوتی ثروت هماهنگ، با بیان واقعیاتی بنیادین درباره‌ی ساختار فکر و قواعد عملِ انسان، مسیر دستیابی به ثروت و سعادتی زوال‌ناپذیر را به مخاطبین خود نشان می‌دهد. اگر به طور جدی به تغییر ذهنیت و رفتار خود علاقه‌مندید، لحظه‌ای در فراگیری مطالب کتاب حاضر درنگ نکنید.

درباره کتاب صوتی ثروت هماهنگ:

اگر با دیدن این کتاب، گمان کردید که باز با کتابی درباره‌ی راه‌های پولدار شدن و مسیر دستیابی به ثروت اقتصادی و چیزهایی شبیه به این طرف هستید، باید گفت که سخت در اشتباهید! البته که جیمز آرتور ری راه‌های کسب ثروت را به شما خواهد آموخت، اما نکته اینجاست که ثروت در نظر او، به هیچ عنوان مترادف با پول و مادیات نیست. پول تنها بخشی از مفهوم بزرگ و کلیِ ثروت است.

در واقع اگر بخواهیم دقیق باشیم و از آموزه‌های خود جیمز آرتور ری استفاده کنیم، باید بگوییم که تنها یک‌پنجمِ ثروت انسان از پول و مادیات تشکیل شده است. چهار‌پنجمِ باقی‌مانده مربوط می‌شود به آنچه ما از روابط انسانی‌مان دریافت می‌داریم، و همچنین به سهمی که از سلامتِ ذهنی، روحی و جسمی داریم.

بنابراین آنچه از آن با عنوان ثروت هماهنگ (HARMONIC WEALTH) در کتاب جیمز آرتور ری بحث شده، نشان‌دهنده‌ی یک نوع بینشِ خاص نسبت به زندگی‌ست؛ بینشی که می‌کوشد مادیات و معنویات را به یک اندازه مورد توجه قرار دهد. چرا که مطابق این بینش، انسان ترکیبی از ماده و معناست. پس تنها راه خوشبخت شدنش نیز، توجه توأمان به رفاه مادی و آرامش معنوی‌ست.

بنابراین می‌توان چنین گفت: جیمز آرتور ری در کتاب ثروت هماهنگ، اساسی‌ترین رازهای کامیابی را با مخاطبین علاقه‌مند در میان گذاشته است. کامیابی‌ای که در نظر او از پنج بخش اصلیِ مالی، ارتباطی، ذهنی، جسمی و روحی تشکیل شده است. خواننده یا شنونده‌ی اثر حاضر، اگر فقط دستیابی به یکی از این پنج رکنِ ثروت را مد نظر داشته باشد، سود چندانی از مطالب کتاب نخواهد برد؛ اما اگر با تمام وجود خواهان برخورداریِ تمام و کمال از هر پنج رکن مذکور باشد، بی‌تردید کتاب ثروت هماهنگ را اثری شگفت‌انگیز خواهد یافت.

در پایان ذکر این این نکته نیز ضروری است: نسخه‌ی شنیداری کتاب ثروت هماهنگ که توسط نشر خوب واوخوان به تولید و انتشار رسیده، در اصل از سه کتاب مجزا تشکیل شده است. تیم کتابراه اکنون هر سه این کتاب‌ها را در قالب نسخه‌ای واحد خدمت شما تقدیم می‌کند.

نکوداشت‌های کتاب صوتی ثروت هماهنگ:

- من عاشق این کتابم! ری واقعیت را درست همانطور که هست به شما نشان می‌دهد. (جک کنفیلد)
- اگر قصد دارید تغییراتی اساسی در تمام جنبه‌های زندگی خود به وجود آورید، کتاب ثروت هماهنگ همان چیزی‌ است که به آن نیاز دارید. (amazon)

کتاب صوتی ثروت هماهنگ مناسب چه کسانی است؟

به تمام افرادی که خواهان بهبود کیفیت زندگی خود در سطوح گوناگون، اعم از مالی، شخصی و ... هستند، پیشنهاد می‌کنیم که پیگیر آموزه‌های جیمز آرتور ری در کتاب صوتی ثروت هماهنگ باشند.

با جیمز آرتور ری بیشتر آشنا شویم:

او سخنران انگیزشی و نویسنده‌ی کتاب‌هایی با عناوینِ «علم موفقیت»، «راز کامیابی» و «ثروت هماهنگ» است. ری در 22 نوامبر سال 1957 به دنیا آمده است. از نکات حاشیه‌ای زندگی او، ماجرای محکومیتش به قتل غیرعمد در سال 2011 است، که او را برای دو سال روانه‌ی زندانی ایالتی در آریزونا کرد. جیمز آرتور ری، این روزها (James Arthur Ray) بیشتر سرگرم برگزاری سمینارهای موفقیت است. گفتنی است که او سابقه‌ی گویندگی در مستند مشهور راز را نیز در کارنامه دارد.

جملات برگزیده کتاب صوتی ثروت هماهنگ:

- سرنوشتِ شما انعکاسِ شماست.
- عمل بدون فکر، بی‌خردانه، و فکر بدون عمل، ریاکارانه است.
- همه‌ی ما در یک مذهب مشترک هستیم و آن هم ثروت است.
- وقتی چشم امیدتان به خدا باشد، هیچ چیز آنقدر عجیب و خارق‌العاده نیست که پیش نیاید و اتفاق نیفتد.
- نپرسید دنیا به چه احتیاج دارد؛ بپرسید چه چیزی شما را زنده نگه می‌دارد. سپس همان کار را انجام دهید. چون آنچه دنیا نیاز دارد، مردمی است که به زندگی می‌اندیشند.

در بخشی از کتاب صوتی ثروت هماهنگ می‌شنویم:

چه کسی هستید؟ کجا هستید؟ به چه کار مشغولید؟ هر جوابی که به این سوالات دهید، این ذهن حیرت‌آور شماست که پاسخ می‌دهد. قدرت ذهنی شما واقعاً بالاتر از سنجش است. البته، مسیرهایی که در زندگی طی می‌کنیم توطئه‌ای برای کوچک نگه داشتن ذهن ماست. چندین سال قبل، زمانی که قدتان نصف امروز بود و قدرت ذهنتی‌تان زیاد بود را به یاد می‌آورید؟ پس از آن، کنجکاوی بدون مانع، شما را مرتباً به جلو سوق داد. برچسب‌های دیگران که شما را کوچک می‌خوانده‌اند، نمی‌شنیدید. تنبل! بی‌استعداد! ضعیف‌النفس! اینها برچسب‌هایی بودند که هنوز معنی‌شان را یاد نگرفته بودید و درباره خودتان استفاده نمی‌کردید. و می‌خواستید هر چیزی را یاد بگیرید، همه چیز را بدانید، هر کسی باشید. زمانی دراز طول کشید تا آتش کنجکاوی‌تان خاموش شود...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه (یک)
نمونه (دو)
12 دقیقه
مقدمه
42 دقیقه
آغاز کتاب نخست - فصل اول: یک جستجو، پنج رکن
29 دقیقه
فصل دوم: سفر من - رکن اول؛ مالی
19 دقیقه
فصل سوم: بزرگی حق ما از بدو تولد است
17 دقیقه
فصل چهارم: پول یک ابزار معنوی است
30 دقیقه
فصل پنجم: اکنون همه چیز مهیاست
57 دقیقه
فصل ششم: سرنوشت شما انعکاسی از شماست
39 دقیقه
فصل هفتم: پول موضوعی درونی است
27 دقیقه
فصل هشتم: ثروتمند شدن
39 دقیقه
فصل نهم: روندی غیرقابلِ توقف
43 دقیقه
فصل دهم: روال عادی ساختار ثروتمند شدن شما
4 دقیقه
آغاز کتاب دوم - رکن دوم؛ ارتباط
27 دقیقه
فصل یازدهم: خود را بشناسید
37 دقیقه
فصل دوازدهم: خود بالاترِ شما شدن
48 دقیقه
فصل سیزدهم: شخصی که دوست دارید عاشق شما شود باشید
3 دقیقه
رکن سوم؛ ذهنی
33 دقیقه
فصل چهاردهم: ذهن اعجاب‌انگیز شما
56 دقیقه
فصل پانزدهم: به هرآنچه باور داشته باشید خواهید رسید
26 دقیقه
فصل شانزدهم: افکار فعال
27 دقیقه
فصل هفدهم: انرژی در حرکت است
18 دقیقه
آغاز کتاب سوم - رکن چهارم؛ فیزیکی
66 دقیقه
فصل نوزدهم: معبدتان را پرورش دهید
22 دقیقه
فصل بیستم: ورزش، حرکت به سوی زندگی
23 دقیقه
فصل بیست و یکم: کلام بدن
3 دقیقه
رکن پنجم؛ روحی
37 دقیقه
فصل بیست و دوم: پلی به سوی روح
28 دقیقه
فصل بیست و سوم: کائنات بله می‌گویند
30 دقیقه
فصل بیست و چهارم: دعا
28 دقیقه
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ثروت هماهنگ
نویسنده
مترجمفیروزه مهرزاد
راویآرزو جعفرپور
ناشر چاپینشر افکار
ناشر صوتی واوخوان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۴ ساعت و ۲۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
90000 ت - 9.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ثروت هماهنگ

parinaz
۱۴۰۰/۸/۱۱
از کتابراه بابت ارائه ابن کتاب بسیار عالی و کاربردی و همچنین از انتخاب گوینده باصدای دلنشین و خوانش بسیار عااالی و توانمندش هم کمال تشکر رو دارم... این کتاب علاوه بر اینکه به هماهنگی ثروت مادی کمک میکنه، به هماهنگی تمامی ثروتهای معنوی درون و بیرون ما که شاید کمتر تو بیشتر کتابها بهش بها داده شده هم کمک مکنه البته با تکرار کتاب و انجام تمارینش.... و همینطور برای بدست اوردن عزت نفس هم کمک کننده ست..... باوجودی که کتاب رو تازه آغاز کردم ولی دوست دارم چندین و چند بار دیگر هم مطالب رو تکرار کنم چون احساس میکنم این تکرار به هماهنگی درون و بیرونم کمک خیلی زیای خواهد کرد که همه ما خواهانش هستیم... از دوستان عزیز میخوام که این کتاب رو حتما چندیدن و چند بار گوش دهید و با یکبار گوش دادنش قضاوتش نکنید... باتشکر
سما غفاری
۱۴۰۰/۱۱/۶
هنوز این کتاب رو تموم نکردم ولی تا اینجا عالی هم صدای گوینده و هم محتوای کتاب واقعا پیشنهاد می‌شه👌
مجید دبیری
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
عالی و مفید ممنون از کتابراه
بچاق امتیاز رو
حسین بصیری
۱۴۰۱/۱/۱۶
عالی👌👌👌👌👌👌
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ثروت هماهنگ

برای دریافت کتاب صوتی ثروت هماهنگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.