معرفی و دانلود کتاب صوتی هنر تمرکز حواس و فکر

عکس جلد کتاب صوتی هنر تمرکز حواس و فکر
قیمت:
۵۵۰۰۰ 38500 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هنر تمرکز حواس و فکر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هنر تمرکز حواس و فکر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هنر تمرکز حواس و فکر

حتماً تابه‌حال برای شما هم پیش آمده که وقتی قصد دارید روی موضوعی کار کنید، مدام تمرکزتان به‌هم بریزد و حواستان به سمت چیزهای مختلفی پرت شود. کتاب صوتی هنر تمرکز حواس و فکر نوشته‌ی رمز ساسون، به شما می‌آموزد که چگونه قدرت و توانایی ذهنتان در تمرکز کردن را بالا ببرید و بر افکار و ایده‌های خود مسلط شوید تا بدون تأثیر از حواس‌پرتی‌های همیشه موجود در محیط، به سمت هدف و برنامه‌های خود پیش بروید.

درباره‌ی کتاب صوتی هنر تمرکز حواس و فکر

تابه‌حال از خود پرسیده‌اید که چرا داشتن تمرکز مهم است و چرا تمام مربیان موفقیت و افرادی که به آموزش راه‌های رسیدن به اهداف و ایجاد تغییرات مثبت در خود می‌پردازند، بر تقویت این ویژگی ذهنی تأکید دارند؟ پاسخ به این سؤال از نظر رمز ساسون (Remez Sasson) در کتاب صوتی هنر تمرکز حواس و فکر (How to Focus Your Mind Improve Your Concentration and Perform Better Any Task)، در این موارد می‌گنجد: تمرکز، رمز خلاقیت، بهره‌وری و توسعه‌ی فردی است؛ اگر فردی موفق به تمرکز بر یک موضوع و کار واحد شود، خلاقیت و نتیجه‌ی عملکرد او به بالاترین سطح ممکن خواهد رسید؛ با تقویت قوه‌ی تمرکز، اهمال‌کاری از بین خواهد رفت و در نتیجه‌ی آن فرد در مقایسه با قبل، در زمانی کمتر، کارهای بیشتری را به ثمر خواهد رساند؛ تمرکز، دامنه و دایره‌ی توجه و آگاهی ما را گسترش خواهد داد؛ داشتن تمرکز برای بهره‌مندی از آرامش ضروری است و...

به همین ترتیب، فهرست فواید بهره‌مندی از تمرکز کافی، می‌تواند بسیار طولانی‌تر و ادامه‌دار شود. اما رمز ساسون در کتاب صوتی هنر تمرکز حواس و فکر، توضیح می‌دهد که علاوه‌بر این موارد، اهمیت تقویت این ویژگی ذهنی، در جهان امروز، هر ساعت پررنگ‌تر و جدی‌تر می‌شود. سرعت زندگی در شرایط امروزی مدام افزایش پیدا می‌کند و به علت حضور رسانه‌ها و انواع شبکه‌های مجازی، عوامل حواس‌پرتی دائماً بیشتر و بیشتر می‌شوند؛ به‌نحوی که وقتی می‌خواهیم همه‌ی این موانع را کنار بگذاریم و بر روی کاری تمرکز کنیم، به نظر می‌رسد که هر یک از این عوامل درگیر رقابتی جدی با یکدیگر می‌شوند که در نهایت کدامشان می‌تواند ما را از رسیدن به برنامه‌هایمان باز دارد.

در کتاب صوتی هنر تمرکز حواس و فکر یاد می‌گیریم که تمرکز بالا باعث کارایی بیشتر ما و صرفه‌جویی در وقت و انرژی‌مان می‌شود. از نظر رمز ساسون با ذهن متمرکز، مسائل را سریع‌تر می‌فهمیم و قادر می‌شویم که روشن‌تر از قبل فکر کنیم. تمرکز ذهن، هر پنج مورد از حواس ما و تمامی دیگر توانایی‌های ذهنی‌مان را نیز نیرومند می‌کند و این مسئله در نهایت به موفقیت ما در هر برنامه و هدفی که داریم، خواهد انجامید. ما در هر موقعیتی از زندگی خود که باشیم، چه برای درس خواندن، چه برای کار کردن و به سرانجام رساندن پروژه‌ها و حتی در شخصی‌ترین امور زندگی و روابطمان، به تمرکز احتیاج داریم. رمز ساسون نیز با توجه به همین مسئله، کتاب صوتی هنر تمرکز حواس و فکر را به نگارش درآورده تا به‌واسطه‌ی آن، مهارت‌های لازم برای تقویت این نیرو را به مخاطبانش بیاموزد.

در هر بخش از کتاب صوتی هنر تمرکز حواس و فکر، رمز ساسون یکی از مهارت‌ها و برنامه‌های تمرینی لازم برای رد شدن از مانع حواس‌پرتی و تقویت قوه‌ی تمرکز را به مخاطبانش خواهد آموخت. با انجام این تمرینات به‌مرور می‌آموزیم که چگونه بر حالت غیبت ذهنی فائق آییم، قابلیت تجسم فکری خود را بهبود بخشیم، افکارمان را کنترل کنیم و قوه‌ی الهام خود را پرورش دهیم. باید بدانیم که راه بهبود بخشیدن به نیروهای فکری، آموزش مدیریت ذهن و تقویت تمرکز، علاقه‌مندی به انجام تمرینات و صرف کردن وقت و تلاش لازم در این مسیر است. کتاب صوتی هنر تمرکز حواس و فکر را انتشارات جیحون با صدا و روایت دادبه دادمهر و براساس ترجمه‌ی پوریا حقیقی منتشر کرده است.

کتاب صوتی هنر تمرکز حواس و فکر برای چه کسانی مناسب است؟

اگر نمی‌توانید بر روی کارهای خود تمرکز کنید و فکر می‌کنید که در حین انجام برنامه‌هایتان، بخش عمده‌ای از وقت و انرژی شما با حواس‌پرتی و مزاحمت‌های بیرونی یا ذهنی تلف می‌شود، پیشنهاد می‌کنیم که کتاب صوتی هنر تمرکز حواس و فکر را از دست ندهید.

با رمز ساسون بیشتر آشنا شویم

رمز ساسون مربی و وبلاگ‌نویسی است که سال‌های زیادی در زمینه‌ی آموزش اصول و روش‌های توسعه‌ی فردی، مدیریت ذهن و رسیدن به آرامش، تعلیم دیده و سپس تصمیم گرفته تا آموزه‌های خود در این حوزه‌ها را با دیگران نیز در میان بگذارد. او در وب‌سایتی که اکنون اداره می‌کند، به مباحثی مانند خودسازی، مثبت‌اندیشی، رشد معنوی، مراقبه و آرامش درونی می‌پردازد و یافته‌های خود را با گستره‌ی وسیعی از مخاطبان در میان می‌گذارد. رمز ساسون در کنار فعالیت‌هایش در این سایت، تاکنون کتاب‌های مختلفی مانند «آگاهی و موفقیت»، «آرزوها به حقیقت می‌پیوندند» و «هنر تمرکز حواس و فکر» را به نگارش درآورده و در هر یک از آن‌ها تلاش کرده است تا مهارت‌ها و قدرت‌های درونی مخاطبانش را پرورش دهد.

در بخشی از کتاب صوتی هنر تمرکز حواس و فکر می‌شنویم

تمرکز توانایی‌ای‌ست که با کمک آن می‌توانید توجه خود را بر فکر، موضوع یا فعالیت خاصی متمرکز کنید و افکار بی‌ربط، صداهای اضافی و عوامل حواس‌پرت‌کننده را نادیده بگیرید. تمرکز، توجه و دقت مداوم روی یک چیز برای مدت معینی است. قوه‌ای‌ست که شما را بر هدفتان ثابت نگه می‌دارد و کمک می‌کند حواستان پرت نشود و جهتتان تغییر نکند. مانند چراغ‌قوه، تمرکز قوه‌ی توجه را معطوف به یک شیء یا فکر مشخص می‌کند. آن را آشکار می‌کند و در مرکز توجه قرار می‌دهد. این عمل کمک می‌کند که شما به‌صورت کارآمدی ببینید، درک کنید و از پسِ کارها برآیید. این مهارت در تمامی مراحل زندگی مفید است. اگرچه بسیاری از افراد، فقط مدت کوتاهی می‌توانند توجه خود را متمرکز کنند.

اگر شما می‌توانستید فکر مردم را ببینید، متوجه می‌شدید که بی‌قرارند، دائماً در حرکت هستند و نمی‌توانند در جای مشخصی بمانند؛ مگر به مدت کوتاهی. دائماً از یک فکر به فکر دیگر می‌پرند. عادت ذهن نمی‌گذارد توجهتان روی آن‌چه انجام می‌دهید متمرکز باشد که همین سبب اتلاف انرژی و زمان، کمبود انرژی و عدم اتمام کاری که در دست دارید می‌شود. تصور کنید که بادهای قوی بر سطح اقیانوس موج ایجاد می‌کنند و سبب طوفان می‌شوند. چیز مشابهی اتفاق می‌افتد وقتی افکار گوناگون می‌آیند و می‌روند. آن‌ها مانند باد هستند که سبب ایجاد ناآرامی و طوفان در ذهن می‌شوند. این شرایط، عکسِ تمرکز و آرامش و سکون درون است. تقویت تمرکز این شرایط را بهبود می‌بخشد. این کار نیاز به تمرین ذهن دارد؛ به همان شکلی که قوای جسمی به تمرین فیزیکی نیازمند است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
درباره‌ نویسنده
3 دقیقه
پیش‌گفتار
5 دقیقه
معرفی
20 دقیقه
فصل اول: قوه‌ی تمرکز
25 دقیقه
فصل دوم: راهنمایی‌هایی برای تمرکز
16 دقیقه
فصل سوم: تمرکز بر فعالیت‌های روزانه
30 دقیقه
فصل چهارم: خطوط راهنما و مقدمات
21 دقیقه
فصل پنجم: سری اول تمرینات
9 دقیقه
فصل ششم: سری دوم تمرینات
28 دقیقه
فصل هفتم: سری سوم تمرینات
9 دقیقه
فصل هشتم: تمرینات حرفه‌ای
5 دقیقه
فصل نهم: صحبت‌های پایانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هنر تمرکز حواس و فکر
نویسنده
مترجمپوریا حقیقی
راویدادبه دادمهر
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۵۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۵۵۰۰۰ 38500 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هنر تمرکز حواس و فکر

علیرضا رضایی
۱۴۰۰/۷/۱۸
درود بر همه کسانی که این نظر را می‌خوانند.
من در حال انجام تمرینات این کتاب کاربردی هستم.
کتابی فوقالعاده کاربردی در زمینه‌ی تمرکز ذهن هست.
شاید بیش از سی سال است که من دنبال چنین کتابی بودم.
مطالعه و انجام تمرینات آن برای همه‌ی افراد با هر سن و سال و با هر میزان تحصیلات و هر سطح فکر بسیار
مفید و حتی لازم هست.
ترجمه‌ی بسیار روان کتاب و صدای بسیار دلنشین گوینده‌ی که با تمام احساس و درک مهارت کامل کتاب را می‌خواند طوریکه که انگار خود نویسنده با مخاطب صحبت می‌کند، از دو مزیت بسیارمهم دیگر کتاب هست.
من گوش دادن به این کتاب صوتی را به همه‌ی کسانی که دوستشان دارم توصیه کرده ام.
از تمامی عوامل کتابراه برای کار فرهنگی با ارزش آن‌ها سپاس گزارم.
Kourosh Naderiyan
۱۴۰۱/۹/۵
کتابی با تمرین‌های فوق‌العاده
یکی از بهترین کتابهایی که داشتم همینه
تمرین‌های این کتاب به تصویر سازی ذهنی تجسم احساس و در نهایت خلق اثر بسیار بسیار کمک میکنه.
البته که برای همگان نوشته شده و در هر مسئله‌ای تمرینهای این کتاب اثر مثبت محسوس داره.
این کتاب از کوچکترین مسئله تا بزرگترین تجربیات و
در زندگی هرکسی تاثیر داره.
تمرینات این کتاب رو از دست ندید اگر اهل (مراقبه، مدیتیشن، خودهیپنوتیزم، طراحی، نقاشی، داستان‌نویسی، انیمیشن سازی، خیاطی، آشپزی، دیزلین، آرایشگری، و.....) هستید تمرینات این کتاب شمارو در کارتون موفقتر میکنه.
واقعا از پایه آرام سازی ودر دست گرفتن جهت ذهن تجسم ‌ و احساس رو آموزش میده.
برای رسیدن به هدف این کتاب حداقل ۶ ماه هر روز باید زمان بزاری و در نهایت تو موفقترین خودت میشی🌸
نویسنده ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
ترجمه ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
گوینده ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Arian Emt
۱۴۰۱/۱۲/۲۳
کتاب خوبی هست برای کسایی که هیچ ایده‌ای ندارن برای تمرکز کردن چیکار کنن به نظره من نکاته خیلی ابتدایی استفاده کرده بود و اگه جزوه افرادی نیستید که هیچه هیچه هیچ چی درمورده چه طور تمرکز کردن نمیدونید این کتاب بهتون کمک میتونه بکنه ولی من دیشنهاد نمیکنم، یه مشکله دیگه هم که کتاب داشت مثال‌هایی بود که میزد، مثال‌ها و داستان هاش مفهومه عمیقی نداشتن بیشتر ب نظر می‌اومد که به زور میخواد بار‌ها و بار‌ها یک مشکل رو تویه یه مثال ب صورته واضح تکرار کنه با کار‌هایی ک برای افراده عادی هم خیلی انجامش جذاب نیست، مثلا کی وقتی وسطه راه‌ی روزنامه ک ماله هفته‌ی پیشه رو بر میداره و نکته به نکته و بخش به بخش میخونه؟ یا کی میره ریزه درختی ک‌ی پرنده‌ای که هر روز میبینه به صداش برای نیم ساعت رده پا گوش میده، من نپسندیدم حقیقتا تویه کتاب‌های بهتر معمولا این کار رو با یک مثلا انجام میدن طوری که خواننده به اون بخشه کلیدی دقت کنه یا فلان اشتباهه یک فرد معروف رو بازگو میکنن نه این که داستانو از خودشون بسازن برای همین نه من پیشنهاد نمیکنم، با این ک تویه تمرکز کردن هم یه کم ضعیف هستم ولی فکر نمیکنم این کتابی باشه که بتونه کمکه زیادی کنه
F Amr
۱۴۰۰/۲/۲۱
کتاب خیلی خوب، ساده، روان و دارای تکنیک‌های زیادی برای افزایش تمرکز هست. برعکس کتاب "کار عمیق" نویسنده در این کتاب از زیاده گویی و پیچیدگی پرهیز کرده و فقط روی مبحث تمرکز و تکنیک‌های اون تمرکز کرده. این کتاب رو به کسانی که به دنبال یک کتاب خوب برای افزایش تمرکز هستند پیشنهاد میکنم. ترجمه روان و لحن گوینده خوب بود
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
تمرکز و تقویت آن سوژه کتاب‌ها و مقالات علمی و عملی و انگیزشی بسیاری شده است. البته کتاب هنر تمرکز حواس و فکر کتاب انگیزشی نیست که هیجان شما را در لحظاتی پس از خواندن افزایش دهد.
رمز ساسون، در کتاب هنر تمرکز حواس و فکر، به جدایی از چندکارگی و چند پتانسیلی مخاطب را هدایت می‌کند که این پدیده باعث و
اتفاق عدم تمرکز حواس می‌شود در هر لحظه ذهن‌تان را معطوف به یک عمل و تمرین کنید.
در فصل دوم و سوم بهترین ذهن نگاری رمز ساسون، در کتابش، برای تمرکز و کنترل ذهن مطلب سرایی شده است.
تمارین، کتاب را اقدام گرا کرده است و ادبیات شیرین و دلسوزانه نویسنده، نوعی اعتماد را در خواننده برای انجام تمارین ایجاد می‌کند.
مصطفی عزیزی
۱۴۰۱/۱۲/۷
کتابی فوق العاده با تمرین‌هایی که نویسنده سعی کرده طراحی کنه خیلی به خوبی توانسته افکارش رو به خواننده القا کنه. تمرین‌های بسیار ساده و کاربردی که می‌تونیم انجامش بدیم. تصویر سازی ذهنی خیلی مهمه و می‌تونه به کل زندگی رو دگرگون کنه با تجربیاتی که به شخصه دارم. فقط تمرینات باید درست و طبق گفته‌ی پیش نویسنده بره و نیاز هست که دوباره گوش کنم با اینکه نت برداری کردم. کتاب فوق، خیلی روان پیش
می ره به جلو و خالی از لطف نیست که از خوانش آقای دادمهر عزیز هم تشکر کنم که خیلی برای من آرامش داشت گوش دادنه این کتاب صوتی خوب. کار ترجمه حرف نداشت و کارشون عالی بوده. سپاس از تیم خوب کتاب راه
محمدرضا شیخ الاسلامی
۱۴۰۰/۱۲/۲۵
به جرات بگم این بهترین کتابی هست که توی سال۱۴۰۰باهاش آشنا شدم و الان دارم تمریناتش رو انجام میدم، کتاب بسیار مفیدی که همراه با تمرین ارائه شده چون بدون تمرین عملا هیچ کتابی هیچ فایده‌ای نداره و از طرفی خود موضوع تمرکز توی روزگار ما خیلی مهمه... ما در روزگاری زندگی میکنیم که از راه‌های زیادی اون رد تمرکزمون قدرت لازم نداره و به ذهنمون پر از اطلاعاتی هست که تمرکزمون رو به هم میزنه، افکار بی ربط زیاد شده دقتمون کم شده و تمرینات این کتاب میتونه حالمون خوب کنه... مهارت تمرکز رو فرا بگیرید و بدونید که این بهترین ابزار برای داشتن حس و حال خوب در این روزگار هست
Farzaneh Poriya
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
این کتاب در مورد روانشناسی هست و واقعا به من خیلی کمک کرد که بتوانند یک کاری بکنم که ذهنم از این فکر به آن فکر نپرد و واقعاً کتاب عالی بود من خیلی از این کتاب خوشش آمد به خاطر جنبه روانشناسی ش و خیلی و در جلسات جلوتر به شما تمارین میده که ذهنتون از فکر دیگه فکر دیگه نپره به نظر من هر کتاب دیگه‌ای و رو جز این کتاب انتخاب نکنید برای روانشناسی چون این کتاب بهترین کتاب روانشناسی است مطمئنم همه از این کتاب خوششون میاد به خاطر اینکه خیلی تمارین خوب و عالی بما میده که ذهن ما از این فکر به فکر دیگر نپره
امیرمصطفی حیرانی
۱۴۰۲/۱۲/۹
فوق العاده کاربردی و روان هست و تمارین بسیار کاربردی و قابل اجرایی را بیان میکنه. هیچ چیز به اندازه تمرکز به رشد و نتیجه گرفتن ما کمک نمیکنه و معمولا کتاب هایی که قبلا خونده بودم فقط به فواید تمرکز اشاره میکردند و یا تمارینی می‌دادند که خیلی راحت قابل اجرا نبود ولی این کتاب تمرین هاش هم ساده هست هم قابل انجام و هم نتیجه بخش. فقط دوستانی که می‌خوان نتیجه بگیرند تنها راهش این هست که تمرین ها را مستمر انجام بدید و معمولا از روز سوم چهارم به بعد، هنگام تمرکز ایده‌های فوق العاده‌ای به ذهنتون میاد.
ALI REZAEI
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
برای نقد این کتاب باید بگم که واقعا میتونه نظر شما رو به خودش جلب کنه... چون واقعاً در نگارش این کتاب احساس میشه که افکار و حواس زیادی خرج شده و میتونین به راحتی باهاش ارتباط برقرار کنید... از ویژگی‌های منحصر به فرد ان باید بگم که... _رعایت در نوشتار و اصول نوشتن _ بر انگیختن احساس‌ها _ مطالب و _ _ کاربردی قابل انجام ارائه تمرینات حرفه‌ای که ادم رو میسازه واقعا گویندگی بی نظیر و همینطور ترجمه روان
این کتاب ارزش خرید بالایی داره و توصیه میکنم که حتما گوش کنید
لیلا کشن فلاح
۱۴۰۱/۱۰/۷
این کتاب بسیار عالی و کاربردی است هر شخص برای موفقیت در هر زمینه ای باید این کتاب رو بخواندنه یکبار بلکه بارها بارها چون مهم ترین ابزار موفقیت را توضیح داده خیلی ساده ولی بسیار پر اهمیت نداشتن تمرکز انسان آشفته است ولی با تمرکز حواس انسان همیشه در آرامش است، تمرینات بسیار عالی را ارائه داده که جلوی بتوانیم افکار مزاحم را بگیریم در هر شرایطی میتوان این تمرینات را در وقت ازاد خود انجام دهیم به غیر از رانندگی و یا.... خواندن این کتاب را از دست ندهید
Muzzammil Abbasi
۱۴۰۱/۹/۲۹
با این کتاب شما پی‌می‌برید تمرکز چیست
اگه بخواهی زندگی متمرکز داشته باشی و تو کارای زندگیت تمرکز داشته باشی این کتاب رو از دست نده
تمرینات این کتاب بسیار ساده و مفید هستن
من خودم تمریناتش رو انجام میدم
به معنای واقعی تمرکز آدم رو تقویت میکنه
با انجام تمرینات این کتاب متوجه می‌شوید که تمرکز خوب
یک آرزو یا استعداد ذاتی نیست
بلکه تمرکز قوه‌ای هست که با تمرینات درست میتونی روزبه روز تقویتش کنی و شاهد موفقیت‌های بیشتر در زندگیت باشی.
بهار مسعودی
۱۴۰۱/۱/۱۰
توصیه می‌کنم به دوستان چه کسانی که مشکل در تمرکز دارند و چه کسانی که می‌خوان قدرت تمرکز خودشون رو بالا ببرن و حتی کسانی که دچار اضطراب و تشویش ذهنی هستن حتما کتاب رو بخونن و تکنیکهارو تمرین کنن و از نتایج شگفت زده خواهند شد این کتاب یه راهنمای کامل برای تمرینات تمرکز و ذهن آگاهی هست که به زبانی شده ساده نوشته و بسیار روان ترجمه شده درضمن به نظر نسخه چاپی رو هم تهیه کنید چون این کتاب باید مثل یک دستورالعمل روزانه مورد استفاده قرار بگیره
مجید مفتاحی
۱۴۰۰/۵/۲۷
یکی از بهترین کتابهایی که واقعا نیاز هست خوانده شود همین کتاب هست. تصور کنید با این همه مشغله فکری و روزمره گی‌ها بدون داشتن تمرکز حواس به جایی نخواهید رسید. این کتاب تاثیر خوبی روی تمرکز فکر دارد. پیشنهادم خواندن این کتاب به همه دوستان هست.
abbas masjedian
۱۴۰۱/۱۰/۲۸
کتاب بسیار خوبی است برای بالا بردن قدرت تمرکز و ذهن آگاهی ولی باید در مورد تمرینات حوصله به خرج داد.... در کل مسیر خودشناسی و ذهن آگاهی و هر چیزی که مربوط به کنترل آگاهانه بخش ناخودآگاه ذهن هست نیاز به صبر و‌حوصله دارد. چون سالها با برنامه ریزی غلط ذهن ناخودآگاه ما برنامه ریزی شده و‌کنترل کننده و و ماست الان قراره سکان کشتی ذهنمان از دست این ذهن گرفته بشه به ذهن خودآگاه سپرده بشه... پس حوصله لازمه
مشاهده همه نظرات 395

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هنر تمرکز حواس و فکر

برای دریافت کتاب صوتی هنر تمرکز حواس و فکر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.