معرفی و دانلود کتاب صوتی کار عمیق: قوانینی برای تمرکز در دنیایی آشفته

عکس جلد کتاب صوتی کار عمیق: قوانینی برای تمرکز در دنیایی آشفته
قیمت:
۶۹۰۰۰ 34500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کار عمیق: قوانینی برای تمرکز در دنیایی آشفته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کار عمیق: قوانینی برای تمرکز در دنیایی آشفته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کار عمیق: قوانینی برای تمرکز در دنیایی آشفته

کتاب صوتی کار عمیق: قوانینی برای تمرکز در دنیایی آشفته نوشته‌ی کال نیوپورت، به شما نشان می‌دهد که چگونه ظهور و پیشرفت تکنولوژی، باعث شده قدرت تمرکز عمیق بر وظایف‌ خود را از دست بدهید، هم‌چنین راهکارهایی ارائه می‌کند تا با استفاده از آن‌ها بتوانید بر این معضل غلبه کنید.

این کتاب پس از انتشار به مدت طولانی در لیست پرفروش‌‌ترین‌های نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال و آمازون قرار گرفته است. کال نیوپورت (Cal Newport) در این کتاب صوتی به شما می‌گوید که چرا بدون انجام کار عمیق (Deep Work) و متمرکز، نمی‌توان به اهداف و نتایج عالی رسید و چرا تمرکز در جهان پرآشوب امروزی، حلقه‌ی گم‌شده‌ی موفقیت و پیروزی است.

در این کتاب صوتی راهبردهای مختلفی بیان می‌شود که به شما کمک می‌کند خروجی کارتان را ارتقا دهید و از زمان‌های آزاد خود بیشترین بهره را ببرید. چه بازاریاب، برنامه‌نویس، مشاور و یا کارآفرین یا نویسنده باشید، برای موفقیت‌تان، باید برترین‌ها را ایجاد کنید، نیاز به عمیق بودن موضوع باارزشی است که همه‌ی افراد به آن نیاز دارند.

شما نیز کسانی که چندین کار را باهم انجام می‌دهند، مانند بسیاری مورد ستایش قرار می‌دهید، می‌خواهید خودتان هم این‌طور رفتار کنید، بازدهی کارهایتان را بیشتر کنید و زمان‌های خود را برای انجام امور دیگر ذخیره کنید. مشکل بزرگ عدم موفقیت شما همین نگرش‌تان است. هیچ نتیجه‌ی باارزشی با این راهکار به دست نمی‌آید، امروزه انسان‌ها به تمرکز و کار عمیق بیشتر نیاز دارند و همزمان برخورداری از تمرکز و کار عمیق، دشوارتر می‌شود. به همین دلیل است که برخورداری از مهارت کار عمیق، شما را به یکی از اشخاص بسیار مهم در کسب و کار و زندگی شخصی‌تان مبدل می‌کند.

دو علت برای باارزش بودن کار عمیق وجود دارد. علت اول، مربوط به آموختن است. شما در دورانی زندگی می‌کنید که همه چیز در حال دگرگونی و تغییر است و اقتصاد جامعه به سیستم‌های پیچیده‌ای وابسته است که به سرعت در حال دگرگونی‌اند. به عنوان نمونه برخی از زبان‌های برنامه‌نویسی که آموخته‌اید، ده سال قبل وجود نداشتند و احتمالاً تا ده سال دیگر هم منسوخ خواهند شد.

به همین دلایل باید برای پایدار ماندن در اقتصادتان، هنر یادگیری را بیاموزید. این موضوع مهم، به کار عمیق نیازمند است. اگر به این توانایی توجه نکنید، از پیشرفت‌های تکنولوژیکی عقب می‌مانید.

علت دوم برای اهمیت کار عمیق این است که انقلاب شبکه‌های دیجیتال، اثرات مثبت و منفی بسیاری دارد. اگر بتوانید چیز سودمند و جدیدتری پدید آورید، دسترسی به مخاطب آن بدون محدودیت خواهد بود؛ عاملی که موجب می‌شود پاداش مادی و معنوی شما به میزان قابل توجهی افزایش یابد. از سوی دیگر، اگر چیزی که ایجاد می‌کنید متوسط باشد، تمام زحمات‌تان از بین می‌رود زیرا به راحتی می‌توان در اینترنت برای مخاطبان شما جایگزین پیدا کرد.

(متن اصلی کتاب کار عمیق، به صورت کاملا بازنگری و ویرایش شده و با توجه به بازخوردهای کاربران در مورد نسخۀ قبلی کتاب صوتی،‌ کل کتاب مجددا با گویندۀ جدید ضبط و منتشر شده است.)

جملات برگزیده‌ی کتاب صوتی کار عمیق؛ قوانینی برای تمرکز در دنیایی آشفته:

- رابطه‌ی بین کار عمیق و همکاری، مهارت می‌طلبد.
- کار عمیق به شما کمک می‌کند تا کاری در سطح ممتاز ارائه کنید.
- کار عمیق به شما کمک می‌کند تا مطالب دشوار را به سرعت بیاموزید.
- در میان حواس‌پرتی‌ها استراحت نداشته باشید؛ بلکه در میان تمرکزها استراحت کنید.
- زمان‌بندی استفاده از اینترنت در خانه و همچنین در محل کار، می‌تواند باعث پیشرفت بیشتر در آموزش تمرکز شود.

در بخشی از کتاب صوتی کار عمیق؛ قوانینی برای تمرکز در دنیایی آشفته می‌شنویم:

ریک فورر صنعت‌گر چیره‌دستی است، که کارش او را ملزم به صرف وقت زیادی در حالت عمیق می‌کند. حتی لغزش کوچکی در تمرکز، می‌تواند ده‌ها ساعت تلاش را خراب کند. او همچنین کسی است که به وضوح، هدفمندی زیادی را در حرفه‌اش می‌یابد. زمانی که دنیای صنعت‌گری را در نظر بگیرید، این ارتباط بین کار عمیق و یک زندگی خوب، آشنا و به طور گسترده‌ای پذیرفته شده است. متیو کراوفورد توضیح می‌دهد: «مشخص شده است که رضایتی که فردی از طریق تجلی خودش در جهان واقعی، با استفاده از مهارت‌های دستی به دست می‌آورد، او را انسانی آرام و بی‌دغدغه می‌کند». و ما او را باور داریم.

اما هنگامی که توجه‌مان را به سمت کارهای دانش‌ورز‌ تغییر می‌دهیم، این ارتباط، واضح نیست.

بخشی از موضوع، شفافیت آن است. صنعتگرانی مانند فورر از عهده‌ی چالش‌هایی حرفه‌ای برمی‌آیند که در تعریف، ساده اما در عمل، دشوار هستند. این ساده بودن در تعریف و دشوار بودن در عمل، ناهمگونی‌ای است که در هنگام جست‌وجو برای رسیدن به هدف، مفید خواهد بود. دانش‌ورزی، ابهام را جایگزین این شفافیت می‌کند. تعریف دقیق اینکه هر دانش‌ورز خاص، چه کاری انجام می‌دهد و کار او چگونه با دیگران متفاوت است، می‌تواند دشوار باشد: ممکن است در بدترین روزهایمان، این‌گونه به نظر برسد که تمام کار دانش‌ورزی، در ایمیل‌ها و پاورپوینت‌های خسته‌کننده‌ و مشابه خلاصه می‌شود که تنها تفاوتشان از شغلی نسبت به شغلی دیگر، نمودارهایی است که در اسلایدها استفاده می‌گردد. خود فورر، این کسالت را به این صورت مطرح کرده است: «جهان اطلاعات که همانند بزرگراهی وسیع است و همچنین فضای سایبری، من را تا حدودی، دلسرد و ناامید کرده است.»

مسئله‌ی دیگری که سبب غیرشفاف شدن ارتباط بین عمق و هدفمندی در کارهای دانش‌ورز می‌شود، صداهای ناهنجاری است که تلاش می‌کنند تا دانش‌ورزان را به صرف زمان بیشتری در فعالیت‌های کم‌عمق متقاعد کنند. همان‌طور که در فصل قبل با جزئیات توضیح داده شد، ما در دورانی زندگی می‌کنیم که در آن پذیرفته شده است که هر چیز مرتبط با اینترنت، به طور پیش‌فرض خلاقانه و لازم است. رفتارهای نابود‌ کننده‌ی عمق مانند پاسخ‌های فوری به ایمیل‌ها و حضور فعال در رسانه‌های اجتماعی، مورد ستایش قرار می‌گیرند، در حالی که اجتناب از این روند، باعث ایجاد سوء‌ظن می‌شود. هیچ کس از ریک فورر برای استفاده نکردن از فیسبوک ایراد نمی‌گیرد، اما اگر کارمند دانش‌ورزی تصمیم مشابهی بگیرد، به او برچسب «غیر‌عادی بودن» زده می‌شود. (موضوعی که از تجارب شخصی‌ام آموخته‌ام).

فقط به این دلیل که این ارتباط بین عمق و هدفمندی، در کارهای دانش‌ورز، کم است، بدان معنا نیست که وجود ندارد. هدف این فصل این است که شما را متقاعد کنیم که کار عمیق می‌تواند در اقتصاد اطلاعاتی به همان اندازه رضایت تولید کند که به طور شفافی در اقتصاد صنعتگری ایجاد می‌کند. در بخش‌های پیش‌رو، سه استدلال برای حمایت از این ادعا ارائه می‌کنم. این استدلال‌ها، تقریباً مسیری را از مفهومی محدود تا مفهومی وسیع دنبال می‌کنند: با شروع از دیدگاه مربوط به سیستم عصبی، به سمت روان‌شناسی حرکت می‌کنیم و با بررسی مسائل فلسفی به آن پایان می‌دهیم. نشان خواهم داد که با پذیرفتن عمق به جای کم‌عمقی، می‌توانید همان حالت‌هایی از هدفمندی را به کار ببرید که هنرمندانی مانند ریک فورر را هدایت می‌کنند. بنابراین، نظریه‌ی آخرین فصل بخش اول، این است که زندگی عمیق صرفاً از لحاظ اقتصادی سودآور نیست، بلکه زندگی خوبی هم هست.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
40 دقیقه
مقدمه
67 دقیقه
بخش اول: ایده - فصل اول: کار عمیق ارزشمند است
51 دقیقه
فصل دوم: کار عمیق کمیاب است
49 دقیقه
فصل سوم: کار عمیق هدفمند است
65 دقیقه
بخش دوم: قوانین - قانون اول: عمیق کار کنید / قسمت یک
82 دقیقه
بخش دوم: قوانین - قانون اول: عمیق کار کنید / قسمت دو
61 دقیقه
ایجاد روال کاری خودتان
83 دقیقه
قانون دوم: سر رفتن حوصله‌تان را بپذیرید
97 دقیقه
قانون سوم: رسانه‌های اجتماعی را ترک کنید
16 دقیقه
قانون چهارم: کم عمقی را کاهش دهید
2 دقیقه
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کار عمیق: قوانینی برای تمرکز در دنیایی آشفته
نویسنده
مترجمناهید ملکی
راویمحمد ولیان
ناشر چاپی نشر نوین
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ ساعت و ۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۶۹۰۰۰ 34500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کار عمیق: قوانینی برای تمرکز در دنیایی آشفته

فاطمه شهبازی
۱۳۹۹/۱/۱۶
نظر‌ها رو خوندم و با خودم گفتم وای چه کار اشتباهی کردم گرفتمش اما فک کردم دیدم مگه چقد تاثیر میخواد داشته باشه گوینده و دانلود کردم ویسارو و دیدم واقعا با این نظرا اجحاف در حق گوینده هست. مهم واضح و بی‌خطا خواندن متن کتاب هست که ایشون رعایت کردن، و اون چیزی که برای من مهم بود به شدت هیجان داشتم که بشنوم چه مطالبی نوشته شده نه صدای گوینده یا حوصله سر بردن یا نبودنش در هرصورت به نظر من که خیلی کتاب خوبی است اما حس میکنم منسجم نیست زیاد باید خودمان همه چیز را کنار هم بگذاریم و نتیجه بگیریم ممنون🌱
فاطمه تاجیک
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
کتاب بسیار خوبیه برای کسایی که احتیاج به تمرکز بر روی کارشون دارن و با مثالهایی ثابت میکنه که یکساعت کار عمیق کارایی خیلی بیشتری داره نسبت به چند ساعت کاری که با حواسپرتی و چک کردن ایمیل، اینستاگرام و دیگر شبکه‌های مجازی صورت میگیره، من خودم تجربه اینکارو دارم و واقعا باور دارم به کار عمیق، در کتاب میشل اوباما شدن هم خوندم که اوباما برای نوشتن کتابش بمدت یکماه از خونه دور میشه و خارج از شهر در کلبه‌ای زندگی میکنه تا نوشتن کتاب رو به اتمام برسونه، همینطور یونگ
یدالله نخعی زرندی
۱۴۰۱/۱۲/۲۴
در جوامع امروزی که کم کم دارد ماشین و تکنولوژی جای نیروی کار و کارگر را میگیرد و این پیشرفت باعث فراغت بیشتر بشر شده است موجبات سر در گمی و مشکلات روحی انسان را نیز فراهم اورده و برای موفقیت می‌طلبد که انسان بیشتر و عمیقتر در کار فرو رفته تا از ناراحتی ناشی از بیماری روحی روانی و همچنین موفقیت دست یاید در این کتاب راههای عملی برای دست یابی به موفقیت و کاهش اضطراب و استرس ناشی از کار و کم کاری را به خواننده نشان میدهد
Masoud F.
۱۳۹۹/۸/۱۶
بلحاظ خود کتاب قویه ولی بلحاظ ترجمه اصلا قوی نیست که هیچ فکر میکنم ضعیف هم هست. منظورم اینه خیلی کلمات مهم برای نویسنده رو نتونسته به معادل فارسیش برگردونه (معادل فرهنگی) و ضرب المثل‌ها رو هم همچنین. صدای گوینده خیلی یکنواخته و اگر سرحال نباشید خوابتون میگیره:). در کل اگر مشکل تمرکز و اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی و موبایل دارید این کتاب رو توصیه میکنم.
مصطفی امیری
۱۴۰۲/۶/۸
واقعا کتاب‌ خوبیه واسه کسایی که حواس پرتی‌های محیطی زیادی دارند و اینکه راه حل‌هایی که ارائه میدهد برای کاهش این حواس پرتی‌ها بعضا خوب و بعضا امکان تحقق در جامعه ما را ندارد، مثلا اینکه پیشنهاد میکند در ساعت‌های غیر کاری جواب ایمیل‌های غیر‌ضروری مدیر یا رئیس را ندهید، مطمئنا تو ایران با این حرکت اخر ماه باید تسویه حساب کنید ولی در کل کتاب خوبیه
zahra mn
۱۴۰۱/۷/۲۸
من به حدی سعی کردم که این کتاب رو بفهمم و براش انرژی گذاشتم که میتونم بگم برای پنج کتاب همینقدر انرژی میگذاشتم، خیلی دارم سعی میکنم بفهمم ولی تا میگذارم که پخش بشه، فورا مغزم به خواب میره، خیلی یکنواخت خونده شده شاید هم مشکل از متن کتاب باشه، و یک بخش رو ناچارم چندین و چند بار پخش کنم تا بفهمم، و تصمیم گرفتم فقط گوش کنم تا تمام بشه، الان وسطای کتاب هستم.
مسعود رجبی
۱۴۰۰/۲/۴
دوستان این کتاب درباره‌ی اینه که چطور تموم تمرکزمون رو روی کارمون بگذاریم، نویسنده با ارائه‌ی دلیل‌هایی معتقده بهترین راه برای نتیجه گرفتن سریع و رشد کردن کار عمیق هست. کار عمیق هم به طور خلاصه کاریه که بدون کوچکترین حواس‌پرتی باشه. یعنی مثلاً داری مطالعه می‌کنی، یک چشمت به گوشی نباشه یک چشمت به کتاب.
یحیی عسکری
۱۳۹۹/۵/۷
سلام این کتاب عالیه فقط تنها مشکلى که هست گوینده کتاب خیلى تند کتاب رو میخونه، همین مشکل رو وقتى کتاب قضاوت زدایى را گوش میدادم، داشتم، ببینید ما شاید چند تا کتابه صوتى گوش کرده باشیم اما سالهاست که کتاب رو خودمون خوندیم براى همین این موضوع یه مقدار جدید هستش و مغز ما در حین شنیدن احتیاج به ثبت و درک اون داره که در حین گوش دادن این فرصت وجود نداشت
ستایش حبیب زاده
۱۴۰۲/۶/۶
مثال‌های خیلی زیادی از افراد نامدار و شباهت زیادی به کتاب ذهن متمرکز داره یجورایی انگار به این اشاره میکنه که ما با اینکه بمباران اطلاعات میشیم اما در هیچکدوم عمیق نیستیم و این باعث میشه در هیچ کدوم کارکرد مفیدی نداشته باشیم. کمک و تمرین‌هایی برای تمرکز و کارایی بهتر ارائه میده که به نظرم اگه انجام بشه واقعا تاثیر به سزایی داره .
بهزاد گلشاهين
۱۴۰۰/۳/۱۵
کل مباحث کتاب همون فصل اول تموم میشه و فصل‌های بعد فقط حاشیه و مثال‌های فصل اوله
گویندگی هیچ مشکلی نداره
ترجمه هم هیچ مشکلی نداره
فقط از فصل ۲ به بعد چیزه جدیدی کشف نمیکنید
.
حالا
.
این کتاب با همون فصل اول باعث شد من ۲تابازی که خیلی حواس پرت کن بود رو از تو گوشیم پاک کنم
حامد فرهادتوسکی
۱۴۰۰/۳/۱۲
کتابی بسیار ارزشمند...
برخلاف نظر خیلی از دوستان به نظر بنده راوی صدایی گرم و بسیار خوب دارند و به خوبی مطالب رو بیان میکنند
واقعا مطالب ارزشمندی بیان میشه که الان از عمده مشکلات جامعس واقعا این مفاهیم که معضلات تکنولوژی رسانه‌های مجازی که بیان میشه داخل کتاب‌ای کاش بیشتر در سطح جامعه بیان میشد
سعید مالمیر
۱۴۰۲/۷/۷
با سلام و عرض ادب و احترام خدمت دوستان عزیز. بنده بعد از مطالعه این کتاب و با استفاده از مطالب بسیار آموزنده که داره و با تمریک و تکرار تونستم ایت ویژگی رو در خودم پروش بدم که هر چه دقیق تر و با تمرکز بیشتر و با دور از عوامل که موجب حواس پرتی میشن کارهای خودم رو انجام بدم..
Mohammad Aslanpour
۱۴۰۱/۴/۱۷
تنها با تمرکز می‌توان کارهای بزرگی انجام داد. حواس پرستی مانع جدی برای پیشرفت محسوب می‌شود حین مطالعه کتاب، شبکه‌های اجتماعی را حین کار کنار گذاشتم و نتیجه کار عمیق را مشاهده کردم. با کار عمیق و مبارزه با حواس پرستی می‌توان در کار به نتایج خیلی بزرگ و غیر قابل تصوری دست یافت.
Futurist Esmaiel Rahimi
۱۴۰۰/۴/۲۴
تفسیر بسیاری از تمرکز در این کتاب ارائه شده.
خیلی علنی و جزئی موضوع رو بررسی کرده.
با این وجود به سختی می‌شه تمرکز رو مهمترین شیوه پیشرفت رو به جلو در راه موفقیت ترقی کرد. هم تسلط شناختی بر گستره لازمه و هم تمرکز تخصصی بر زمینه حرفه‌ای خود.
آرش شکری
۱۴۰۲/۱۱/۲
تمام کتاب رو به دنبال یک راهکار یا دستورالعمل برای کار عمیق گوش کردم ولی هیچ چیز به درد بخوری پیدا نکردم فقط داستان درباره این که کار عمیق چه قدر خوبه، خوب این رو که همه میدونند و همه از این داستان‌ها بلد هستند، به نظرم خوندن یا گوش دادن به این کتاب وقت تلف کردنه
مشاهده همه نظرات 160

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کار عمیق: قوانینی برای تمرکز در دنیایی آشفته

برای دریافت کتاب صوتی کار عمیق: قوانینی برای تمرکز در دنیایی آشفته و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.