معرفی و دانلود کتاب صوتی آلبرت مافین ساز

عکس جلد کتاب صوتی آلبرت مافین ساز
قیمت:
6500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آلبرت مافین ساز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آلبرت مافین ساز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آلبرت مافین ساز

کتاب صوتی آلبرت مافین ساز نوشتهٔ النور می داستان موش کوچکی به اسم «آلبرت» را تعریف می‌کند که قصد دارد مافین درست کند، اما هیچ‌کدام از وسایل و مواد لازم را در خانه ندارد. این داستان شیرین و جذاب یکی از عناوین مجموعه موش ریاضی‌دان است.

موضوع کتاب صوتی آلبرت مافین ساز چیست؟

یکی از روزها که آلبرت و خواهرش وندا در خانه تنها بودند، آلبرت تصمیم گرفت چند مافین درست کند. اما وقتی به کابینت نگاه کرد، هیچ‌کدام از مواد لازم برای درست‌کردن یک مافین خوشمزه را نداشت. او به لیست مواد لازم نگاه کرد و متوجه شد 9 چیز را باید با هم مخلوط کند تا بتواند چند مافین خوشمزه درست کند.

آلبرت تصمیم گرفت هر یک از مواد لازم را از یکی از دوستان و همسایه‌ها بگیرد و در نهایت توانست با کمک وندا چند مافین خوشبو و خوشمزه درست کند و آن را با همه تقسیم کند.

النور می (Eleanor May) در کتاب آلبرت مافین ساز (Albert the Muffin-Maker) که یکی از کتاب‌های مجموعه «موش ریاضیدان» است، به کودکان نحوه شمارش اعداد را می‌آموزد. کودکان همچنین با شنیدن این داستان جذاب و سرگرم‌کننده یاد می‌گیرند هر چیزی را باید با بقیه قسمت کنند.

نکوداشت‌های کتاب صوتی آلبرت مافین ساز:

- داستانی لذت‌بخش، آموزنده با چاشنی طنز. (Kirkus Reviews - مجله نقد و بررسی کتاب آمریکایی)

- معلمانی که به دنبال کتاب‌های تصویری هستند تا مفهوم اعداد ترتیبی را تقویت کند، این کتاب انتخابی مناسب و کمی سرگرم‌کننده است. (Booklist Online)

- یک موش بامزه و خواهرش درحالی‌که مافین‌های بلغور جو دوسر درست می‌کنند، درسی درباره اعداد ترتیبی ارائه می‌دهند. (School Library Journal - مجله ماهانه آمریکایی)

کتاب صوتی آلبرت مافین ساز مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 3 تا 7 سال و والدینی که قصد دارند برای بچه‌های خود قصه‌های آموزنده بگویند، مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی آلبرت مافین ساز می‌شنویم:

پنجمین مادهٔ موردنیاز دارچین بود. ولی آلبرت هرچی توی کابینت گشت پیداش نکرد. اما این بار دیگه پیش خانم نیبل نرفت. مستقیم به خونه‌­ی آقای اسکوئیک در طرف دیگه­‌ی آشپزخونه­‌ی آدم‌­ها رفت. آقای اسکوئیک با روی باز از آلبرت استقبال کرد و مقداری دارچین بهش داد. موش کوچولو مادهٔ ششم دستورالعمل یعنی گردو رو هم از دوستش لئو گرفت.

موش­‌های سه­‌قلوی همسایه از مامانشون برای آلبرت هفتمین ماده­‌ی دستورالعمل یعنی عسل رو گرفتن. هشتمین مورد از طرف رونالد همکلاسیِ مدرسه­‌اش و خواهرش ریچل بود که وقتی روغن رو بهش می­‌دادن، گفتن مواظب باشه که توی راه نریزه. آلبرت همه­‌ی مواد مورد نیاز رو تهیه کرده بود و داشت نهمین مورد لیست رو توی کاسه می‌­ریخت تا هم بزنه که وندا وارد آشپزخونه شد..

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
14 دقیقه
آلبرت مافین ساز

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آلبرت مافین ساز
نویسنده
مترجمارشام طهماسبی زاده
راویشیوا شاکری، محمد طالشیان، نرگس داغمه چی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
6500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آلبرت مافین ساز

Azam keshavarz
۱۴۰۰/۱۱/۲۲
داستان قشنگی داره توصیه میکنم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آلبرت مافین ساز

برای دریافت کتاب صوتی آلبرت مافین ساز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.