معرفی و دانلود کتاب صوتی خفته در خاک

عکس جلد کتاب صوتی خفته در خاک
قیمت:
۶۵۰۰۰ ۴۵,۵۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خفته در خاک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خفته در خاک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خفته در خاک

اثری مهیج که تا پایان شما را با خود همراه خواهد ساخت! کتاب صوتی خفته در خاک، اثر ملیسا جونز روایت زندگی یک مجری تلویزیونی موفق است که دختر نوزادش را از دست داده. اما شواهد کم‌کم نشان می‌دهد که مرگ نوزاد اتفاقی نبوده و ماجرایی پیچیده‌تر از این‌ها رخ داده است...

درباره کتاب صوتی خفته در خاک

ملیسا جونز (Melissa Jones) اولین رمان خود با عنوان خفته در خاک (Cold in earth) را در سال 1998 نوشت. اگر بگوییم این رمان روان‌شناسانه بعد از انتشار غوغایی به پا کرد، اغراق نکرده‌ایم. این اثر مورد تحسین بسیاری از منتقدان و مخاطبان قرار گرفت و به عنوان اولین اثر خالقش، نام ملیسا جونز را بر سر زبان‌ها انداخت.

داستان از جایی آغاز می‌شود که همه آرزو دارند زندگی‌ای شبیه به زویی را داشته باشند: یک زن جوان قدرتمند، مجری موفق تلویزیون. زویی همه چیز داشت، از فرزندانی سالم و همسری عاشق گرفته تا موفقیت در زندگی حرفه‌ای. اما این تنها ظاهر این نمایش جذاب است و پشت پرده رازهای دیگری وجود دارد.

زویی ناگهان نوزاد دخترش را از دست می‌دهد و این ماجرا، همه چیز را دگرگون می‌سازد. زویی چنان در هم شکسته و زندگی‌اش بر سرش آوار شده که هیچ راهی پیش‌ پای خود نمی‌بیند. در نهایت برای این که کمی حال بهتری پیدا کند، به پیشنهاد یک روان‌شناس تصمیم می‌گیرد خاطرات روزانه‌ی خود را یادداشت کند. اما در این میان، یک ماجرا دوباره زندگی او را به هم می‌ریزد.

شواهد حاکی از آنند که مرگ دختر زویی تنها از سر یک اتفاق رخ نداده است. ما به همین مقدار بسنده می‌کنیم؛ در فصل دوم اثر با مایکل، همسر زویی آشنا می‌شویم که به اتهام قتل اعضای خانواده‌اش در زندان به سر می‌برد. این که ماجرا واقعاً از چه قرار بوده، باشد برای وقتی که خود کتاب صوتی خفته در خاک را بشنوید.

به راستی چه کسی مسبب این ماجراست؟ جنایتی وحشتاک رخ داده است و هیچکس نمی‌داند علت این ماجراها چیست... ملیسا جونز شما را به پاسختان می‌رساند، تنها باید کمی صبوری به خرج دهید و با این رمان هیجان‌انگیز همراه شوید.

در نکوداشت‌ کتاب صوتی صوتی خفته در خاک

- به‌ طرز به یاد ماندنی‌ای خوب نوشته شده. (Kirkus Reviews)

کتاب صوتی خفته در خاک مناسب چه کسانی است؟

اگر به رمان‌های معمایی و روان‌شناختی علاقه‌مند هستید، کتاب صوتی خفته در خاک را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی خفته در خاک می‌شنویم

بیست و چهارم آوریل. دیروز شروع کردم به اجرا کردن نقشه‌ام. می‌دانستم نقشه‌ام چطور است و می‌خواهم به چه برسم اما نمی‌دانستم چطور می‌خواهم عملی‌اش کنم. به عنوان آخرین، هیجان‌انگیزترین و شجاعانه‌ترین اقدام به قتل نمی‌خواستم تا زمان آماده شدنم عجولانه دست به کار شوم.

مامان همیشه می‌گفت وقتی پای جنگ به میان می‌آید، باید نقشه‌ی حمله‌ات را یاد بگیری. کافی نیست که صرفاً طرح نسبتاً مبهمی در سر داشته باشی. باید تا آخرین جزئیات را برنامه‌ریزی کنی. باید آنقدر خوب بدانی که بتوانی آن را در خواب از بر بگویی.

می‌گفت نباید انعطاف‌پذیری را برای خودت مجاز بدونی. چون دشمنت ممکن است کاری بکند که انتظارش را نداری یا ارزیابی نکرده‌ای. پس باید انعطاف‌پذیر باشی و همیشه قبل از اقدام فکر کنی. در تمام مدتی که لورا را شناختم، هیچ‌وقت کاری نکرده که آن را پیش‌بینی نکرده باشم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
قسمت یک
4 دقیقه
قسمت دو
9 دقیقه
قسمت سه
13 دقیقه
قسمت چهار
3 دقیقه
قسمت پنج
9 دقیقه
قسمت شش
9 دقیقه
قسمت هفت
10 دقیقه
قسمت هشت
5 دقیقه
قسمت نه
1 دقیقه
قسمت ده
1 دقیقه
قسمت یازده
6 دقیقه
قسمت دوازده
11 دقیقه
قسمت سیزده
9 دقیقه
قسمت چهارده
4 دقیقه
قسمت پانزده
13 دقیقه
قسمت شانزده
6 دقیقه
قسمت هفده
3 دقیقه
قسمت هجده
7 دقیقه
قسمت نوزده
2 دقیقه
قسمت بیست
2 دقیقه
قسمت بیست و یک
5 دقیقه
قسمت بیست و دو
3 دقیقه
قسمت بیست و سه
8 دقیقه
قسمت بیست و چهار
3 دقیقه
قسمت بیست و پنج
7 دقیقه
قسمت بیست و شش
14 دقیقه
قسمت بیست و هفت
6 دقیقه
قسمت بیست و هشت
6 دقیقه
قسمت بیست و نه
1 دقیقه
قسمت سی
2 دقیقه
قسمت سی و یک
5 دقیقه
قسمت سی و دو
1 دقیقه
قسمت سی و سه
3 دقیقه
قسمت سی و چهار
4 دقیقه
قسمت سی و پنج
5 دقیقه
قسمت سی و شش
2 دقیقه
قسمت سی و هفت
10 دقیقه
قسمت سی و هشت
5 دقیقه
قسمت سی و نه
3 دقیقه
قسمت چهل
2 دقیقه
قسمت چهل و یک
6 دقیقه
قسمت چهل و دو
16 دقیقه
قسمت چهل و سه
5 دقیقه
قسمت چهل و چهار
5 دقیقه
قسمت چهل و پنج
3 دقیقه
قسمت چهل و شش
10 دقیقه
قسمت چهل و هفت
3 دقیقه
قسمت چهل و هشت
2 دقیقه
قسمت چهل و نه
3 دقیقه
قسمت پنجاه
2 دقیقه
قسمت پنجاه و یک
3 دقیقه
قسمت پنجاه و دو
12 دقیقه
قسمت پنجاه و سه
31 دقیقه
قسمت پنجاه و چهار
18 دقیقه
قسمت پنجاه و پنج
1 دقیقه
قسمت پنجاه و شش
4 دقیقه
قسمت پنجاه و هفت
3 دقیقه
قسمت پنجاه و هشت
9 دقیقه
قسمت پنجاه و نه
3 دقیقه
قسمت شصت
2 دقیقه
قسمت شصت و یک
2 دقیقه
قسمت شصت و دو
6 دقیقه
قسمت شصت و سه
1 دقیقه
قسمت شصت و چهار
2 دقیقه
قسمت شصت و پنج
2 دقیقه
قسمت شصت و شش
8 دقیقه
قسمت شصت و هفت
1 دقیقه
قسمت شصت و هشت
5 دقیقه
قسمت شصت و نه
5 دقیقه
قسمت هفتاد
7 دقیقه
قسمت هفتاد و یک
23 دقیقه
قسمت هفتاد و دو
9 دقیقه
قسمت هفتاد و سه
2 دقیقه
قسمت هفتاد و چهار
2 دقیقه
قسمت هفتاد و پنج
3 دقیقه
قسمت هفتاد و شش
1 دقیقه
قسمت هفتاد و هفت
2 دقیقه
قسمت هفتاد و هشت
6 دقیقه
قسمت هفتاد و نه
1 دقیقه
قسمت هشتاد
3 دقیقه
قسمت هشتاد و یک
2 دقیقه
قسمت هشتاد و دو
1 دقیقه
قسمت هشتاد و سه
2 دقیقه
قسمت هشتاد و چهار
14 دقیقه
قسمت هشتاد و پنج
6 دقیقه
قسمت هشتاد و شش
1 دقیقه
قسمت هشتاد و هفت
1 دقیقه
قسمت هشتاد و هشت
1 دقیقه
قسمت هشتاد و نه
4 دقیقه
قسمت نود
3 دقیقه
قسمت نود و یک
11 دقیقه
قسمت نود و دو
2 دقیقه
قسمت نود و سه
9 دقیقه
قسمت نود و چهار
2 دقیقه
قسمت نود و پنج
4 دقیقه
قسمت نود و شش
1 دقیقه
قسمت نود و هفت
1 دقیقه
قسمت نود و هشت
2 دقیقه
قسمت نود و نه
18 دقیقه
قسمت صد
2 دقیقه
قسمت صد و یک
2 دقیقه
قسمت صد و دو
8 دقیقه
قسمت صد و سه
2 دقیقه
قسمت صد و چهار
7 دقیقه
قسمت صد و پنج
4 دقیقه
قسمت صد و شش
1 دقیقه
قسمت صد و هفت
1 دقیقه
قسمت صد و هشت
6 دقیقه
قسمت صد و نه
6 دقیقه
قسمت صد و ده
25 دقیقه
قسمت صد و یازده
5 دقیقه
قسمت صد و دوازده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خفته در خاک
نویسنده
مترجممسعود عالم زاده گرجی
راویمریم رحیمی، نازنین مهیمنی، رویا فلاحی، سحر آغاسی، بهرام سروری نژاد، شهرام نجاتی، پرهام صارمی
ناشر چاپیانتشارات چراغو
ناشر صوتی واوخوان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ ساعت و ۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۶۵۰۰۰ ۴۵,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خفته در خاک

مهناز کیان مهر
۱۴۰۲/۵/۲۱
داستان با جذابیت شروع میشه اما بعد رو به افول میره تا قسمت چهل و سه، بعد دوباره هیجان ایجاد میشه. به نظرم کمی زودتر از موعد، قاتل معرفی میشه، بهتر بود در همان دو قسمت آخر معلوم میشد. بخش اولیه داستان، زویی با اینکه پیش درمانگر می‌رفت، کوچکترین پیشرفتی نمی‌کرد و اوضاعش بهتر نمیشد اما خیال میکرد که و دارد خوب میشود، این عجیب بود. در داستان چند چیز بی منطق بود، انگیزه قتل چه بود چون حتی انگیزه حسادت یا خشونت وجود نداشت. منطق وجود درمانگر چه بود جز اوضاع را خراب تر کند انگار که دشمنی داشته باشد که چنین چیزی گفته نشد و رازی هم که به پل گفته بود مبهم ماند. دیدارهایش با هر کدام از افراد خانواده فقط حال آن‌ها را بدتر کرده بود. کاش نویسنده، اوضاع روانشناختی قاتل رو بیشتر توضیح میداد. ترجمه خوب بود، البته کلمه افلاس، در گفتگوی روزمره استفاده نمیشود بهتر بود می‌گفت بیچاره میشیم تا بگه به افلاس می‌فتیم. یا حوله پالتویی بهتر بود ترجمه بشه حوله تن پوش. گربه هیچ نقشی نداشت، اما خیلی روش مانور داده شده بود. گوینده‌ها خیلی خوب بودن مخصوصا خانمها که خوب احساسات رو در صداشون منعکس میکردن. در کل کتاب ارزش گوش دادن دارد.
A.asgari
۱۴۰۲/۷/۱۲
داستان خیلی جالب بود خیلی عالی بود صداگذاری عالی بود قشنگ احساسات رو بیان میکرد کتاب از اول با هیجان شروع میشه وسط هاش از هیجانش کم میشه ولی باز دوباره هیجانی میشه مادری که به شدت به کارش اهمیت میداد و باردار شده بود و بعد از ۲تا پسر یه دختر به دنیا اورده بود ولی کودک چند روز بعد از تولدش خفه شده و مرده بودزن به شدت ناراحت میشه گریه میکنه و قرص اعصاب میخوره به دیدن مشاور میره و کارشو میذاره کنار و به بچه هاش بیشتر اهمیت میدهدرواقع به یکی از پسراش و از پل خوشش نمیاد همیشه از اندرو تعریف میکرد که کمکش میکنه که نقاشی زیبا میکشه و اینکه خیلی باهوشه ولی هیچ وقت نمیدید پل چقد دوستش داره اشپزی میکنه تویه کار‌های خونه کمکش میکنه ازش تعریف نمیکردجاییش خیلی ناراحت شدم که سر پل تویه ماشین داد زد و پل داشت میگفت مامان تو خیلی قویی هستی خیلی خوبی ولی زویی سرش داد زد و پل گریه کرد واقعا یه مادر اینقدر بی رحم۴ماه بعد از مرگ دخترش زویی هم خفه شده و مرده بودو شوهرش رو مقصر میدونن و زندان میندازن که قاتل دختر و همسرشه ولی کم کم معلوم میشه قاتل کیه و چه هدفی داشته کتاب خیلی خوبی بود هیچ وقت از ظاهر نمیشه قضاوت کرد ممنون از کتابراه
مهدیه قائمی
۱۴۰۲/۶/۲۵
با سلام خدمت کتابراه و همراهانش اول تشکر میکنم از کتابراه واقعا دید منو نسبت به کتاب ها به نسبت خیلی زیاد بسط داد... و اینکه اینجا چون کتابها با ژانرهای مختلف میخونم احساس میکنم تکه هایی از دنیاهایی که اصلا واردش نمی شدم به دنیای خودم وصل میکنم و تجربه های بسیار جدید از دنیاهای دیگه، از اجتماع ها و فرهنگهای دیگه به تجربه های یکنواخت قبلی اضافه میشه و میل به تنوع پیدا کردم... رمان خفته در خواب یه ژانر جنایی خیلی غیر معمولی هست که با یه تراژدی معمولی شروع میشه و یه زندگی عادی که به هیچ عنوان از گوش دادن بهش خسته نمیشی چون خیلی خوب نوشته شده و از همه مهمتر خیلی خوب اجرا شده... و از یه جایی به بعد جنایی میشه... از یه جایی به بعد جنایت از نوع جانی بودن و روانپریشی خبر می دهد.. با اینکه واقعا با عقل جور در نمیاد و واقعا یه جاهایی تخیلی می نماید اما در عصری زندگی می کنیم که هیچ چیز تخیلی نیست و امکان دارد که اتفاق بیوفته حتی به ندرت... ولی قسمت ۱۱۱ واقعا اذیتم کرد با اینکه اصلا جنایی نمیخونم مجبور بودم این قسمت های آخرو گوش بدم خیلی جزئی به مسئله پرداخته بود و واقعا مشمئز کننده بود و البته همین هیجانات مغزو ریستارت میکنه و آدمو واقعا با دنیاهای دیگه که در وجود خودش نیست آشنا میکنه... کتابی نیست که بتونی زمین بذاری حتی اگه چیزی برای ابراز نداشته باشه ولی زمین گذاشتنی نیست البته این از زیرکی نویسنده هست....
بهرو بهشادفر
۱۴۰۲/۶/۱۹
کتابی بود که اگر نیمه رهایش کرده بودم هرگز هیجانش را درک نمیکردم! عجب داستان خوب و غم انگیز و جذابی بود! در ابتدا غم داستان مرا گرفت و با خود گفتم در شرایط روحی که اکنون دارم نباید این کتاب را گوش بدهم و میخواستم نیمه رهایش کنم و در زمان مناسب تری به سراغش بیایم تما نتوانستم این کار را بکنم و ادامه دادم. واقعا با گوش دادن به یادداشتهای زویی گریه میکردم و نویسنده را تحسین میکردم که اینگونه توانسته قلب خواننده را فشرده کند. اما کم کم داستان رو به افول رفت و فکر کردم تنها برای کش دادن داستان است که ماجرا به سمت و سوی قتل رفته و مایکل را بازداشت کرده‌اند. برای همین از نویسنده ناامید شده بودم تا اینکه به یک سوم پایانی رسیدم و ابنجا بود که قسمتهای هیجانی داستان شروع میشد. واقعا جالب و تعجب آور بود که در نهایت مشخص شد یک کودک ۱۲ ساله قاتل خواهر و مادر و خاله خود است! و قسمتی که ماجرا را تعریف میکرد... فکر اینکه روان پریشان چه‌ها که نمیتواند با یک انسان و حتی یک کودک بکند ناراحت کننده است. و نویسنده واقعا عالی داستان را تمام کرد. و گویندگان هم به بهترین شکل اجرا میکردند و هم غم و هم هیجان و امید را به بهترین شکل انتقال میدادند. واقعا ممنونم از کتابراه بابت داستانها و کتابهای خوب و همینطور گویندگان عالی.
م مسعودی
۱۴۰۲/۶/۱۱
کتاب بیشتر شبیه یک نمایش رادیویی بود تا کتاب صوتی و انصافاً با شیوایی و تبحر تمام اجرا شده بود و همین جا از اجرا کنندگان نهایت سپاس را دارم زیرا رمان طولانی را تبدیل به یک فایل صوتی جذاب تر از متنی کرده بودند داستان قبل از این که یک داستان جنایی باشد از منظر روان شناسی قابل تعمق و نقد است. مادری و که بعد از تشکیل خانواده صرفاً به دلیل روند عادی زندگی خود را مکلف به فرزندآوری می‌داند کارش را مقدم بر همه چیز می‌داند. از نظر مالی خانواده تحت تکفل مادر هستند که اتفاقاً وجهه اجتماعی بالایی هم دارد و از محبوبیت اجتماعی برخوردار است و بدون این که خود را وارد چالش‌های زندگی کند روزگار با آرامش ظاهری می‌گذرد ولی در پی یک حادثه ناگهان همه چیز به هم می‌ریزد و مادر متوجه کم کاری‌های خود در قبال خانواده و خصوصاً فرزندان می‌شود و باز به اشتباه برای ارضای کودکی و جوانی ناکرده خودش زندگی پر مشغله را کنار می‌گذارد و این افراط و تفریط نظم زندگی‌اش را به هم می‌ریزدهیچ بچه‌ای از پدر و مادرش متنفر نمی‌شود قبل از این که آن‌ها نسبت به فرزندشان بی توجه باشند و ادامه داستان که ترجیح می‌دهم توضیحی ندهم تا از جذابیت آن نکاهد ولی به اصرار توصیه به شنیدنش می‌کنم چون هم آموزنده است و هم سرگرم کننده. ممنون از کتابراه برای ارائه کتاب‌های متنوع و در همه زمینه ها
محمد پوران دوست
۱۴۰۲/۶/۵
با درود کتاب بسیار عالی بود. داستان به خوبی آغاز ادامه و پایان یافت. ابتدا فکر نمیکردم داستان به این جالبی باشه. شخصیت پردازی بسیار عالی انجام شده بود. شخصیت یه زن دیوانه که اولین راوی داستان بود قدرت نوشتن نویسنده را نشون میده. این شخصیت انقدر رو موخ من بود که حتی چند بار به کشتنش فکر کردم و وقتی که مرد واقعا فکر میکردم که خوب شد. در ادامه یه روانپزشک احمق که فکر میکنه خیلی خوبه و اصلا نمی‌تونه قبول کنه که اونم اشتباه میکنه. بنظرم پدر خانواده خیلی مظلوم اومد و دلم براش سوخت زندگی که دوسش داشتو زره زره از دست داد و در آخر این که یه بچه تا چه حد میتونه روان پریش و دیوانه باشه خیلی شوک آور بود. تمام این موارد از مزایا و قدرت نویسنده بود. البته باید بگم که گوینده‌ها واقعا عالی عمل کردن و تونستن منو خیلی راضی کنن. شاید اگه خودم کتاب میخوندم نمیتونستم به این خوبی با داستان ارتباط برقرار کنم. ممنون از کتابراه و گوینگان عزیز این اثر.
M R
۱۴۰۲/۵/۲۹
این کتاب داستان زندگی یک مجری مشهور تلویزیونه که از طرف خودش روایت میشه. زندگی و روان اون بعد از مرگ نوزادش فروپاشیده میشه و در ادامه اون بخاطر شوکی که بهش وارد شده از زندگی واقعی فاصله میگیره و به تخیل و باورهای تلقینی از طرف روانپزشکش روی میاره... از وسط کتاب، راوی داستان عوض میشه و اتفاقات رو از طرف خودش شرح میده، بعد از اون هم راوی‌های دیگه‌ای داستان رو روایت میکنن. پایان کتاب به نوعی غافل گیر کننده ست اما منطقی نیست، یه دفعه یه نفر به عنوان مسبب همه چیز معرفی میشه و خودش هم داستان خودش رو روایت میکنه در حالیکه هیچ منطق و دلیل موجهه‌ی برای کارهاش به نظر نمیرسه، انگار نویسنده در اواخر کتاب یه جورایی سر وته داستان رو بهم دوخته. پایان کتاب نوعی اختتامیه خیلی سریع و بی نتیجه داشت، تکلیف خیلی مسائل و خیلی افراد مشخص نشده و بطور کلی بر خلاف اوایل و اواسط مفصل و پر از جزئیاتش، جاییکه مخاطب منتظره گره‌های داستان یکی یکی با دلیل باز بشه در عرض چند دقیقه کل داستان تموم میشه.
مریم کاوه نژاد
۱۴۰۲/۵/۲۹
کتاب در مجموع ارزش شنیدن دارد. گویندگی خیلی خوب، با احساس و جذاب. ترجمه خیلی خوب گرچه بعضی جاها کلمات بهتری می‌توانست انتخاب شود ولی در کل خوب و روان بود. نظرم درباره محتوا اینه که اوایل کمی کسل کننده و طولانی پیش می‌رفت و باید کمی صبور باشید... ولی خب در چند فصل آخر به شدت همه چی عوض میشه و تندتر روندداستان میشه. هرچند بعد از شنیدن فصل صدویازده حس بی قراری توام با تهوع ناشی از دلهره به من دست داد که این منو بیزار میکرد..... و خب معماهایی که در طول داستان شکل گرفت و پاسخ داده نشد مثلاً جمله مادر میداند؟! (چه چیزی را) یا راز خانم لیلیان که پل هم می‌دانست چه بود؟ چرا خانوم لیلیان این قدر ناشی بود و همزمان معروف؟! یا اینکه چرا اندرو مادربزرگش رو نکشت و سوالاتی از این قبیل... مسئله آخر هم به نظرم ناکافی بودن دلایل اندرو برای ارتکاب به قتل.... چرا فقط زن‌ها و بچه‌ها را بکشد؟! از کجا نشأت گرفته بود....؟ از دین؟ از خشونت؟ از کم توجهی و کم کاری والدین؟ از مشکلات درون خانوادگی؟ چرا بچه ۱۱ ساله چنین تفکراتی را باید دنبال کند بدون یک محرک بیرونی؟! یعنی صرفا کنجکاوی و لذت؟! و خلاصه چنین مسائلی،،، کمی باعث ضعف کتاب شده بود. ممنون از کتابراه
نازی امانی
۱۴۰۲/۵/۲۶
توصیفات زیادی داشت مثلا واقعا لازم نبود از کودکی و زندگی فلیکس این همه با جزییات گفته بشه. به نظر من یک سوم اول داستان با اینکه پر از غم و مفصل بود اما نکات آموزنده‌ی بیشتری داشت. وقتی زویی با پل اینطور بی رحمانه رفتار میکرد به عنوان یه مادر برام خیلی ناراحت کننده و عذاب آور بود و بنظرم خوب به رشته تحریر دراومده بود. نمیدونم برداشتم از ماهیت کلی داستان درسته یا نه ولی من فک میکنم نویسنده در شروع داستان تصمیمی برای پایان نداشته و صرفا تمام تلاشش رو کرده اون طور پیش نره که قابل حدس زدن باشه. بنابراین شخصیتهایی رو خلق کرده که در طول داستان سرگردانن و مشخص نیست دقیقا به چه منظور حضور دارند. و دلم میخواد بدونم آیا ممکنه قاتل با این ویژگی و انگیزه در دنیای واقعی وجود داشته باشه. یه مقدار تخیلی بود میتونست به واقعیت نزدیکتر باشه. و در آخر من فکر میکنم اعضای این خونواده کم و بیش همه شون به نوعی دچار بیماری روحی بودن بخصوص مادر خانواده. درست که بعد از دست دادن نوزادش دچار حزن و پریشان حالی شد اما قبل از اون هم شخصیت نرمالی نداشت. تاثیر گذارترین قسمت کتاب برای من اونجایی بود که زویی از پل خواست از پیشش بره و دیگه کنارش نخوابه. در صورتی که میدونست اون بچه چقدر دوسش داره و بهش نیاز داره. خیلی بی رحم بود. قلبم به درد اومد و ناخواسته گریه کردم.
مانا
۱۴۰۲/۵/۲۴
کتاب صوتی خفته در خاک که بصورت نمایش همراه با چند راوی پخش شد کتاب فوق العاده‌ای بود اما باید بگویم این کتاب هم بعد جنایی و هم بعد روانشناسی داشت و دارای فراز و فرودهای زیادی بود که در ابتدا خیلی جذاب نبود و کششی نداشت ولی همینطور که ادامه پیدا میکرد جذاب تر میشد این رمان در واقع از دفترچه خاطرات و چند نفر خوانده اجرا میشد و داستان از مرگ یک نوزاد و اثرات ان روی افراد خانواده شروع میشد و ادامه پیدا میکرد اما در داستان به نظر من چرایی قتل‌ها واقعا مشخص نشد در واقع چرا قاتل دست به قتل میزد را بطور دقیق متوجه نشدم و یا رابطه زویی و لیلیان با هم و با اندرو و اصلا نقش لیلیان. به هر حال داستان جالب و در اخر دلهره اوری بود و از نظر من تربیت فرزند به روش اروپایی اصلا جالب نبود اما در حال ممنون هستم از کتابراه عزیز که رایگان این کتاب جالب را در اختیار عموم قرار داد.
شیما فرح
۱۴۰۲/۶/۸
کتاب جالبی بود هیجان داشت تا حدودی خانواده ایی که فکر میکردن بچه‌های خوبی تربیت کردن و همسری که فکر میکرد زندگی خوبی دارن هرچند که از همون اول به چیزایی سر جاش نبود بچه‌ها عملا تک والد بزرگ میشدن اما در انتهای شب یا روزهای تعطیل مادری که خودش از مشکلات رنج میبرد رئیس اصلی خانه بود چون نان اور بود.. و بجای اینکه دوشادوش همسر کار کند او کار میکرد و هم خانه هم بیرون از خانه رو اداره میکرد تقسیم وظایفی نبود جز پختن و شستن و نگه داری بچه‌ها اما بار روحی بیشترین بار و روی زویی گذاشت چون شکست و قبول نداشت و مرگ بچه را شکست میدونست یجور عدم موفقیت در مسئولیت…مادری که به گفته خودش برای مادر شدن ساخته نشده بود توجه بیش از حد به اندرو و ترد کردن عاطفی واضح پل…و حس گناه در مورد دختر کوچولو…گوینده‌های خوب و توانایی داره و شنونده رو دنبال خودش میکشون…. ارزش گوش دادن داره
mohammad jaafaran
۱۴۰۲/۸/۴
به معنی واقعی کلمه چند روز در سردرد و ضمیر ناخودآگاهم عصبی و پرخاشگر بودم.. با توجه به دارا بودن پسر ۶ ساله و دختر چند ماهه ناخودآگاه حس همدردیه عجیبی با این داستان پیدا کردم.. بسیار هولناک و تراژدی بسیار غم انگیزی بود.. داستان از وحشت فراتر هستش و ویرانگر است.. بچه‌ای که از شدیدترین بیماری‌های و و روانی بهره می‌برد باعث نابودی یک خانواده موفق میشه.. عجیبه... غریبه غم انگیز.. در مورد کتاب با صداگذاری‌های عالی برای خانواده بسیار خوب بود و فن بیان راوی‌ها بسیار عالی.. در نقد آن نیز میشه گفت خیلی از وقت رو به بیان جزئیات غیر ضروری اختصاص دادن که خب بنظرم نیازی نبود تا همه ریز جزئیات رو نوشت.. در آخر منتظر بودم نامه مایکل زودتر به دست فیلیکس می‌رسید و اون آندرو را در تله گیر مینداخت و.... در کل خوب بود و ممنونم از شما
لیلی ش
۱۴۰۲/۷/۷
داستان جالبی بود البته در طول داستان زیاد از حد به جزئیاتی که جذابیت نداشت و به داستان مربوط نمیشد پرداخته بود و در انتها که داستان هیجان انگیز شده بود خیلی سربسته و عجله‌ای به داستان پایان داده شد. ⛔اسپویل: چند جا در داستان به مسایلی اشاره شد که نیمه کاره رها شدن مثل رازی که روانشناس به پل گفته یا بود دلیل اینکه مادر انقدر از پل متنفر بود، یا اینکه پدر چطور پی برد که قتل‌ها کار پسرش بوده⛔
باید اضافه کنم روال داستان تا نیمه خیلی حوصله سر بر بود و من خودم با توجه به نظرات دوستان تا انتها ادامه دادم که با پایانی غیر قابل پیش بینی سوپرایز شدم.
در مورد لحن و رعایت دستور زبان و فراز فرود صداها با توجه به تم داستان، صداپیشگان و راویان داستان عالی بودن و از شنیدن این کتاب با صداهای زیبایشان بسیار لذت بردم.
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
ملیسا جونز در کتابش، خفته در خاک، برای خواننده‌اش این حس بر می‌انگیزد که از قدرت ایجاد حس تعلیق در مخاطب برای ایجاد کشش در خواندن کتابش تا به انتها توانا است و کتاب قدرت ایجاد ترغیب خواننده را برای خواندن و زمین نگذاشتن کتابش را دارا است، دست مریزاد بانو 👏
مسعود عالم زاده گرجی، ترجمه و زبان است و
نویسنده توانسته کتاب عاشقانه، جنایی، روانپریشی و درمانگری و خانوادگی را به ایرانیان بشناساند.
کتاب روایت شادی ندارد و غمگین تاحدی میشه گفت است، اما قضاوت نمی‌کند و خواننده را مجاب به حس قربانی بودن کاراکترها نمی‌کند و این مزیت زیبایی برای کتاب است.
داستانی که سبک خاص خود را در نوشتن دارد.
تا آخر داستان نمی‌توانید تقریبا حدس بزنید که موضوع آخرش چی میشه و البته کشش در اواسط داستان پررنگتر است.
نگار فومن
۱۴۰۲/۶/۷
کتاب خوبی بود. یه کتاب روانشناسی که دوست داری تا آخر بخونی. گوینده شخصیت زوئی خیلی سریع خونده بودن و گوینده شخصیت فلیکس بسیار عالی بود، در کل صداگذاری و گویندگی عالی بودن.
در مورد کتاب، شخصیت زوئی خودخواه بود و رفتارش با فرزندانش اصلا خوب نبود و چون اندرو با او بیشتر در ارتباط بود اون بچه هم مشکل
روانی پیدا کرده بود. مایکل و پل در این داستان بیشترین آسیب رو دیدن چون داشتن با دو نفر روانی تو یه خونه زندگی میکردن. فلیکس واقعا یک وکیل خوب و با وجدان بود و انصاف نبود بخاطر یه لطف به بچه‌های خواهر همسرش خانواده خودش هم از بین برود. فقط یه سوال همه چی در این داستان با جزئیات نوشته شده جز ملاقات روانشناس با اندرو چرا؟ و چرا میخواست پل رو مقصر نشون بده و چرا به پل میگفت راز منو به کسی نگو.
مشاهده همه نظرات 110

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خفته در خاک

برای دریافت کتاب صوتی خفته در خاک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.