معرفی و دانلود رایگان کتاب صوتی خدای قلب من: راهی برای آشتی با خدای مهربان

عکس جلد کتاب صوتی خدای قلب من: راهی برای آشتی با خدای مهربان
قیمت:
رایگان
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خدای قلب من: راهی برای آشتی با خدای مهربان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خدای قلب من: راهی برای آشتی با خدای مهربان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خدای قلب من: راهی برای آشتی با خدای مهربان

مهدی خدامیان آرانی در کتاب صوتی خدای قلب من: راهی برای آشتی با خدای مهربان، ترجمه‌ای ساده و دلنشین از دعاهاى مختلف در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید با پروردگار خود مستقیم سخن بگویید و لذت ببرید.

درباره‌ی کتاب صوتی خدای قلب من:

مهدی خدامیان آرانی این کتاب را با خاطره‌ای آغاز می‌کند و به شما ثابت می‌نماید که درک معنا و مفهومِ دعا به اندازه‌ی خواندن آن‌ اهمیت دارد. بنابر باور نویسنده دیگر زمان آن رسیده مسلمانان به ترجمه و معنای دعاهای زیبایی که از ائمه‌ی اطهار برای‌شان به یادگار مانده است، توجه بیشتری نشان دهند.

کتاب صوتی خدای قلب من قدم کوچک و مستحکمی در مسیر ترجمه‌ی دعاهاست تا به شما کمک کند به پروردگار نزدیک‌تر شوید و از مناجات با او لذت بیشتری ببرید.

کتاب صوتی خدای قلب من مناسب چه کسانی است؟

اگر به مطالعه‌ی دعا علاقه دارید و می‌خواهید به درک عمیق‌تری نسبت به آن‌ها برسید، این کتاب صوتی برای شما بهترین گزینه محسوب می‌شود.

با مهدی خدامیان آرانی بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده‌ی ایرانی در سال 1353 در آران و بیدگل در نزدیکی کاشان متولد شد. وی در سال 1368 به حوزه علمیه‌ی کاشان راه یافت و در سال 1372 در دانشگاه علامه طباطبایی تهران در رشته‌ی ادبیات عرب مشغول به تحصیل شد. خدامیان در سال 1376 به قم مهاجرت کرد و تمامی درس‌های حوزه را تا مقطع خارج فقه و اصول ادامه داد و مدرک سطح چهار حوزه‌ی علمیه قم (دکترای فقه و اصول) را به دست آورد.

او تا به ‌امروز بیش از صد کتاب نوشته است که بیشتر آن‌ها جوایز مهمی را برایش به ارمغان آورده‌اند. قلم روان، پویا و داشتن مستندات تاریخی - حدیثی از مهم‌ترین ویژگی این آثار خدامیان محسوب می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی خدای قلب من می‌شنویم:

چون به یاد گناهانم می‌افتم، دیگر نمی‌توانم با تو سخن بگویم و تو را صدا بزنم! اما همان لحظه است که امید به تو نجاتم می‌دهد و مرا به گدایی در خانه‌ات راهنمایی می‌کند؟

آری، خوب می‌دانم تو هستی که پیک امید را برای قلب من می‌فرستی تا مبادا در ناامیدی تباه شوم. اکنون که مرا به لطف خویش امیدوار کرده‌ای، امیدم را ناامید مکن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

3 دقیقه
مقدمه
6 دقیقه
فصل اول
6 دقیقه
فصل دوم
6 دقیقه
فصل سوم
6 دقیقه
فصل چهارم
6 دقیقه
فصل پنجم
6 دقیقه
فصل ششم
5 دقیقه
فصل هفتم
5 دقیقه
فصل هشتم
5 دقیقه
فصل نهم
5 دقیقه
فصل دهم
5 دقیقه
فصل یازدهم
6 دقیقه
فصل دوازدهم
6 دقیقه
فصل سیزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خدای قلب من: راهی برای آشتی با خدای مهربان
نویسنده
راویمهدی خدامیان آرانی
ناشر چاپیانتشارات بهار دلها
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی دین و عرفان، کتاب‌های نهج البلاغه و ادعیه
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خدای قلب من: راهی برای آشتی با خدای مهربان

محمدعلی کلوندی
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
موضوع کتاب ترجمه تعدادی از دعاهای دین ماست ونویسنده در این کتاب فقط به ترجمه پرداخته است وبه جز فصل اول تفکرات خود راکامل بیان نمیکند. از نویسنده وکتابراه به خاطر رایگان بودن کتاب تشکر میکنم. دونقد من درمورد کتاب را بیان میکنم:
۱- اسم کتاب واسم نویسنده در ابتدای هرفصل نباید گفته بشه چون در قسمت
توضیحات کتاب هست.
۲-اگر به جای نویسنده راوی بهترکه صدایش بامتن هماهنگ تر بود انتخاب می‌کردند تاثیر گذاری کتاب بیشتر می‌شد ومخاطب بیشتری هم جذب می‌شد.
پونه
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
حقیقتا می‌تونه دلنشین باشه اگه بری تو بحرش
ولی قلم جذابی نداشت، راوی هم تلاش خودش
رو کرد ولی برای من زیاد کتاب دلچسبی نبود
می‌تونست یه قلم بهتر و یه راوی بهتر داشته باشه
چون خود موضوع ومضمون کلی که ازش فهمیدم
چیزای قشنگی بودن‌ اما نیاز به کمی جذابیت بیشتر داره این کتاب، یکم اصلاح، یجوریه... و
من با این نوع نگارش سبک خوندن ارتباط نمی‌گیرم
کتاب متفاوت وجالبی بود، اما می‌تونست خیلی بهتر باشه
(البته من کامل گوش ندادمش!)
علی خسروی زاده
۱۴۰۱/۳/۲۲
فوق العاده دلنشین بود.... اصلا آدم رو به فضای معنوی با حس بسیار خوبی می‌بره.... سرشار از لذت عمیق معنوی.... دعاهایی که می‌خونن، دقیقا دعاهایی هست که من می‌خوام... و صداشون دقیقا چیزی هست که من دنبالش بودم... واقعا ممنون❤️
خدایا ممنون بابت این نعمت.... چکیدهٔ دعاهای اهل بیت رو درآوردن و با صدای زیباشون می‌خونن که آدم رو به فضای معنوی فوق العاده‌ای می‌بره❤️❤️❤️
شادیه یوسفی
۱۴۰۰/۴/۲۴
دعاهای دلی بودولی دعاروبایدعاجزانه گفت نه
اینطورحکیمانه اگرعربی بلدباشیم ووقتی دعاهای مختلف روبخصوص زمانی ک دلمون گرفته میخونیم ترجمه‌اش روهم بلدباشیم یعنی متوجه بشیم چی ازخدامیخوایم خییییلی حال دلمون خوب میشه بااین که شیعه نیستم ولی خیییییلی مناجات حضرت علی رودوس دارم‌ای کاش این دعاروکامل حفظ بودم‌ای کاش😔
Mostafa Alinezhad
۱۴۰۰/۳/۸
در پس زحمات زیادی که نویسنده محترم کشیده‌اند و ترجمه دعاهای مختلف ائمه اطهار را گردآوری کردند متاسفانه ضعف گوینده کتاب صوتی از نحوه قرائت صحیح کتاب موجب می‌شود که شنوندگان نتوانند به خوبی با این اثر ارتباط برقرار کنند و به سمت مطالعه خود کتاب گرایش پیدا کنند. لطفا در انتخاب گویندگان دقت بیشتری کنید. با تشکر
مرضی
۱۴۰۰/۳/۴
مردم کتاب‌ها مفت نمیخوانند چون رایگان است‌ کتابهای گران هم نمیخوانند چون گران است!
(بااینکه رایگانه بی نهایت محتوای زیبایی داره💗)
همه وجودم آرام شد
اگه دلتون گرفته اگ ازخودتون فرار میکنید اگ چیزی ک میگردین تو کتابهای دیگه نیست...
ی نظر ب این کتاب بندازید.. راه رو درست اومدین🙏
فریبا نوروزی
۱۴۰۲/۱/۱۷
این کتاب آرامبخش هست برای انسان، گوش دادن به آن بسیارخوبی است چون دارد در مورد مفهوم آرامشی که از تفکر درباره خداوند در ذهن انسان به وجود می‌آید صحبت می‌کند به خصوص شب‌ها قبل از رفتن به خواب، به انسان آرامش می‌دهد و آدمی آن را با گوش کردن به شدت درک می‌کند و راحت تر به خواب می‌رود.
زهرا ایزدی
۱۴۰۲/۳/۲۴
کتاب صوتی خوبی هست ولی درباره دین هست صدایش خیلی خوب همش درباره دین میگه ولی کتاب خوبی هس از نظر من کتاب خیلی خوبی هست ممنون از نویسنده‌اش نویسنده‌اش خیلی خوب بوده همش برای دین هس دین می‌فهمی اگر کسی از دین نمی‌فهمم باید این کتاب صوتی گوش کند خیلی واضعه تعریف می‌کند
فاطمه کریم پور
۱۴۰۲/۵/۲۸
سلام. عالیه. بیانش خیلی جذابه. ممنون ازشمااا. کتاب بی نظیری هست قشنگ ادم بخودش میاد. وقت بی حوصلگی و بیماری واقعا ادمو بیدار میکنه. نمیدونم چطور بگم عاشق همچین کتابی بودم. الهییی شکرت. خدایاشکرت. هر چی بگمم کم گفتم
Sadaf Akhlaghi
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
مضمون کلی دلنشین و جذاب است و شنیدنش آرامبخش. اگر راوی گویش بهتری داشت خیلی جذاب تر هم میشد و اینکه در شروع هر فصل لزومی به ذکر نام نویسنده و کتاب نبود. از اونجایی که ترجمه تعدادی از دعا هاست خیلی خوبه که شنیده بشه.
اکبر کولیوندی
۱۴۰۲/۳/۱۱
گویندگی کتاب افتضاح بود، اگر توی لحنش تغییر ایجاد نمی‌کرد خیلی بهتر بود. با لحن ساده کتابو میخوند جذابتر میشد ولی اینجوری انگار که داره داستان جنایی تعریف میکنه. حیف این کتاب با این شیوه گویندگی
مینا سبحانی
۱۴۰۰/۱۲/۲
من دلم گرفته بود و نسبت به خدا سرد شده بودم این کتاب مجددا من رو با خدا آشتی داد و اشکم رو درآورد من ب جز خدا کسی رو ندارم یعنی هیچکدوممون نداریم پس چ خوبه همیشه باهاش ارتباط قوی بگیریم
مریم مهدوی
۱۴۰۰/۳/۱۹
سلام. این کتاب تاثیرگزارترین کتاب صوتی است ک گوش دادم
من واقعا با شنیدن این کتاب حال دلم خوب است
دلم میخواد بارها گوش بدهم تا عشق خدا را درقلبم پرورش بدم
بابت این کتاب از همه تشکر میکنم
N Agh
۱۴۰۰/۳/۸
سلام کتاب بسیار عالی و دل پذیر بود صدای گوینده هم خیلی خوب و عالی بود. اجرتان با الله خالق زیباییها و نیکوییها از لطف ایشان کمال تشکر و قدردانی می‌شود. به امید آثار ارزشمند بعدی ایشان می‌مانیم.
صدای جادو
۱۴۰۱/۲/۲۹
خیلی‌ها وقت‌ها شد فقط متن عربی دعا و قرآن رو میخونیم و نسبت به ترجمه بی‌تفاوتیم
خوبه که بدونیم داریم چی میگیم
من دوسش داشتم خیلی دلنشین وقتی با زبان خودت با خدای خودت حرف بزنی
مشاهده همه نظرات 100

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خدای قلب من: راهی برای آشتی با خدای مهربان

برای دریافت کتاب صوتی خدای قلب من: راهی برای آشتی با خدای مهربان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.