معرفی و دانلود کتاب صوتی جوجه اردک زشت درون

عکس جلد کتاب صوتی جوجه اردک زشت درون
قیمت:
۵۶۰۰۰ 33600 تومان ۴۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جوجه اردک زشت درون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جوجه اردک زشت درون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی جوجه اردک زشت درون

کتاب صوتی جوجه اردک زشت درون نوشته‌ی دبی فورد، به شما می‌گوید که چگونه با نیمه‌ی تاریک خود و یا به اصطلاح ضعف‌هایتان آشنا شوید و برای رفع این نیمه‌ی تاریک چه اقداماتی انجام دهید.

داشتن یک زندگى عادی و بدون فراز و نشیب امری مهم به حساب می‌آید. این بدین معنی است که در مرحله‌ى اولیه با خصوصیات خود به درستی آشنا شوید و سپس با ادغام آن‌ها و ایجاد هماهنگی بین خصلت‌های مثبت و منفى، زندگى جامع و ایده‌آلی داشته باشید.

کتاب صوتی جوجه اردک زشت درون (The dark side of the light chasers) را با گوش جان بشنوید. آن را نه یک‌بار بلکه چندین بار بشنوید و در نهایت تمرین‌هاى طرح شده آن را انجام دهید. اگر علاقه‌ای به دگرگونی زندگى‌تان ندارید، شنیدن این کتاب را کنار بگذارید. شنیدن این کتاب قطعا موجب مى‌شود تغییرات باارزشی در زندگى‌تان به‌ وجود آید.

به زندگى شفاف ایمان داشته باشید؛ زندگى‌اى که کاملاً شفاف است و هیچ چیز در آن مخفی نیست، حتى قسمت‌هایی از وجودتان که نمى‌خواهید به آن‌ها بنگرید. این شفافیت، کلید دستیابی به زندگى اصیل و حقیقی است و همین اصالت است که شما را به ‌سوى خود واقعی‌تان رهنمود مى‌کند.

دبی فورد (Debbie Ford) نویسنده‌ای درخشان و سخنران انگیزشی برجسته‌ای است که در آمریکا به دنیا آمده، او در این کتاب صوتی شما را به سوی دروازه‌هاى شادى ماندگار، آرامش درونی عمیق و دوست داشتن خود سوق می‌دهد، شما در نهایت در وجودتان فضایى براى دوست داشتن بدون چون و چرای دیگران پیدا می‌کنید و زمانی که این چرخه حرکتش را شروع مى‌کند نه تنها زندگى‌تان را دگرگون می‌کند، بلکه جهان را نیز تغییر می‌دهد.

پیروزى بر تیره‌ترین احساسات‌ و قضاوت‌ها به شما قدرت فوق‌العاده‌ای می‌بخشد. این قدرت با پول خریداری نمی‌شود و یا از پدر و مادر به ارث نمی‌رسد. این قدرت پاداش سفر در تاریکى‌هاى وجودتان است که شما را به روشنایی عشق بدون قید و شرط مى‌رساند. این پاداشى است که به انسان‌هایی داده مى‌شود که آن‌قدر شجاع هستند که انسانیت خود را به همراه معنویت‌شان قبول دارند. این پاداشى است که شما شایستگى‌اش را دارید.

در نهایت نفس عمیقى بکشید و به خودتان اجازه بدهید تا به جامع‌ترین شکل ممکن تغییر کنید. این حق شماست. کلیه عشق و ابزارى که به آن نیاز دارید زمانی که به خود تعهد مى‌دهید قدم به تاریکى‌هاى وجودتان بگذارید تا به خود کامل‌تان برسید، در اختیارتان خواهد بود.

در بخشی از کتاب صوتی جوجه اردک زشت درون می‌شنویم:

عمیق‌ترین ترس‌هاى ما به این مربوط نمى‌شود که ما بى‌صلاحیت و ناشایست هستیم. ترس عمیق ما این است که ما فراتر از گمان‌مان اقتدار داریم. ماریان ویلیامسون در کتابى به‌نام بازگشتى به عشق مى‌گوید: «این نور ماست، نه تاریکى‌هاى‌مان که موجب ترس ما مى‌شود. ما از خودمان با تعجب سؤال مى‌کنیم من که هستم که این‌قدر باشکوه، زیبا، با استعداد و عالى باشم. در واقع شما که هستید که این‌گونه نباشید؟ شما مخلوقات خداوند هستید. گمان به اینکه موجوداتى کوچک هستید، کمکى به این جهان نخواهد کرد. کوچک دانستن خود سودى ندارد جز اینکه دیگران در کنارتان احساس ناامنى مى‌کنند. شما به‌دنیا آمده‌اید تا شکوه خداوند را نمایش دهید. شکوه خداوند در همه‌ى ما وجود دارد. هنگامى که اجازه مى‌دهیم نور وجودمان بدرخشد به شکل ناخودآگاه به دیگران نیز اجازه مى‌دهیم که چنین کنند. با رهایى از ترس‌هاى‌مان، حضور ما به شکل خودکار دیگران را نیز رها مى‌سازد.»

در این فصل به شما نشان خواهم داد چگونه به نور وجودتان اجازه‌ى درخشش بدهید و شکوه و بزرگى‌اى را که در دیگران مى‌بینید در وجود خود بپذیرید. این یعنى پذیرفتن سایه‌ى تاریک‌تان و هم‌زمان سایه‌ى روشن‌تان. سایه‌ى روشن شما تمامى موارد مثبتى است که در خود انکار و آن‌ها را روى دیگران فرافکنى مى‌کنید.

ما در دنیایى جدید زندگى مى‌کنیم. حالا زمان درمان و رشد فرا رسیده است. این درمان و رشد به تسلیم شدن و رهایى از نفس و الگوهاى قدیمى نیاز دارد. همان‌طور که چارلز دوبوا مى‌گوید: «نکته‌ى مهم این است که بتوانید هر لحظه آنچه هستید را فداى آنچه مى‌توانید باشید، کنید.» تنها چیزى که ما را از کامل بودن و خودمان بودن بازمى‌دارد، ترس است. ترس‌هاى ما به ما مى‌گویند که نمى‌توانیم آرزوهاى‌مان را برآورده کنیم. ترس‌هاى ما مى‌گویند که ریسک نکنیم. ترس‌ها موجب مى‌شوند نتوانیم از گنجینه‌هاى وجودمان بهره ببریم. ترس‌هاى ما باعث مى‌شوند به‌جاى در آغوش گرفتن کل ظرفیت‌مان در میانه زندگى کنیم. ترس‌هاى ما موجب کرختى‌مان مى‌شوند.

ترس‌هاى ما نشاط و هیجان زندگى را از ما مى‌گیرند. در حالى که ترسیده‌ایم شرایطى را در زندگى خود ایجاد مى‌کنیم تا به خودمان ثابت کنیم که محدودیت‌هایى که خودمان به خود تحمیل کرده‌ایم، درست و واقعى‌اند. موقعیت‌هایى را در زندگى خود مى‌آفرینیم تا به خودمان ثابت کنیم که محدودیت‌هایى که خودمان به خود تحمیل کرده‌ایم، مشکلى ندارند. براى پیروزى بر این ترس‌ها باید با آن‌ها روبه‌رو شویم و عشق را جایگزین آن‌ها کنیم. در این صورت است که خواهیم توانست این ترس‌ها را بپذیریم و هنگامى که بتوانیم ترس‌هاى خود را بپذیریم، مى‌توانیم انتخاب کنیم که دیگر نترسیم. عشق به ما اجازه مى‌دهد این ارتباط را به طور کامل قطع کنیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
10 دقیقه
مقدمه
6 دقیقه
فصل اول: دنیاى بیرون، دنیاى درون - بخش اول
9 دقیقه
فصل اول - بخش دوم
11 دقیقه
فصل اول - بخش سوم
6 دقیقه
فصل دوم: دنبال کردن سایه - بخش اول
7 دقیقه
فصل دوم - بخش دوم
7 دقیقه
فصل دوم - بخش سوم
5 دقیقه
فصل دوم - بخش چهارم
7 دقیقه
تمرین‌های فصل دوم
8 دقیقه
فصل سوم: جهان درون ماست - بخش اول
7 دقیقه
فصل سوم - بخش دوم
8 دقیقه
فصل سوم - بخش سوم
10 دقیقه
فصل سوم - بخش چهارم
9 دقیقه
تمرین‌های فصل سوم
13 دقیقه
فصل چهارم: به یاد آوردن خود - بخش اول
6 دقیقه
فصل چهارم - بخش دوم
6 دقیقه
فصل چهارم - بخش سوم
8 دقیقه
فصل چهارم - بخش چهارم
10 دقیقه
فصل چهارم - بخش پنجم
1 دقیقه
تمرین‌های فصل چهارم
10 دقیقه
فصل پنجم: سایه‌ات را بشناس تا خودت را بشناسى - بخش اول
10 دقیقه
فصل پنجم - بخش دوم
6 دقیقه
فصل پنجم - بخش سوم
11 دقیقه
فصل پنجم - بخش چهارم
8 دقیقه
تمرین‌های فصل پنجم
6 دقیقه
فصل ششم: من آن هستم - بخش اول
7 دقیقه
فصل ششم - بخش دوم
8 دقیقه
فصل ششم - بخش سوم
9 دقیقه
فصل ششم - بخش چهارم
8 دقیقه
فصل ششم - بخش پنجم
10 دقیقه
فصل ششم - بخش ششم
3 دقیقه
تمرین‌های فصل ششم
6 دقیقه
فصل هفتم: پذیرفتن نیمه‌ى تاریک‌تان - بخش اول
11 دقیقه
فصل هفتم - بخش دوم
6 دقیقه
فصل هفتم - بخش سوم
6 دقیقه
فصل هفتم - بخش چهارم
7 دقیقه
فصل هفتم - بخش پنجم
7 دقیقه
فصل هفتم - بخش ششم
7 دقیقه
فصل هفتم - بخش هفتم
6 دقیقه
تمرین‌های فصل هفتم
6 دقیقه
فصل هشتم: تفسیر دوباره‌ى خود - بخش اول
6 دقیقه
فصل هشتم - بخش دوم
4 دقیقه
فصل هشتم - بخش سوم
7 دقیقه
فصل هشتم - بخش چهارم
6 دقیقه
فصل هشتم - بخش پنجم
6 دقیقه
فصل هشتم - بخش ششم
14 دقیقه
فصل هشتم - بخش هفتم
6 دقیقه
فصل هشتم - بخش هشتم
9 دقیقه
فصل هشتم - بخش نهم
5 دقیقه
تمرین‌های فصل هشتم
9 دقیقه
فصل نهم: به نور وجودت اجازه‌ى درخشش بده - بخش اول
6 دقیقه
فصل نهم - بخش دوم
7 دقیقه
فصل نهم - بخش سوم
7 دقیقه
فصل نهم - بخش چهارم
10 دقیقه
فصل نهم - بخش پنجم
10 دقیقه
فصل نهم - بخش ششم
4 دقیقه
فصل نهم - بخش هفتم
7 دقیقه
تمرین‌های فصل نهم
6 دقیقه
فصل دهم: زندگى‌اى که ارزش زیستن دارد - بخش اول
10 دقیقه
فصل دهم - بخش دوم
12 دقیقه
فصل دهم - بخش سوم
5 دقیقه
فصل دهم - بخش چهارم
9 دقیقه
فصل دهم - بخش پنجم
7 دقیقه
فصل دهم - بخش ششم
6 دقیقه
فصل دهم - بخش هفتم
9 دقیقه
تمرین‌های فصل دهم
9 دقیقه
سخن پایانى

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی جوجه اردک زشت درون
نویسنده
مترجمفرشید قهرمانی
راویفریبا فصیحی تاش
ناشر صوتیانتشارات بنیاد فرهنگ زندگی دیجیتال
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۲۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های روانشناسی بزرگسالان
قیمت نسخه صوتی
۵۶۰۰۰ 33600 ت ۴۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی جوجه اردک زشت درون

ساناز مقدم
۱۳۹۸/۱۱/۲۲
واقعا بی‌نظیره من از وقتی گوش میدم و سعی میکنم اجرایش کنم آرامش دارم البته بنظر من اگه با‌ای اف تی ترکیب بشه یعنی وقتی باور منفی یا خصوصیت منفی خودتون و پیدا کردین با تمرین‌ای اف تی سعی کنید اونو از بین ببرید خیلی راحتتره، من قبلا مفهوم فرافکنی رو خوب متوجه نشده بودم ولی با این کتاب عالی فهمیدم که ما قرار نیس خودمونو محکوم کنیم ما فقط اون حس تنفری که از اون خصوصیت بد داریم رو میخوایم ازبین ببریم.
بهارک شاه پسند
۱۳۹۸/۱۲/۱۰
سلام. این کتاب رو باید بارها گوش دهید تا ملکه ذهنتان شود و همیشه بیاد داشته باشید ما ترکیبی از نقاط قوت و ضعف هستیم. پذیرش خود با تمام ضعف‌ها و عدم انکار قسمت تاریک وجود به ما کمک خواهد کرد که رشد کنیم و کاملتر شویم و در نتیجه احساس رضایت بیشتری از آنچه هستیم خواهیم داشت.
شهلا ترابی
۱۴۰۱/۵/۲۸
کتاب در حوزه سایه از تویسندگان دیگه هم هست ولی دبی فورد منو با دنیای سایه (نیمه تاریک وجود) آشنا کرد. دنیایی که شاید باید از بچگی باهاش اشنا میشدیم و...
به هر حال هیچوقت برای آموختن دیر نیست
این کتاب هم در کنار کتاب "راز سایه " مکمل هم هستند
راستی پادکستهای مسیحا برزگر (سایه خود را به رقص در از
دراور) همین کتابراه موجوده
و همینطور کتاب "اثر سایه" یه نویسنده دیگه و با یک نگاه دیگه سایه رو توصیف می‌کنه
فاطمه اکبری
۱۳۹۹/۹/۲۴
من تقریبا سه باره که دارم این کتاب رو مطالعه میکنم، هر بار و هر بار چندتا سایه تو زندگیم پیدا میکنم که منو به آرامش میرسونه، البته بگم یکی دوبار اول بشدت عصبی میشدم با خوندنش احساس می‌کردم روی روانم تاثیر بدی میذاره ولی کم کم متوجه شدم این حالت هم میتونه بازم سایه باشه. خیلی فوقالعادست این کتاب. بنظرم من کتاب شفا میشه اسمشو گذاشت. بازم قصد دارم بخونمش اونقدری که ملکه‌ی ذهنم شه
Anahita Naderi
۱۴۰۱/۱/۱۴
یکی از بهترین کناب‌هایی بود که خوندم فقلی‌یکی مونده به اخر خیلی روان نبود اما در کل لذت بردم
واقعا باعث میشه از قصاوت دور بشید و روی دیگران فرا فکنی نکرد من تمرین هاش رو تفریبا انجام دادم و مخصوصا ویژن بورد رو خیلی شنبده بودم که در نهایت توی این کتاب هم بهش اشاره شد این کتاب فوق العده بود و باعث شد خشم من نسلتبه خصوصیات اطرافیانم خیلی کم تر بشه امیدوارم شما هم لذت ببرید🙆🏼‌♀️😍
شهبا شریفی
۱۴۰۰/۱۲/۱۹
من با یک‌مورد این کتاب (سبک نویسنده‌ش در اصل) مشکل داشتم؛ اون‌هم بیش از حد تکرار کردنِ مشکلات مراجعینش بود.
درواقع می‌تونست کمی متنوع‌تر به بیان مشکلات دیگران بپردازه. از یه‌جایی به‌بعد نقل‌قول‌ها و مثال‌ها فرساینده می‌شن.
اما می‌تونم بگم شنیدن «جوجه اردک زشت درون» می‌تونه نفس سرزنشگر شما رو آروم کنه و زخم‌هاش رو تا حدودی التیام ببخشه.
خودتونو دوست داشته باشید ^__^
الهه شعبانی
۱۳۹۸/۱۲/۴
من این کتاب رو نسخه چاپیش رو با عنوان نیمه تاریک وجود خوندم، با توجه به فهرست مطالبش باید همون باشه! و کتاب خیلی خوبی بود واقعا هر ادمی این کتاب و کتاب اثر سایه از دبی فورد رو باید بخونه بنظرم و عالی هستن و دید جدیدی نسبت به همچیز به ادم میده و باعث میشه از زاویه جدیدی به دنیا نگاه بشه
Amin Khavari
۱۴۰۱/۴/۳
فوق العاده بود و قطعا پیشنهاد من به خیلی از عزیزانم هست
ممنون از رفیق و مشاور عزیزم خانم دکتر بابایی که این پیشنهاد رو به من دادن
اکثر اوقات قوی سیاه، خود من هستم
فکر میکنم ایده خیلی گرانبها و مفیدی دارم در حالی که ممکن است در اشتباه باشم و بدون مشورت یا درک فایده کلی، اصرار به انجام آن هدف غیرمفید در آن لحظه داشته باشم
Samira All
۱۴۰۱/۷/۱۱
مفاهیم این کتاب جز کاربردی‌ترین مطالب روانشناسی و خودشناسیه
مفهوم سایه که بهش اشاره میکنه باعث میشه هر فرد هر چند وقت یکبار نقابی رو کنار بزاره و تغییر کنه
و هر روز به خود واقعیش نزدیک تر بشه البته من کتاب فیزیکیش رو هم با نام نیمه تاریک وجود چند سال پیش خونده بودم ولی باز گوش دادن کتاب هم برایم ارزش داشت.
فرشته اکبری
۱۴۰۱/۷/۲۹
این کتاب ما رو با مفهوم سایه آشنا می‌کنه. آدم متوجه میشه که مدفون کردن سایه‌ها چقدر تو زندگی اثرگذاره. توی این کتاب مفهوم فرافکنی رو به بهترین شکل ممکن متوجه میشی. باید چند بار خوند تا کامل مطالب کتاب رو بفهمیم. کتاب جویندگان نیمه تاریک هم دقیقا همین کتابه فقط بعضی جاها بهتر متوجه میشی
صدیقه فتحی
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
سلام و درود
سازنده‌ترین کتاب برای ارتقا شخصیت و به صلح رسیدن با خود، دنیا و انسان‌های اطرافمان هست
من ۱۰ سال هست که با این موضوع آشنا شدم و هم کتاب رو خونده بودم و هم کتاب صوتی گوش کرده بودم ولی اون کتاب صوتی کیفیت خوبی نداشت بنابراین این کتال صوتی را خریوم تا مجددا گوش کنم
خوانش خیلی خوبی داره
ساغر کاریانی
۱۳۹۹/۳/۱۳
ممنون از کتابراه
صدای گوینده واقعا عالیه
مطالب کتاب بسیار قابل تامل و تفکر هست
چندین بار باید به مطالب این کتاب گوش و عمل کرد
نتیجه تغییر تفکر و نگرش بسیار عالی در زندگی به وجود میاره
نویسنده خیلی روان ذهن رو به کنکاش میکشه
تمرینات کاملا موثر و کاربردی هستن
❤❤❤❤❤
Raha Joon Joon
۱۳۹۹/۱/۲۸
کتاب خیلی خوبی بود.... گوش کردن اون رو پیشنهاد می‌کنم.... تمرین‌های خیلی مفیدی داره که من حتی تمرین‌های هر فصل رو انجام میدادم و بعد فصل بعدی رو شروع می‌کردم... همراه با یک صدای فوق العاده که واقعا مناسب این کتاب هست و به انسان حسی فرای آرامش می‌دهد.
Mehran
۱۴۰۱/۶/۱۸
کتابهای خانم دبی فورد کتابهای عالی هستن اگر این کتاب سایه‌های بیشتر رو با جزییات بیشتر و راه‌های برخورد عنوان میکرد ب تعداد بیشتری از سوالهای یک شخص میتونست پاسخ بده و شاید ب تعداد بیشتری از انسانها میتونست کمک کنه ولی در کل کتاب خوبی بود و صدای انتخابی هم عالی بود
Kgaled Destbaz
۱۴۰۱/۴/۴
واقعا در کتاب‌های که بنده مطالعه کردم این کتاب خیلی جالبه بیشتری داشتن و خود آگاهی به خدا آگاهی میرسی واحساسات خوب و بد رو وتی ترازنامه که از خود تهیه میکنی اگر طبق این کتاب عملکردی داشته باشیم بهترین و با آرامشتان انسان می‌شویم قدیس نمیشیم ولی تو فرایندش قرار میگیریم.
مشاهده همه نظرات 219

راهنمای مطالعه کتاب صوتی جوجه اردک زشت درون

برای دریافت کتاب صوتی جوجه اردک زشت درون و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.