معرفی و دانلود کتاب صوتی حضور در وضعیت صفر: راز نهایی محدودیت صفر‏‫: در جستجوی معجزات با هواوپونوپونو

عکس جلد کتاب صوتی حضور در وضعیت صفر: راز نهایی محدودیت صفر‏‫: در جستجوی معجزات با هواوپونوپونو
قیمت:
69000 تومان - 7.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی حضور در وضعیت صفر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی حضور در وضعیت صفر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی حضور در وضعیت صفر: راز نهایی محدودیت صفر‏‫: در جستجوی معجزات با هواوپونوپونو

کتاب صوتی حضور در وضعیت صفر نوشتهٔ جو ویتالی بر اساس داستان شفا یافتن شماری از مجرمان روانی در یک آسایشگاه به موضوع رهاکردن انرژی‌های سمی از بدن می‌پردازد. این کتاب درواقع دنباله یا کامل‌کننده کتاب محدودیت صفر است.

درباره کتاب صوتی حضور در وضعیت صفر:

کتاب «محدودیت صفر» اصول مهم روانشناسی و علمی را از لحاظ مذهبی و براساس کتاب دانش کهن بومیان هاوایی بررسی می‌کند. روش این بومیان با نام «هواوپونوپونو» شیوه‌ای برای دستیابی به ثروت، سلامتی و آرامش است.

در بدن تمامی انسان‌ها مجموعه‌ای از انرژی‌های مختلف در جریان هستند. بر اساس یافته‌های علمی بسیاری از این انرژی‌ها میزان تعادل را در بدن تعیین کرده و عامل اصلی بیماری‌های جسمی و روحی هستند. برخی از این انرژی‌ها به دلیل آسیب زیادی که به بدن و ذهن انسان‌ها وارد می‌کنند، «انرژی‌های سمی» نامیده می‌شوند.

این نوع از انرژی به حدی آسیب‌زننده هستند که ممکن است به اطرافیان نیز صدمه وارد کنند. برای پاک‌کردن انرژی‌های سمی از بدن روش‌های مختلفی وجود دارد که هرکدام از آن‌ها بر اساس یافته‌های علوم متافیزیک و انرژی‌درمانی کشف شده‌اند. معمولاً افرادی که مشاغل پراسترس دارند یا وضعیت زندگی‌شان به شکلی است که تنش‌های زیادی را تجربه می‌کنند، بیشتر در معرض انرژی‌های سمی قرار می‌گیرند.

یکی از این روش‌های پاک‌سازی و رهاکردن انرژی‌های سمی در بدن فرایند «هواوپونوپونو» است. دکتر جو ویتالی، نویسندهٔ علوم متافیزیک، در کتاب صوتی حضور در وضعیت صفر (At Zero) به شما نحوهٔ رها کردن انرژی‌های سمی درون بدنتان را آموزش می‌دهد. به‌خصوص اگر حیطهٔ کاری شما پر از استرس باشد، می‌توانید از طریق راهکارهای ارائه شده در این کتاب مشکلات خود را حل کنید.

روش مخفی هاوایی هواوپونوپونو می‌تواند به شما در زمینه‌های سلامتی، جذب ثروت، خوشبختی و بسیاری از موارد دیگر کمک کند. از این طریق قادر می‌شوید تا کنترل همه چیز را به دست بگیرید و به هرآنچه آرزویش را دارید برسید. از راه آشنایی با مرحلهٔ چهارم بیداری، با روند جدیدی آشنا می‌شوید که با فرایند «پاک‌سازی» آغاز می‌شود.

کتاب حاضر به شما توضیح می‌دهد چگونه عبارت‌هایی مثل «دوستت دارم»، «متأسفم»، «لطفاً من را ببخش» و «متشکرم» می‌توانند به شما کمک کنند تا بتوانید در وضعیت صفر قرار بگیرید. وضعیتی که در آن از شر موانع خلاص می‌شوید و در مسیر خوشبختی و موفقیت قرار می‌گیرید و به اهداف خود نائل می‌شوید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی حضور در وضعیت صفر:

- این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه بر مشکلاتی که در شما برنامه‌ریزی‌شده غلبه کنید و بخشی از راه‌حل باشید. (by awakening)

- کتاب جدید جو دقیقاً همان‌طور بود که می‌دانستم خواهد بود... با شکوه! کتاب با داستان‌های متقاعدکننده و بینش روشنگر، روحیه مرا بالا برد و روح مرا پر از عشق کرد. این در واقع مسیری برای معجزه‌هاست! (Janet Bray Attwood)

- این کتاب باید یک فیلم باشد. یک شاهکار قصه‌گویی و افشاگری در مورد چگونگی کارکرد سیستم درمانی هاوایی در هاوایی. (Barnet Bain)

شنیدن کتاب صوتی حضور در وضعیت صفر به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر به تغییر زندگی خود در جهت مثبت و کتاب‌های موفقیت در این زمینه علاقه دارید، این کتاب برای شما مناسب است.

جو ویتالی را بیشتر بشناسیم:

او موسیقی‌دان، سخنران و معلم معنوی آمریکایی است که اولین شهرت او به دلیل حضورش در مجموعه «راز» بود. نخستین اثر او کتاب «ذن و هنر نوشتن» بود که در سال 1984 به انتشار رسید. کتاب‌های بعدی او درمورد رازهای کسب‌وکار و بازاریابی و عوامل موفقیت در این مسیر هستند. ازجمله آثار دیگر او می‌توان به «عامل جذب»، «کلید»، «ایمان»، «کتابچهٔ دستورالعمل مفقودهٔ زندگی»، «محدودیت صفر»، «دورهٔ بیداری»، «نوشتار هیپنوتیک» و «هر دقیقه یک مشتری زاده می‌شود» اشاره کرد. همچنین کتاب عامل جذب او در سال 2005 به‌عنوان پرفروش‌ترین کتاب شناخته شد.

جملات برگزیده کتاب صوتی حضور در وضعیت صفر:

- تنها کاری که باید انجام بدهید این است که در آینه نگاه کنید و بی‌اعتنا به نظر دیگران عاشق خودتان باشید.

- وقتی پاک شده‌اید فکر نمی‌کنید، بلکه فقط عمل می‌کنید.

- پاک‌کردن تنها راه رسیدن به صفر و الهامات است.

- اولین کاری که می‌توانید برای باز شدن گره انرژی‌تان و متعاقباً جذب هرچه بیشتر رؤیاهایتان انجام بدهید این است که همه را به‌خاطر هر کاری که در زندگی‌تان انجام داده‌اند ببخشید و مهم‌تر از همه خودتان را ببخشید.

- ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که روی چرخ باورها می‌چرخد. باورهایتان را عوض کنید تا دنیایتان عوض شود.

- وقتی پاک نیستید تنها چیزی که دارید خاطرات، برنامه‌ها، باورها و تجارب قدیمی است.

در بخشی از کتاب صوتی حضور در وضعیت صفر می‌شنویم:

مدت کوتاهی بعد از اینکه محدودیت صفر را خواندم حدوداً به مدت یک سال به‌خاطر حساسیت سینوس‌هایم سردردهای شدیدی می‌گرفتم. از قسمت‌های مختلف مغزم با اشعهٔ ایکس عکس گرفتند و متوجه شدند سینوس‌هایم از چیزی پر شده. هر روز درد و فشار را احساس می‌کردم. دکتر به من یک نسخه شامل سه داروی مختلف و یک مسکن داد. علائم دو سه هفته ناپدید می‌شدند و بعد با همان شدت برمی‌گشتند. یک روز در خواب دیدم دارم به تصاویر سینوس‌هایم نگاه می‌کنم و با پاک‌کنی که دستم بود آن‌ها را پاک می‌کنم. من معمولاً به خواب‌هایم توجه می‌کنم و آن‌ها را تجزیه‌وتحلیل می‌کنم. این خواب برایم عجیب بود اما درمورد آن کاری نکردم. چون در آن زمان متوجه پیامش نشدم. قرص‌هایم را می‌خوردم ولی مشکل برطرف نمی‌شد. روز بعد کتاب محدودیت صفر را باز کردم و یادم آمد تکنیک هواوپونوپونویی هست که در آن از پاک‌کن مداد برای پاک‌کردن آنچه نیاز است پاک شود استفاده می‌کنند. به نظر معقول می‌آمد. مدت یک هفته هر شب تصاویری را که با اشعهٔ ایکس از من گرفته شده بود، برمی‌داشتم و با یک پاک‌کن مربعی شکل بزرگ پاکشان می‌کردم. می‌گفتم دوستت دارم. متأسفم. لطفاً مرا ببخش و سپاسگزارم. این کار را برای مدت پنج الی ده دقیقه انجام می‌دادم. همچنین تصور می‌کردم که نور روشن درخشانی دارد از بینی‌ام وارد سرم می‌شود و سرم را پاک می‌کند. در پایان هفته دیگر نه دردی داشتم نه تورمی و نه خلطی...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
پیشگفتار
19 دقیقه
در ابتدا
22 دقیقه
فصل اول: اتفاقات آزاردهنده شروع به رخ دادن می‌کنند
26 دقیقه
فصل دوم: شما هرگز آن آدم قبلی نمی‌شوید
25 دقیقه
فصل سوم: آیا مورنا دیوانه است؟
15 دقیقه
فصل چهارم: می‌شود هوپونو پونوی اصیل سرپا بایستد تا همه آن را ببینند؟
11 دقیقه
فصل پنجم: بالاخره تقصیر چه کسی است؟
7 دقیقه
فصل ششم: این برنامه‌ها از کجا می‌آیند؟
19 دقیقه
فصل هفتم: تغییر نقطه‌ی قدرت، تاثیر تلقین
15 دقیقه
فصل هشتم: آینه‌ی جادویی
24 دقیقه
فصل نهم: قانون جذب در برابر هوپونوپونو
11 دقیقه
فصل دهم: حتی در آن صورت قصدها وهمی بیش نیستند
11 دقیقه
فصل یازدهم: جعبه‌ی آرزوها یا جعبه‌ی هدایا
8 دقیقه
فصل دوازدهم: هنر جذب نکردن
22 دقیقه
فصل سیزدهم: روش‌های جدید پاکسازی
15 دقیقه
فصل چهاردهم: آیا مشکلی دارید؟
10 دقیقه
فصل پانزدهم: معجزه‌ی پنجم
10 دقیقه
فصل شانزدهم: رازهای دیگری از رویدادهای محدودیت صفر
15 دقیقه
فصل هفدهم: واقعا چنین اتفاقی افتاد؟ دروغ شاخدار
12 دقیقه
فصل هجدهم: چطور آیین خود را آغاز کنیم؟ عشق منبع حیات است
9 دقیقه
فصل نوزدهم: معجزه‌ی هوپونوپونو
6 دقیقه
کلام آخر
8 دقیقه
پیوست الف
17 دقیقه
پیوست ب
57 دقیقه
پیوست ت / بخش اول
18 دقیقه
پیوست ت / بخش دوم
12 دقیقه
پیوست ث
28 دقیقه
پیوست ج
47 دقیقه
پیوست چ
48 دقیقه
پیوست د / بخش اول
31 دقیقه
پیوست د / بخش دوم
3 دقیقه
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی حضور در وضعیت صفر: راز نهایی محدودیت صفر‏‫: در جستجوی معجزات با هواوپونوپونو
نویسنده
مترجممژگان جمالی
راویابوالفضل شاه بهرامی، حسن آزادی، ندا پوریان
ناشر چاپیانتشارات کتیبه پارسی
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۵۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
69000 ت - 7.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی حضور در وضعیت صفر

اسماعیل شریفی
۱۴۰۱/۴/۲۹
سلام بر کتابراه و دوستان کتابراهی باید با خوشحالی تمام بگویم که کتاب محدودیت صفر و حضور در وضعیت صفر جو ویتالی واقعا زندگی شخصی و اجتماعی و خانوادگی منو دگرگون و به طرز شگفت انگیزی زیباتر کرده این دو کتاب که مکمل هم هستن مانند چسب دوقلو عمل میکنن و واقعا با روشهای کاملا ساده ولی کاربردی و مفید من و زندگی احتمالا میلیون‌ها نفر در جهان را بهبود کامل بخشیدن از جو ویتالی و همه‌ی عواملی که باعث شدن این کتاب به دست ما برسد سپاسگزار هستم
نمونه‌های زیادی در زندگی من واقعا اتفاق افتاده که تاثیر مستقیم هووپونوپونو در اون به روشنی موج میزنه از اون روز که این کتاب را خواندم تا همین ثانیه‌ها که دارم نظرم رو می‌نویسم دائما در حال پاکسازی و پاکسازی و پاکسازی هستم و هیچ حسی را با این حس قابل قیاس نمی‌بینم چه کاری بهتر از پاکسازی دائمی و شبانه روزی حتی در خواب!!!!!؟؟؟ لذت و آرامشی که اکنون تجربه میکنم و پاکسازی تمامی مشکلات زندگی و قبول مسولیت تمام اتفاقات جهان که می‌بینم و می‌شنوم بدون احساس مقصر بودن و تلاش برای پاکسازی اون خیلی احساس خوب و لذت بخشی داره در هر لحظه فقط پاک میکنیم و پاک میکنیم و پاک میکنیم
برشما باد آرامشی فراتر از حد تصورتان
ای روح الهی دوستت دارم متاسفم لطفا مرا ببخش سپاسگزارم
ریحانه حسینی
۱۴۰۱/۷/۶
این کتاب ادامه و توضیح کتاب محدودیت صفر است و نظرم این کتاب بسیار کامل تر ست.
چهار جمله این کتاب؛ متاسفم، مرا ببخش، دوستت دارم، ممنونم. که به زبان عامیانه
به نظرم چیزیست شبیه استغفار و الحمدلله وشکراً که صد درصد اذکار مهم دین ما هستند و پرتکرارترین اذکار. نویسنده کتاب اخر کتاب اظهار میکنه که و
بهترین کار برای شما شروع موهبت‌های خداوند شکر نعمات اوست
اما چیزی که مهم هست نویسنده‌های خارجی این کلمه هارو باز میکنند و کتاب راجع بهش مینویسن و ذهنهای ما رو روشنتر میکنن و ما میتونیم ارتباط نزدیکتری با کلمات برقرار کنیم و از قدرت کلمات آگاه بشیم چیزی که اکثریت از اون آگاه نیستیم.
از مثالهای که برای کلمه متاسفم بیان شده خطاب به خداوند یا روح بزرگ الهی یا کائنات و.. که همه آفریده خداوند هستند و همه از اویند؛ متاسفم برای هر محدودیت که بر روی زمین یا هر مکان و زمان و بُعد دیگر خلق کردم منو ببخش ممنونم دوستت دارم... شما میتوانید برای پاکسازی فقط یکی از جملات را روزانه تکرار کنید و نیازی به گفتن از ته دل نیست و میتوانید برای کار و مشکل خاصی نیت کنید و برعکس میتوان بصورت کلی باشد بدون نیت خاص. اگر بحث و دعوایی بین شما وشخص/ یا دعوایی بین اشخاص دیگر صورت گرفته شما مسئولیت اشتباه آن‌ها را به عهده گرفته (در ذهنتان) و از روح الهی طلب بخشش کنید (متاسفم دوستت دارم منوببخش ممنونم) شما میتوانید اگر شخصی بیمار است در ذهنتان مسئولیت او را بعهده بگیرید و با چهار جمله معروف یا یکی از جمله‌ها برای او شروع به پاکسازی کنید. بصورت کلی شما در هر مکان و زمانی باشید نسبت به اطرافتان مسئولید و میتوانید پاکسازی کنید با دوستت دارم و.. و این بسیار موثر است. 👌چیزی شبیه دعا خیر کردن برای دیگران
Reza Nazifi
۱۴۰۱/۸/۳
کتاب بسیار خوبی بود
در واقع تکمیل کتاب محدودیت صفر
به شخصه خیلی تلاش دارم که انجام بدم و انجام میدم
بسیاری از حرف‌ها و توصیه‌ها، همون توصیه‌های کتاب محدودیت صفر بود. اما
وقتی توضیح واضحی از کاری که اون دکتر تو تیمارستان انجام داد نامیده و بیشتر مبهم تر می‌کنه آدم به کل موضوع هر دو کتاب شک یه
می‌کنه
مخصوصا اینکه بازاریاب قهار اونو نوشته
به نظرم موضوع دکتر هولن یا نباید مطرح می‌شد یا اگه طرح شده باید استنادات کافی ارائه کنه
یه فکری به ذهن آدم میاد که نکنه ساخته پرداخته ذهن نویسنده است این داستان تا با خلق یه شخصیت که وجود خارجی نداره، ایده خودش رو توضیح بده
بسیاری از نویسنده‌ها اینکار رو میکنن
اما سعی ایشون در کتاب اولش مبنی بر وجود خارجی این شخص و تو این کتاب که بجای ارایه مستندات، میگه نمیشه اثبات کرد، یه خورده صادقانه نبودن نیت نویسنده رو زیرسوال میبره که بقول خودش اینم باید پاکسازی کنیم
در ضمن تو ایران آقای مجید افلاکی هم. داره همین تفکرات رو به اسم تکنیک تبسم ارائه می‌کنه
Ashlin
۱۴۰۲/۵/۱۰
بعد از خواندن این کتاب شما هرگز آن انسان سابق نخواهید شد! ابتدا کتاب محدودیت صفر را بخوانید و بعد به سراغ این کتاب بیایید. این کتاب در زدودن افکارتان به شما کمک می‌کند و پی به قدرت درونتان می‌برید. چند سالی بود جدا از مدیتیشن‌های دیگری که انجام میدادم مدیتیشن هواوپونوپونو را چند بار گوش کردم، برایم عجیب بود که چرا نمیتونم باهاش ارتباط بگیرم؟! تا با این ۳ کتاب، جو ویتالی آشنا شدم و با خواندن این کتابها به درک عمیقی رسیدم. به دوستان علاقه مند به خواندن این نوع از کتابها توصیه می‌کنم حتما برای بار دوم و سوم این کتاب رو بخونید و مطالب کلیدی رو یادداشت کنید تا جلوی چشمتان باشد و هر روز و هر لحظه آن چند عبارت را تکرار بفرمایید! هدف این کتاب نگه داشتن خودمان در وضعیت صفر است. از گوینده کتاب آقای شاه بهرامی بینهایت سپاسگزارم قدرت خوانش شما به قدری تاثیر گذار بود که گویی نویسنده کتاب را می‌خواند.
محمود مدبری
۱۴۰۱/۱۲/۱۸
وضعیت صفر یا خلاء جایی آن بیرون نیست، درون عمیق‌ترین لایه وجودی ماست. وقتی مینشینیم و تقلا کردن را متوقف میکنیم و چشمان خود را می‌بندیم روی تنفس کردنمان متمرکز می‌شویم و با تمرین و ممارست آرام آرام به آن دست می‌یابیم.
ذکر ۴ عبارت گفته شده در این کتاب بمرور ما را به آن وضعیت بی وزنی و خلاء رهنمون
می‌شود آن جا متعلق به هیچ است و لاجرم محل زایش همه چیز آنجاست.
از فسون او عدم‌ها زود زود خوش معلق می‌زند سوی وجود
اگر ثروت میخواهی، اگر مکنت و بزرگی میخواهی، اگر آرامش میخواهی به درون و نقطه هیچ برو
خالی شو تا پر شوی
این کتاب تو را به عمیق‌ترین نقطه بی خطر و سرشار از وصال می‌برد و سرانجام میفهمی "او" در نزدیک‌ترین محل به تو منتظر توست
مطالعه این اثر صوتی را برای آگاهی و بیداری و موفقیت توصیه میکنم
آرامش از من آغاز می‌شود بر تو باد آرامش آرامش من
Leyla Kh
۱۴۰۱/۶/۸
کتاب خوب و مفیدی بود، کتابی که به افرادی که بیش از اندازه کار می‌کند و از استرس رنج می‌برند کمک می‌کند تا با روشی ساده بر موانع پیروز بشن و به اهدافشان برسند. این کتاب اولین کتابی است که به آشکار کردن روش پر رمز و راز هاواییایی به نام هواوپونوپونو پرداخت؛ روش اسرارآمیزی که می‌توانست به افراد کمک و کند سلامتی، ثروت، شادی فراتر از اینها را تجربه کنند. این کتاب، داستان جذاب شفا یافتن یک بخش از مجرمان روانی یک آسایشگاه را توسط درمانگرینامعمول بازگو می‌کند و تاکنون توانسته به ده‌ها هزار خواننده در سرتاسر جهان قدرتی ارزانی دارد که به هر آنچه تاکنون آرزو داشته‌اند دست یابند. با سپاس فراوان از کتابراه
مسعود rz
۱۴۰۰/۷/۲۳
این کتاب ادامه جلد یک وضعیت صفر است.. تکمیل کننده توضیحات کتاب قبلی و واقعا راهنمای کاملی برای خودسازی با اسانترین روش.. با استفاده از روشهای توصیه شده در کتاب به مرور زمان و تدریجی به خواستهاتون خواهید رسید البته من تازه دو هفته هست که شروع کردم و طبق گفته‌های نویسنده و دکتر کالاهان رسیدن به موارد انتخابی امری زمان بر بوده و شما فقط باید درخواست کنید و بعد از ان رها کردن.. امیدوارم همگی در رسیدن به خودشناسی موفق باشیم.. دوستت دارم.. متاسفم.. سپاسگزارم..
shahrooz bagheri
۱۴۰۱/۹/۲۶
این کتاب فوق العاده است شروع کنید و مدتی به این کار با جدیت استمرار ورزید تا نتیجه رو با چشم خودتان ببینید البته بدنبال نتیجه خاصی نباشید که اثر روش از دست میرود فقط تنها هدف باید این باشد که پاکسازی میکنید برای یکی شدن با روح الهی و سپس خیلی زود خواستهایتان خود به خود به زندگیتان وارد میشود و از و اونجایی که کتاب صوتی بسیار عالی ترجمه شده و صدای گوینده عالیست میتوانید در ماشین خانه حتی محل کار گوش دهید وسعی کنید حداقل چهار دفعه از اول تا آخر گوش بدید چون هر بار که گوش میکنید اطلاعات جدید و تازه کشف خواهید کرد
مریم لطفی
۱۴۰۱/۹/۱۷
خیلی کمک کرد تابه یقین برسم، به نظر من یک روش وبیان دیگه‌ی قرآن،،،، برای من همش آموزش‌های قرآن بود که سالهاست برای عمل کردن به اونا دارم تلاش می‌کنم،، کلی به بهتر درک کردن ویقین بیشترم کمک کرد، کتاب وضعیت صفر نکته‌هایی داره که ناخودا گاه به حقانیت قرآن اعتراف میکنه، حتی پاکسازیهایی رو که پیامبر تا انجام داده روح الهی باهاش حرف بزنه وشروع به زندگی کنرو به نمایش گذاشته، وجالبتر اینکه در آخر خواندن هر دو کتاب، منظورم وضعیت صفر وقرآن به مهم بودن مهار غرور میرسی،،،،،، من فراتر از کتاب معجزه دیدم🌺❤️سپاسگذارم🙏
مریم صاین پور
۱۴۰۱/۲/۸
بنظر من این کتاب در ابتدای شروع به مطالعه برایم عجیب بود. بیشتر در خصوص نوع خاصی از پاکسازی که مختص گروه یا قبیله خاصی در گذشته بود توضیح می‌داد که مورد توجه و استفاده نویسنده قرار گرفته بود اما بعضی قسمتها هم بنظرم خیلی احمقانه بود. مثلا قسمت‌هایی در خصوص پاکسازی ارواح خبیث و.... متاسفانه این با و نویسنده وجود آثار خوبی که دارد بعضا اراجیف هم می‌نویسد که بسیار تعجب آور هست. اما از کلماتی که در پاک‌سازی استفاده می‌شد. و او پونو پونو بسیار لذت بردم و در طول روز مدام پاکسازی میکنم
متاسفم
منو ببخش
دوستت دارم
سپاسگزارم
رها ناصری
۱۴۰۲/۱۰/۹
این کتاب فوق العادس خیلی خوب و قابل درک توصیف شده و یک روش خیلی ساده و کارساز ارائه داده که با خودت به صلح برسی ودست از تغییر دنیای بیرون برداری حضرت مولانا هم فرمونده.
بیرون را ننگریم و قال را... درون را بنگریم وحال را...
درواقع جهان بیرون خلق شده ذهن ماست به این واقعیت که برسی یعنی به آرامش و
رسیدی دیگه کسی مقصر نمیدونی... این کتاب وهمچنین کتاب محدودیت صفر خیلی به من کمک کرد واقعا خدا شکر که وقتش رسید...
از کتابراه همه عوامل این کتاب هم خیلی سپاسگزارم
صدای گوینده هم عالی ودلنشین بود
مریم دالایی
۱۴۰۰/۵/۱۷
من کتاب محدودیت صفر رو هم گوش دادم. خیلی عالی بود. به من که واقعا ارامش داد. اون چهار جمله معروف دکتر هولن، واقعا تاثیر گذارند.
گوینده هم خیلی عالین. خوشحالم که اقای شاهبهرامی که گوینده کتاب وضعیت صفر بودند، گوینده این کتاب هم هستن. من این کتاب رو به برهدرم هم هدیه دادم. برادرم گفت کاش گوینده کتاب، همان گوینده وضعیت صفر باشد.
با تشکر
زهرا رستم پور
۱۴۰۲/۶/۲۷
کتاب حضور در وضعیت صفر دقیقا ادامه دهنده‌ی راه کتاب محدودیت صفر است. کتاب محدودیت صفر به شما کمک میکند بوسیله فرایند هواوپونوپونو (رها کردن انرژی سمی درون) تاثیر گفتار و افکار و اعمال را ببینید. و حالا کتاب حضور در وضعیت صفر راز نهایی محدودیت صفر را ارائه میدهد. این کتاب به افرادی که بیش از حد کار میکنند و از استرس زیادی رنج میبرند کمک میکند تا موانع را کنار زده و به موفقیت دست پیدا کند.
سحر مختاری
۱۴۰۱/۹/۱۴
دیدگاهت نسب به زندگی تغییر میده. این کتاب در مراحل خوش و سختی زندگیم خیلی بهم کمک کرد. راحت بگم راه طریقه زندگی که همه ما لیاقتش داریم نشون میده. چندین بار گوش دادم هر دفعه نکته جدیدی کشف کردم. نوت برداری خیلی کمک میکنه. کلمات معجزه و اسا رو کاغذ آوردم و جلو چشمم زدم که روزمرگی‌های زندگی نزاره فراموش کنم که زندگیم راحت میتونم با روش هوپونوپونو تغییر بدم. متاسفم. من ببخش. متشکر. عاشقتم
مریم گرمه ای
۱۴۰۱/۸/۵
این کتاب واقعا به من یک بیداری رو یاد میده و با هر بار شنیدنش بسیار تحت تاثیر قرار میگیرم.
من عاشق کتابهای جو ویتالی هستم.
و کتابهاشو دوست دارم.
باید بگویم گوینده صدای فوق العاده رسایی داره و من رو تشویق به شنیدن بیشتر این کتاب میکنه.
از کتابراه و دوستان دیگر بسیار سپاسگزارم و از خداوند منان مچکرم که این کتاب رو به من معرفی کرد.
لطفا من را ببخش❤ متاسفم❤ مچکرم❤ دوستت دارم❤
مشاهده همه نظرات 288

راهنمای مطالعه کتاب صوتی حضور در وضعیت صفر

برای دریافت کتاب صوتی حضور در وضعیت صفر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.