معرفی و دانلود کتاب سه زن

عکس جلد کتاب سه زن
قیمت:
۶۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سه زن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سه زن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سه زن

کتاب سه زن نوشته‌ی ثریا ام. لین درباره‌ی سه پرستار جوان است که با اهداف و شخصیت‌هایی متفاوت در جنگ جهانی دوم حضور دارند. زندگی هر سه‌ی آن‌ها در نبردی به خطر می‌افتد و ناچارند برای بقا به یکدیگر اعتماد کنند. این رمان جذاب که یکی از پرفروش‌ترین آثار آمازون محسوب می‌شود، به ستایش عشق و دوستی می‌پردازد.

معرفی کتاب سه زن:

دو پرستار جوان در یک ایستگاه قطار با هدف مشترک دیدار می‌کنند، پیوستن به جنگ! اسکارلت آرزومند است تا فرصتی پیدا کند و نامزد گمشده خود توماس را بیابد و به خانواده‌اش و دیگران این حقیقت را به اثبات برساند که او نیرومندتر از چیزی است که تصور می‌کنند. در مقابل، پرستاری در خون الی جریان دارد و دختر بااستعدادی به شمار می‌آید، اما او در خانواده‌ای بسیار متفاوت نسبت به اسکارلت رشد یافته است و از نظر اجتماعی در سطحی بسیار پایین‌تر از دوست خود قرار دارد و همین موضوع، شخصیتی فروتن از او ساخته است. نکته‌ی مهم و جذاب رمان سه زن (Wives of War) نیز دقیقاً این تمایزهای شخصیتی به شمار می‌آید و چالش‌ها و برخوردهای متفاوت شخصیت‌های اصلی داستان، شما را مجذوب ماجراجویی دختران می‌کند.

این دو دوست در نرماندی با لوسی روبرو می‌شوند که به ظاهر زنی غیرقابل‌انعطاف است و نسبت به عواقب کاری که انجام می‌دهند، آگاهی کامل دارد. به مرور این سه زن به هم نزدیک می‌شوند و ارتباط عاطفی عمیقی با یکدیگر برقرار می‌کنند. البته نباید از یاد برد که آن‌ها در جنگ هستند و پرستار جنگی بودن چندان کار راحتی نیست. شرایط به حدی سخت می‌شود که حتی لوسی هم دیگر مطمئن نیست که بتواند این دختران را به سلامت از این وضعیت خارج کند. اسکارلت، الی و لوسی از جایی به بعد دیگر چاره‌ای ندارند جز این‌که برای بقا به یکدیگر و قدرت دوستی اعتماد کنند تا از مهلکه‌ی جنگ جهانی دوم نجات یابند. ثریا ام. لین (Soraya M. Lane) در این اثر به‌یادماندنی تلاش می‌کند تا تصویری حقیقی از وضعیت زنان در جنگ جهانی دوم ارائه دهد و به خوبی از عهده‌ی این کار برآمده است.

کتاب سه زن به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

در نگاه نخست این رمان درباره‌ی جنگ جهانی دوم، وضعیت زنان و تلاش آن‌ها برای زنده‌ماندن است، اما زمانی که با دقت بیشتری به داستان توجه داشته باشید متوجه می‌شوید که کتاب «سه زن» در ستایش عشق، دوستی و زنانگی نوشته شده است. با این اوصاف، مطالعه‌ی این کتاب جذاب و هیجان‌انگیز به تمامی افراد با هر سلیقه‌ای توصیه می‌شود.

افتخارات کتاب سه زن:

- پرفروش‌ترین کتاب آمازون
- نامزد جایزه کتاب رمانتیک سال 2017

نکوداشت‌های کتاب سه زن:

سه زن کتابی است که سخت می‌توان آن را زمین نهاد و یک کتاب فوق‌العاده برای اضافه کردن به کتابخانه هر فرد است. (Historical Novel Society)

- عاشقانه‌ای کامل در پس زمینه‌ی جنگ جهانی دوم. سه زن، داستانی حماسی از دوستی و عشق و بقاست. (Flipping thru the Pages)

- میخکوب‌کننده و فریبنده، سه زن، داستان حماسی رفاقت و بقا و پایداری است. نگارش سرشار از کمال خانم لین، خواننده را به دنیای اسکارلت و الی و لوسی برده و تا آخرین صفحه ی کتاب مخاطب را اسیر خود می‌کند. خواننده خود را در پیروزی‌های آنان شاد و در غم‌هایشان، نگران می‌بیند. داستانی کاملا لذت‌بخش و بسیار پیشنهادشونده. (Wall Street Journal)

در بخشی از کتاب سه زن می‌خوانیم:

الی به‌شدت دل‌درد داشت و هرچند کشتی آرام حرکت می‌کرد و در آب‌های کم‌عمق بودند، هنوز حالش خوب نشده بود. آش سرد و نان بیات در معده‌اش سنگینی می‌کرد و به‌خاطر مدت‌ها غذای خوب نخوردن، به‌طور وحشتناکی احساس ضعف و مریضی می‌کرد. مدت زیادی از بودنشان در دریا نمی‌گذشت، اما گویا عمری گذشته بود. جیره‌ها مدتی طولانی افتضاح شده بود و او در آرزوی میوه یا هر چیزی بود که بیات یا بی‌مزه نباشد. زمانی‌که در بیمارستان آموزش می‌دید، ماهی یک‌بار مجاز به خوردن پرتقال بودند و حالا او سعی می‌کرد تا طعم شیرین مرکبات را مزه کند.

نگاهی سرسری به جلو انداخت، کیپ‌تاکیپ زنانی حضور داشتند که بی‌شک همانند او مشتاق بودند دوباره به خشکی برسند. هنوز خیلی مانده بود تا برسند، اما او نمی‌خواست اولین نگاه دقیقش را به فرانسه از دست بدهد. الی دستش را در جیبش کرد و نیمی از میان‌وعده‌ای را که صرفه‌جویی کرده بود بیرون آورد، شکمش به‌شدت قاروقور می‌کرد و تصمیم گرفت به‌جای اینکه میان وعده‌اش را سهواً در آب بیندازد، آن راحالا بخورد و لذت ببرد. نمی‌دانست چه مدت از سفرشان باقی مانده است. کشتی اکنون آهسته و پیوسته میان آب حرکت می‌کرد، و او امیدوار بود بتواند تحمل کند.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول: لندن، 1944
فصل اول: اسکارلت
فصل دوم: الی
فصل سوم: اسکارلت
فصل چهارم: لوسی
فصل پنجم: اسکارلت
فصل ششم: الی
فصل هفتم: اسکارلت
فصل هشتم: لوسی
بخش دوم: نُرماندی
فصل نهم: اسکارلت
فصل دهم: الی
فصل یازدهم: اسکارلت
فصل دوازدهم: لوسی
فصل سیزدهم: الی
فصل چهاردهم: الی
فصل پانزدهم: اسکارلت
فصل شانزدهم: لوسی
فصل هفدهم: الی
فصل هجدهم: اسکارلت
فصل نوزدهم: لوسی
فصل بیستم: الی
فصل بیست‌ویکم: اسکارلت
فصل بیست‌ودوم: لوسی
فصل بیست‌وسوم: اسکارلت
بخش سوم: لندن، آوریل 1945
فصل بیست‌وچهارم: الی
فصل بیست‌وپنجم: لوسی
فصل بیست‌وششم: اسکارلت
فصل بیست‌وهفتم: لوسی
فصل بیست‌وهشتم: اسکارلت
فصل بیست‌ونهم: الی
فصل سی‌ام: لوسی
فصل سی‌ویکم: اسکارلت
فصل سی‌ودوم: الی
سخن آخر: اسکارلت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سه زن
نویسنده
مترجمفیروزه مهرزاد
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات352
زبانفارسی
شابک978-600-461-084-1
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سه زن

ژاسمن شاهنظری
۱۳۹۹/۱۰/۱۰
کتاب جالب و خواندنی بود. داستان دختران جوان پرستاری که در جنگ جهانی دوم شرکت کرده و از خودگذشتگی نشان دادند هیجان انگیز بود. تلاش بی وقفه این پرستاران در نجات جان انسانها و از خود گذشتگی انان بسیار ارزنده بود. و در انتها ارامش پاداش زحمات انان گردید. خواندن این کتاب را به همگی توصیه مینماییم. با تشکر از زحمات شما.
آنه شرلی
۱۳۹۹/۸/۱۴
کتاب در مورد سه خانم با شخصیتهای مختلف هست که جهت کمک در جبهه جنگ جهانی دوم داوطلب پرستاری میشوند و در جریان این راه مشترک با هم صمیمی شده و در تحمل مشکلات
با همدیگر سهیم شده و به هم کمک میکنند. مخلوطی از ماجراهای بدبختی هر جنگ و ماجراهای عاشقانه هست
سارا حمزه لو
۱۴۰۱/۱۱/۲۸
داستان‌هایی از جنس جنگ دوم برام همیشه جذاب بوده سه زن از سه طبقه اجتماعی مختلف با هدف‌هایی متفاوت به سمت جبهه جنگ میرن تا سرنوشت شان را تغییر دهن... لذت بردم.
تینا نادری
۱۳۹۹/۷/۱۶
بسیار بسیار عاااااالی داستان تحول سه زن در جریان روزهای جنگ. توصیفات عالی. بیان احساسات درونی بسیار عالی. داستان پردازی عالی
سپیده اریانا
۱۴۰۱/۱۱/۸
روند داستانی بد نبود توصیفات و شخصیت پردازی خوب بود و میشد با شخصیت‌ها همزاد پنداری کرد در کل ارزش یکبار خواندن را دارد.
Anooshbala Nanar
۱۴۰۰/۷/۲۶
واقعا توصیف زیبایی داشت و خیلی سریع با شخصیتهاش همزادپنداری کردم شدیدا توصیه میکنم بخونین و لذتش رو ببرین
Pooria hosseini
۱۳۹۹/۹/۲۷
عالی بود. عاشق شدنشان. وفادار بودنشان. انجام وظیفه شان همه همه به خوبی بیان شده
ممنون از نویسنده
سارا ی
۱۳۹۹/۹/۱۳
خیلی کتاب شیرین و جذابی بود، خیلی زود تمومش کردم انقدر که نمیتونستم دست از مطالعش بردارم‌.
Mahboobeh Nazemi
۱۳۹۹/۸/۱۲
خواندنش رو پیشنهاد میکنم. این کتاب نشون میده که جنگ با انسانها چه می‌کنه و چطور می‌تونه زندگی‌ها رو نابود کنه
یاسمین زارع دزفولی
۱۳۹۹/۸/۴
سلام.
فقط یه جمله میتونم بگم: (بد نیست)
چون روند داستان بدون فراز و فرود با ماجراهای قابل پیش بینی بود.
مری ف
۱۴۰۲/۴/۸
اگر به جنگ جهانی دوم و وقایع آن علاقه دارید حتما این کتاب را مطالعه کنید. من که لذت بردم.
لیلا فرضی
۱۴۰۱/۵/۲۸
خیلی خوب بود
با شخصیت‌ها همراه میشدی و تا پایان داستان هم این حس ادامه داشت
معصومه پورنصیر
۱۳۹۹/۹/۱
همه چیزش خوب بود ولی من یکم خوشم نیومد دوتا برادر...
امیرعلی نانیک
۱۳۹۹/۷/۱۷
کتابی با داستان پردازی و موضوعی بسیار جذاب
حامد سعیدی فرد
۱۴۰۱/۸/۸
امیدوارم بزودی نسخه صوتی این کتاب زیبا منتشر بشه
مشاهده همه نظرات 27

راهنمای مطالعه کتاب سه زن

برای دریافت کتاب سه زن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.