معرفی و دانلود کتاب صوتی در جست و جوی مقصود به همراه بابانوئل و آدم برفی

عکس جلد کتاب صوتی در جست و جوی مقصود به همراه بابانوئل و آدم برفی
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی در جست و جوی مقصود به همراه بابانوئل و آدم برفی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی در جست و جوی مقصود به همراه بابانوئل و آدم برفی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی در جست و جوی مقصود به همراه بابانوئل و آدم برفی

کریستوفر استاکس در کتاب صوتی در جست و جوی مقصود به همراه بابانوئل و آدم برفی، زندگی یک آدم‌برفی را دستاویزی قرار می‌دهد تا مهم‌ترین مسائل زندگی، از جمله کمک به دیگران، عشق، هدف و معنای زندگی، نوع‌دوستی و... را با مخاطبانش در میان بگذارد. آدم‌برفی این قصه که به‌تازگی وارد دنیای انسان‌ها شده، در این داستان فانتزی، در کنار بابانوئل سفری ماجراجویانه را آغاز می‌کند تا سرانجام مقصودی برای زندگی و هستی خود بیابد.

درباره‌ی کتاب صوتی در جست و جوی مقصود به همراه بابانوئل و آدم برفی

«من برای چی اینجام؟ هدف و مقصود من چیه؟» کتاب صوتی در جست و جوی مقصود به همراه بابانوئل و آدم برفی (Searching for purpose: with father christmas & the snowman) با چنین سؤالاتی آغاز می‌شود. سؤالاتی که برایمان بسیار آشنا هستند و ممکن است آن‌ها را بارها از خودمان یا دیگران پرسیده‌ باشیم. گاهی به پاسخ‌هایی قانع‌کننده رسیده‌ایم و در مواقع بسیاری هم آن‌ها را بدون هیچ پاسخی رها کرده‌ایم. بااین‌حال، می‌دانیم که خوشبختی حقیقی، آرامش روحی و رضایت از زندگی‌مان در گرو پاسخ‌گویی به همین سؤالات است و سعادتمان بدون دانستن هدفمان در زندگی، ناتمام خواهد ماند. کریستوفر استاکس (Christopher Stokes) در اثر حاضر، به ما و آدم‌برفی قصه کمک می‌کند تا جوابی درخور برای اساسی‌ترین سؤالات زندگی‌مان بیابیم؛ اما قبل از آن لازم است راهی سفری دورودراز بشویم.

آدم‌برفی تازه چشم‌هایش را به روی دنیای پر از برف اطرافش باز کرده. هنوز از پیچ‌و‌خم‌های زندگی چیزی نمی‌داند اما مشتاق است به کمک بابانوئل به مهم‌ترین درس‌های زندگی پی ببرد. او که کسی را نمی‌شناسد و هنوز دلبستگی‌ای در زندگی ندارد، با اولین انسانی که می‌شناسد، یعنی بابانوئل همراه می‌شود تا با راهنمایی‌های او دنیای اطرافش را بشناسد. البته او با تمام آدم‌برفی‌های دنیا یک تفاوت عمده دارد. او علی‌رغم اینکه از برف ساخته شده، سرمای اطرافش را به‌خوبی احساس می‌کند. به این سبب که سازندگان آدم‌برفی او را با گرمای عشق سرشته‌ و شور عاشقی را در وجود او نهفته‌اند.

آدم‌برفی تمثیلی است از تمام انسان‌های جست‌و‌جوگری که به دنبال معنایی برای زندگی‌شان می‌گردند. انسان‌هایی که می‌ترسند، اشتباه می‌کنند، لذت می‌برند، کنجکاو هستند و خلاصه، آمیزه‌ای از خصلت‌های خوب و بد را در وجودشان دارند. آن‌ها زندگی‌شان را با به چالش کشیدن هرآنچه از سوی دیگران به ایشان تحمیل می‌شود، می‌گذرانند و زمانی خودشان را خوشبخت می‌دانند که هدف هستی خود را شناخته باشند.

در کتاب صوتی در جست و جوی مقصود به همراه بابا نوئل و آدم‌برفی از شگردهای معمول داستان‌پردازی خبری نیست. کریستوفر استاکس به‌جای استفاده از تعلیق، گره‌افکنی یا گره‌گشایی، ترجیح داده تنها از گفت‌و‌گوهای ساده‌ی بین شخصیت‌ها بهره بگیرد تا مفاهیم ژرف انسانی را با نگاهی متفاوت در برابر مخاطبانش حلاجی کند. هر موضوعی که تاکنون پیش‌پا‌افتاده و سطحی می‌دانستید، مانند لذت بردن از زندگی، سرخوشی و تفریح، در این کتاب کم‌حجم، رنگ دیگری به خود می‌گیرند تا به شما ثابت کنند مردم امروز با وجود مشغله‌های بی‌شماری که دارند، هنوز هم نیازمند همین مفاهیم ساده و بی‌آلایش‌اند.

هر کدام از سؤال و جواب‌های آدم‌برفی و بابانوئل را در این کتاب شنیدنی می‌توان درسی برای زندگی دانست که در نهایت سادگی بیان می‌شوند. طیف موضوعاتی که در این اثر مطرح شده‌اند متنوع بوده و مضامین گوناگونی را دربرمی‌گیرند. ارتباط چندانی میان بخش‌های داستان وجود ندارد و هر قسمت درون‌مایه‌ی مجزایی را شامل می‌شود. کتابی که پیش رو دارید مجموعه‌ای است از پیام‌های ارزشمند که اگر به عمق آن‌ها راه بیابید، زندگی پیش چشمانتان رنگ و جلای دیگری خواهد گرفت.

کتاب صوتی در جست و جوی مقصود به همراه بابا نوئل و آدم‌برفی را با برگردان شیما ملکوتی‌خواه و خوانش گروهی از راویان، شامل ویکتوریا براری، رضا بصیری، معین وصال، سحر حمیدی و محمد کربلایی می‌شنوید. نشر خانه‌ی رود چاپ نسخه‌ی متنی و نشر صوتی ترانه پدرام تولید و انتشار نسخه‌ی گویای آن را به عهده داشته است.

کتاب صوتی در جست و جوی مقصود به همراه بابانوئل و آدم برفی برای چه کسانی مناسب است؟

نوجوانانی که به داستان‌های آموزنده، فانتزی و البته همراه با مضامین عمیق و تأمل‌برانگیز علاقه‌مند هستند، پس از شنیدن کتاب صوتی در جست و جوی مقصود به همراه بابا نوئل و آدم‌برفی به گروه شیفتگان این داستان خیالی خواهند پیوست. گوش سپردن به این کتاب تخیلی برای بزرگسالان نیز بسیار سودمند خواهد بود.

با کریستوفر استاکس بیشتر آشنا شویم

کریستوفر استاکس، نویسنده‌ی پرفروش ادبیات کودک و نوجوان، در شهری کوچک در بریتانیا متولد شده است. این داستان‌نویس انگلیسی داستان‌ها و رمان‌های خود را غالباً به‌صورت مصور برای کودکان و نوجوانان می‌نویسد اما بزرگسالان نیز از مخاطبان پروپاقرص آثار او به شمار می‌آیند. حیوانات در داستان‌های فانتزی و تخیلی او نقش پررنگی دارند و قهرمانان کتاب‌های او محسوب می‌شوند. استاکس در آثاری که خلق کرده از نویسندگان نام‌آشنایی چون آر. آر. مارتین، جی‌. آر. آر. تالکین، استفن کینگ، کلایو بارکر و رولد دال تأثیر پذیرفته است و در تصویرگری نیز به آثار کوئنتین بلیک، صورت‌گر مشهور، توجه داشته.

در بخشی از کتاب صوتی در جست و جوی مقصود به همراه بابانوئل و آدم برفی می‌شنویم

- من از سفرای دور و دراز می‌ترسم. چون هیچوقت نمی‌دونی که چی قراره سر راهت سبز بشه.
- من به این درک رسیدم که معمولاً بهترین کار اینه که روی چیزی تمرکز کنی که خوشحالت می‌کنه، نه چیزی که ازش می‌ترسی.
بابانوئل دست در کیسه‌ی هدیه‌هایش کرد و یک آب نبات چوبی بیرون آورد: بیا یه دونه از این آب‌نبات‌های چوبی رو امتحان کن.
- من تا حالا هیچوقت آب‌نبات چوبی نخوردم. اگه دوستش نداشته باشم چی؟
- تنها راه برای فهمیدنش اینه که به اندازه کافی شجاع باشی و امتحانش کنی.
- وای... خیلی آب‌نبات چوبی دوست دارم.
- همیشه برای استراحت کردن و لذت بردن فرصت هست.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
4 دقیقه
سرآغاز
2 دقیقه
سفر
3 دقیقه
کولاک
4 دقیقه
سرود کریسمس
4 دقیقه
پری درخت کریسمس
3 دقیقه
قطار کریسمس
3 دقیقه
بخشندگی
4 دقیقه
شروع دوباره

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی در جست و جوی مقصود به همراه بابانوئل و آدم برفی
نویسنده
مترجمشیما ملکوتی خواه
راویویکتوریا براری، رضا بصیری، معین وصال، سحر حمیدی، محمد کربلایی
ناشر چاپیانتشارات خانه‌ی رود
ناشر صوتیانتشارات ترانه پدرام
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی نوجوان، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی در جست و جوی مقصود به همراه بابانوئل و آدم برفی

برای دریافت کتاب صوتی در جست و جوی مقصود به همراه بابانوئل و آدم برفی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.