معرفی و دانلود کتاب صوتی خونه‌ی بزرگ بی سر و صدا

عکس جلد کتاب صوتی خونه‌ی بزرگ بی سر و صدا
قیمت:
۶,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خونه‌ی بزرگ بی سر و صدا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خونه‌ی بزرگ بی سر و صدا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خونه‌ی بزرگ بی سر و صدا

کتاب صوتی خونه‌ی بزرگ بی سر و صدا نوشتهٔ هدر فارست داستان مرد میان‌سالی به اسم «فردریک» را تعریف می‌کند که دوست دارد خانهٔ بزرگ‌تری داشته باشد تا بتواند شب‌ها بدون شنیدن صدای خروپف همسرش و صدای خنده‌های بچه‌هایشان راحت‌تر بخوابد.

موضوع کتاب صوتی خونه‌ی بزرگ بی سر و صدا چیست؟

خانهٔ فردریک و خانواده‌اش تنها یک چهاردیواری با یک اتاق است. او آرزو دارد خانهٔ بزرگ‌تری داشتند تا همه بتوانند در آن آرام و خوشحال باشند. او در نهایت تصمیم می‌گیرد نزد پیرزن آگاه و خردمند برود و از او مشورت بگیرد. اما راه‌حلی که پیرزن به او می‌دهد بسیار عجیب و غیرقابل‌باور است. او به فردریک می‌گوید یک مرغ، یک بز، یک گوسفند و یک گاو بگیرد و همهٔ آن‌ها را به خانه‌اش ببرد.

فردریک به حرف او گوش می‌کند و همهٔ این حیوانات را به خانهٔ کوچکش می‌برد. اما آرامشش بیشتر از قبل مختل می‌شود و شب‌ها نمی‌تواند از صدای زیاد آن‌ها بخوابد. او که حسابی کلافه شده بود، دوباره نزد پیرزن می‌رود و از صدای زیاد حیوانات شکایت می‌کند. پیرزن به او می‌گوید حالا به خانه برگرد و همه حیوانات را بیرون ببر. فردریک بعد از بیرون آوردن حیوانات از خانه‌اش متوجه می‌شود که خانه کوچکشان چه آرامشی دارد و او خیلی بهتر از قبل می‌تواند بخوابد...

قصهٔ بامزه و سرگرم‌کنندهٔ هدر فارست (Heather Forest) درواقع الهام گرفته از یک داستان فولکوریک از اروپای شرقی است. کتاب خونه‌ی بزرگ بی سر و صدا (A Big Quiet House) به کودکان یاد می‌دهد اوضاع همیشه می‌تواند بدتر از چیزی که هست بشود؛ بنابراین ما باید همیشه بابت داشته‌هایمان قدردان باشیم و بهانه نیاوریم.

نکوداشت‌های کتاب صوتی خونه‌ی بزرگ بی سر و صدا:

- فارست با لحنی ریتمیک داستان‌سرایی خود، نسخه‌ای فوق‌العاده جذابی از داستان عامیانه قدیمی «همیشه می‌تواند بدتر باشد» را به ما ارائه می‌دهد. (بوکلیست - نشریه انجمن کتابخانه‌های آمریکا)

- تصاویر رنگارنگ سوزان گرینشتاین لحن طنز لذت‌بخشی به داستان می‌بخشد. (School Library Journal - مجله ماهانه آمریکایی)

- فارست لحن خود را با قافیه‌ها و آهنگ‌های متناوب تقویت می‌کند و مخاطب را با سروصدای حیوانات جذب داستان می‌کند. (پابلیشرز ویکلی - مجله خبری تجاری هفتگی در آمریکا)

کتاب صوتی خونه‌ی بزرگ بی سر و صدا مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 3 تا 7 سال و والدینی که قصد دارند برای بچه‌های خود قصهٔ آموزنده بگویند، مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی خونه‌ی بزرگ بی سر و صدا می‌شنویم:

فردریک نمی­‌دونست که یک مرغ چطور می‌­تونه خونه‌­ش رو بزرگ­تر کنه. اما با این حال به حرف پیرزن خردمند گوش داد. اون بین راه یک مرغ بزرگ گرفت و با خودش به خونه برد و اون رو توی آشپزخونه، زیر میز غذاخوری گذاشت. بعد روی تخت دراز کشید تا بخوابه. اما چشم‌­هاش حتی گرم هم نشده بودن که با سرو صدای بچه­‌هاش از جاش پرید. مرغ قرمز از زیر میز بیرون اومده، شروع به نوک زدن بچه­‌ها کرده بود و دور تا دورِ خونه می­دویید. در و دیوار کلبه پر از پَرِ مرغ شده بود، بچه­‌ها گریه می­‌کردن و زن فردریک سعی می‌­کرد اون­‌ها رو آروم کنه. فردریک دوباره لباس گرم به تنش کرد و به­ طرفِ خونه‌­ی پیرزن خردمند راه افتاد...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
خونه‌ی بزرگ بی سر و صدا

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خونه‌ی بزرگ بی سر و صدا
نویسنده
مترجمیاسین محمدنیا
راوینرگس داغمه چی، عارف امیری
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خونه‌ی بزرگ بی سر و صدا

فاطمه امیدی
۱۴۰۲/۱/۷
موضوع کتاب این بود که قدر داشته هایمان رو بدونیم و به دنیای اطرافمان نگاه قشنگتری داشته باشیم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خونه‌ی بزرگ بی سر و صدا

برای دریافت کتاب صوتی خونه‌ی بزرگ بی سر و صدا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.