معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی دقیقا چه بگوییم

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی دقیقا چه بگوییم
قیمت:
۲۶,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی دقیقا چه بگوییم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی دقیقا چه بگوییم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی دقیقا چه بگوییم

خلاصه کتاب صوتی دقیقا چه بگوییم اثری از فیل ام. جونز، یکی از برجسته‌ترین و نام‌آشناترین چهره‌های فروش و بازاریابی در سطح جهان است. جونز در این کتاب از اهمیت کلام و قدرت بیان در موفقیت‌های فردی و حرفه‌ای می‌گوید و تلاش دارد با ارائه‌ی راهکارهایی مؤثر و ترفندهایی آزموده‌شده، مخاطب خود را در حرکت به سمت پیشرفت و دستیابی به اهداف شغلی‌اش یاری دهد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی دقیقا چه بگوییم

بدترین زمان برای فکر کردن به چیزی که می‌خواهید بگویید، درست لحظه‌ای است که دیگر آن را ادا کرده‌اید و کار از کار گذشته است. هرچند که سخت‌کوشی، پشتکار، استعداد و گذشت زمان عواملی هستند که می‌توانند بر موفقیت و کامیابی افراد در زندگی تأثیرات شگرفی بگذارند اما موفقیت یا عدم آن در تعاملات انسانی تا اندازه‌ی زیادی به توانایی انتخاب واژگان درست و مهارت بیان جملات مناسب در زمان مناسب وابسته است. فیل ام. جونز (Phil M. Jones) در کتاب صوتی دقیقا چه بگوییم (Exactly What to Say) باور دارد آنچه که افراد موفق را از ناکامان جدا می‌کند، فارغ از تفاوت در نگرش‌‌ها و رویکردهایشان به زندگی و کسب‌وکار، این است که آن‌ها می‌دانند چه باید بگویند، مناسب‌ترین زمان برای ادای مقصود خود را با بهترین و اثرگذارترین واژگان و لحن انتخاب می‌کنند و در نتیجه بیشترین بازده را کسب می‌نمایند.

کلمات، شیوه‌ی به‌کارگیریِ آن‌ها و نحوه‌ی بیانشان در یک مکالمه آن‌قدر اثرگذار است که می‌تواند روابط میان افراد را به‌کلی دگرگون سازد. چه در روابط میان فردی و چه در حوزه‌ی ارتباطات حرفه‌ای، باید با دقتی کم‌نظیر کلماتتان را انتخاب کنید تا بتوانید تأثیری عمیق بر مخاطب خود بگذارید، او را با نظرات خویش همراه کنید و گفت‌وگو را به سمت و سویی که مد نظرتان است، سوق دهید.

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی دقیقا چه بگوییم

فیل ام. جونز در کتاب صوتی دقیقا چه بگوییم از این ایده صحبت کرده است که برخی کلمات، به دلیل بار معنایی و قدرت نفوذی که بر دیگران دارند، «کلمات جادویی» نامیده می‌شوند. از این کلمات جادویی می‌توان در مواقع ضروری و به هنگام نیاز، به‌خوبی استفاده کرد. زمانی که ایده‌ای جدید به ذهنتان رسیده است و می‌خواهید آن را برای اولین‌بار در جمعی از افراد مطرح کنید، باید بر انتخاب کلمات و طرز بیانِ آن‌ها نهایت دقت و حوصله را خرج دهید چرا که اگر نتوانید آن ایده را به‌خوبی مطرح کنید، نمی‌توانید به نتیجه‌ای که مد نظر دارید برسید و فرصتی که در اختیار داشتید را از دست می‌دهید.

فیل ام. جونز یکی از معدود افرادی است که دغدغه‌ی تعاملات مناسب فردی و حرفه‌ای و همین‌طور ارتباطات اثربخش در حوزه‌ی کسب‌وکارهای مختلف را دارد. او در کتاب صوتی دقیقاً چه بگوییم مجموعه‌ای از راهنمایی‌های کاربردی به‌همراه مثال‌های فراوان در اختیار افراد قرار داده است تا بتوانند در هنگام گفت‌وگو با دیگران بر آنان تأثیر و نفوذ بیشتری داشته باشند. با شنیدنِ این کتاب شیوه‌ی صحیح به‌کارگیری برخی از کلمات را می‌آموزید و قادر خواهید بود تا در مکالمات خود از اثربخش‌ترین و جالب‌توجه‌ترین اصطلاحات استفاده کنید. کلمات و اصطلاحاتی که جونز در کتاب صوتی دقیقا چه بگوییم بیان کرده است، آزموده‌شده هستند. ثابت شده است هنگامی که این کلمات به‌درستی استفاده شوند، اثربخش‌تر خواهند بود. هر قدر در فصل‌های این کتاب پیش می‌روید، بیش از پیش به اهمیت واژگان مناسب پی می‌برید و می‌آموزید چه‌طور با تغییراتی چنین ساده، زندگی خودتان را دستخوش تغییر کنید.

کتاب صوتی دقیقاً چه بگوییم را به همت نشر جیحون، در همکاری با انتشارات آسمان نیلگون، با ترجمه‌ی بهاره رستمی و خوانش افشین اعتماد می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های صد خلاصه‌ی برتر

صد خلاصه‌ی برتر عنوان مجموعه‌ای از کتاب‌های تأثیرگذار، پرفروش و معتبری است که به صورت خلاصه و صوتی منتشر شده‌اند تا دسترسی مخاطبان را به مطالب کاربردی و مفید آن‌ها ساده‌تر سازند. کتاب‌های مجموعه‌ی صد خلاصه‌ی برتر برای مخاطبانی که فرصت یا حوصله‌ی کافی برای مطالعه‌ی تمام مطالب یک کتاب را ندارند، شرایطی را فراهم آورده‌اند تا در زمانی کوتاه‌تر، از محتویات جالب‌توجه‌ترین، پرمخاطب‌ترین و به‌روزترین تازه‌های کتاب آگاه شوند و از مطالب آن‌ها بهره ببرند. «کفش‌باز»، «حافظه‌ی نامحدود»، «روش گرگ»، «کیمیاگر»، «مردی به نام اُوه»، «من پیش از تو»، «بیندیشید و ثروتمند شوید» و «دنیای سوفی» از جمله آثاری هستند که در این مجموعه به انتشار رسیده‌اند.

نکوداشت‌های کتاب دقیقا چه بگوییم

  • کتاب دقیقا چه بگوییم مملو از طرح‌ها و پیشنهادات کاربردی و آسانی است که به افراد در دستیابی به نتایج دلخواه و مورد نیاز یاری می‌رساند. (گرانت لبوف، نویسنده‌ی کتاب افسانه‌های بازاریابی)
  • شما یک میلیونر هستید و این درست همان اتفاقی است که پس از خواندن کتاب دقیقا چه بگوییم و به‌کارگرفتن دستورالعمل‌ها و توصیه‌های آن رخ می‌دهد. (جفری هیزلت، از نویسندگانِ کتاب فاکتورهای یک قهرمان)
  • اگر قصد دارید کاری کنید تا مشتریان، همکاران، رؤسا یا هر فرد دیگری در مقابل خواسته‌های شما فقط پاسخ مثبت داشته باشد، من یک توصیه‌ی جادویی برایتان دارم: «این کتاب را بخوانید!» (سیلوی دی گوستو، سخنران، مشاور و نویسنده‌ی اتریشی)
  • کتاب دقیقا چه بگوییم سراسر پر از راه‌حل‌هایی واقعی است که شما را به نتایج ایده‌آل در زندگی و کسب‌وکارتان می‌رساند. (ریچارد دیکسون، نویسنده)
  • حقیقت این است که هنگامی که کلام درست در زمانِ درستی بیان شود، با آنکه ممکن است جادویی نباشد اما می‌تواند نتایج درخشانی را برای فرد به ارمغان بیاورد. (باب برگ، نویسنده، مشاور و سخنران انگیزشی)

خلاصه کتاب صوتی دقیقا چه بگوییم برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدنِ کتاب صوتی دقیقاً چه بگوییم را به تمامی کارآفرینان، مدیران، صاحبان کسب‌وکار و کارشناسان فروش و همین‌طور دیگر علاقه‌مندانِ این حوزه پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی دقیقا چه بگوییم می‌شنویم

جونز اشاره می‌کند که در بسیاری از مواقع افراد چیزی را طلب نمی‌کنند زیرا از جواب منفی می‌ترسند. جونز می‌گوید برای به حداقل رساندن جواب منفی این عبارت را امتحان کنید: «مطمئن نیستم این مناسب شما باشد اما...». در این جمله جایی برای جواب رد شنیدن وجود ندارد. با این حال همان‌طور که جونز می‌گوید، زمانی که در حال ارائه‌ی چیزی هستید این کار جذابیت‌هایی را برای شنونده به وجود می‌آورد. جونز چند مثال برای چگونگی به‌کارگیری این موضوع بیان می‌کند. یکی از این مثال‌ها برای زمانی‌ست که می‌خواهید شخصی را به بیرون دعوت کنید. می‌توانید بگویید: مطمئن نیستم این مناسب شما باشد اما ما جمعه‌ی این هفته بیرون می‌رویم. با این کار، هر گونه فشار بر روی فرد به حداقل می‌رسد و به وی اجازه می‌دهد تا واقعاً بخواهد آن کار را هر چه که هست انجام دهد.

ذهن باز: به گفته‌ی جونز اکثر مردم خود را روشنفکر می‌دانند. او می‌گوید دلیل این امر این است که گزینه‌ی جایگزین، متعصب‌بودن است. جونز عبارت پرسشی چقدر ذهن بازی دارید را پیشنهاد می‌کند. او فکر می‌کند مردم در هر صورت مواردی را که شما پیشنهاد می‌دهید در نظر می‌گیرند زیرا گزینه‌ی جایگزین متعصب‌بودن خواهد بود. این یک استراتژی موفقیت‌آمیز است که مردم را در هر چیزی که ارائه می‌دهید وادار به بله گفتن می‌کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
2 دقیقه
پیشگفتار
31 دقیقه
خلاصه کتاب دقیقا چه بگوییم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی دقیقا چه بگوییم
نویسنده
مترجمبهاره رستمی
راویافشین اعتماد
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۳۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی دقیقا چه بگوییم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی دقیقا چه بگوییم

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی دقیقا چه بگوییم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.