معرفی و دانلود کتاب صوتی پائولا گفت: نه!

عکس جلد کتاب صوتی پائولا گفت: نه!
قیمت:
13000 تومان - 1.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پائولا گفت: نه! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پائولا گفت: نه! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پائولا گفت: نه!

کتاب پائولا گفت: نه! نوشته‌ی کورنلیا فراتنس، داستان زندگی دختری کوچک را به تصویر می‌کشد که به خاطر شغل مادرش مجبور است گاهی از مهدکودک به خانه همسایه‌شان برود اما او در آنجا احساس ناامنی می‌کند و می‌خواهد در برابر این موضوع مقاومت کند.

درباره کتاب صوتی پائولا گفت: نه!

پائولا دختر بچه‌ای پنج ساله و مهربان است که هر روز به مهدکودک می‌رود اما به خاطر کار پرمشغله مادرش، گاهی اوقات مجبور می‌شود از مهد به خانه همسایه پیرشان، آقای کراوز برود. اما پائولا آنجا را دوست ندارد چون به تازگی احساس کرده که آقای کراوز بسیار نزدیک او می‌نشیند و او را بدون آنکه بخواهد، می‌بوسد. سرانجام یک روز پائولا به خاطر این موضوع حالش بد می‌شود و تصمیم می‌گیرد که به رفتن به آنجا نه بگوید! حتی پائولا ماجرا را برای مادرش تعریف می‌کند و از ناراحتی‌هایش می‌گوید. سرانجام پس از این ماجرا او دیگر نزد دوستش می‌ماند تا همراه با مادرش به خانه‌شان بروند.

کتاب پائولا گفت: نه! (Paula sagt nein) داستانی آموزنده برای کودکان دارد و بسیاری از مرزهای روابط و حد و حدودها را به آن‌ها آموزش می‌دهد. همچنین بسیاری از بچه‌ها به خاطر نداشتن قدرت نه گفتن نمی‌توانند در برابر خطرها مقاومت کنند و به غریبه‌ها نه بگویند؛ به همین خاطر این داستان آموزنده می‌تواند بسیار مفید باشد.

کتاب صوتی پائولا گفت: نه! برای چه کودکانی مناسب است؟

این داستان پرمفهوم به خردسالان و کودکان 7 تا 10 سال پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی پائولا گفت: نه! می‌شنویم:

پائولا به تازگی پنج سالش شده. وقتی پائولا به مامان کمک می‌کنه، مامان با افتخار میگه: دخترم چقدر بزرگ شدی! حالا تو دیگه یه دختر عاقل و فهمیده هستی.

مامان همیشه صبح‌ها قبل از اینکه سرکار بره، پائولا رو به مهدکودک می‌بره. بعضی روزها کار مامان طول می‌کشه و مجبور می‌شه که اضافه کاری داشته باشه. به همین خاطر خودش نمی‌تونه پائولا رو از مهدکودک به خونه ببره.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
20 دقیقه
پائولا گفت: نه!

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پائولا گفت: نه!
نویسنده
مترجمناهید خدایاری
راویمهشید اژده فر
ناشر چاپیانتشارات اسحاق
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۲۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
13000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پائولا گفت: نه!

چو ایران نباشد تن مباد
۱۴۰۲/۴/۱۷
اینچنین کتابهایی خیلی لامرد هست داستان طوری تموم میشه که هم اموزنده هست هم به شکل ترسناک تموم نمیشه و حتی کودک با شخصی که چالش داده روبرو میشه و این خیلی خیلی خوب بود که بچه هارووتشویق کنه که هرموضوعی و بدون ترس با والدینشون در میان بگذارند
مریم پژواک
۱۴۰۱/۳/۱۲
کتاب خوب و آموزنده‌ای بود، ولی اون چیزی که فکر میکردم نبود خیلی جا داشت بیشتر برای بچه‌ها بهتر توضیح بده
کیمیا خدابخشی
۱۴۰۰/۳/۲۰
برای اموزش مهارت نه گفتن و اموزش جنسی انان مناسب است.
علی فرخی
۱۳۹۹/۱۲/۲۹
عالی بود، هرچند کودکانه ولی انتخاب خودم بود
Fateme Rahmani
۱۴۰۱/۷/۲۴
بد نیست ولی زیاد خوشم نیومد
پیام نظری
۱۴۰۰/۲/۱۲
آموزنده و عالی بود 👍🏻👍🏻
آریانا ایرانی
۱۳۹۹/۱۲/۲۴
قابل درک برای بچه‌ها و مفید
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پائولا گفت: نه!

برای دریافت کتاب صوتی پائولا گفت: نه! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.