معرفی و دانلود کتاب صوتی دقیقا چه بگوییم: کلمات جادویی در مذاکرات تجاری

عکس جلد کتاب صوتی دقیقا چه بگوییم: کلمات جادویی در مذاکرات تجاری
قیمت:
۹۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دقیقا چه بگوییم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دقیقا چه بگوییم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دقیقا چه بگوییم: کلمات جادویی در مذاکرات تجاری

چگونه می‌توان به بهترین شکل بر دیگران نفوذ داشت؟ فیل ام. جونز، نویسنده پرفروش و موفق در کتاب صوتی دقیقا چه بگوییم با معرفی برخی از کلمات جادویی به شما کمک می‌کند تا با اصول اولیهٔ مذاکرات آشنا شوید و در کسب‌وکار خود به موفقیت برسید.

درباره کتاب صوتی دقیقا چه بگوییم:

کلمات و نحوهٔ استفاده از آن‌ها در یک مکالمه می‌توانند آن‌قدر اثرگذار باشند که روابط را به‌کلی متحول سازند. به‌خصوص در روابط کاری خود باید بادقت کلمات را انتخاب کنید تا بتوانید تأثیر عمیقی بر روی گفت‌وگو داشته باشید و به اهدافی که در سر دارید برسید. بسیاری از کلمات در دنیای کسب‌وکار آن‌قدر قدرت نفوذ زیادی دارند که از آن‌ها به‌عنوان «کلمات جادویی» یاد می‌شود.

از کلمات جادویی در مواقع نیاز می‌توان به‌خوبی استفاده کرد و زمانی که ایده یا نظری درمورد چیزی دارید می‌توانید آن را به خوبی بیان کنید. اگر ایدهٔ خوبی را به شکلی بدی توضیح بدهید، متأسفانه به هیچ جایی نمی‌رسد. شما باید بتوانید با استفاده از قدرت کلامتان روی دیگران تأثیر بگذارید. اگر دقت کنید متوجه می‌شوید که علت بسیاری از عدم موفقیت‌هایتان به‌خاطر ناتوانی در انتقال درست پیام بوده است.

شاید در زمان‌های قدیم فقط سخنرانان یا مجری‌های تلویزیون نیاز داشتند که خوب صحبت‌کردن را یاد بگیرند. اما حالا دیگر نوع کسب‌وکارها و تعاملات بین افراد تغییر کرده و شرایط ایجاب می‌کند که همه در ارتباطات روزمره خود به‌خوبی صحبت کنند و با ارتباط کلامی مناسب کارهایشان را به شکلی پیش ببرند که دیگران به حرفشان گوش کنند.

فیل ام. جونز یکی از کسانی است که دغدغهٔ تعامل و ارتباط مناسب در کسب‌وکارها را دارد. او در کتاب دقیقا چه بگوییم (Exactly What to Say) مجموعه‌ای از راهنمایی‌های کاربردی را به همراه مثال‌های فراوان در اختیار شما قرار داده تا بتوانید به‌اندازه کافی بر روی دیگران تأثیر بگذارید و نفوذ بیشتری داشته باشید.

در این کتاب درمورد نحوهٔ استفاده صحیح از برخی کلمات را یاد می‌گیرید و به‌خوبی می‌توانید از بهترین اصطلاحات در مکالمه‌های خود استفاده کنید. اگر شغل شما در ارتباط با فروش و بازاریابی است، شنیدن کتاب صوتی دقیقا چه بگوییم می‌تواند کمک زیادی به شما کند تا بتوانید با کمک راهکارهای ارائه شده در آن در مسیر موفقیت قرار بگیرید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی دقیقا چه بگوییم:

- شما یک میلیونر هستید! این اتفاقی است که پس از خواندن این کتاب و عمل به توصیه‌های فیل جونز رخ می‌دهد. (جفری هیزلت)

- در حقیقت، کلام درستی که در زمانی درست بر زبان آورده شود، با اینکه ممکن است واقعاً جادو نباشد، بی‌تردید می‌تواند نتایجی جادویی دربر داشته باشد. (باب برگ)

- این کتاب مشحون از طرح‌ها و پیشنهادها آسان و کاربردی است که کمک می‌کند مکالمات فرد به او در رسیدن به نتایج مورد نیازش کمک کنند. (گرنت لیبوف)

- اگر می‌خواهید مشتریان احتمالی، مشتریان، همکاران، رئیس‌ها یا هرکسی به خواسته‌های شما «بله» بگویند، من یک توصیه جادویی برای شما دارم: «این کتاب را دریافت کنید!». (سیلوی دی گوستو - سخنران، مشاور و نویسنده اتریشی)

- دقیقاً چه بگوییم مملو از راه‌حل‌های واقعی است که شما را به دستیابی به نتایجی که در زندگی و کسب‌وکار می‌خواهید سوق می‌دهد. (ریچارد دیکسون)

کتاب صوتی دقیقا چه بگوییم مناسب چه کسانی است؟

تمامی صاحبان کسب‌وکار و حرفه‌های مرتبط با فروش را به شنیدن این کتاب صوتی شگفت‌انگیز دعوت می‌کنیم.

با فیل ام. جونز بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده برجسته به‌عنوان یکی از موفق‌ترین چهره‌های آموزش در زمینه فروش و بازاریابی به شمار می‌آید. او بیش از دو میلیون نفر را در پنج قاره و پنجاه و شش کشور آموزش داده و مربی برخی از بزرگ‌ترین برندهای جهانی بوده است. فیل ام. جونز (Phil M. Jones) تاکنون افتخار کسب جوایز متعددی در این حوزه را داشته و کتاب‌هایش همواره جزو پرفروش‌ترین آثار موفقیت در کسب‌وکار به شمار می‌آید.

وی در سال 2013 توانست برنده جایزه برتری در فروش و بازاریابی بریتانیا شود و به‌عنوان جوان‌ترین دریافت‌کننده این افتخار نیز شناخته شد. جونز همچنین مجموعه‌ای از کتاب‌های پرفروش را در زمینه بازاریابی و فروش نوشته و تعدادی دوره‌های آموزشی آنلاین ایجاد کرده که ده‌ها هزار نفر در سراسر جهان در کلاس‌های آنلاین او شرکت کرده‌اند. ازجمله دیگر کتاب‌های این نویسنده و مربی موفقیت می‌توان به «دقیقا چه بگوییم» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی دقیقا چه بگوییم می‌شنویم:

بعضی وقت‌ها از اینکه با کسی تماس بگیریم و ازش بپرسیم آیا تصمیمشو گرفته یا نه واهمه داریم. چون می‌ترسیم با جواب منفی و احیانا خاتمهٔ مذاکره مواجه بشیم. من اینجا بهتون یه راهکار یاد میدم تا بتونین با خیال راحت‌تر اقدام کنید. زمان‌هایی هست که برخی جزئیات رو فرستادین یا اونا گفتن که باید با کس دیگه‌ای مشورت کنن و حالا باید تماس بگیرین تا مرحلهٔ بعد رو پیگیری کنین.

وقتی می‌ترسین که کسی کاری رو انجام نداده باشه به جای اینکه ازشون بپرسین کار چطور پیش رفت، می‌تونین مکامله رو کمی متفاوت شروع کنین. شما باید مکامله رو طوری شروع کنین که به فرد امکان بده غرورش رو حفظ کنه و در عین حال مانع بشین که از هر بهانهٔ احتمالی استفاده کنن. دلیل اینکه نمی‌تونن از بهانه‌ها استفاده کنن بخاطر اینه که شما به اندازهٔ کافی جسور بودین تا مکالمه رو طوری شروع کنین که این بهانه رو ازشون بگیره.

وقتی مکالمه‌تون رو با این سوال شروع می‌کنین که حدس می‌زنم انجامش ندادید، طرف غافلگیر میشه. تصور کنین با کسی تماس تلفنی می‌گیرین که گفته نیاز داره قبل از تصمیم‌گیری با شریکش مشورت کنه. اگه بپرسین من حدس می‌زنم هنوز با شریکت حرف نزدی، حالا برای اون غیرممکنه از این بهانه استفاده کنه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
بخش یک و دو
12 دقیقه
بخش سه تا شش
10 دقیقه
بخش هفت تا ده
11 دقیقه
بخش یازده تا پانزده
12 دقیقه
بخش شانزده تا بیست
16 دقیقه
بخش بیست و یک و توصیهٔ پایانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دقیقا چه بگوییم: کلمات جادویی در مذاکرات تجاری
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویمهیار ستاری
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دقیقا چه بگوییم

شهره آقاسیان
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
به نکات بسیار ارزنده ایی اشاره کرده و خیلی ساده و روان این موضوعات رو بیان کرده من خودم با افراد زیادی سر و کار دارم برای درست ادامه دادن مسیر مذاکره و کم کردن تنش و قانع کردن افراد اگر این کلمات و عبارات و جملات رو استفاده کنیم نتیجه عالی بدست میاریم این افراد میتونن خانواده ما شاگردان ما بیماران ما مراجعین ما و یا حتی افرادی باشن که میخوان به ما پولی بپردازن. من اکیدا توصیه میکنم که این کتاب رو گوش بدن
زهرا محسن زاده
۱۴۰۱/۱۱/۱
کتاب مختصر و مفیدی بود
بسیار موجز و کوتاه راجع به کلمات جادویی در گفتگو سخن گفته است.
نقدی که به این کتاب دارم این است که تمام مصادیق و مثال‌ها برای افرادی که در واحد فروش کار می‌کنند مناسب است و برای سایر مشاغل و تخصص‌ها خیلی مثالی ارایه نشده بود.
اما در کل کتاب خوبی بود
با تشکر از کتابراه
بابک نیک نیا
۱۴۰۲/۳/۵
کمی طولانی اما مفید.
مدیریت مجموعه‌ای از توانمندی‌ها است و مذاکره در محوریت موضوع قرار داره. مدیریت نیروی انسانی و تعامل با ذی نفعان کسب و کار نیازمند تکنیک‌های مذاکره و تسلط بر کلام هست. بخونینش
مصطفی ذوالفقار پور
۱۴۰۲/۹/۲۳
بسیار کاربردی هست و توصیه میکنم گوش کنید البته در مراودات روز مره ما با افراد، باعث میشه از جایگاه ویژه برخوردار بشیم.
فاطمه خوانساری
۱۴۰۲/۱/۴
به نظرم کتاب خیلی قوی‌ای بود
و به خیلی ساده مواردی که میتونستیم به کار ببریم تا یک پرزنت عالی داشته باشیم رو بیان می‌کرد
Ghazal Mansuori
۱۴۰۱/۲/۱۴
به نظرم برای منه مبتدی الگوهای خوبی رو تعریف میکنه اما باید حواسمون باشه که رفتارمون در مقابل اتفاقا کلیشه‌ای نشه، خلاقیت نیاز داریم
Umid Akhavan
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
کتابی بسیار کاربردی و عملی که چندین بار می‌بایست گوش داد و نکته برداری نمود. مطالعه و معرفی اون رو به همه علاقمندان توصیه می‌کنم.
آزاده مینویی
۱۴۰۰/۱۱/۳
کتاب خوبی بود مخصوصا اوقاتی که نمیدونستم برای پیگیری سفارش از مشتری و یا ادامه مذاکره چی باید بگم و بهتره به من کمک کرد ممنونم از کتابراه
Mahsa Parpanji
۱۴۰۲/۱۰/۲۹
خیلی کتاب مفیدی هست گرچه فقط برای تجارت اما واقعا عبارات کاربردی رو معرفی میکنه خیلی کوتاه هم هست واقعا توصیه میکنم
امین
۱۴۰۲/۱/۵
توصیه‌ها و جملات کلیدی و خوب همراه با مثال آموزش میده که قطعا توی زندگی، چه شخصی چه تجاری خیلی بدرد بخوره
مهدی پرنیان
۱۴۰۱/۷/۲۳
کتاب کاملا کاربردی هست و داخلش یه تکنیک فوق العاده هست که می‌تونه به همهههههه در همه جای زندگی و کسب و کارشون کمک کنه
smh.haydari
۱۴۰۱/۶/۱۴
یکی از کتاب‌های کوتاه واقعا کاربردی و عالی هست که سه بار گوش دادمش اخرش تصمیم گرفتم نکته هاشو بنویسم که بازم گوش ندم:)
سیده نجوی
۱۴۰۱/۴/۲۰
ای کاش از اضافه گویی‌های کتاب پرهیز میشد
ولی انصافا توی مقدمه‌ی کتاب هم می‌شد جملات کلیدی و معادل‌های مناسب رو پیدا کرد
محبوبه حسینی
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
اگر کاری که انجام‌میدبن‌راجع به فروشه، یا مثلا با مردم در ارتباط هستین این کتاب براتون از نون شب واجب تره
بهارک دلمانیان
۱۴۰۲/۴/۱۴
ممنون از شما بابت ارائه صوتی کتاب, هم صدای گوینده خیلی خوبه و هم حتما ارزش گوش کردن داره
مشاهده همه نظرات 35

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دقیقا چه بگوییم

برای دریافت کتاب صوتی دقیقا چه بگوییم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.