معرفی و دانلود کتاب صوتی در خیابانی که تو زندگی می‌کنی

عکس جلد کتاب صوتی در خیابانی که تو زندگی می‌کنی
قیمت:
۱۰۹,۲۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی در خیابانی که تو زندگی می‌کنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی در خیابانی که تو زندگی می‌کنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی در خیابانی که تو زندگی می‌کنی

مری هیگینز کلارک در کتاب صوتی در خیابانی که تو زندگی می‌کنی داستان جنایی ارتباط بین دو قتل مشکوک را روایت می‌کند. این نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز به‌خوبی نگرانی‌های زن جوانی را به تصویر می‌کشد که برای فرار از سختی‌های زندگی در یک شهر بزرگ به خانه‌ی اجدادی خود پناه آورده اما درگیر معمای قتل‌هایی می‌شود که از صدسال پیش جریان داشته‌اند.

درباره‌ی کتاب صوتی در خیابانی که تو زندگی می‌کنی

یک قرن پس‌ازاینکه سه زن جوان در یک شهر ساحلی به قتل رسیدند، قاتلی شرور دوباره به همان شکل قربانی‌های خود را خفه می‌کند. کتاب صوتی در خیابانی که تو زندگی می‌کنی (On the Street Where You Live) پر از معماها و تعلیق‌های هیجان‌انگیزی است که مری هیگینز کلارک (Mary Higgins Clark) با چیره‌دستی در بخش‌های مختلف این رمان جنایی قرار داده است. پلیس و امیلی گراهام، شخصیت اصلی داستان، به دنبال یافتن هویت قاتل و پاسخ به معمای مرموز قتل‌های مشابه این زنان جوان هستند. آیا این بار قاتل جدیدی در ساحل نیوجرسی دست‌به‌کار شده یا این همان قاتل قدیمی است که برای گرفتن قربانی‌های جدید بازگشته؟!

امیلی گراهام، وکیل مدافع جنایی، پس از یک رابطه‌ی احساسی نافرجام و جدایی پردردسر از همسرش تصمیم می‌گیرد خانه‌ی اجدادی خود در شهر ساحلی و تفریحی اسپرینگ لیک را بخرد. او می‌خواهد در معماری ویکتوریایی و مناظر اطراف آن خانه‌ی قدیمی در سواحل نیوجرسی ثبات روحی خود را بازیابد. این خانه در سال 1892، پس از ناپدید شدن مادلین شیپلی، یکی از اجداد امیلی، فروخته شده بود تا این خاطره‌ی تلخ به فراموشی سپرده شود. با بازگشت امیلی خاطره‌ی اتفاقات یک قرن گذشته در این خانه‌ی قدیمی زنده شده و دوباره به مرکز اتفاقات ناگوار تبدیل می‌شود. داستان کتاب صوتی در خیابانی که تو هستی درگیری یک زن جوان سرسخت با پرونده‌ی دو قتل کاملاً مرتبط با یکدیگر است؛ قتل‌هایی که بیش از یک قرن بین آن‌ها فاصله است اما به شکل ترسناکی مشابه هم اتفاق افتاده‌اند.

با بازسازی خانه، در مکانی که به‌عنوان استخر در نظر گرفته شده است، باقی‌مانده‌های بدن زن جوانی به نام مارتا لارنس پیدا می‌شود. او چهار سال پیش مفقود شده بود. در مشت گره‌خورده‌ی این زن، استخوان انگشت زن دیگری پیدا می‌شود که انگشتری با نشان خانوادگی شیپلی دارد. امیلی ارتباط مرموزی بین مرگ مادلین شیپلی و مارتا لارنس حس می‌کند و مصمم است که از نقاط تاریک این دو جنایت پرده بردارد. مری هیگینز کلارک در کتاب صوتی در خیابانی که تو زندگی می‌کنی قساوت قتل‌های مشکوک در شهر اسپرینگ لیک را با جزئیات دقیقی توصیف می‌کند. او عطش شنوندگان این رمان صوتی برای یافتن رازهای شهر اسپرینگ لیک را با استفاده از شگردهای داستانی مخصوص به خودش افزایش می‌دهد. هنگامی که امیلی گراهام در معرض خطر بزرگی قرار دارد، پلیس تصمیم می‌گیرد با کمک یک روانشناس از هیپنوتیزم برای بیدار کردن خاطرات زندگی قبلی متهمین استفاده کند. امیلی تبدیل به بزرگ‌ترین تهدید برای یک قاتل شرور و وحشت‌آفرین شده که این بار خود او را به‌عنوان طعمه انتخاب کرده است.

معماهای مری هیگینز کلارک به سبک معماهای آگاتا کریستی و شرلوک هلمز، خوانندگان و شنوندگان کنجکاو را تا پایان کتاب صوتی در خیابانی که تو زندگی می‌کنی درگیر می‌کند. مظنونین زیادی در بخش‌های مختلف رمان معرفی می‌شوند که می‌توان برای محکوم کردن هرکدام انگیزه‌ها و شواهد مختلفی معرفی کرد. شناسایی قاتل واقعی در کتاب صوتی در خیابانی که تو زندگی می‌کنی نیاز به دقت یک کارآگاه دارد. داستان جنایی مری هیگینز کلارک نه بر اساس شخصیت‌پردازی‌های عمیق که به‌واسطه‌ی تعلیق و هیجان پیش می‌رود. ما در هر بخش از این رمان صوتی با شخصیت‌های بسیاری آشنا می‌شویم که مانند رهگذرانی از زندگی امیلی گراهام عبور می‌کنند. توجه به این شخصیت‌ها بستگی به میزان شکی دارد که حضور آن‌ها در امیلی برمی‌انگیزد. مری هیگینز کلارک استادانه اطلاعات را به‌گونه‌ای به مخاطب ارائه می‌کند که او نیز بتواند همراه با شخصیت‌های اصلی داستان برای حل معماها تلاش کند.

کتاب در خیابانی که تو زندگی می‌کنی اولین بار در سال 2001 توسط انتشارات سایمون و شوستر منتشر شد. نسخه‌ی فارسی این کتاب با ترجمه‌ی نفیسه معتکف توسط نشر لیوسا (درسا) منتشر شده است. کتاب صوتی در خیابانی که تو زندگی می‌کنی را نشر صوتی ماه آوا با صدای نگین خواجه نصیر تهیه و تولید کرده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی در خیابانی که تو زندگی می‌کنی

  • این رمانی طرح‌محور به سبک دیگر نوشته‌های کلارک و در اوج پیچیدگی، خلاقیت و حیله‌گری است. نثر کلارک طبق معمول پیش می‌رود و خوانندگان را به اعماق یک داستان قدیمی پر از استرس و دلهره می‌برد. (پابلیشرز ویکلی)

  • جدیدترین دختر دردسرساز کلارک. (کیرکوس ریویووز)

  • در خیابانی که تو زندگی می‌کنی بهترین اثر کلارک در سال‌های اخیر است. (آمازون)

کتاب صوتی در خیابانی که تو زندگی می‌کنی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب صوتی برای علاقه‌مندان به داستان‌های جنایی و معماهای هیجان‌انگیز بسیار جذاب خواهد بود. اگر دوست دارید به یک رمان صوتی پر کشش و درگیر کننده گوش کنید از شنیدن این کتاب صوتی لذت خواهید برد.

با مری هیگینز کلارک بیشتر آشنا شویم

مری ترسا النور هیگینز (Mary Theresa Eleanor Higgins) معروف به ملکه‌ی تعلیق (Queen of Suspense) نویسنده‌ی پرفروش آمریکایی است. او در سال 1927 در نیویورک به دنیا آمد و پیش از مرگش در سال 2020 بیش از 50 کتاب موفق نوشت. او در رشته‌ی فلسفه تحصیل کرد و از اواسط دهه‌ی 60 میلادی کار نویسندگی خود را با نوشتن داستان‌های کوتاه شروع کرد. اولین رمان پرفروش مری هیگینز کلارک «بچه‌ها کجایند؟» بود که بیش از 75 بار تجدید چاپ شد. «فریادی در شب»، «شب آرام»، «سانتا کروز» و «تو مال منی» بخشی از کتاب‌های مری هیگینز است که به فارسی ترجمه شده‌اند.

در بخشی از کتاب صوتی در خیابانی که تو زندگی می‌کنی می‌شنویم

امیلی بعدازاینکه با پلیس تماس گرفت به حیاط رفت و بالای گودال حفاری‌شده ایستاد و به آنچه اسکلت انسان به نظر می‌رسید نگاه کرد. او در مقام وکیل جنایی ده‌دوازده عکس از اجساد مختلف را دیده بود که حالت چهره‌ی بسیاری از آن‌ها شدت ترس و وحشتشان را نشان می‌داد. در بعضی از عکس‌ها با اطمینان می‌توانست بگوید رد پایی از عجزولابه را در چشم‌های خیره‌ی قربانی‌ها دیده. اما هیچ‌یک از آن‌ها مثل اسکلتی که حالا می‌دید بر او تأثیر نگذاشته بود.

جسد را با نایلونی ضخیم و شفاف که حالا تکه‌تکه شده بود پوشانده بودند. گوشت جسد در حال متلاشی شدن بود اما استخوان‌ها سالم مانده بود. برای لحظه‌ای از ذهن امیلی گذشت که به‌طور تصادفی جسد خاله‌ی مادر مادربزرگش کشف شده اما بعداً این احتمال را رد کرد. چون در سال 1891 که مادلین شیپلی ناپدید شده بود هنوز نایلون اختراع نشده بود؛ بنابراین ممکن نبود آن جسد مادلین باشد. وقتی اولین خودروی پلیس آژیرکشان به ورودی خانه رسید امیلی به داخل خانه برگشت. می‌دانست رویارویی با پلیس اجتناب‌ناپذیر است و حتما می‌خواهند با او صحبت کنند. می‌بایست خونسردی خود را حفظ کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
41 دقیقه
بخش اول
42 دقیقه
بخش دوم
36 دقیقه
بخش سوم
42 دقیقه
بخش چهارم
39 دقیقه
بخش پنجم
40 دقیقه
بخش ششم
36 دقیقه
بخش هفتم
40 دقیقه
بخش هشتم
34 دقیقه
بخش نهم
39 دقیقه
بخش دهم
36 دقیقه
بخش یازدهم
30 دقیقه
بخش دوازدهم
39 دقیقه
بخش سیزدهم
36 دقیقه
بخش چهاردهم
33 دقیقه
بخش پانزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی در خیابانی که تو زندگی می‌کنی
نویسنده
مترجمنفیسه معتکف
راوینگین خواجه نصیر
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۲۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی در خیابانی که تو زندگی می‌کنی

شعری اولیا
۱۴۰۲/۶/۸
داستان زیبایی بود از شنیدنش لذت بردم. جزئیات داستان را هم دوست داشتم. فقط در این داستان شخصیت‌های زیادی نقش داشتند و من معمولا افراد را با هم اشتباه می‌گرفتم، یا دائم داشتم از خودم می‌پرسیدم که «این کی بود؟؟» «قبلا هم در داستان بود یا الان وارد داستان شد؟؟!» شاید برای چنین داستانی بهتر بود از دو یا چند گوینده استفاده می‌شد. البته گوینده واقعا عالی اجرا می‌کرد. اما صدای یک عالمه مرد و زن را لابلای هم اجرا کردن به نظرم از توانایی یک نفر خارج است…
و البته موضوع «استخوان‌ها» که دیگر شنوندگان هم در نظراتشون به اون اشاره کرده بودند… ظاهرا استخوان‌ها به جای نام یک نوع فضا استفاده می‌شود. من نهایتا متوجه نشدم چه نوع فضایی باید باشد. ولی واقعا چرا مترجم و… گروه تهیه کنندگان و گوینده جایگزینی برای آن پیدا نکرده اند؟؟!؟؟!
زهرا عسگری
۱۴۰۲/۸/۱۸
ترجمه کتاب روان و شیوا نبود، استخوان ها؟! حیف که راوی با صدای منحصر بفردش به این فکر نیوفتاده بودن که معنی کلماتی رو که بیان میکنن بدونن حتما، استخون ها! چ معنی داره آخه؟ من دوس نداشتم، کتاب تو سلیقه من نبود، به چند علت، یک اینکه به نظرم ترجمه شیوا و روانی نداشت کتاب، دوم اینکه شخصیت پردازی ضعیف که بود خیلی، سوم این مسئله من اصلا بی هوش و حواس نیستم ولی خیلی تشخیص اسم‌ها و شخصیت‌ها برام سخت بود، بنظرم بعلت همون عدم شخصیت پردازی بود.
marjan eslami
۱۴۰۲/۴/۱۲
استخوان ها!!!
رسانه‌های گروهی!!!!
در استخوان‌ها منتظر نشسته بود!!!! (کاش یکی اینو ترجمه میکرد) مرتب در داستان تکرار میشه.
مترجم درست ترجمه نکرده اما نمیدونم چرا راوی هم به این اشتباه دامن زده؟! اول فکر کردم اشتباه شنیدم ولی بعد مرتب در داستان این کلمه در جای نامناسب تکرار شد. ترجمه کتاب ایراد داره اما داستانش جالب هست و دلت میخواد زودتر قاتل رو پیدا کنی.
Fariba
۱۴۰۲/۴/۱۲
جالب و غیر قابل پیش بینی. اصلا نمیشد حدس زد قاتل چه کسی هست! اجرای روای هم خیلی خوب و مسلط. فقط من نفهمیدم منظور از قسمتی از خانه که به نام استخوانها گفته میشد کجا هست؟ و ترجمه درست استخوانها کدام بخش خانه هست؟ به حز این مورد کوجیک بقیه داستان خیلی خوب خیلی غیر منتظره و باب طبع طرفداران کتابهای معمایی و جنایی هست مسلما از شنیدن و زمانی که براش میگذارید پشیمان نخواهید شد
الهه اسماعیلی
۱۴۰۲/۹/۱۸
کتاب عالی بود و غیر قابل پیش‌بینی اما متاسفانه در ترجمه خطا داشت، احتمالا کلمه سالن یا اتاق بزرگ رو استخوان ترجمه کرده بود نمیدونم ربطش چی بود کاش خانم خواجه نصیر اصطلاح درست رو به کار می‌بردند ویا حداقل در ابتدای داستان توضیح مختصری درباره این موضوع داده میشد.
چندتا خطای ریز دیگه م داشت
ولی روی هم رفته داستان عالی بود
هاله ک
۱۴۰۲/۷/۱۷
داستان جالبی بود درباره اصطلاح اتاق استخوان‌ها برای من هم سوال پیش اومده بود و کمی سرچ کردم، فکر می‌کنم منظور آن اتاقیه که در این خانه‌ها استخوان حیوانات شکار شده مثل گوزن یا ماهی به دیوار آویزان میکنن، شومینه و مبل راحتی داره و مثل هال ماست. البته اگر اشتباه میکنم تصحیح بفرمایید. (بسیار هم ناپسنده)
عسل
۱۴۰۲/۱۰/۱۷
جنایی، هیجانی، معمایی و جذاب با پایانی که اصلا نمی‌تونی حدس بزنی. موضوع راجع به یک سری قتل زنجیره ایه با شرایط کاملا یکسان که در طی چندقرن اتفاق میوفته که این باعث مطرح شدن بحث تناسخ میشه. صدا گذاری خیلی عالی بود و بخاطر اسامی زیاد ممکنه اسمها رو قاطی کنید پیشنهاد میکنم حتما کتاب رو گوش کنید
فرحناز اشرفی
۱۴۰۲/۶/۲۴
داستان قوی با پردازشی واقعی با نیم نگاهی به فرا روان شناسی که تا قسمت‌های آخر داستان حدس آنکه قاتل چه کسی است بسیار سخت می‌باشد. نویسنده با ذکاوت سعی می‌کند مسئله تناسخ را مطرح کند و با ابهامی که در آخر داستان بدان می‌پردازد سعی در غلغلک دادن ذهن ناباور خواننده دارد.
صدای گوینده نیز بسیار عالی است.
Nasim.Nili
۱۴۰۲/۵/۶
کتاب خیلی جالبی بود. از روند داستان خوشم اومد. فقط معنی استخوان ها رو نمیفهمم! مثلا میگه در استخوان ها نشسته بود! یا در استخوان ها منتظر بود! به یه قسمتی از خونه اشاره داره ولی من نفهمیدم که این مشکل برای ترجمه نادرسته! به جز این مورد کتاب عالی بود. گوینده عالی بود. من لذت بردم از گوش دادن بهش
آناهیتا ایزدی
۱۴۰۲/۵/۱۷
قسمت آخر کتاب برام جالب بود که خانم وکیلی که روی پرونده کار میکرد به تناسخ اعتقاد نداشت ولی در آخر عکس خانوادگی قدیمی رو که دید متوجه شد همان روسری که قاتل دکتر رو خفه کرده در عکس خانوادگی قدیمیه صد سال پیش خانواده قاتل هست
لیلی حسنزاده
۱۴۰۳/۱/۸
من فکر نمی‌کردم به غیر از آگاتا کریستین و کانن دویل نویسنده‌ی دیگه آیی بتونه به این خوبی رمان جنایی بنویسه.... فوق‌العاده بود.
داستانی غیر قابل پیش بینی و جذاب...
صدای خانم خواجه نصیر هم مثل همیشه بی نظیر و جذاب
Nahid Ghovanloo
۱۴۰۲/۳/۲۸
من تمام آثار ماری هیگینز کلارک رو که ترجمه شده قبلا خوندم و همشون فوق‌العاده جذاب هستند
خوشحالم که نسخه صوتی این داستان رو شنیدم
و اجرا هم بسیار روان و خوب بود البته بدون اشکال نبود
ممنون
پریسا صمدی
۱۴۰۲/۵/۱
بسیار جالب بود ولی خوانشگر افتضاح. انگار دارن اخبار میگن. واقعا از سر اجبار گوش کردم چون پول داده بودم!! ااصلا نتونستم با خواجه نصیر ارتباط برقرار کنم.
زهرا بهرامی
۱۴۰۲/۵/۹
راوی خوبه داستان گیرا و پر تعلیقه و آدم رو واسه ادامه ش ترغیب می‌کنه جمله پایانیش رو دوست داشتم آدم یه جوری می‌شد. ولی نمی‌دونم استخوان دیگه کجای خونه ست!!!
مریم اسدی
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
با سپاس فراوان از کتابراه
کتابی جنایی معماییه شگفت انگیز که آدم را به دنبال خود میکشد من که خیلی خوشم اومد، صدای راوی هم که عالی
مشاهده همه نظرات 24

راهنمای مطالعه کتاب صوتی در خیابانی که تو زندگی می‌کنی

برای دریافت کتاب صوتی در خیابانی که تو زندگی می‌کنی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.