معرفی و دانلود کتاب صوتی جادوی باور داشتن

عکس جلد کتاب صوتی جادوی باور داشتن
قیمت:
۶۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جادوی باور داشتن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جادوی باور داشتن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی جادوی باور داشتن

به نظر شما امکان دارد انسان از طریق اندیشه‌اش رشد کند و به موفقیت برسد؟ کلود مایرون بریستول در کتاب صوتی جادوی باور داشتن که اثری پرفروش به شمار می‌آید، به شما می‌گوید اگر بتوانید باورهایتان را بشناسید و آن‌ها را جدی بگیرید، این قدرت را دارند که زندگی شما را دگرگون کنند.

درباره کتاب صوتی جادوی باور داشتن:

شاید بارها این جمله را شنیده باشید که تفکر شما قدرت تغییر زندگی‌تان را دارد و مسیر زندگی‌تان به سمت هر چیزی که اعتقاد داشته باشید می‌رود. این موضوع کاملاً صحیح است و جهان در مسیر رؤیاهای شما پیش می‌رود. کافی است به باورهایتان ایمان داشته باشید تا زندگی‌تان را متحول سازد. اما این موضوع چگونه تحقق پیدا می‌کند؟

آیا اصلاً می‌دانید منشأ باورها و عادت‌هایتان کجاست و چگونه می‌توانید از آن‌ها در جهت پیشرفت زندگی‌تان بهره ببرید؟ کلود مایرون بریستول در کتاب جادوی باور داشتن (The Magic of Believing) به این سؤالات پاسخ می‌دهد. او عقیده دارد علم باور به محدودیت ندارد و شما برای رسیدن به هر مقصودی می‌توانید از آن استفاده کنید.

چیزی که شما را به اهدافتان می‌رساند، باورتان است. چیزهایی که به آن‌ها عقیده دارید به شما کمک می‌کنند تا موفقیت‌های زیاد به سمت شما بیایند. تنها کافی است ذهن خود را به چالش بکشید و شرایط را آن‌گونه که دلخواهتان است دگرگون کنید. اگر به راهکارهایی که در این کتاب ارائه شده است عمل کنید، می‌توانید از یک فرد سرخورده که فکر می‌کند چیزی ندارد به کسی تبدیل شوید که از سختی‌ها به‌عنوان سکوی پرتاب استفاده می‌کند.

نویسنده این کتاب شما را با گنجی به اسم «باور» آشنا می‌کند. او می‌گوید اکثر کارهایی که ما انجام می‌دهیم به شکل ناخودآگاه از باورهایمان سرچشمه می‌گیرد. شخصیت شما طبق عادت‌هایتان شکل می‌گیرد و تصمیم‌هایتان نیز تحت‌تأثیر عقایدتان ایجاد می‌شوند؛ بنابراین باید بدانید قدرت باور چیزی بیش از آن است که فکرش را می‌کردید و شما به‌راحتی می‌توانید از آن در جهت بهبود زندگی‌تان بهره ببرید.

کتاب صوتی جادوی باور داشتن به کل بر اساس تحقیقات علمی معتبر نوشته شده و درمورد قدرت ناخودآگاه انسان و نحوه عملکرد آن صحبت می‌کند. همچنین در بخش‌هایی از کتاب با تکنیک‌هایی آشنا می‌شوید که به شما کمک می‌کنند تا عملکرد ذهنتان را ارتقا دهید. روش‌هایی همچون تلقین، کار با آینه و بسیاری از راهکارهای اثرگذار دیگر نیز در این کتاب به شما آموزش داده می‌شود.

با شنیدن این کتاب یاد می‌گیرید افکار و ایده‌های منفی را از ذهنتان دور نگه دارید و میان افکار و اهداف خود تعادل ایجاد کنید. افکار غلط می‌توانند شما را به عقب برانند و مانع موفقیتتان شوند. اگر به رؤیاهایتان باور داشته باشید، در هر حوزه‌ای که قدم می‌گذارید موفقیتتان تضمین شده است.

در ستایش کتاب صوتی جادوی باور داشتن آمده است که:

- یکی از بزرگ‌ترین کتاب‌های الهام‌بخش و انگیزشی که تاکنون نوشته شده است. (نورمن وینسنت پیل)

کتاب صوتی جادوی باور داشتن مناسب چه کسانی است؟

اگر به دنبال راهکاری برای کسب موفقیت در عرصه‌های مختلف زندگی هستید، شنیدن این کتاب می‌تواند کمک زیادی به شما بکند. همچنین علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و توسعه فردی از شنیدن این کتاب لذت خواهند برد.

با کلود مایرون بریستول بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده و روزنامه‌نگار در سال 1891 به دنیا آمد. او تحصیلات خود را در ابتدا در زمینه حقوق ادامه داد و بعد به روزنامه‌نگاری روی آورد. کتاب جادوی باور داشتن را می‌توان مهم‌ترین و پرفروش‌ترین کتاب کلود مایرون بریستول (Claude M. Bristol) به شمار آورد. این کتاب که در سال 1948 منتشر شد، بیش از یک میلیون نسخه فروش رفت.

در بخشی از کتاب صوتی جادوی باور داشتن می‌شنویم:

باب گفت: مدت زیادی بود که درگیر اون بز پیر بودم. می‌دونستم که پول داره اما هر بار که از جلوی مغازش رد می‌شدم و می‌دیدم اخم کرده می‌ترسیدم جلو برم. چند روز پیش با همون روشی که بهم گفته بودی فکر کردم و تصویر بابانوئلو جایگزین طرف کردم. با خودم گفتم اون پیرمرد می‌تونه بابانوئل باشه. و کی از همچین پیرمردی می‌ترسه.

این روش اینجا هم جواب داد. پیرمرد رفتار خوبی باهام داشت. یه جورایی انگار از این که یه جوونی مثل من جرئت کرده بود بره سراغش خوشش اومده بود. پنج هزار دلار اوراق بهادار سفارش داد و بهم گفت که هفته بعد برم پیشش چون می‌خواد لیست کل اوراق بهادارش رو باهام مرور کنه. آدمای زیادی هستن که فکر می‌کنن اهمیت جایگاه اجرایی اون‌ها بعضی‌هارو می‌ترسونه.

اونا یه دفتر کار بزرگ با چند نفر منشی دارن و به همین خاطر بعضی آدما فکر می‌کنن که نمیشه بهشون نزدیک شد. فقط یادتون باشه که چنین مدیرانی هم آدم هستن. و همون ترس‌ها و ضعف‌ها و مشکلاتی رو دارن که بین میلیون‌ها انسان مشترکه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
15 دقیقه
بخش یک
15 دقیقه
بخش دو
15 دقیقه
بخش سه
15 دقیقه
بخش چهار
15 دقیقه
بخش پنج
15 دقیقه
بخش شش
15 دقیقه
بخش هفت
15 دقیقه
بخش هشت
15 دقیقه
بخش نه
15 دقیقه
بخش ده
15 دقیقه
بخش یازده
15 دقیقه
بخش دوازده
15 دقیقه
بخش سیزده
15 دقیقه
بخش چهارده
15 دقیقه
بخش پانزده
15 دقیقه
بخش شانزده
15 دقیقه
بخش هفده
15 دقیقه
بخش هجده
15 دقیقه
بخش نوزده
13 دقیقه
بخش بیست

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی جادوی باور داشتن
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویمحسن زرآبادی پور
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۵۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی جادوی باور داشتن

سید جواد پارسائیان
۱۴۰۲/۹/۱۶
با سلام و درود خدمت تمامی دوستداران کتاب و گروه منسجم و منظم کتابراه برای جمع آوری، مطالعه و مورد استفاده قرار دادن آنچه هر انسانی نیاز دارد برای درک و آگاهی بیشتر و در نتیجه زندگی مملو از آرامش و سعادت. اکنون که من در دوره 40 سالگی خود قرار دارم مفهوم زندگی و نقش خود را در این جهان هستی بهتر هر در میدانم، چند دوران کودکی، نوجوانی و جوانیم علاقه به مطالعه نداشته‌ام امروز ساعتها زمان خود را به مطالعه، تحقیق، تفحص میگذرانم. این لطف او بوده است که شامل حال من شده است. من شکر گذار او هم نه از کبر و ریا بلکه از منش و سبک زندگی که او از عزل برای مقدر نموده است. انسان خویشتن دار در انتهای متانت نه به خود بلکه به جهان و پیرامون آن می‌اندیشد. این جملات من بر گرفته از نتیجه مطالعه کتابی مانند جادوی باور داشتن و مشابهه آن ک بسیار است. و بسیار قدردان و شکرگذارم برای لطفی که خداوند به آقای محسن زرآبادی داشته تا برای درک عمیقی ایجاد شود، در صدای گرم ایشان. ممنون، شکرگذار و سپاس فراوان. 1402/09/16
عبدالحکیم تلاشان
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
درود و درود
کتاب در مورد ضمیر ناخودآگاه است و تعاریفی که ارائه شده ضمیر ناخودآگاه درواقع همون روح و خداست که همیشه ما را هدایت میکند و راهنمای ماست.
از کتابهای قبلی که خونده بود بهتر این کتاب را درک کردم.
دوستانی که درک کتاب براشون سخته چند بار بخونند و آن را حقیقت محض بدونند تا احساسش کنند.
لارا فرزاد
۱۴۰۲/۴/۷
کتاب رو پیشنهاد میکنم. باور بسیار قدرتمنده. هر واقعیتی رو میتونه برامون بسازه. واقعا اگر به چیزی باور و ایمان داشته باشیم.. اگر به راهی که داریم‌میریم باور داشته باشیم با وجود سختی‌ها به راحتی طاقت میاریم و در انتها پیروز خواهیم بود. شک و دو دلی دشمن ِ پیروزیه
ساناز مقدم
۱۴۰۱/۱۰/۲۱
کتاب خیلی خوبیه صدای گوینده‌ام خیلی مورد علاقه مه تکنیک تو کتاب گفته شده کلا از کتاب‌هایی که تکنیک و تمرین دارم خوشم میاد امیدوارم برای شما هم کاربردی باشه چون من تکنیک کارتشو با پول انجام دادم رو پول یچیزایی نوشتم الان ۲روزه هی پولا بیشتر میشن خیلی عالی بودش
Maedeh_bolbas
۱۴۰۲/۸/۲۷
زندگی جذاب تر از اون چیزیه که ما فکر میکنیم فقط کافیه که قوانین اون رو بدونیم! ما به این دنیا اومدیم ولی نقشه‌ی اون رو همراهمون داریم فقط کافیه دقت بیشتری داشته باشیم و بیشتر بدونیم. کتاب فوق العاده‌ای بود!
ترانه رودپیما
۱۴۰۰/۱۲/۲۰
دوستان این کتاب تماما داره توصیف و تفصیل در جهت اهمیت باور میده و اگر نیاز دارید توجیح شید من حتما توصیه میکنم
بخصوص که کتابی هست که تونی رابینز خونده بوده
دو تکنیک اینه و کارت اصلیترین راهکار عملی است
Enjoy 😊
لیلی ذوالفقاری
۱۴۰۱/۱۰/۳
یک کتاب فوق العاده که بعد از خوندنش احساس میکنی هرچیزی که بخواهی امکان پذیره فقط باید باور داشته باشی. این کتاب بهترین کتاب انگیزشی بوده که تا حالا خوندم و خوندنش رو به همه توصیه می‌کنم
مریم دالایی
۱۴۰۰/۱۰/۳
خیلی عالی بود. پیشنهاد می‌کنم کتاب جادوی فکر بزرگ رو به همراه این کتاب بخونید. راوی کتاب هم خیلی عالی بودن و طرز بیانشون خیلی جذب کننده بود.
ممنون از نویسنده و راوی و کتابراه
نجما
۱۴۰۲/۱۱/۲۲
تقریبا همه چیز به باور برمیگرده باور جدید خیلی راحت تر از باورهای قدیمی جایگزین میشن و راحت تر میتونیم روی باورهای تازه کار کنیم و به مرور جای باورهای قدیمی رو میگیرن
پرویز محسن نیا
۱۴۰۲/۱/۱۴
هم نویسنده و هم گوینده کتاب واقعا عالیه، طوریه که هر فصل و گوش میدم احساس میکنم همه کارهایی که به سرم اومده چه مثبت چه منفی بخاطر همان باوری بوده که در دلم داشتم
نوشین فروغی
۱۴۰۱/۸/۱۳
میتونم بگم بعد از مدتها تنها کتابی بود که کامل گوش دادم، لذت وافر بردم، دوباره و دوباره و دوباره این کتاب رو مرور خواهم کرد،
مرسی کتابراه عزیزم، تو بهترینی 🌱
فائزه بخشی نژاد
۱۴۰۲/۴/۲
این کتاب برای کسانی که به قدرت باور اعتقاد دارن فوق العاده هستش و راهکارهای عالی برای افزایش قدرت باور میده که به نظر من فوق العاده در زندگی، کاربردی هستش.
علیرضا رحمان زاده
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
سلام
حقیقت خلقت، باور است.
و این کتاب، این حقیقت را بازگو کرده است.
توصیه‌ی اکید میکنم بخوانیدش (گوش کنید)
و در صحتش، شک نکنید.
احسان کریمی
۱۴۰۲/۱/۳
یکی از بهترین کتاب‌ها در حوزه قانون جذبه و در دسته کتاب‌های کلاسیک حوزه موفقیته، واقعا جامع و کامله، توصیه میکنم همه گوشش کنن
اسماعیل سعید۳
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
عالی بود
قبلا تو یوتوپ گوش کرده بودم
فقط بخاطر صدای آقای محسن زرابادی خریدم که بیشتر گوش بدم
کتاب عالی و مفید هست
مشاهده همه نظرات 36

راهنمای مطالعه کتاب صوتی جادوی باور داشتن

برای دریافت کتاب صوتی جادوی باور داشتن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.