معرفی و دانلود کتاب صوتی دنیای جادویی - جلد اول: دنیای رنگی رنگی

عکس جلد کتاب صوتی دنیای جادویی - جلد اول: دنیای رنگی رنگی
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دنیای جادویی - جلد اول: دنیای رنگی رنگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دنیای جادویی - جلد اول: دنیای رنگی رنگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دنیای جادویی - جلد اول: دنیای رنگی رنگی

شخصیت‌های اصلی کتاب صوتی دنیای جادویی - جلد اول: دنیای رنگی رنگی نوشته‌ی سارا مرتضوی خواهر و برادر بازیگوشی هستند که با ورود به یک دنیای سحرآمیز، اتفاقات عجیب و غریبی برایشان رقم می‌خورد.

درباره‌ی کتاب صوتی دنیای جادویی - جلد اول: دنیای رنگی رنگی

سارا و دارا، دو شخصیت اصلی کتاب صوتی دنیای جادویی - جلد اول: دنیای رنگی رنگی هستند. خواهری هشت‌ساله و برادری پنج‌ساله که به همراه مادر و پدرشان زندگی می‌کنند و ماجراهایی که برایشان پیش می‌آید، اتفاقات داستان‌های این کتاب را رقم می‌زند. پدر آن‌ها از صبح تا شب مشغول کار در بیرون از خانه است و مادرشان مسئولیت کارهای داخل خانه را بر عهده دارد. برای همین بیشتر وقت‌ها سارا باید از برادر کوچکتر خود مراقبت کند.

ماجرا از جایی شروع می‌شود که یک روز مادر سارا و دارا تصمیم می‌گیرد به سبزی‌فروشی برود تا برای درست کردن غذا مقداری سبزی بخرد. او دارا را به خواهر بزرگترش سارا می‌سپارد و از خانه بیرون می‌رود. سارا سعی می‌کند با خواندن قصه سر برادر کوچولویش را گرم کند اما دارا بازیگوش‌تر از این حرف‌هاست. او دلش می‌خواهد با توپ قرمزی که همین دیشب از پدرش هدیه گرفته است توپ‌بازی کند.

سارا به سمت اتاقشان می‌رود تا توپ دارا را از داخل کمد دربیاورد و به او بدهد. اما اتفاقی غیرمنتظره تمام داستان را زیرورو می‌کند. هنگامی که در کمد باز می‌شود نوری رنگین‌کمان‌وار از آن به بیرون می‌تابد. خواهر و برادر بازیگوش قصه تصمیم می‌گیرند با هم به درون کمد بروند تا ببینند ماجرا از چه قرار است. اما همین که داخل کمد می‌شوند و در آن را می‌بندند، گویی پا به درون دنیایی دیگر می‌گذارند. یک دنیای عجیب و جادویی. و این‌گونه است که ماجراهای این کتاب صوتی در این دنیای جادویی رقم می‌خورند.

نشر صوتی ادب امروز این اثر را در قالب کتاب گویا منتشر کرده است.

کتاب صوتی دنیای جادویی - جلد اول: دنیای رنگی رنگی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر کودکی را می‌شناسید که در سال‌های اول دبستان به سر می‌برد و به داستان‌های فانتزی علاقه دارد، می‌توانید یک نسخه از این کتاب صوتی را به او هدیه بدهید.

در بخشی از کتاب صوتی دنیای جادویی - جلد اول: دنیای رنگی رنگی می‌شنویم

توی آب پر از ماهی‌های قرمز و نارنجی و زرد بود که بالا و پایین می‌پریدن و دهنشون رو باز و بسته می‌کردن. داشتن شعر می‌خوندن. دست دارا رو گرفتم و رفتیم کنار آب که از نزدیک ببینیم و از ماهی‌ها بپرسیم اینجا کجاست؟ داداشی نشست کنار آب و دست کوچیک تپلش رو کرد توی آب تا به ماهی نارنجی بزرگی که به ما نگاه می‌کرد دست بزنه. با نگرانی گفتم: «داداشی مواظب باش نیفتی.» دارا یه نگاهی به من کرد، یکم از آب رو خورد و گفت: «آبجی چه‌قدر خوشمزه‌س. مثل آب‌های خونه‌مون نیست! بیا تو هم بخور.» سپس صداش رو بلندتر کرد و به ماهی نارنجی گفت: «ببخشید می‌شه کمک کنین و بگین اینجا کجاست؟» ماهی فقط شعر می‌خوند. بیشتر های‌های و هوی‌هوی می‌کرد. دارا به من گفت: «آبجی فکر کنم نمی‌فهمه من چی می‌گم.» من به رودخونه نزدیک شدم. دستی برای ماهی تکون دادم؛ ولی اون کاری نکرد. نشستم و از آب خوردم. آب خوبی بود که تا حالا نخورده بودم. حواسمون پرت مزه‌ی آب شد که ناگهان یکی با صدای مردونه‌ای گفت: «سلام.» من و داداشی با ترس برگشتیم عقب و داداشی افتاد توی آب. من جیغ زدم و کمک خواستم. اون که بهمون سلام کرده بود یه موز بزرگ بود که از من بلندتر بود. سریع پرید توی آب و داداشی رو کشید بیرون. ماهی‌ها هنوز خیره نگاه می‌کردن و شعر می‌خوندن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
قسمت اول
7 دقیقه
قسمت دوم
10 دقیقه
قسمت سوم
8 دقیقه
قسمت چهارم
9 دقیقه
قسمت پنجم
11 دقیقه
قسمت ششم
9 دقیقه
قسمت هفتم
12 دقیقه
قسمت هشتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دنیای جادویی - جلد اول: دنیای رنگی رنگی
نویسنده
ناشر صوتیانتشارات ادب امروز
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب شعر کودک
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دنیای جادویی - جلد اول: دنیای رنگی رنگی

برای دریافت کتاب صوتی دنیای جادویی - جلد اول: دنیای رنگی رنگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.