معرفی و دانلود کتاب صوتی شیاد

عکس جلد کتاب صوتی شیاد
قیمت:
۷۰۰۰۰ ۴۹,۰۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شیاد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شیاد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شیاد

مالکوم در بدترین روزهای عمر خود به سرمی‌برد؛ وکیلی سیاه‌پوست که به 10 سال زندان محکوم شده است. او می‌داند اگر بتواند پرونده‌ی قتل قاضی فاوست را حل کند، محکومیتش بخشیده می‌شود. کتاب صوتی شیاد یکی از بهترین آثار حقوقی و جنایی جان گریشام است که به مدت دو هفته در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز جای گرفت.

معرفی کتاب صوتی شیاد:

قضاوت، شغلی حساس و پرحاشیه است و به همین خاطر غالباً جنجال‌ها و خطرات بسیاری قضات را تهدید می‌کند. قاضی ریموند فاوست نیز به تازگی قربانی چنین معضلی شده است. مرگ این قاضی اتفاقی کلیدی و مهم در رمان جذاب شیاد (The Racketeer) به شمار می‌آید؛ چرا که شخصیت اصلی داستان یعنی مالکوم چاره‌ای جز حل این پرونده ندارد.

مالکوم وکیلی سیاه‌پوست است که به جرم پولشویی به ده سال حبس محکوم شده است اما او خیال ندارد این موضوع را بپذیرد. این وکیل قصد دارد با حل پرونده‌ی قتل قاضی فاوست خود را از این وضعیت نجات دهد. جان گریشام (John Grisham) که استاد مسلم رمان‌های حقوقی به شمار می‌آید یکی از درخشان‌ترین و جذاب‌ترین داستان‌های خود را در این کتاب صوتی روایت می‌کند.

گریشام در کتاب صوتی شیاد تلاش می‌کند به تمامی ضعف‌ها و کمبودهای حقوقی کشور آمریکا بپردازد و آن را موشکافانه مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.

راوی این رمان تحسین برانگیز اول شخص است و شما بی‌واسطه با مالکوم در ارتباط هستید و با افکار و اندیشه‌های او آشنا می‌شوید و همین موضوع به جذابیت داستان اضافه می‌کند.

کتاب صوتی شیاد مناسب چه کسانی است؟

اگر به داستان‌های جنایی و معمایی علاقه دارید، مطمئن باشید این کتاب صوتی بهترین گزینه برای شما است. بخشی از رمان شنیدنی شیاد در زندان می‌گذارد و برای دوستداران چنین داستان‌هایی تجربه‌ای جذاب خواهد بود.

نکوداشت‌های کتاب صوتی شیاد:

- با داستانی خلاقانه و نگارشی روان و شیوا. (Washington Post)
- جان گریشام، امروزه جزو بهترین داستان‌سرایان آمریکا است. (New York Times Book Review)
- مانند همیشه، اثری مستحکم و بی‌ادعا از گریشام. (Kirkus Reviews)
- جان گریشام حاکم مطلق رمان‌های حقوقی و دادگاهی است. (The Denver Post)
- افسانه‌ای در میان رمان‌های حقوقی. (USA Today)

جان گریشام را بیشتر بشناسیم:

جان گریشام در سال 1955 به دنیا آمد و در کودکی تمایل داشت که بازیکن بیسبال شود اما از نظر فیزیکی توانایی آن را نداشت. این موضوع مسیر زندگی او را تغییر داد و در دانشگاه در رشته‌ی حسابداری ادامه تحصیل داد. بعد از مدتی، به رشته‌ی حقوق علاقه‌مند شد و نزدیک به ده سال در این حرفه ماند.

گریشام در زمره‌ی پرفروش‌ترین و موفق‌ترین نویسندگان ژانر حقوقی و جنایی قرار دارد و در ایران نیز بسیار محبوب است. از میان سایر آثار او می‌توان به مواردی همچون مرد معصوم، اعتراف، باران ساز و... اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی شیاد می‌شنویم:

دوباره در دفتر رئیس هستم ظاهراً اتفاقی افتاده است. کت و شلوار تیره و پیراهن رسمی سفید به تن دارد. کراواتش رنگ پته جقه دارد، چکمه‌ی کابویی‌اش واکس خورده و براق است ظاهرش مثل همیشه مرتب اما خشک و عصاقورت داده است.

- نمی‌دونم بهشون چی گفتی ولی از داستانت خوششون اومده. بدم میاد یه حرف رو چندبار تکرار کنم. ولی دوباره گوشزد می‌کنم اگه این یه شوخی یا کلک باشه بدجوری تو دردسر می‌افتی.

- شوخی نیست قربان.

فکر می‌کنم رئیس حرف‌هایم را گوش کرده و دقیقاً می‌داند به مأموران اف بی آی چه گفته‌ام.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسه
17 دقیقه
فصل اول
21 دقیقه
فصل دوم
15 دقیقه
فصل سوم
13 دقیقه
فصل چهارم
23 دقیقه
فصل پنجم
10 دقیقه
فصل ششم
27 دقیقه
فصل هفتم
11 دقیقه
فصل هشتم
19 دقیقه
فصل نهم
22 دقیقه
فصل دهم
12 دقیقه
فصل یازدهم
11 دقیقه
فصل دوازدهم
21 دقیقه
فصل سیزدهم
24 دقیقه
فصل چهاردهم
12 دقیقه
فصل پانزدهم
12 دقیقه
فصل شانزدهم
18 دقیقه
فصل هفدهم
10 دقیقه
فصل هجدهم
24 دقیقه
فصل نوزدهم
13 دقیقه
فصل بیستم
21 دقیقه
فصل بیست و یکم
11 دقیقه
فصل بیست و دوم
17 دقیقه
فصل بیست و سوم
13 دقیقه
فصل بیست و چهارم
18 دقیقه
فصل بیست و پنجم
16 دقیقه
فصل بیست و ششم
15 دقیقه
فصل بیست و هفتم
12 دقیقه
فصل بیست و هشتم
25 دقیقه
فصل بیست و نهم
16 دقیقه
فصل سی‌ام
23 دقیقه
فصل سی و یکم
15 دقیقه
فصل سی و دوم
17 دقیقه
فصل سی و سوم
19 دقیقه
فصل سی و چهارم
15 دقیقه
فصل سی و پنجم
26 دقیقه
فصل سی و ششم
11 دقیقه
فصل سی و هفتم
18 دقیقه
فصل سی و هشتم
22 دقیقه
فصل سی و نهم
16 دقیقه
فصل چهلم
14 دقیقه
فصل چهل و یکم
29 دقیقه
فصل چهل و دوم
15 دقیقه
فصل چهل و سوم
8 دقیقه
فصل چهل و چهارم
1 دقیقه
عوامل تولید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شیاد
نویسنده
مترجممریم حاجی علیرضا
راویحامد خدادادی، تایماز رضوانی
ناشر چاپینشر افق
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ ساعت و ۲۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۷۰۰۰۰ ۴۹,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شیاد

M R
۱۴۰۱/۹/۲۱
کتاب خوبی بود داستان جذاب و پرکششی داشت و خیلی روان و منطقی نوشته شده بود. داستان شرح دوره کوتاهی از زندگی یک وکیل هست که از داخل زندان مینویسه. اون علیرغم بی گناهی به دلیل کشیده شدن وسط یه کلاهبرداری بی گناه به زندان میفته وتمام زندگیش تغییر میکنه. این وکیل باهوش بعد از گذراندن چندسال زندگی در با زندان تلاش میکنه کمک قوانین خاصی آزاد بشه که البته در قبال متعهد میشه معمای قتل آدمی مهم رو هم برای پلیس روشن کنه. در واقع باید هوش و تفکر منطقی نویسنده رو تحسین کرد که انقدر زیبا و جذاب دو داستان رو پیش میبره و در طی داستان تا آخر یکی یکی گره‌های قصه باز میشه. گوینده‌ها خیلی خوب و مسلط اجرا کردن. ولی من بخشهایی که آقای رضوانی روایت میکردند رو بیشتر دوست داشتم. اگه به معماهای پلیسی بخصوص آمریکایی علاقه دارید این کتاب رو بهتون پیشنهاد میکنم.
Mozhgan k
۱۴۰۲/۶/۱۲
جان گریشام با قلم جادویی خود و با نوشتن داستانی اینچنین مسحور کننده، مخاطب را بدنبال خود می‌کشاند. با فراز و فرودهایی بواقع درست! فرازها بیشتر از فرودها! نقشه‌ی انتقام جویانه ایی که براستی سخت‌ترین راهی بود که مالکوم برای سیلی زدن به سیستمی که می‌تواند بدون علم و منطق، اینچنین ضرر و زیانی به خود به شهروندان وارد کند. ضربه مالکوم بسیار دردناکتر بود نسبت هر کار دیگری که می‌توانست، او را در گروه جنایتکاران قرار بدهد!! البته صدای گویندگان در تاثیر این اثر دو صدچندان است!!
رویا هژیر
۱۴۰۱/۹/۱۴
به نظر من داستان خیلی جالبی داشت، البته درباره بعضی اتفاقات خیلی توضیح میداد ولی در کل کشش زیادی برای من داشت، و اینکه چون نویسنده خودشون وکیل هستن پیرامون مسائل حقوقی هم خیلی خوب نوشته که برای علاقه مندان میتونه جذاب باشه، و البته کاراکتر اصلی ادم خیلی باهوش و صبوری بوده و شاید به این دلیله که نویسنده خیلی به جزئیات پرداخته! که خواننده بتونه تموم احساسات و افکار نقش اول رو درک بکنه. با تشکر.
محمد باقر عبیری
۱۴۰۱/۱۱/۱۶
بدون شک یکی از بهترین کتابهای آقای گریشام که ترجمه خیلی روانی هم دارد. داستان ریتم خیلی مناسبی دارد و در طول آن به عمق دانش نویسنده از روال قضایی آمریکا پی میبرید. البته ترجمه عالی و گویندگی بی نظیر لذت آن را دو چندان میکند. من کتاب دیگری هم از آقای گریشام خوانده‌ام ولی این اثر بسیار جذابتر است و خرید آن را به علاقه مندان داستان ژانر تبهکاری (heist) توصیه میکنم.
نیلوفر ملکی
۱۴۰۱/۷/۲
کتاب داستان جالبی داشت هرچند در دنیای واقعی درست پیش رفتن همچین نقشه‌ای دور از ذهنه اما خب در داستانها هر چیزی ممکنه بعضی جاها یه کم پیچیده میشد و باید دوباره گوش می‌دادم و جاهایی که در مورد قانون حرف میزدن یه کم کسل کننده بود اما در کل داستان رو پسندیدم و صدای گوینده‌ها و اجرا هم عالی بود
سحر مهرجویی
۱۴۰۲/۱۱/۲
داستان خیلی پر کشش بود و از هیجان خوبی برخوردار بود و نویسنده خیلی خوب مکر و حیله رو به تصویر کشیده بود به طوری که تصور می‌کنی خود نویسنده زمانی شیاد بوده به کسانی که از کتاب های معمایی و رازآلود خوششون میاد پیشنهاد می‌کنم
Monir Naghikhani
۱۴۰۰/۳/۲۴
جالب بود، بیشتر منو یاد پادکست‌های واقعی انداخت، وسطهاش کمی خسته کننده میشه، صدای گپیندگان بسیار خوب و روایتشان پرکشش است، من کتابو دوست داشتم البته از بی عدالتی نمیگویم چون در همه دنیا بیداد میکند
پگاه امامی
۱۳۹۹/۸/۲۹
شنیدن این کتاب مول این بود که داری یه سریال پلیسی آمریکایی رو میشنوی! بد نبود برای کسانی که علاقه‌مند این سبک هستند شنیدنش خالی از لطف نیست
ba ha
۱۴۰۰/۲/۱۰
کتاب مثل بقیه نوشته‌های گریشام خوب بود، ولی با خوندن کتابهاش همیشه ذهنم درگیر این موضوع میشه که چقد وکیل و حق دفاع متهم، تو سیستم قضایی اون کافرهای ازخدا بیخبر مهمه
مریم مهدی
۱۴۰۲/۱۲/۵
کناب‌های جان گریشام را از بچگی دوست داشتم، حال و هوای فیلم‌های اکشن ماجرایی هالیوودی را داره. متاسفانه معروف ترینش کتاب شرکته که صوتیش نکردن. راوی هم عالی بود
علیرضا علیزاده
۱۴۰۲/۴/۱۱
فقط میتونم بگم داستان قشنگیه، بخونین یا گوشش بدین لذت میبرین، البته نا گفته نماند پیچیدگی‌ها و اتفاق‌های غیر منتظره‌ای دارد که لذتش را میبرید.
زاها م
۱۳۹۹/۱۲/۱۵
کتاب جالبی بود. خیلی طولانیه و برای من از فصل سی و چهارم تازه جذاب شد و خوشم اومد و اصلا نتونسته بودم حدس بزنم جریان چیه
Mehdi tanha
۱۴۰۲/۶/۱۵
بد نیست اما حداقل چندفصل اول خیلی حوصله سربر بود، کتاب جنایی معمایی باید پرهیجان‌تر از این شروع بشه...
رویا +
۱۴۰۲/۵/۳۱
کتاب خوبی بود، روایت خوبی هم دارد اما شخصیت نقش اول داستان واقعا رو مخ است. عجبببب آدم بی معرفتی!!!!
HR
۱۴۰۱/۱۱/۲۹
نمره متوسط می‌گیرد. انتهای داستان پر کشش تر از ابتدای آن. در بهترین حالت می‌توان گفت داستان متوسطی است.
مشاهده همه نظرات 30

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شیاد

برای دریافت کتاب صوتی شیاد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.