معرفی و دانلود کتاب صوتی وقتی لاک پشت پر درآورد

عکس جلد کتاب صوتی وقتی لاک پشت پر درآورد
قیمت:
5500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی وقتی لاک پشت پر درآورد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی وقتی لاک پشت پر درآورد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی وقتی لاک پشت پر درآورد

تیم تینگل در کتاب صوتی وقتی لاک پشت پر درآورد، از زاویۀ دیگری داستان مشهور مسابقۀ خرگوش و لاک‌پشت را به تصویر می‌کشد. او این بار دلیل دیگری را برای شکست خرگوش از لاک‌پشت مطرح می‌کند.

موضوع کتاب صوتی وقتی لاک پشت پر درآورد (When Turtle Grew Feathers) چیست؟

حتماً شما هم داستان مسابقۀ دو، بین خرگوش و لاک‌پشت را شنیده یا خوانده‌اید، مسابقه‌ای که در آن خرگوش از لاک‌پشت عقب ماند و از او باخت. برخی هنگام تعریف این قصه می‌گویند که لاک‌پشت راه میانبری را برای بُرد می‌دانسته و از آنجایی که از آن راه رفته و تقلب کرده، سریع‌تر به خط پایان رسیده است.

برخی افراد نیز اینگونه بازگو می‌کنند که چون خرگوش اطمینان داشته که بسیار سریع‌تر از لاک‌پشت می‌دود، بین راه استراحت کرده و خوابش برده و وقتی بیدار شده لاک‌پشت را بسیار دورتر از خود دیده و دیرتر از او به خط پایان رسیده و باخته است، با این وجود اهالی چوکتا، این داستان را طور دیگری بیان می‌کنند.

آن‌ها باور دارند که در واقع هیچ لاک‌پشتی وجود نداشته و خرگوش فقط تصور می‌کرده است که باید با یک لاک‌پشت مسابقه بدهد. تمام این ماجراها زمانی روی می‌دهند که لاک‌پشتِ این داستان پر درمی‌آورد!

کتاب صوتی وقتی لاک پشت پر درآورد برای چه کسانی مناسب است؟

تیم تینگل (Tim Tingle) این اثر سرگرم کننده و جذاب را برای کودکان 3 تا 7 ساله به نگارش درآورده است. این داستان صوتی تخیل کودکان را تقویت می‌کند.

در بخشی از کتاب صوتی وقتی لاک پشت پر درآورد می‌شنویم:

صدای بوقلمون بود که داشت روی زمین فرود می‌اومد. اون به همین زودی دور دریاچه چرخیده بود و با غرور به خرگوش نگاه می‌کرد. لاکش رو عقب و جلو کرد تا که درست بایسته، خودش رو تکون داد تا خاک از روی پر و بالش بریزه و بعد قدم‌زنان به سمت خط پایان رفت. خرگوش که مات و مبهوت مونده بود، فقط نگاه کرد. از تعجب، چشم‌هاش از حدقه بیرون زده بودن. برای اولین بار، خرگوش حرفی برای گفتن نداشت. اون گوش‌هاش رو پایین انداخت و بدونِ اینکه پشت سرش رو نگاه کنه، دوان دوان به سمت خونه‌اش رفت. اون دیگه با لاک‌پشت مسابقه نداد و به خاطر همینه حالا دیگه مسابقه دادن اون‌ها رو نمی‌بینیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
وقتی لاک‌پشت پر درآورد

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی وقتی لاک پشت پر درآورد
نویسنده
مترجمصادق مولودی
راویغزل قنبرزاده، امیرحسین صداقتی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
5500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی وقتی لاک پشت پر درآورد

نگار مهدی پور
۱۳۹۹/۱۱/۱۱
داستان عالی بود
به شما هم پیشنهاد میکنم این داستان را گوش کنید
مریم یاراحمدی
۱۴۰۰/۶/۴
خبلی خوب بود پسرم ازش خوشش اومد
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی وقتی لاک پشت پر درآورد

برای دریافت کتاب صوتی وقتی لاک پشت پر درآورد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.