معرفی و دانلود کتاب صوتی زنی که پری‌ها رو گیج کرد

عکس جلد کتاب صوتی زنی که پری‌ها رو گیج کرد
قیمت:
7000 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زنی که پری‌ها رو گیج کرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زنی که پری‌ها رو گیج کرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زنی که پری‌ها رو گیج کرد

کتاب صوتی زنی که پری‌ها رو گیج کرد نوشتهٔ هدر فارست، داستان فانتزی و جذاب پری‌هایی را تعریف می‌کند که برای پیداکردن کیک‌های خوشمزه خانم شیرینی‌پز دست به کار عجیبی می‌زنند.

موضوع کتاب صوتی زنی که پری‌ها رو گیج کرد چیست؟

در زمان‌های قدیم وقتی شب فرامی‌رسید و همه به خواب عمیقی فرو می‌رفتند، پری‌هایی با بال‌های رنگین‌کمانی پیدایشان می‌شد. آن‌ها وارد خانه‌ها می‌شدند و به سمت میزهای غذاخوری پرواز می‌کردند. پری‌ها به دنبال کیک‌هایی بودند که داخل بشقاب‌ها باقی می‌ماندند و آن‌ها را می‌خوردند. اما هیچ موقع نتوانسته بودند مزهٔ کیک‌های خانم شیرینی‌پزی را که خانه‌اش در حاشیه جنگل بود، تست کنند.

خانم شیرینی‌پز آن‌قدر کیک‌های خوشمزه می‌پخت که همیشه تا آخرین ذره آن تمام می‌شد و دیگر چیزی برای پری‌ها باقی نمی‌ماند. این موضوع پادشاه پری‌ها را حسابی عصبانی کرده بود و مجبور شده بود تا تصمیم عجیبی بگیرد و او را مجبور کند تا برایشان کیک بپزد! هدر فارست (HeatherForest) در کتاب زنی که پری‌ها رو گیج کرد (The Woman Who Flummoxed the Fairies) داستانی فانتزی و سرگرم‌کننده را برای کودکان به تصویر کشیده است.

کودکان در این داستان یاد می‌گیرند که هر چیز با ارزشی در زندگی، زمانی بیشترین ارزشش را دارد که با بقیه تقسیم شود. پابلیشرز ویکلی، مجله خبری تجاری هفتگی در آمریکا درباره این کتاب گفته است: «بازخوانی زیبا و جذاب فارست کاملاً طعم افسانه‌ای داستان را به تصویر می‌کشد.»

کتاب صوتی زنی که پری‌ها رو گیج کرد مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 8 تا 12 سال و والدینی که قصد دارند برای بچه‌های خود قصه‌های آموزنده بگویند مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی زنی که پری‌ها رو گیج کرد می‌شنویم:

برگ‌ها شروع به تکون خوردن کردن، گل‌برگ گل‌ها باز شدن و پری‌ها بیرون اومدن. اون‌ها با سرعت به اعماق جنگل پرواز کردن تا به پادشاه خبر بدن که خانوم شیرینی‌پز قراره اون شب، توی مسیرِ برگشت به خونه‌ش از تپه‌ی پری‌ها رد بشه.

همون موقع‌ها، خانم شیرینی‌پز به قصر رسید، شروع به پخت‌وپز کرد و کیکی درست کرد که بلندیش به اندازه‌ی قد خودش بود. وقتی کارش تموم شد، پیشبندش رو درآورد، با دقت تا کرد و اون رو توی کیفش گذاشت. با پادشاه، ملکه و پرنسس خداحافظی کرد و به سرعت به سمت خونه و نوزادش حرکت کرد.

دقیقا همون موقعی که خورشید داشت غروب می‌کرد، خانم شیرینی‌پز به عمیق‌ترین و تاریک‌ترین قسمت جنگل رسید. پری‌ها، درست مثل کرم‌های شب‌تاب دورش پراز می‌کردن و گرد و غبار گیاه سرخس رو توی صورتش می‌پاشیدن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
19 دقیقه
زنی که پری‌ها رو گیج کرد

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زنی که پری‌ها رو گیج کرد
نویسنده
مترجممعصومه رمضانی
راویشهربانو حسینی، محمد طالشیان، نرگس داغمه چی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
7000 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زنی که پری‌ها رو گیج کرد

م.عارفیان
۱۴۰۲/۵/۲۴
داستان راجب زنی آشپز هست که کیک های خوشمزه درست می کنه و زمانی که پری ها اونو میدزدن تا از شیرینی هاش بخورم با ذکاوت از دست اونها فرار می کنه و به تعهدش برای پخت شیرینی برای پری ها عمل میکنهصداگذاری خوب متن داستان قوی و آموزنده موسیقی زیبا صداگذاری جذاب داستان زیبایی رو خلق کرده با تشکر از کتابراه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زنی که پری‌ها رو گیج کرد

برای دریافت کتاب صوتی زنی که پری‌ها رو گیج کرد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.