معرفی و دانلود کتاب صوتی جنگل

عکس جلد کتاب صوتی جنگل
قیمت:
۱۰۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جنگل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جنگل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی جنگل

کتاب صوتی جنگل رمانی جنایی-دادگاهی‌ست که توسط نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز، هارلن کوبن نوشته شده است. در این رمان، یک دادستان به نام پل کوپلند، که خواهرش سال‌ها پیش به همراه سه نفر از دوستانش در جنگلی ناپدید شده است، به شواهدی جدید در مورد خواهر گم‌شده‌اش دست پیدا می‌کند و برای پیدا کردن حقیقت دست‌به‌کار می‌شود. اما حقیقت، آن چیزی نیست که او تصور می‌کند...

درباره‌ی کتاب صوتی جنگل

داستانِ کتاب صوتی جنگل (The Woods) نوشته‌ی هارلن کوبن (Harlan Coben)، از زمانی شروع می‌شود که چهار نوجوان در میانه‌ی شب، به جنگل می‌روند و دیگر بازنمی‌گردند. پس از جست‌و‌جوهای بسیار پلیس و اهالی، جسد به قتل‌رسیده‌ی دو نوجوان پیدا می‌شود، ولی از دو نفر دیگر، که یکی‌شان دختری به نام کَسی کوپلند بوده است، هیچ‌خبری نمی‌شود. خانواده‌ی کوپلند پس از این اتفاق از هم می‌پاشد و پل کوپلند، برادرِ بزرگ‌ترِ کَسی، تا سال‌ها برای خواهرش سوگواری می‌کند.

رمان جنگل در ادامه، به 20 سال بعد و حال حاضر می‌آید. پل هم‌اکنون دادستانی مشهور است و مسئولیت پرونده‌ای مهم را برعهده دارد. او که به‌تنهایی باید از دختر شش‌ساله‌اش مراقبت کند، تلاش می‌کند ناراحتی برای خواهرش را به کناری بگذارد و با مسئولیت‌ها و مشکلاتِ فعلی‌اش درگیر شود. اما زمانی که فردی به قتل می‌رسد و پلیس این فرضیه را مطرح می‌کند که مقتول، یکی از همان نوجوانان گم‌شده است، پل دوباره با گذشته‌ی تاریک و غم‌بار خود مواجه می‌شود.

معرفی و دانلود کتاب صوتی جنگل

رمان جنگل را به همان اندازه که می‌توان رمانی جنایی به‌شمار آورد، می‌توان رمانی دادگاهی نیز دانست. پرونده‌ای که پل کوپلند به‌عنوان دادستان مسئولیت آن را برعهده گرفته است، مربوط به زنی سیاه‌پوست است که توسط دو جوان سفیدپوست ثروتمند مورد اذیت‌وآزار قرار گرفته. پل برای پیگیری حقوق زن سیاه‌پوست، باید با برخی از خانواده‌های قدرتمند شهر و همینطور سیستم قضایی-پلیسی آمریکا دربیفتد. هارلن کوبن به‌خوبی توانسته بخش‌های جنایی این رمان را با بخش‌های دادگاهی آن پیوند بزند و همین مسئله جذابیت ویژه‌ای به کتاب جنگل بخشیده است.

کتاب جنگل، توسط انتشارات آموت و با ترجمه‌ی محدثه احمدی منتشر شده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب را نشر صوتی آوانامه به گویندگی سلمان ظاهری و شهره روحی تهیه کرده است.

نکوداشت‌های کتاب جنگل

  • یک داستان سرزنده و سریع که پر است از پیچش‌های داستانی عجیب‌وغریبی که از اصلی‌ترین مزیت‌های آثار هارلن کوبن به‌شمار می‌روند. (The Washington Post)
  • هارلن کوبن در این کتاب، یک کمپ تابستانی ایده‌آل را به یک کابوس ابدی تبدیل می‌کند. (The Columbus Dispatch)
  • کتاب جنگل بهترین کتابی‌ست که هارلن کوبن نوشته است. (Chicago Sun Times)
  • یکی از بهترین آثار هارلن کوبن که حتماً باید آن را بخوانید. (Library Journal)

اقتباس سینمایی از کتاب جنگل

شبکه‌ی نتفلیکس در سال 2020 یک مینی‌سریالِ شش قسمتی به زبان لهستانی بر اساس رمان جنگل ساخت. در این سریال که خود هارلن کوبن سازنده‌ی آن بود، گژگوش دامینتسکی (Grzegorz Damięcki) و آگنیشکا گروخوفسکا (Agnieszka Grochowska) به نقش‌آفرینی پرداختند. این دومین سریال به زبان لهستانی است که این شبکه تهیه کرده است و پنجمین سریالی به‌شمار می‌رود که بر اساس آثار هارلن کوبن نوشته شده است.

کتاب صوتی جنگل برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به داستان‌های جنایی و معمایی علاقه‌مندید، شنیدن این کتاب صوتی به شما پیشنهاد می‌شود. ازطرف دیگر، علاقه‌مندان به داستان‌ها و رمان‌های دادگاهی نیز از شنیدن این کتاب صوتی لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب صوتی جنگل می‌شنویم

صبح روز بعد، زود به دفترم رفتم. نیم ساعت بعد، باید شامیک جانسون را برای شهادت می‌بردم. می‌خواستم یادداشت‌هایم را مرور کنم. وقتی ساعت 9 شد، به کارآگاه یورک زنگ زدم. گفتم:

- خانم پرز دروغ گفت.

به توضیحاتم گوش داد. وقتی تمام شد، یورک تکرار کرد:

- دروغ گفت. فکر نمی‌کنین شاید عمدی نبوده؟

گفتم: یعنی چی؟

- شاید فقط اشتباه کرده.

- درباره‌ی اینکه کدوم دست پسرش زخمیه اشتباه کرد؟

- آره. چرا که نه؟ اون از قبل فکر می‌کرد اون مرد پسرش نیست. طبیعیه.

باور نمی‌کردم. پرسیدم: به چیز جدیدی توی پرونده رسیدین؟

- ما فکر می‌کنیم سانتیاگو در نیوجرسی زندگی می‌کرده.

- آدرسش رو دارین؟

- نه. ولی دوست‌دخترش رو پیدا کردیم. یا حداقل فکر می‌کنم دوست‌دخترش باشه. به هر حال، با هم دوستن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
نمونه 3
6 دقیقه
مقدمه
34 دقیقه
قسمت اول
18 دقیقه
قسمت دوم
15 دقیقه
قسمت سوم
15 دقیقه
قسمت چهارم
20 دقیقه
قسمت پنجم
20 دقیقه
قسمت ششم
28 دقیقه
قسمت هفتم
19 دقیقه
قسمت هشتم
19 دقیقه
قسمت نهم
22 دقیقه
قسمت دهم
17 دقیقه
قسمت یازدهم
28 دقیقه
قسمت دوازدهم
8 دقیقه
قسمت سیزدهم
4 دقیقه
قسمت چهاردهم
12 دقیقه
قسمت پانزدهم
20 دقیقه
قسمت شانزدهم
20 دقیقه
قسمت هفدهم
16 دقیقه
قسمت هجدهم
23 دقیقه
قسمت نوزدهم
20 دقیقه
قسمت بیستم
34 دقیقه
قسمت بیست و یکم
17 دقیقه
قسمت بیست و دوم
24 دقیقه
قسمت بیست و سوم
13 دقیقه
قسمت بیست و چهارم
12 دقیقه
قسمت بیست و پنجم
24 دقیقه
قسمت بیست و ششم
12 دقیقه
قسمت بیست و هفتم
13 دقیقه
قسمت بیست و هشتم
16 دقیقه
قسمت بیست و نهم
24 دقیقه
قسمت سی‌ام
17 دقیقه
قسمت سی و یکم
21 دقیقه
قسمت سی و دوم
27 دقیقه
قسمت سی و سوم
13 دقیقه
قسمت سی و چهارم
16 دقیقه
قسمت سی و پنجم
14 دقیقه
قسمت سی و ششم
7 دقیقه
قسمت سی و هفتم
24 دقیقه
قسمت سی و هشتم
22 دقیقه
قسمت سی و نهم
24 دقیقه
قسمت چهلم
7 دقیقه
قسمت چهل و یکم
15 دقیقه
قسمت چهل و دوم
23 دقیقه
قسمت چهل و سوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی جنگل
نویسنده
مترجممحدثه احمدی
راویسلمان ظاهری، شهره روحی
ناشر چاپیانتشارات آموت
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ ساعت و ۲۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی جنگل

Mozhgan k
۱۴۰۲/۸/۱
یکی از بهترین داستان‌های جنایی بود که چه به صورت فیلم و سریال دیده‌ام و چه بصورت کتاب که خوانده ام!
گوینده مرد در نقش دادستان داستان، صدایی خوش دارد و مطابق با اتفاقات داستان لحن او نیز تغییر پیدا می‌کند و به جذابیت داستان اضافه می‌شود.
تنها اشکالی که در این کتاب صوتی و بسیاری دیگر از کتابهای ِ
صوتی میشود به آن اشاره کرد، آن است که اصولا توجه به صدای گوینده در مقام نقشی که در کتاب به عنوان زن یا مرد نمی‌شود. یعنی از صدای گوینده زن به جای نقشِ مرد داستان و بالعکس استفاده می‌شود.
در این کتاب تا اواخر داستان من متوجه نشده بودم که پژوهش‌گری که همکار دادستان است، یک خانم است!!
البته در این کتاب صوتی کشش داستان بقدری زیاد است که این نقص را می‌پوشاند ولی در کتابهای صوتی دیگر این نقص، شنونده را گیج و گم می‌کند.
امیدوارم در رفع این مورد تلاشی صورت بگیرد.
با تشکر از همه تهیه کنندگان کتابهای صوتی 🫠😍
Morteza Nasiri
۱۴۰۲/۱۰/۱۸
بنده جزو خوانندگانی هستم که با اینکه علاقه اولیه من رمان نیست، ولی با این وجود بعد از خواندن یا گوش دادن به سه کتاب یک کتاب رمان برای تنوع میخونم، و پیشنهاد من برای کتاب خوانان عزیزی که سلیقه‌شان مثل من است اینه که رمانهایی رو مطالعه کنند که برنده یک جایزه ادبی شده‌اند و یا جزو پرفروش‌ترین کتابها و هستند.
در مورد نویسنده پرفروش نیویورک تایمز آقای هارلم کوبن که نویسنده کتاب جنگل که یک رمان جنایی هست داستانی در مورد شخصی به نام پل هستش که سالها پیش خواهرش به همراه سه نفر دیگر در جنگلی ناپدید شده‌اند. نکته‌ای که در مورد این کتاب باید بدانید این است که این کتاب بهترین پرفروش‌ترین اثر نویسنده معروف هارلن کوبن هستش. در مورد داستان نکته جالب توجه این است که یک داستان سریع و سرزنده هستش که در کشور لهستان شرکت نتفلیکس یک مینی سریال شش قسمتی با اقتباس از کتاب جنگل در سال ۲۰۲۰ میلادی ساخته است. یک نکته جالب توجه که خوانندگان عزیز باید بدانند این است که این کتاب در سه ژانر جنایی و معمایی و دادگاهی می‌باشد لذا خوانندگان عزیز از گوش دادن به این کتاب صوتی که در حدود سیزده ساعت و سی دقیقه هستش، از لحظه به لحظه و ثانیه به ثانیه این سیزده ساعت و سی دقیقه لذت خواهند برد چرا که محو داستان خواهند شد.
شک ندارم که همه عزیزان که به رمانهای جنایی و معمایی و دادگاهی علاقه دارند از گوش دادن به این کتاب که هم نگارش سلیس و هم ترجمه روان دارد و من نتونستم نقد منفی از این کتاب پیدا کنم، پس این کتاب رو تهیه کنید و از خواندن یا گوش دادن بهش لذت ببرید.
M R
۱۴۰۳/۱/۱۶
این کتاب بر خلاف کلی نظرات مثبت که خوندم برای من زیاد جذاب نبود. داستان کتاب مربوط به چندنوجوان هست که در گذشته در جنگل ناپدید شدن و پرونده مفقودی اونها هنوز بازه و برادر یکی از قربانی‌ها که حالا دادستان شده همچنان دنبال پیدا کردن اونهاست. داستان و سوژه بد نبود، و نویسنده سعی کرده بود تمام اتفاقات و ارتباطات رو منطقی و قابل قبول بچینه اما کتاب اصلا پایان راضی کننده‌ای نداشت. در واقع در فصل آخر چند موضوع بصورت پراکنده و پی در پی گفته و نتیجه گیری شد، انگار نویسنده میخواسته هرچه زودتر داستان رو تموم کنه. برای اینکه داستان لو نره اسم افراد رو ذکر نمیکنم ولی آخر داستان معلوم میشه یکی از شخصیت‌های اصلی درجریان اتفاقات بوده از اول ولی کلا سکوت میکنه!!!! ضمنا از دیگری که در جریان نبوده تقاضای کمک میکنه!!!!!!! و در آخر هم هیچ توضیح قانع کننده‌ای برای کارش نداره! فکرمیکنم نویسنده همه تلاشش برای جذاب و خلاقانه نوشتن داستان رو با فصل آخر به باد داده!!!! نمره‌هایی که به این اثر میدم بیشتر از اینکه بخاطر داستان باشه بخاطر خوانش بی ایراد و فوق العاده اون بود.
ماندانا رستمی
۱۴۰۲/۹/۱۸
با سلام از تیم خوب کتابراه.
خیلی وقت بود که دوست داشتم رمان جنگل را بخوانم. ولی چون فرصت خواندن نداشتم منتظر بودم که کتاب صوتی آنرا بخرم و گوش دهم. کتاب صوتی برای کسانی که عاشق کتاب هستند و مثل من فرصت ندارند بسیار گزینه‌ی خوبی است. والبته هر کس ژانر خاصی را دوست دارد که ژانر مورد علاقه من جنایی
معمایی، و تاریخی است.
یک علت دیگر انتخاب این کتاب نویسنده آن آقای هارلن کوبن هستن که بسیار معروف و در نوشتن رمان‌های جنایی بسیار وارد هستند. کتاب جنگل کتابی راز آلود و عاشقانه و جذاب است. که متاسفانه در آن قتل‌های فجیعی رخ داده است.
به خوانندگان رمان‌های دیگر این نویسنده که سریال آن‌ها هم ساخته شده توصیه میکنم. مثل سریال امن و سریال غریبه.
همچنین رمان خاطرات یک آدمکش را با صدای هوتن شکیبای عزیز توصیه میکنم.
در آخر از راوی داستان با صدای خوبشون تشکر میکنم.
عرفان
۱۴۰۲/۱۱/۲۲
عالی بود عالی با گوش دادن بهش هر رمان جنایی یا روانشناختی که گوش داده بودم پرید. داستان جوری پیش می‌رفت که هر قسمتش آدم رو به فکر فرو می‌برد که مقصر اصلی رو پیدا کنه ولی هر بار یه حقیقت جدید محاسبات آدم رو بهم می‌ریخت و اون رو به شک مینداخت. شروع و روند داستان و پایان اون عالی بود و آدم رو سوق که و میداد پیگیر قسمت‌های دیگر داستان مثل یک سریال باشه شاید آخر داستان زیاد شنونده رو به اندازه رمان بیمار خاموش شوکه زده نکنه ولی روند داستان به اندازه کافی جذاب پر از حقایق گفته نشده است که زیاد آدم به این قسمتش نمی‌تونه سخت بگیره. در کل چیزی به غیر از عالی بودن نمیشه گفت مخصوصا گوینده‌های محترم که لذت گوش دادن به رمان رو چندین برابر کردن و اون قسمتش که با آوردن اسم هر آهنگی که لوسی و کوپ گوش میدادن همون آهنگ پس‌زمینه پخش می‌شد. عالیی بود بازم خسته نباشید
حسین سلیمی
۱۴۰۲/۱۱/۵
کتاب جنایی و جذابی بود نکاتی که برای مردم عادی چندان اهمیت نداره برای یک کاراگاه و یا وکیل و دادستان حائز اهمیت هست و این به جذابیت داستان افزوده میشه گویندگی بسیار عالی متون بسیار جالب باعث میشه که هر لحظه مشتاق به شنیدن ادامه داستان بشی بعضی من درس خوبی گرفتن و اون اینکه وقتها کنکاش در یکسری از و مسائل که گذشته ممکن کانون یک خانواده رو بهم بریزه نمیخوام بگم به مسائل باید بی توجه بود این صحبت من درجه بندی مختلفی داره اما بعضی وقتها یک چیزایی مسکوت بمونه بهتره در کل ممنون از کتابراه نظرات دوستان که باعث شد من این کتاب رو مطالعه کنم
نرگس مشایخی
۱۴۰۲/۱۱/۱
من داستانهای پلیسی و هیجان انگیز زیادی را خوانده و گوش دادم، ولی جنگل قطعا از بهترینهاست زیرا تا آخرین لحظه هم شما را از رازهای جدیدی مطلع میکند و حتی در نقطه پایانی علامت سوالی را برایتان ثبت می‌کند.
گویندگان خوبند به ویژه خانم روحی ولی اصلا تلاشی در تغییر صدا نمی‌کنند کاش این کتاب را افرادی چون
رضا عمرانی یا آرمان سلطانزاده یا مریم پاک ذات و یا شبما درخشش و راضیه هاشمی احرا میکردند و در این صورت میتوان ادعا کرد کتاب هیچ نقصی ندارد. در هر صورت از کتابراه ممنونم و قطعا توصیه میکنم کتاب را گوش دهید.
Fariba
۱۴۰۲/۷/۲۳
خیلی خیلی خوب بود. این یک کناب صوتی معمایی جنایی همه چیز تمام بود. داستان که فوق العاده پر از پیچیدگی از همون ابتدا تا جملات آخر براتون غافلگیری داره اصلا نمیتونید حدس بزنید. نویسنده چقدر قشنگ داستان رو پیش برده! اجرا هم که واقعا حرف نداشت گویندگان خوش صدا و مسلط به فن بیان و موسیقی.... چقدر چقدر و به جا بودن اون ترانه‌ها چقدر دلنشین. میتونم بگم جزو معدود داستانهای صوتی‌ای بود که هیچ ایرادی نداشت و ارزش وقت و بهایی که براش پرداخت شده رو کاملا و حتی بیشتر هم داره. ممنون از کتابراه عزیز
مهری رازقیان
۱۴۰۲/۸/۱۴
وقتی اسم هارلن کوبن رو می‌شنیدم، فکر میکردم اغراق آمیز ازش تعریف و تمجید شده... تا اینکه این کتاب رو ازش شنیدم. الان فهمیدم که واقعا کارش معرکه ست. کتابیه که میشه باهاش یه سریال جنایی و معمایی محشر ساخت. شخصیت پردازی‌ها خیلی خوب بود و نویسنده خیلی حرفه‌ای ذهن مخاطب رو درگیر داستان و شخصیت‌ها میکنه. ع لاوه بر موضوع کتاب، صدای روای‌های عزیز خصوصا راوی آقا عالی بود و حسابی روی این کتاب نشسته بود. موزیک‌هایی که این لابه لا پخش می‌شد قشنگ آدم رو می‌برد به حال و هوای داستان.
بیتا بقالان
۱۴۰۳/۱/۱۷
با سلام
یکی از بهترین داستان‌های جنایی_معمایی که تا به حال خوانده‌ام بود. صدای راوی‌ها بخصوص راوی اقا بسیار خوب و مناسب موضوع کتاب بود
به نظر من در فصل اخر کتاب همه چیز ناگهانی به سرانجام رسید در صورتی که نویسنده میتوانست بهتر از این کتاب رو تمام کند
موریکهایی که استفاده شده بود کاملا به جا و و
مناسب بود من رو بیشتر به عمق داستان میبرد و معلوم بود برای اماده کردن این کتاب برای شنونده واقعا زحمت کشیده شده است با تشکر از کتابراه عزیز
شقایق میان آبی
۱۴۰۲/۱۲/۱۱
کتاب مهیج و خوبی بود روند خوبی داشت با راوی بسیار خوبی. شاید فکر میکردم اتفاقات خیلی مهم تر از این افتاده باشد ولی خوبی داستان این بود که تا آخره داستان متوجه داستان و اتفاق واقعی نمی‌افتید. پیشنهاد میکنم کتاب را گوش دهید چون مضمون تکراری ندارد. من این کتاب را تو یک روز تموم کردم چون میخواستم ببینم آخر کتاب چه می‌شود.
دیانا دیانتی
۱۴۰۲/۹/۲۴
کتاب جنگل یک داستان جنایی پلیسی است. در کتاب درپی اخلال در کار وکیل یک پرونده گذشته او را بر ملا می‌کنند و در این بین حقایقی که طی چندین سال پنهان بوده را آشکار می‌سازنند. من انتظار داشتم با روندی که داستان داشت پایانش واقعی تر تمام شود! صدای خواننده داستان بسیار بر کشش کتاب تاثیر داشته و داستان را شنیدنی کرد.
بهنوش
۱۴۰۲/۸/۲
داستان جنایی عالی و قوی. پر از پیچیدگی و غافلگیری. اصلا تا آخرین قسمت کتاب نمیشه قاتل واقعی رو حدس زد. گوینده‌ها هم خوش صدا و مسلط بودن. و نکته مهم و خوشایند برای من این بود که مثل یک نمایشنامه کتاب رو اجرا نکردن. بنابراین حس شنیدن یک کتاب رو از آدم نمیگیره. به کسانی که علاقمند به این ژانر هستن توصیه میکنم
رضا ارفع
۱۴۰۲/۱۲/۱۰
بعد از کتاب پرونده هری کپر و سه گانه کودک ۴۴ این سومین اثری بود که واقعا لذت بردم خط داستانی از ابتدا میخکوبتون میکنه از ابتدا وارد داستان میشید هیچ وقتی برای معرفی شخصیت‌ها نمیذاره حواشی خلاصه و مفید خیلی جذاب بود لذت بردم واقعا به هیچ وجه حتی اگر کم حوصله هم باشید خسته نمیشید عالی بود
Mozhgan
۱۴۰۲/۱۰/۲۲
با تشکر از تیم کتابراه و صداهای زیبا که این داستان مهیج را جذابتر کردند. کتاب صوتی جنگل داستانی‌جنایی‌ و‌ معمایی است. کتاب‌زندگی سیاسی و روانشناختی افرادی که درگیر سیاست هستند روایت میکند. اتفاقات هر لحظه شما رو غافلگیر میکند و د رانتها مثل یک پازل تکمیل میشود و معماها حل میشود.
مشاهده همه نظرات 120

راهنمای مطالعه کتاب صوتی جنگل

برای دریافت کتاب صوتی جنگل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.