معرفی و دانلود کتاب صوتی معمای سنگ فضایی

عکس جلد کتاب صوتی معمای سنگ فضایی
قیمت:
۸,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی معمای سنگ فضایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی معمای سنگ فضایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی معمای سنگ فضایی

کتاب صوتی معمای سنگ فضایی داستانی کودکانه به قلم لیدیا لوکیدیس است که ذیل مجموعه‌ی «علم همه چیز را حل می‌کند» به انتشار می‌رسد. در این اثر شنونده‌ی داستان کودکانی کنجکاو خواهید بود که به طور اتفاقی سنگی عجیب و غریب را پیدا می‌کنند...

درباره کتاب صوتی معمای سنگ فضایی

کیلیو و لیا، دو برادر و خواهر بازیگوش قصه‌ی ما، در ساحل زیبا مشغول قدم زدن و صحبت کردن و لذت بردن از منظره‌ی اطراف خود بودند که ناگهان چشمشان به سنگی عجیب و غریب خورد که هیچ شباهتی به سنگ‌هایی که تا آن زمان دیده بودند، نداشت. کیلیو که حسابی ذوق‌زده شده بود، به این خیال که یک سنگ فضایی پیدا کرده، آن را برداشت و شروع به شلوغ بازی درآوردن کرد. ولی راستش، نمی‌شد آن‌قدرها هم درباره‌ی تشخیص او مطمئن بود...

با گوش سپردن به کتاب صوتی معمای سنگ فضایی (The Space Rock Mystery) ضمن سرگرم شدن از داستانی مفرح، نکاتی علمی نیز درباره‌ی انواع سنگ‌ها خواهید آموخت.

درباره مجموعه علم همه چیز را حل می‌کند

کودکان دبستانی با شنیدن یا خواندن کتاب‌های مجموعه‌ی علم همه چیز را حل می‌کند (Science Solves It) یاد می‌گیرند همیشه کنجکاو باشند و مثل یک دانشمند به مسائل فکر کنند. عناوین این مجموعه توسط نویسندگان مختلفی نوشته شده، اما سبک و ساختار داستان‌ها کم‌وبیش مشابه هم است.

کتاب صوتی معمای سنگ فضایی مناسب چه کسانی است؟

کودکان رده‌ی سنی 3 تا 7 سال مخاطبین اصلی این کتابند.

با لیدیا لوکیدیس بیشتر آشنا شویم

او نویسنده‌ی کودک و نوجوان و خالق حدود سی عنوان کتاب در این حیطه است. از میان آثار لیدیا لوکیدیس (Lydia Lukidis) می‌‌توان به عناوینی چون «کندوی آسبیب‌دیده» و «حیوان خانگی واقعی» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی معمای سنگ فضایی می‌شنویم

روز بعد، لیا و برادرش با مادربزرگشون به پارک رفتن. اون­‌ها پیرزن رو توتو صدا می‌­کردن که یک کلمه‌­ی هاوایی به معنیِ مادربزرگ بود.

لیا اول از همه به قسمت مورد علاقه­‌ش یعنی تاب­‌ها رفت و مشغول بازی شد. بعد چشمش به یک گروه بزرگ از بچه‌­ها خورد. به سمتشون رفت و راهش رو به سمت مرکزشون باز کرد. دقیقاً وسط جمعیت، برادرش کیلیو ایستاده بود.

«حواستون رو جمع کنین رفقا! می‌­خواین به یک سنگِ فضاییِ واقعی دست بزنین؟»

«اصلا می­دونی داری چیکار می­کنی؟»

«من دارم استثنایی‌­ترین اتفاقی که تا به حال برام افتاده رو برای بقیه تعریف می‌­کنم. هر روز پیش نمیاد که آدم یک سنگِ فضایی پیدا کنه!»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
معمای سنگ فضایی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی معمای سنگ فضایی
نویسنده
مترجممعصومه رمضانی
راوینرگس داغمه چی، شهربانو حسینی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی معمای سنگ فضایی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی معمای سنگ فضایی

برای دریافت کتاب صوتی معمای سنگ فضایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.