معرفی و دانلود کتاب صوتی حلزون شگفت انگیز آلبرت

عکس جلد کتاب صوتی حلزون شگفت انگیز آلبرت
قیمت:
7000 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی حلزون شگفت انگیز آلبرت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی حلزون شگفت انگیز آلبرت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی حلزون شگفت انگیز آلبرت

کتاب صوتی حلزون شگفت انگیز آلبرت نوشتهٔ النور می داستان موش کوچکی به اسم «آلبرت» را تعریف می‌کند که با پیداکردن حلزونی در باغچه خانه‌شان آن را حیوان خانگی خود می‌نامد و سعی دارد حقه‌هایی به او یاد بدهد. اما آیا موفق می‌شود؟ این داستان شیرین یکی از عناوین مجموعه موش ریاضیدان است.

موضوع کتاب صوتی حلزون شگفت انگیز آلبرت چیست؟

آلبرت در یکی از روزهای بهاری که در باغچهٔ خانه‌شان راه می‌رفت، با حلزون کوچک و زیبایی مواجه شد. او از دیدن حلزون آن‌قدر خوشحال شد که خواهرش «واندا» را صدا زد و به او گفت آن حلزون به‌عنوان حیوان خانگی نزد آن‌ها می‌ماند. آلبرت نام حیوان خانگی جدیدش را «فلش» گذاشت و سعی کرد به او کارها و حقه‌های بازی جالبی یاد بدهد.

آلبرت تمام روز را تلاش کرد تا به فلش کارهایی مثل بالارفتن از تنهٔ درخت، ایستادن روی میوهٔ کاج یا پنهان شدن در پشت سنگ را یاد بدهد. اما فلش از جایش تکان نخورد. آلبرت همان‌طور که ناامیدانه به‌طرف خانه می‌رفت تا شام بخورد، به فلش گفت تا فردا تمام چیزهایی را که به او یاد داده تمرین کند. اما فردای آن روز آلبرت با چیز دیگری مواجه شد...

النور می‌ (Eleanor May) در کتاب حلزون شگفت انگیز آلبرت (Albert's Amazing Snail) که یکی از کتاب‌های مجموعه «موش ریاضیدان» است، به کودکان مفاهیم عمیقی مثل صبر، تفکر و مهارت‌های حل مسئله را آموزش داده است. کودکان با شنیدن این داستان جذاب و سرگرم‌کننده یاد می‌گیرند برای نتیجه گرفتن باید صبر کنند و برای هر چیزی نیاز به عجله نیست.

در ستایش کتاب صوتی حلزون شگفت انگیز آلبرت:

- عناوین این مجموعه مفاهیم اساسی، مهارت‌های تفکر و مهارت‌های خواندن را آموزش می‌دهند که همگی در داستان‌های جذابی با حضور خواهر و برادر موش واندا و آلبرت خلاصه شده‌اند. (School Library Journal)

کتاب صوتی حلزون شگفت انگیز آلبرت مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 3 تا 7 سال و والدینی که قصد دارند برای بچه‌های خود قصه‌های آموزنده بگویند، مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی حلزون شگفت انگیز آلبرت می‌شنویم:

آلبرت به فلش برگ درخت سبز و تازه‌­ای داد و گفت: «چیزایی که امروز یاد گرفتی رو تمرین کن. فردا می­تونی بهمون نشون بدی چی یاد گرفتی.» بعد به داخل خونه رفت. صبح روز بعد، اولین کاری که آلبرت انجام داد چیزی جز رفتن به سراغ فلش نبود! اون خوشحال به سمت حیاط خونه دویید. انقدری هیجان زده­ بود که نمی­تونست صبر کنه تا ببینه دوستِ کوچولوی جدیدش چجوری می­خواد چیزایی که بهش یاد داده ­بود رو انجام بده.

چیزی نگذشته بود که واندا هم به حیاط اومد. اون آلبرت رو ناراحت کنار سنگی که فلش بالاش نشسته­ بود پیدا کرد، بهش نزدیک شد و گفت: «آلبرت، چی شده؟» آلبرت گریه کنان جواب داد: «فلش حتی یک دونه از کارایی که بهش گفتم رو هم یاد نگرفته. اون حتی از جاش تکون هم نخورده! شاید فلش اونقدری که من فکرشو می کردم زرنگ نیست.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
حلزون شگفت‌انگیز آلبرت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی حلزون شگفت انگیز آلبرت
نویسنده
مترجمنیاز حاجی پور
راویشهربانو حسینی، محمد طالشیان، نرگس داغمه چی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
7000 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی حلزون شگفت انگیز آلبرت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی حلزون شگفت انگیز آلبرت

برای دریافت کتاب صوتی حلزون شگفت انگیز آلبرت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.