معرفی و دانلود کتاب صوتی چشم یاقوتی

عکس جلد کتاب صوتی چشم یاقوتی
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چشم یاقوتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چشم یاقوتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چشم یاقوتی

شخصیت اصلی کتاب صوتی چشم یاقوتی خرگوش بازیگوشی است که یک روز از خواب بیدار می‌شود و می‌بیند حوصله‌ی هیچ چیز و هیچ‌کس را ندارد. مژگان مشتاق در این داستان کودکانه‌ی سرگرم‌کننده و آموزنده به نکوهش تنبلی می‌پردازد.

درباره‌ی کتاب صوتی چشم یاقوتی

خرگوش کوچولوی بازیگوشی به‌نام چشم یاقوتی شخصیت اصلی این داستان است. فردا جشن بزرگ جنگل است. سنجاب به سراغ خانه‌ی چشم یاقوتی می‌آید تا با هم به صحرا بروند و سبزی تازه جمع کنند. اما چشم یاقوتی از وقتی بیدار شده حال و حوصله ندارد. او سنجاب را راهی می‌کند و غرغرکنان به رختخواب برمی‌گردد. اما درست در همین موقع متوجه بوی بدی می‌شود. این بوی ناخوشایند از کجا می‌آید؟ آیا میان این بو و بی‌حوصله بودن چشم یاقوتی ارتباطی وجود دارد؟ خرگوش کوچولوی داستان کتاب صوتی چشم یاقوتی فردا در جشن بزرگ جنگل شرکت خواهد کرد؟ شما چه فکر می‌کنید؟

داستان‌های حیوانات از گونه‌های محبوب قصه‌های کودکانه هستند که تحت عنوان فابل نیز شناخته می‌شوند. شخصیت‌های این داستان‌ها از میان حیوانات مختلف انتخاب می‌شوند. بعضی از آن‌ها تنها جنبه‌ی سرگرم‌کننده دارند و برخی دیگر نکاتی آموزنده و اخلاقی را نیز به کودکان گوشزد می‌کنند. برای خرید کتاب صوتی چشم یاقوتی نوشته‌ی مژگان مشتاق و محصول انتشارات شیما می‌توانید به سایت و اپلیکیشن کتابراه مراجعه نمایید.

کتاب صوتی چشم یاقوتی برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن این کتاب صوتی برای کودکان بازه‌ی سنی 6 تا 8 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی چشم یاقوتی می‌شنویم

بچه‌های عزیزم امشب داستان ما درباره‌ی یه خرگوشه به اسم چشم یاقوتی. یه روز صبح وقتی چشم یاقوتی از خواب بیدار شد، نگاهی به اطرافش کرد و با خودش گفت: «وای! چه خونه‌ی درهم‌وبرهمی دارم. امروز باید خونه‌مو تمیز کنم.» چشم یاقوتی همین که می‌خواست از توی رختخواب بیرون بیاد با بی‌حوصلگی گفت:‌ «وای. اصلاً حال و حوصله ندارم. الان نه. بعداً تمیزش می‌کنم.» چشم یاقوتی دوباره خوابید. تق و تق و تق. سنجابه در خونه‌ی چشم یاقوتی رو می‌زد. چشم یاقوتی با بی‌حوصلگی درو باز کرد و گفت: «چیه سنجاب اول صبحی؟» سنجاب شاد و خندون گفت: «سلام چشم یاقوتی. امروز همگی داریم می‌ریم صحرا برای جمع کردن سبزی‌های صحرایی. چون فردا جشن بزرگ جنگله.» خرگوش گفت: «وای سلام. یادم رفته بود سنجاب. اما من الان نمی‌تونم به صحرا بیام. بعداً میم صحرا خودم سبزی جمع می‌کنم.» سنجاب با تعجب گفت: «اما امروز باید سبزی‌ها رو بچینیم تا برای فردا آماده باشه.» چشم یاقوتی سرش رو خاروند و گفت: «گفتم که؛ الان نمی‌تونم. بعداً یه سبد پر از سبزی از صحرا می‌آرم.» سنجاب حرفی نزد و از پیش خرگوش رفت. چشم یاقوتی غرغرکنان به رختخوابش برگشت. اما نتونست بخوابه. یه دفعه بوی بدی به مشامش خورد. این طرف و اون طرفو بو کرد. تا این که متوجه شد...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
چشم یاقوتی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چشم یاقوتی
نویسنده
ناشر صوتی شیما
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چشم یاقوتی

Bahar rowshan nahad
۱۴۰۲/۱۱/۱
خیلی آموزنده و مفید بود. سپاس. غلبه به تنبلی و امروز و فردا کردن، مسئله‌ای هست که هم کودکان و هم بزرگسالان تجربه می‌کنند. و اینکه دوستانش به جای طرد کردنش کمکش کردند هم خیلی زیبا بود از لحاظ سبک نوشتن به نظرم گرم‌تر میشد نوشت داستان را
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چشم یاقوتی

برای دریافت کتاب صوتی چشم یاقوتی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.