معرفی و دانلود کتاب صوتی حیوون خونگی واقعی

عکس جلد کتاب صوتی حیوون خونگی واقعی
قیمت:
7000 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی حیوون خونگی واقعی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی حیوون خونگی واقعی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی حیوون خونگی واقعی

کتاب صوتی حیوون خونگی واقعی نوشته‌ی لیدیا لوکیدیس، درمورد پسری به اسم «جی جی» است که دوست دارد یک حیوان خانگی داشته باشد و امیدوار است در روز تولدش یکی از آن‌ها را از خانواده‌اش هدیه بگیرد. تا اینکه یک قورباغه پیدا می‌کند و تصمیم می‌گیرد آن را نزد خود نگه دارد.

موضوع کتاب صوتی حیوون خونگی واقعی چیست؟

جی جی و خواهر کوچکش «نالا» با هم به‌طرف رودخانهٔ نزدیک خانه رفتند تا هرکدام برای خود یک حیوان خانگی پیدا کنند. جی جی یک قورباغه و نالا یک‌تکه چوب پیدا کردند و آن‌ها را با خود با خانه بردند. اما پدر و مادرشان اجازه ندادند جی جی قورباغه را پیش خود نگه دارد. تا این که روزی که برای تولدش به باغ‌وحش رفتند، جی جی و نالا چیزهای جالبی درمورد موجودات زنده یاد گرفتند.

لیدیا لوکیدیس در کتاب حیوون خونگی واقعی (A Real Live Pet) با یک داستان بسیار جذاب و سرگرم‌کننده به کودکان مطالب جالبی درمورد طبیعت و موجودات زنده آموزش می‌دهد.

درباره مجموعه علم همه چیز را حل می‌کند:

کتاب‌های این مجموعه به کودکان یاد می‌دهد مثل یک دانشمند فکر کنند و نسبت به مسائل اطرافشان کنجکاوی نشان دهند. تمرین‌ها و آزمایش‌هایی که در کتاب‌های این مجموعه گنجانده شده‌اند، باعث برانگیخته شدن کنجکاوی آن‌ها شده و تشویقشان می‌کند که کارهای علمی بیشتری انجام دهند.

در این داستان‌های جذاب موقعیتی هوشمندانه توصیف می‌شود که ذهن کنجکاو کودکان در آن فعال می‌شود و سؤال‌های عمیق و علمی در ذهنشان شکل می‌گیرد. طوری که هنگام شنیدن این داستان‌ها، تشویق می‌شوند که برای سؤال‌هایشان به دنبال پاسخ باشند و به آزمایش‌های علمی مختلفی علاقه‌مند شوند.

کتاب صوتی حیوون خونگی واقعی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 3 تا 7 سال و والدینی که قصد دارند برای بچه‌های خود قصه‌های آموزنده بگویند، مناسب است.

با لیدیا لوکیدیس بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده و روزنامه‌نگار از سنین جوانی به خواندن و نوشتن علاقه زیادی داشت. او کتاب‌های زیادی می‌خواند و هم‌زمان شعرهایی می‌سرود و آن‌ها را در مجلات مختلف به چاپ می‌رساند. لیدیا لوکیدیس (Lydia Lukidis) لیسانس خود را در رشته ادبیات انگلیسی از دانشگاه مک گیل اخذ کرد و هم‌زمان شروع به نوشتن داستان‌هایی برای کودک و نوجوان کرد. وی تاکنون بیش از 40 کتاب و کتاب داستانی و غیرداستانی منتشر کرده است. کتاب دیگر این نویسنده برجسته «کندوی آسیب‌دیده» است که برای مخاطب کودک نوشته شده است.

در بخشی از کتاب صوتی حیوون خونگی واقعی می‌شنویم:

جی جی سرش رو به نشونه‌ی تاسف تکون داد ولی می‌دونست که برای جرو بحث کردن با خواهرش وقت نداره. اون می‌خواست هر چه زودتر به خونه برگرده تا بتونه پزِ قورباغه‌اش رو به بقیه هم بده.

همین که پاش به داخل خونه رسید گفت: «عمرا نمی‌تونین حدس بزنین که چی گرفتم. یک قورباغه‌ی زنده و واقعی!»
پدرش لبخند زد ولی مادرش زیاد راضی به نظر نمی‌رسید. نالا هم شاخه‌ی توی دستش رو به پدر و مادرش نشون داد.
جی جی: «یک شاخه‌ی شکسته که نمی‌تونه حیوون خونگی باشه چون زنده نیست. اون حتی صورت هم نداره!»
پدرشون گفت: «خب، همه‌ی موجودات زنده که صورت ندارن. برای مثال درخت‌ها و گل‌ها.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
حیوون خونگی واقعی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی حیوون خونگی واقعی
نویسنده
مترجممعصومه رمضانی
راویشهربانو حسینی، محمد طالشیان، نرگس داغمه چی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
7000 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی حیوون خونگی واقعی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی حیوون خونگی واقعی

برای دریافت کتاب صوتی حیوون خونگی واقعی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.