معرفی و دانلود کتاب صوتی دستپخت لولا

عکس جلد کتاب صوتی دستپخت لولا
قیمت:
۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دستپخت لولا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دستپخت لولا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دستپخت لولا

کتاب صوتی دستپخت لولا داستانی آموزنده و لطیف است که به کودکان اهمیت تلاش برای رسیدن به آرزوهایشان را نشان می‌دهد. الیزابت دولمبا در این کتاب شما را با سه خاله جادوگر آشنا می‌کند که اصرار دارند خواهرزاده‌شان معجون‌های بدبو درست کند، اما لولا تصمیم گرفته به آشپزی بزرگ تبدیل شود!

درباره کتاب صوتی دستپخت لولا

لولا دختری خوش‌قلب و سختکوش است که با سه خاله جادوگرش زندگی می‌کند. این خانواده کوچک همدیگر را از ته دل دوست دارند، اما اگر اتفاقی از کنار خانه‌شان رد شدید و صدای دعوا شنیدید تعجب نکنید! لولا از بچگی آشپزی را دوست داشت و حالا که بزرگ‌تر شده، همه آرزویش داشتن یک رستوران قشنگ و آشپزی برای مردم شهر است. اما خاله‌ها که دوست دارند لولا هم مثل خودشان جادوگر شود، هر روز برای دخترک کلاس درس می‌گذارند و از او می‌خواهند با پای قورباغه، زگیل خفاش و دم مارمولک بدبوترین معجون دنیا را درست کند. راستش را بخواهید لولا از این کار متنفر است و برای همین همیشه تکالیفش را خراب می‌کند تا روزی که یک فکر عالی به ذهنش می‌رسد.... چه فکری؟ هیس! اینجا حرفی از رازهای جادوگرها نمی‌زنیم! بهتر است جواب را در کتاب صوتی دستپخت لولا (Lula's Brew) از الیزابت دولمبا (elizabath dolemba) پیدا کنید!

این داستان لطیف و خنده‌دار به کودکان یاد می‌دهد برای رسیدن به هدفی که دارند تلاش کنند و در برابر ناامیدی تسلیم نشوند. جالب است بدانید که شنیدن قصه‌های صوتی در کنار فرزندتان، به بهبود رابطه شما کمک می‌کند و باعث می‌شود او در آینده علاقه بیشتری به کتاب خواندن نشان دهد.

کتاب صوتی دستپخت لولا مناسب چه کسانی است؟

کودکان 4 تا 8 ساله مخاطبان این داستان آموزنده هستند.

در بخشی از کتاب صوتی دستپخت لولا می‌شنویم

در شهر راکویل ایالت مریلند، سه خواهر جادوگر به نام‌های زلدا، دینک و تیپی در کنار هم زندگی می‌کردند. جادوگرهای شرور، همیشه به فکر ساختن معجون و طلسم‌های جدید برای اذیت کردن مردم و کنترل کردنشون بودن برای همین همه ازشون وحشت داشتن و هیچوقت کسی به خونشون نزدیک نمی‌شد! این سه جادوگر، خاله‌های لولا بودند و مسئولیت تربیتش رو از بچگی به عهده داشتن.

با بزرگتر شدن دخترک، وقتش رسیده بود که کم کم فوت و فن جادوگری رو بهش یاد بدن تا راه و روش خانواده‌اش رو ادامه بده. اونها هیچ زمانی رو برای آموزش از دست نمی‌دادن و همیشه مشغول تمرین کردن با شاگرد عزیزشون بودن. اما دخترک هیچ علاقه‌ای به پرواز روی جاروی چوبی یا حفظ کردن افسون‌ها نداشت و فقط دلش می‌خواست که غذاهای خوشمزه با عطر و بوی دلپذیر درست کنه. آشپز شدن توی محلشون مثل یک رویا بود که اگه می‌خواست به دستش بیاره باید دور از چشم خاله‌های جادوگرش این کار رو می‌کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
دستپخت لولا

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دستپخت لولا
نویسنده
مترجمفاطمه خانلری
راویسامره فضلی، مونا غنی نیا، محمد قدم پور مقدم
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دستپخت لولا

نیکا احمدی
۱۴۰۲/۳/۵
خیلی خیلی فوق‌العاده بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دستپخت لولا

برای دریافت کتاب صوتی دستپخت لولا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.