معرفی و دانلود رایگان کتاب صوتی در آغوش خدا: ترس از مرگ را در خود از بین ببرید

عکس جلد کتاب صوتی در آغوش خدا: ترس از مرگ را در خود از بین ببرید
قیمت:
رایگان
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی در آغوش خدا: ترس از مرگ را در خود از بین ببرید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی در آغوش خدا: ترس از مرگ را در خود از بین ببرید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی در آغوش خدا: ترس از مرگ را در خود از بین ببرید

مهدی خدامیان آرانی در کتاب صوتی در آغوش خدا: ترس از مرگ را در خود از بین ببرید با بهره‌گیری از کلام اهل بیت (ع) تعریف جدیدی از مرگ ارائه می‌دهد و تمام نگرانی‌های شما را از این پدیده‌ی طبیعی برطرف می‌کند.

موضوع کتاب در آغوش خدا چیست؟

آیا از مرگ می‌ترسید؟ نگران دنیای پس از مرگ هستید؟ اگر پاسخ‌تان به چنین سوال‌هایی مثبت است، می‌توانید با گوش دادن به کتاب صوتی در آغوش خدا نگاه خود را نسبت به این مسئله تغییر دهید و آن را زیباتر و دلچسب‌تر ببینید.

اگر به آیات و احادیث توجه کرده باشید متوجه می‌شوید که مومنان مرگ را بسیار دلنشین می‌دانند اما چگونه می‌توان چنین نگاهی نسبت به این پدیده داشت؟

بر اساس روایات در لحظه‌ی جان دادن مومن، چهارده معصوم به استقبال او می‌آیند؛ تصور کنید چنین اتفاقی برای شما هم رخ بدهد و چشمان خود را باز کنید و بزرگانی همچون حضرت محمد و امام علی را در مقابل خود ببینید. هر مومن و عاشقی با این شرایط شیفته‌ی مرگ می‌شود!

شما هم اگر به این مسائل آگاه باشید دیگر نه تنها از مرگ نمی‌ترسید بلکه به استقبال آن می‌روید. به همین روی مهدی خدامیان آرانی در کتاب صوتی در آغوش خدا: ترس از مرگ را در خود از بین ببرید تلاش می‌کند با استفاده از سخنان اهل بیت به شما کمک نماید تا تصویری واضح‌تر از مرگ مومن داشته باشید و با آغوش باز به استقبالش بروید.

کتاب صوتی در آغوش خدا مناسب چه کسانی است؟

شنیدن این کتاب به تمامی شیعیان و عاشقان اهل بیت توصیه می‌شود.

با مهدی خدامیان آرانی بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده‌ی ایرانی در سال 1353 در آران و بیدگل در نزدیکی کاشان متولد شد. وی در سال 1368 به حوزه علمیه‌ی کاشان راه یافت و در سال 1372 در دانشگاه علامه طباطبایی تهران در رشته‌ی ادبیات عرب مشغول به تحصیل شد. خدامیان در سال 1376 به قم مهاجرت کرد و تمامی درس‌های حوزه را تا مقطع خارج فقه و اصول ادامه داد و مدرک سطح چهار حوزه‌ی علمیه قم (دکترای فقه و اصول) را به دست آورد.

او تا به ‌امروز بیش از صد کتاب نوشته است که بیشتر آن‌ها جوایز مهمی را برایش به ارمغان آورده‌اند. قلم روان، پویا و داشتن مستندات تاریخی - حدیثی از مهم‌ترین ویژگی این آثار خدامیان محسوب می‌شود.

در بخشی از کتاب در آغوش خدا می‌شنویم:

خداحافظ‌ ای غم و غصه‌ها!

به راستی هدف خدا از آوردن ما به این دنیا چه بوده است؟ چرا زندگی این دنیا همواره با بلا و گرفتاری آمیخته است؟ حتما سخن حضرت علی را شنیده‌ای که فرمود: دَارٌ بِالْبَلَاءِ مَحْفُوفَۀٌ. این دنیا خانه‌ای است که همیشه با بلا و مصیبت همراه است.

جالب آن که هر چه انسان به سوی خدا نزدیک‌تر شود، بلای بیشتری نصیب او می‌شود. به نظر شما علت گرفتار شدن مومن به بلا چیست؟

خداوند بزرگ روح ما را در عالم قدس و ملکوت خود آفرید ولی او می‌دانست که این انسان ممکن است دچار غرور شود و هیچ‌چیز مانند این غده‌ی سرطانی غرور نمی‌تواند مانع کمال انسان شود. برای همین بود که خدا ما را به این دنیای خاکی آورد، دنیایی که با بلا و گرفتاری آمیخته است. در این دنیا روح ما با این بلاها و گرفتاری‌ها درمان می‌شود و آن بیماری غرور و خودبینی آرام آرام از بین می‌رود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

3 دقیقه
مقدمه
8 دقیقه
فصل اول: چرا در سجده گریه کرد؟
6 دقیقه
فصل دوم: آخرین قطره‌ی اشک
5 دقیقه
فصل سوم: به سوی ما بشتاب
4 دقیقه
فصل چهارم: خداحافظ ای غم و غصه‌ها
8 دقیقه
فصل پنجم: آمده‌ام تا تو را یاری کنم
9 دقیقه
فصل ششم: با آن اضطراب بزرگ چه کنم؟
7 دقیقه
فصل هفتم: آری، تو سعادتمند شدی
7 دقیقه
فصل هشتم: مولای من، مرا تنها نگذار
6 دقیقه
فصل نهم: آیا صدای مهربان جبرئیل را می‌شنوی؟
5 دقیقه
فصل دهم: دعوتنامه‌ای از سوی خدا
5 دقیقه
فصل يازدهم: دعايی برای لحظه‌ی آخر
5 دقیقه
فصل دوازدهم: فرشتگان با شاخه‌ی گل آمده‌اند
4 دقیقه
فصل سيزدهم: بوی خوش آن يار مهربان
3 دقیقه
فصل چهاردهم: از بازنشستگی خبری نيست
6 دقیقه
فصل پانزدهم: شاخه‌ی گلی که فراموشی می‌آورد
10 دقیقه
فصل شانزدهم: خانه‌ی بهشتی خود را نگاه کن

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی در آغوش خدا: ترس از مرگ را در خود از بین ببرید
نویسنده
راویمهدی خدامیان آرانی
ناشر چاپیانتشارات بهار دلها
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی دین و عرفان، کتاب‌های فقه و اصول
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی در آغوش خدا: ترس از مرگ را در خود از بین ببرید

امید مشار
۱۴۰۰/۶/۲۷
غسل با خون جوونمرگ، شده فکردرمغزم. درهردونیمه زندگی
یه خواب خوش ن
نه از دوستانه از دشمن
لطف خوش. سرابی بود
اگر این بوداینده اینکه
با خون دل خوردن سعی دررسیدنش داشتم. سراجامیکه دردعاازخدام.
ن. پس حق منه خوشنودی خدایا
نخوام ببینم. خداکه ازهمه‌ی آرزوهایمان
گذشت. ب نظرم. بهتره ازاینکه قدرت در
بیاد
پایین. شایدفرشتگان بهترباشندبااین مخلوقات.
کفرهم میگویم.. اززمینوزمان شاکی ام
تک درخت بیدی بودم کنج بیشه
چراتراشیدن منو. تاآتش روبزارن روی سرم... به گمانم اینان از قوم آتشند.
اسفند ماهی
۱۴۰۱/۹/۷
هرچه قدر متن خوب
ولی کاش گوینده کس دیگه بود.... کاش کسی که صدای آرام دلنشینی دارد، مثل صدای گوینده برنامه سمت خدا که وقتی میخواد برنامه شروع بشه
فک کنم خود آقای شریعتمداری باشه
تن صدای گوینده مدام بالا و پایین میشه
امیدوارم گوینده مرا ببخشن حلال کنن، اگر گویندگی این کتاب به کس دیگه‌ای میپرسن بهتر بود
کیومرث یحیی زاده
۱۴۰۰/۴/۲۴
باسلام وخسثه نباشیدخدمت عوامل دست اندرکارکتابراه قسم به خاک پاک مادرم صادقانه وباخلوص نیت ازکارقشنگ شما راضیم ولذت میبرم کاش همه کتابهاتون رایگان بود من بابت لذتی که ا ززحمات شمانصیبم میشود صمیمانه سپاسگذارم جان چه باشدکه نثارقدم دوست کنم این متاعیست که هربی سروپایی داردشادوسربلندباشید ارادتمندهمگی شما عزیزان کیومرث یحیی زاده
Ali Monfared
۱۴۰۱/۸/۲۹
اگر ارزوی وصال اهل بیت داشته باشید متن کتاب باعث ارامشتون خواهد شد. و لحظات دلنشینی را تداعی میکنه. بخاطر گویندگی ضعیف سرعت پخش رو بالا بردم. شاید اگه اسم کتاب رو روایاتی درباره مرگ مومن می‌گذاشتن به دنبال انسجام کتاب نبودم و پراکندگی و تکراری بودن قسمت‌هایی از هر فصل اذیت نمی‌کرد.
Asie Yavari
۱۴۰۱/۴/۲۷
در دنیای صنعتی امروزی که دغدغه اصلی مردم رفاهیات مادی شده، متاسفانه معنویت و ارتباط با خدا کمتر مورد توجه قرار میگیره، و چون انسان فطرتا فقط با یاد خدا آرامش حقیقی رو تجربه میکنه، با مطالعه این کتاب میتونیم به زبانی گویا و شیرینتر این ارتباط رو برقرار کنیم.
نرگس غلامی
۱۴۰۰/۳/۴
این کتاب اقای دکتر خدامیان هم واقعا عالی بود وصدای گوینده هم خیلی عالی بود عشق الهی رو درون انسان بیشتر میکنه من که خیلی خیلی دوست داشتم همیشه اقای خدامیان رو تو نمازام دعا میکنم که اینقدر انسان شریفی هستن خدا خیر دنیا واخرت رو بهتون بده
S jafari
۱۴۰۰/۴/۳
کتاب خیلی خوبیه کلا تمام آثار آقای خدامیان حرف نداره و این صدا هم صدای خود نویسنده هس و واقعا آرامش بخش و تاثیر گذاره اینکه خودشون زحمت میکشند کتابهاشونو صداگذاری میکنندو رایگان ارائه میدن جای تشکر داره. خداحفظشون کنه
مریم ابراهیمی
۱۴۰۲/۲/۱۱
کتاب خوبی بود از وقتی گوش دادم حالم خیلی خوبه. بازگویی آیات و روایات تلنگری هست برای ما تا در غفلت به سر نبریم صدای گوینده اونقدرها هم که بعضی از دوستان انتقادکردن ضعیف نبود. ممنون از کتابراه.
zahra rostami
۱۴۰۰/۷/۱۰
کتاب خوبی بود.. اما در هر فصل فقط به یه موضوع اشاره داره اونم اینه که همه مومنین قبل از مرگ پیامبر (ص) و حضرت علی (ع) رو می‌بینن.. کاش یکم بیشتر درباره ماهیت مرگ می‌نوشتن.. ممنون و موفق باشید🌹💐🌸🌼
📚💞😍parniya😍💞📚
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
بسیار فوق العاده بود. با وجود این کتابهای پر محتوا، کاری میکنن که همیشه یاد خدا باشیم و با خود و خدای مهربان خلوت کنیم. از نویسنده‌ی بزرگوار و کتابراه صمیمانه سپاسگزارم🙏🌺🙏
مینا
۱۴۰۱/۵/۲۵
لحن صدای خواننده جالب نیست. فقط در مورد چگونگی مرگ مومنان توضیح داده شده که مشخص است مرگ خوبی دارند کاش در مورد افراد معمولی و یا گناهکاران هم توضیحی داده میشد.
MORTEZA JAFARI
۱۴۰۰/۱۲/۲۷
کتاب مفیدیه هر چند به صورت عمقی مطالب رو بیان نکرده اما تلنگر خوبیه برای شنونده که فراموش نکنه هیچ وقت دیر نیست و همیشه خدا منتظر بنده هاش می‌مونه. موفق و پیروز باشید
Shiva Soleimani
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
بسیار زیبا و دلنشین با روایات و احدیث از ائمه معصومین (ع) شیرینی مرگ را توضیح داده بود با زبانی روان و دوستانه. صدای راوی خوب بود و آهنگش آرامش بخش بود. در کل کتاب کوتاه و خوبی بود
مسعود rz
۱۴۰۰/۵/۲۸
مطالب عنوان شده ضمن اینکه حقیقی بود ولی جذابیتی برای خواننده و یا شنونده ایجاد نمیکرد و اگر به من بگویند حاضری که این کتاب را به دیگران معرفی کنی میگویم خیر.
امین دشتی
۱۴۰۲/۶/۹
کتاب جالبی بود، میتونست خیلی کاملتر باشه امیدوارم مجموعه زحمتکش کتابراه کتاب های مذهبی صوتی که نویسنده هاشون ایرانی باشند رو بیشتر بذارند. ممنونم
مشاهده همه نظرات 89

راهنمای مطالعه کتاب صوتی در آغوش خدا: ترس از مرگ را در خود از بین ببرید

برای دریافت کتاب صوتی در آغوش خدا: ترس از مرگ را در خود از بین ببرید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.