معرفی و دانلود کتاب صوتی دزدان دریایی دارن گاوهای مارو می‌دزدن

عکس جلد کتاب صوتی دزدان دریایی دارن گاوهای مارو می‌دزدن
قیمت:
6500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دزدان دریایی دارن گاوهای مارو می‌دزدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دزدان دریایی دارن گاوهای مارو می‌دزدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دزدان دریایی دارن گاوهای مارو می‌دزدن

کتاب صوتی دزدان دریایی دارن گاوهای مارو می‌دزدن نوشتهٔ مارتین رمفری درمورد مرد کشاورزی به اسم «مارچنت» است که یک روز صبح در حال خوردن صبحانه متوجه می‌شود که دزدان دریایی دارند گاوهایش را با خود می‌برند.

موضوع کتاب صوتی دزدان دریایی دارن گاوهای ما رو میدزدن چیست؟

خانوادهٔ مارچنت در یک روز عادی مثل همیشه سر میز صبحانه بودند. آقای مارچنت که تازه به نان تستش کره مالی بود آن را با اشتها به سمت دهانش برد و در همان لحظه کشاورز آن‌ها شروع به سروصدا کرد. او با دادوفریاد داشت خبر می‌داد که دزدهای دریایی با لباس‌های راه‌راه به زمین آن‌ها وارد شده‌اند و دارند گاوهایشان را یکی‌یکی با خود وارد کشتی می‌کنند.

آقای مارچنت نانش را به‌طرفی انداخت و به سمت ساحل دوید و با چشم خود دید که گاوهایش به نام‌های «دیزی»، «باترکاپ» و «میلک‌شیک» بر روی کشتی دارند از او دور می‌شوند. هم‌زمان دزدان دریایی شمشیرهایشان را به نشانه موفقیت در هوا تکان می‌دادند و می‌خندیدند. در همان لحظه خانم مارچنت تلفن را برداشت و با پلیس تماس گرفت تا شاید بتوانند به آن‌ها در پیداکردن گاوهایشان و نجات آن‌ها کمک کنند...

مارتین رمفری (Martin Remphry) کتاب دزدان دریایی دارن گاوهای ما رو میدزدن (Pirates are stealing our cows) را برای کودکانی نوشته است که به داستان‌های پلیسی و هیجان انگیز علاقه دارند.

کتاب صوتی دزدان دریایی دارن گاوهای ما رو میدزدن مناسب چه کسانی است؟

کودکان 6 تا 8 سالی که به شنیدن داستان‌های پلیسی و تعقیب و گریز علاقه دارند از شنیدن این کتاب لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب صوتی دزدان دریایی دارن گاوهای ما رو میدزدن می‌شنویم:

زیردریایی کشاورز رو به زیر دریا و به سمت جزیره برد. آقای مارچنت نگاهی به دور و اطراف انداخت و اونجا بود که دید دیزی، باتر کاپ و میلک شیک زیر سایه‌ی یک درخت مشغول علف خوردن هستن و پشت سرشون هم سه تا دزد دریاییِ بسیار شرمگین، جلوی کشتی‌شون که حالا توی شن گیر کرده بود ایستاده بودن. کشاورز دست به سینه شد و گفت: «خب؟ چرا گاوهای منو دزدیدین؟»

یکی از دزدهای دریایی پای چوبیش رو تکون داد و گفت: «ما شیرمون تموم شده بود و کاپیتان اسپارت تشنش بود. ولی ما خیلی تو شیر دوشیدن خوب نیستیم.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
دزدان دریایی دارن گاوهای ما رو میدزدن

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دزدان دریایی دارن گاوهای مارو می‌دزدن
نویسنده
مترجممبینا آقاجانی
راویغزل قنبرزاده، امیرحسین صداقتی، پرستو دهقان، نرگس داغمه چی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
6500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دزدان دریایی دارن گاوهای مارو می‌دزدن

برای دریافت کتاب صوتی دزدان دریایی دارن گاوهای مارو می‌دزدن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.