معرفی و دانلود رایگان کتاب صوتی زیارت مهتاب: شرح زیارت حضرت فاطمه سلام الله علیها

عکس جلد کتاب صوتی زیارت مهتاب: شرح زیارت حضرت فاطمه سلام الله علیها
قیمت:
۰ رایگان ۳۰%
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زیارت مهتاب: شرح زیارت حضرت فاطمه سلام الله علیها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زیارت مهتاب: شرح زیارت حضرت فاطمه سلام الله علیها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زیارت مهتاب: شرح زیارت حضرت فاطمه سلام الله علیها

کتاب صوتی زیارت مهتاب: شرح زیارت حضرت فاطمه سلام الله علیها نوشته‌ی مهدی خدامیان آرانی، سعی دارد تا به درک درستی نسبت به این دعا برسید و با آگاهی کامل از محتوای آن به این بزرگوار متوسل شوید.

درباره‌ی کتاب صوتی زیارت مهتاب:

اهل بیت علیه السلام زیارت‌نامه‌هایی دارند که شیعیان از آن‌ها به عنوان وسیله‌ای برای ارتباط گرفتن با پرورگار استفاده می‌کنند. در این زیارت‌نامه‌ها به خصوصیات اخلاقی و فضیلت‌های ائمه اطهار نیز اشاره می‌شود و به شما کمک می‌کند تا با این بزرگواران بیشتر آشنا شوید. برخی از این دعاها عمومی هستند؛ مثل زیارت جامعه کبیره که برای شیعیان اهمیت دارد و به عنوان اساسنامه و اصول شیعه شناخته می‌شود ولی برخی دیگر از این دعاها و زیارت‌نامه‌ها اختصاصی به شمار می‌آیند، مثل زیارت حضرت فاطمه (س).

مهدی خدامیان آرانی نیز تلاش می‌کند تا در کتاب صوتی زیارت مهتاب علاوه بر ترجمه‌ی متن عربی این زیارت‌نامه شرح آن را در اختیارتان قرار دهد تا به هنگام خواندن این دعا نسبت به معنا و ارزش حقیقی آن آگاه باشید.

حضرت فاطمه در میان مسلمانان و به خصوص شیعیان از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است و کتاب حاضر باعث می‌شود از زاویه‌ی دیگری به شخصیت و مقام معنوی این حضرت نگاهی بیندازید و با او آشنایی بیشتری پیدا کنید.

کتاب صوتی زیارت مهتاب مناسب چه کسانی است؟

شنیدن این کتاب جذاب به تمامی شیعیان و دوستداران اهل بیت توصیه می‌شود.

با مهدی خدامیان آرانی بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده‌ی ایرانی در سال 1353 در آران و بیدگل در نزدیکی کاشان متولد شد. وی در سال 1368 به حوزه علمیه‌ی کاشان راه یافت و در سال 1372 در دانشگاه علامه طباطبایی تهران در رشته‌ی ادبیات عرب مشغول به تحصیل شد. خدامیان در سال 1376 به قم مهاجرت کرد و تمامی درس‌های حوزه را تا مقطع خارج فقه و اصول ادامه داد و مدرک سطح چهار حوزه‌ی علمیه قم (دکترای فقه و اصول) را به دست آورد.

او تا به ‌امروز بیش از صد کتاب نوشته است که بیشتر آن‌ها جوایز مهمی را برایش به ارمغان آورده‌اند. قلم روان، پویا و داشتن مستندات تاریخی - حدیثی از مهم‌ترین ویژگی این آثار خدامیان محسوب می‌شود.

در بخشی از کتاب زیارت مهتاب می‌شنویم:

بانوی من، سلام من بر تو!

تو همان کسی هستی که در امتحانی که خدا از تو گرفت سر بلند بیرون آمدی. تو بر همه‌ی سختی‌ها صبر کردی. تو در ملکوت خدا بودی و هنوز آسمان‌ها و زمین خلق نشده بود. خدا از همه چیز باخبر بود، خدا از ظلم‌هایی که در این دنیای خاکی نسبت به تو می‌شود آگاه بود.

او می‌دانست هنگامی که تو مهمان این خاک شوی، دشمنان در حق تو ستم‌های فراوان خواهند کرد. تو در عرش خدا بودی و خدا از آینده به تو خبر داد. از سختی‌ها و ظلم‌ها و بلاهایی که در این دنیای خاکی با آن روبرو می‌شوی، به تو خبر داد. خدا از تو پیمان گرفت که بر همه‌ی این‌ها صبر کنی و تو هم بر حد خود ثابت قدم ماندی.

فهرست مطالب کتاب صوتی

12 دقیقه
مقدمه
18 دقیقه
فصل اول
19 دقیقه
فصل دوم
15 دقیقه
فصل سوم
8 دقیقه
فصل چهارم
17 دقیقه
فصل پنجم
15 دقیقه
فصل ششم
9 دقیقه
فصل هفتم
19 دقیقه
فصل هشتم
15 دقیقه
فصل نهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زیارت مهتاب: شرح زیارت حضرت فاطمه سلام الله علیها
نویسنده
راویمهدی خدامیان آرانی
ناشر چاپیانتشارات بهار دلها
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۲۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی دین و عرفان، کتاب‌های نهج البلاغه و ادعیه
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زیارت مهتاب: شرح زیارت حضرت فاطمه سلام الله علیها

Jahan Jahan
۱۴۰۲/۱/۱۰
علیرغم اینکه در بخشهایی از این اثر به روایات و ایاتی در شرح زیارت می‌پردازد که مفید می‌باشند و از شنیدن آن‌ها بهره برده می‌شود، نوع اجرای صوتی اثر توسط نویسنده که در ابتدای هر فصل با اب و تاب اقدام به معرفی اثر و نام و مدرک تحصیلی خلق کننده اثر می‌پردازد و ورود راوی به وادی مسایل اجتماعی و خانوادگی جامعه و توصیه‌های شخصی وی، اجرای ان را کم اثر و شنونده را خسته و دل زده می‌نماید.
M, arshy
۱۴۰۱/۸/۲۷
باسلام، کتاب تقریبا ضعیف بود، صدای گوینده بسیااار روی اعصاب بود چون میخواست ادای جملات را حماسی کنه، صدا رو میکشید و من با تحمل بسیااارزیاد تافصل 5گوش کردم ولی دیگه نتونستم تحمل کنم، و در فصل 5، نویسنده گفته که برای تعجیل درفرج اقا دعا نمیکنم واین هم دلیل دیگری شد تا دیگه بقیه‌ی کتاب رو گوش نکنم چون برخلاف آموزه‌ها واعتقاداتمون هست وما همیشه توصیه شده ایم که برای فرج اقامون امام زمان دعا کنیم
Maryam Eskafi
۱۴۰۰/۴/۳۰
خوبه ولی جذاب برای هر سنی نیست به نظرم نکات ابتدایی را در تاریخ شیعه میگه چیزایی که همه میدونند بنابراین شاید بشه گفت طرفداران خاص خودش را دارد یعنی افراد مذهبی. صدا واضح شمرده و خوبه ولی بازم برا من کشش ان چنانی نداشت
منیره غنی زاده
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
متنشو خوندم جالب و تاثیر گذار نبود برای منی که حضرت زهرا را دوست دارم، نویسنده بیشتر احساساتشو بیان کرده برای نسل جدید قانع کننده نیست این قضایا و مطالب کاش بهتر بیان میشد
محمدعلی کلوندی
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
کتاب اطلاعات مفید وخوبی رو ارائه می‌کنه اما صدای گوینده مناسب متن نبود ونتوانست به خوبی اجرا کنه همچنین نباید ابتدای هر فصل اسم نویسنده گفته می‌شد.
nisa ...
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
متن کتاب خوب بود و اگر راوی سعی کنه اشکالات خوندنش مثل کشیدن بیش از حد صدا رو اصلاح کنه مسلما بر خوانش کتاب تاثیر بیشتری میگذاره.
Samurai
۱۴۰۰/۳/۸
حرفایی خیلی دلنشینند
خدا خیرش بده نویسنده کتاب
همچنین خواندن دکتر خیلی به دلم چسپید...
سلام الله على الصدیقۀ الکبرى فاطمۀ الزهراء...
مانا
۱۴۰۱/۱۱/۲۱
کتاب متنی جالبی بود ولی متاسفانه صدای راوی روی اعصاب بود کاش راوی متن را بصورت عادی روایت میکرد
نوشین پوری
۱۴۰۱/۷/۹
حضرت فاطمه زهرابرترین زن هردوعالم هست سپاس ازبرنامه کتابراکه همچین مطالبی دراختیارماگذاشت
فرزانه عبدی
۱۴۰۱/۱۱/۲۲
ممنونم کتاب خوبی هست و از این که همیشه همراهم دارم خیلی خوشحالم
معراج مهرورزان
۱۴۰۱/۱/۱۴
صلوات بفرستید برای فاطمه زهرا سلام الله علیها که چنین شخصی بودند
ابراهیم هاشمی
۱۴۰۰/۳/۲۳
خیلی خوب بود الان ایام فاطمیه رو بیشتر درک میکنم.
ممنون از نویسنده
M Janani
۱۴۰۰/۲/۶
توصیف زیبایی از بانو فاطمه زهرا (ع)... و خدا فاطمه را از نور عظمت خود آفرید...
Nasser Parsa
۱۴۰۲/۴/۱۳
اجر همه عزیزان زحمت کش به بهترین نحو ممکن با خداوند سبحان
Mobina Ghobadi
۱۴۰۰/۱۱/۴
چه قدر عالی بود خیلی ممنون از لطفتون
بسیار آموزنده
مشاهده همه نظرات 23

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زیارت مهتاب: شرح زیارت حضرت فاطمه سلام الله علیها

برای دریافت کتاب صوتی زیارت مهتاب: شرح زیارت حضرت فاطمه سلام الله علیها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.