معرفی و دانلود کتاب صوتی دفن شده در حیاط

عکس جلد کتاب صوتی دفن شده در حیاط
قیمت:
5000 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دفن شده در حیاط و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دفن شده در حیاط و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دفن شده در حیاط

کتاب صوتی دفن شده در حیاط نوشته‌ی گل هرمن، درباره‌ی خواهر و برادری به اسم‌های کیتی و رایان است که در باغچه در حال کندن زمین هستند و ناگهان چیز عجیبی پیدا می‌کنند.

موضوع کتاب صوتی دفن شده در حیاط چیست؟

آیا تا به حال، چه زمانیکه کوچک‌تر بوده‌اید و چه اکنون دلتان خواسته است که یک ماجراجویی بزرگ داشته باشید؟ کیتی و رایان خواهر و برادری هستند که هیچ‌وقت فکر نمی‌کردند، کارشان به یک ماجراجویی تبدیل بشود، اما شد!

کیتی دوست داشت در حیاط خانه‌شان استخر بسازد. به همین دلیل همراه با برادرش رایان تصمیم ‌گرفتند زمین را برای ساختن استخر آماده کنند. آن‌ها با دو بیل به حیاط رفتند و از کنار باغچه‌ی تمشک کندن را شروع کردند. اما وقتی بیل آن‌ها به یک شی خورد، دیگر نمی‌توانستند به کار ساختن استخر ادامه دهند و کنجکاو بودند زمین را بیشتر بکنند تا آن را بیرون بیاورند. به نظر شما چه چیزی در باغچه‌ی حیاط خانه‌ی آن‌ها دفن شده است؟

کتاب صوتی دفن شده در حیاط مناسب چه کسانی است؟

این کتاب صوتی برای کودکان پیش دبستانی و دبستانی مناسب است. کودکانی از شنیدن این کتاب صوتی لذت می‌برند که دوست دارند برای دستیابی به چیزی بکوشند، هم‌چنین کودکانی که درباره‌ی دستیابی به اهداف‌شان کنجکاو هستند و به چیزهای عجیب و غریب قدیمی علاقه دارند.

در قسمتی از کتاب صوتی دفن شده در حیاط می‌شنویم:

همون روز دکتر هوک، یکی از کارمند­های موزه به خونه‌­ی رایان و کِیتی رفت. اون با پدر و مادرشون صحبت کرد و بهشون اطلاعات زیادی از عصر یخبندان و ماموت‌ها داد. بعد، درخواست کرد که برای پیدا کردن مدارک و استخون­‌های بیشتر چند نفر از طرف موزه بیان تا زمین حیاط پشتیه خونشون رو بِکنن.

پدر و مادرِ رایان و کِیتی موافقت کردن و طی روزهای بعد، دانشمندان زیادی از طرف موزه به اونجا اومدن. اون­ها با بیل­‌های مکانیکی زمینِ حیاط پشتیه خونشون رو می‌­کندن و به سختی مشغول کار بودن. یکدفعه یکی از کارگرها فریاد زد و گفت که یک عاج ماموت پیدا کردن. اون خیلی بزرگ و سنگین بود. بعد از اینکه از زیر خاک درش آورد، رایان و کِیتی به کارگرها کمک کردن تا اندازه­‌ی اون عاج رو بگیرن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
14 دقیقه
دفن شده در حیاط

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دفن شده در حیاط
نویسنده
مترجمکارن اقوامی
راویفاطمه فرجی، مهرانه امروانی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دفن شده در حیاط

لیلا فاطمی
۱۴۰۰/۲/۲۳
فرزندم عاشق این داستان بود ممنونم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دفن شده در حیاط

برای دریافت کتاب صوتی دفن شده در حیاط و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.