معرفی و دانلود کتاب صوتی هنر متقاعدسازی: برنده شدن بدون تهدید کردن

عکس جلد کتاب صوتی هنر متقاعدسازی: برنده شدن بدون تهدید کردن
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هنر متقاعدسازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هنر متقاعدسازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هنر متقاعدسازی: برنده شدن بدون تهدید کردن

باب برگ در کتاب صوتی هنر متقاعدسازی، مهارت برقراری ارتباط اجتماعی و اصول مذاکره با دیگران را آموزش می‌دهد. با شنیدن این کتاب صوتی توانایی این را پیدا می‌کنید که با بدقلق‌ترین آدم‌ها هم ارتباط برقرار کنید و با اجرای تکنیک‌های درست، آن‌ها را به انجام کاری که می‌خواهید، راضی نمایید.

درباره‌ی کتاب صوتی هنر متقاعدسازی

انسان ناگزیر به زندگی در میان هم‌نوعان خود است و از ابتدای خلقت، زندگی اجتماعی ضامن زنده ماندن و پیشرفت او بوده. در روزگار کنونی و با پیشرفت و پیچیده شدن نظام عقلی و فکری انسان، نیاز به برقراری ارتباط مؤثر به‌طور ویژه‌ای اهمیت پیدا کرده. ایجاد ارتباط درست و سازنده با دیگران برگ برنده‌ای است که حالا بیش از میزان توانایی‌ها، استعدادها و حتی موقعیت‌های شانسی و تصادفی در بالا بردن احتمال موفقیت نقش دارد. همه‌ی این موارد نشان‌دهنده‌ی آن است که یک فرد ناشی در ارتباط گرفتن با دیگران، حتی اگر در دریایی از امکانات، شانس و استعداد نیز غوطه‌ور باشد، نه‌تنها راهی برای ساختن موفقیت‌های بیشتر و پیشرفت در زندگی پیدا نمی‌کند، بلکه همه‌ی آن چیزی که دارد را نیز به تدریج از دست می‌دهد.

باب برگ (Bob Burg) در کتاب صوتی هنر متقاعدسازی (The Art of Persuasion)، برقراری ارتباط اجتماعی سازنده با دیگران را به عنوان مهارتی که از بدو تولد با ما نیست و نیاز به یادگیری و پرورش آن داریم، آموزش می‌دهد. نویسنده در این کتاب تأکید دارد که کلمات متقاعدسازی و اقناع که در این کتاب به کار رفته‌اند، همگی مفهومی مثبت و به دور از کلک زدن، ارعاب، تهدید و مجبور کردن دیگران دارند. در واقع تمام آموزه‌های کتاب، به‌کارگیری استراتژی‌ها و تکنیک‌هایی هستند که افراد را با میل خودشان به سمت همکاری و پذیرش خواسته‌ی شما سوق دهند. طبق این تعریف، شما می‌توانید بدقلق‌ترین افراد را هم به دوستان و متحدان خود تبدیل کنید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی هنر متقاعدسازی

باب برگ در کتاب صوتی هنر متقاعدسازی به شما این وعده را می‌دهد که با درک و اجرای درست قوانین کتاب، می‌توانید به هر چه که می‌خواهید و در هر زمان که می‌خواهید دست پیدا کنید. اقناع مردم در ابعاد مختلفی از زندگی اهمیت دارد و شما را در جنبه‌های کاری، عاطفی، تحصیلی و... به جایگاه بهتری می‌رساند. اما این کار اصول خاص خودش را دارد که با شنیدن این کتاب صوتی، شناخت مناسبی از زیروبم آن پیدا می‌کنید.

این‌که به مردم حس مهم بودن بدهید، باور داشته باشید که همه‌چیز قابل مذاکره است، راه و روش برخورد با افراد سرسخت را بدانید، متقاعدسازی را وارد فاز عملی کنید و وجه تمایز خود از دیگران را بدانید، تنها بخشی از آموزهای کتاب صوتی حاضر است. بعد از شنیدن این کتاب صوتی راه ایجاد تغییرات بزرگ و مثبت را در زندگیتان پیدا می‌کنید.

کتاب صوتی هنر متقاعدسازی اثری از باب برگ است که با تلاش زهرا میالی به فارسی ترجمه شده. نشر صوتی شادن پژواک ناشر این کتاب بوده و شما آن را با صدای غلامرضا صادقی می‌شنوید.

در نکوداشت کتاب هنر متقاعدسازی

  • این کتاب جدید پویا، لذت‌بخش و سرشار از نکاتی است که برای تسلط بر هنر متقاعدسازی مثبت نیاز دارید. (Dottie Walters)

کتاب صوتی هنر متقاعدسازی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی فوق را به علاقه‌مندان کتاب‌های روانشناسی با موضوع ایجاد ارتباطات سازنده پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی هنر متقاعدسازی: برنده شدن بدون تهدید کردن می‌شنویم

با فرض برابر بودن همه‌ی شرایط، مردم با افرادی که می‌شناسند، از اون‌ها خوششون میاد و به اون‌ها اعتماد دارند معامله می‌کنند و معامله‌هاشون رو به چنین افرادی ارجاع می‌دن. فناوری مدرن، زمینه‌های فعالیت قیمت و کیفیت رو نشونه گرفت. صرفه‌نظر از سایر عوامل، فروشنده‌ی دخیل در معامله است که تعیین می‌کنه مصرف‌کننده از چه کسی چیزی می‌خره و معامله‌اش رو به چه کسی ارجاع می‌ده. در فرایند متقاعدسازی هم قاعده‌ی «می‌شناسمت، از تو خوشم میاد، بهت اعتماد دارم» به همین اندازه صحت داره. در اینجا فرقش اینه که اگه در موقعیتی باشید که تابه‌حال طرف مقابلی رو که چیزی از اون می‌خواهید ندیده باشید، فقط چند ثانیه وقت دارید تا این احساسات رو در اون ایجاد کنید. اگه بتونید کاری کنید که از همون اول کار، طرف مقابل این حس رو نسبت به شما پیدا کنه، بیشتر از نیمی از راه رو رفتید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
مقدمه
22 دقیقه
فصل اول: برنده شدن بدون تهدید کردن
35 دقیقه
فصل دوم: یادگیری هنر متقاعد سازی
19 دقیقه
فصل سوم: شناختن، دوست داشتن و اعتماد کردن
17 دقیقه
فصل چهارم: هنر دادن حس مهم بودن به مردم
20 دقیقه
فصل پنجم: سر هرچیزی می‌توان مذاکره کرد
8 دقیقه
فصل ششم: چطور با افراد بدقلق سروکله بزنیم
14 دقیقه
فصل هفتم: هنر متقاعدسازی در عمل
16 دقیقه
فصل هشتم: آنچه شما را از بقیه متمایز می‌کند
14 دقیقه
فصل نهم: عبارت‌های پندآموز
8 دقیقه
فصل دهم: فراتر از کسب‌وکار

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هنر متقاعدسازی: برنده شدن بدون تهدید کردن
نویسنده
مترجمزهرا میالی
راویغلامرضا صادقی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۵۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هنر متقاعدسازی

محمد مریخی
۱۴۰۲/۱۲/۷
کتاب نسبتا مفیدی هست. کتاب به نحوه برقراری ارتباط می‌پردازه و یاد میده با چه روش هایی میشه دیدگاه طرف مقابل را تا حدودی تغییر داد اما اگر منتظر این هستید که در کتاب اصولی از مذاکره و یا نحوه بازگشت به قرارداد و نحوه بستن قرارداد پس از یک بحث و اقناع طرف مقابل صحبت شود، این گونه نیست و بیشتر بر روی آداب معاشرت و توپ را در زمین طرف مقابل انداختن و خجالت زده کردن طرف مقابل و به این نحو به هدف رسیدن پرداخته. در هر حال ارزش خواندن و به کارگیری برخی نکات رو داره هر چند من به شخصه منتظر قانع کردن طرف مقابل در جلسات بحث و مناظره را داشتم اما نکات مفید دیگری یاد گرفتم. ممنون از کتابراه
فرح حقیقی
۱۴۰۲/۱۰/۴
کتابی‌ست کاملا کاربردی و البته نیاز به تمرین داره باید از نکاتی که آموزش داده میشه نت برداری بشه، با استفاده از آموزش‌های کتاب تونستم رئیس اداره‌ای رو متقاعد کنم تا مدارکی رو برام اسکن و به شعبه دیگری تو شهر دیگری بفرسته در صورتیکه اصلا چنین وظیفه‌ای نداشت، برای داشتن روابط بهتر همراه با موفقیت و و توصیه میکنم کتابو تهیه از آموزش‌های مفیدش بهره ببرید. راوی عالی نیست اما بد هم نیست بنظرم چنین کتاب‌هایی باید با آرامش آرامتر خوانده شوند تا تاثیر لازم را روی شنونده بگذارند. ممنون
حسین سلیمی
۱۴۰۲/۹/۱۴
نکته بینی و دقت در رفتار کردار باعث موفقیت‌های روز افزون میشه این کتاب راهنمایی خوبی برای افرادی هست که میخوان به موفقیت برسن ترفند‌های برخورد یکی از موفقیتهای ارتباط با دوستان و همکاران و مشتریانی هست که در طول روز باهاشون سرکار دتریم محبوبیت فردی زمانی ایجاد میشه که رفتار و برخورد مناسبی از شما و سر بزنه راهکارها تماما در این کتاب نوشته شده البته جا داره از گویندگی بسیار جالب دوست خوبمون کتابراه تشکر کنم مرسی که هستین
آذین زلفی
۱۴۰۳/۱/۱
سلام من امروز موفق شدم این کتاب رو برای بار اول تا آخر گوش کنم. به نظرم خیلی کتاب جالبیه. آدم رو رشد میده. ارزش چندین بار گوش دادن رو داره‌. اما پیاده سازی بعضی قسمت هاش روی همه‌ی ادم‌های اطرافمون جواب نمیده. بهتره بگم برای همین موارد، باید در لحظه ببینیم چی پیش میاد و بنا به همون عمل کنیم. ولی در کل کتاب خوبی بود توصیه میکنم حتما (خوب) گوشش بدین.
mohamad.mehdi Babaei
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
کتاب خوبیه و کاربردش در زندگی زیاده ولی یک خرده تفاوت‌های فرهنگی مکانی باعث میشه که نشه کامل توصیه هایش رو عمل کنیم. ولی به هر صورت مفیده و توصیه میکنم بخونید یا گوش کنید. من به دلیل کمبود وقت از نسخه صوتی کتاب‌ها استفاده میکنم و معمولا در زمان رانندگی گوش میدهم. تشکر میکنم از کتابراه و همچنین از راوی که خیلی عالی و روان و تاثیرگذار کتاب رو روایت کردند.
سید علی قندی
۱۴۰۲/۱۲/۱۰
قبل از هر چیز باید بگم راوی عالی بود و با توجه به سایر کتاب‌هایی که تهیه کردم خیلی بی انصافیه که بگین راوی خوب نیست. خود کتاب هم فوق العاده است اما به نظرم کافی نیست. شما با هر تیپ شخصیتی که دارید میتونید از این کتاب مطلب یاد بگیرید اما خود من ترجیح نمیدم تمام پیشنهادهای کتاب رو به کار بگیرم
امین خوشبین
۱۴۰۲/۹/۲۴
جواب دادن به جای واکنش نشان دادن...
برای مثال اگه برید دکتر و بهتون دارو بده وقتی استفاده میکنید و فرایند خوب پیشرفته و دوباره برمیگردید دکتر میگه به نظر دارو جواب داده و اگر نتیجه عکس داشته باشه میگه بدنتون بهش واکنش نشون داده و خوب نبوده.
واکنش دادن منفیه، هنر درایت متقاعد سازیه.
محسن قهری
۱۴۰۳/۱/۱۱
با تشکر از کلیه عوامل بخصوص گوینده محترم وکاردان در نظر این حقیر مطالعه این کتاب برای آحاد این جامعه نه تنها مفید بلکه ضرورت دارد.
کما اینکه عمل به این تعالیم و راهکارها فقط برای فاعل آن سودمند نبوده بلکه رفتار اجتماعی و خانوادگی وفرهنگی جامعه را نیز کاملا متحول خواهد کرد
زرى ناطقى
۱۴۰۳/۱/۷
به نظرم عالی بود. کوتاه و مفید. صدای گوینده دلنشین بود و با آموزش نکات ساده به ما یاد میده که چگونه با اهمیت دادن به دیگران برنده شویم. تاکید این کتاب برد برد است و متقاعد سازی مثبت را آموزش میدهد و به درایت توجه مى کند. استفاده درست از کلمات و عبارات.
کاربر ک
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
نمیدونم واقعا خوبه یا نه که آدمها رو مجاب کنیم طبق میل ما عمل کنن ولی اگر آسیبی به اونها نزنیم به نظرم اشکالی نباید داشته باشه اما در دنیای واقعی و پر رقابت کنونی هر کس چنین مهارتی داشته باشه توی زندگی خیلی جلو افتاده
ابراهیم شهبازی فراهانی
۱۴۰۲/۱۰/۲۳
با تشکر از شما، مطالب آموزنده بود
فقط اینکه مطالب ارائه شده محدود بود می‌تونست بهتر و گسترده تر و در مورد مسائل متفاوت بیشتری صحبت شود
محمد قزلجایی
۱۴۰۲/۹/۱۶
واقعا ارزش شنیدنش را داره مفهوم بسیار بالایی داشت و اینکه در همه رفتار‌ها توضیح خوبی میده که براحتی متوجه بشیم
hossein moghadam
۱۴۰۳/۱/۲۹
اگر در زمینه‌های مرتبط با فروش و بازاریابی فعالیت داریدحتما بخونیدش واسه من خیلی مفید بود یجورایی راه و رسم مذاکره است
بهزاد بشارتی
۱۴۰۳/۱/۲
اینو اگر هر کس تمرین کنه و یاد بگیره نصف مسیر موفقیت کاری و مالی رو رفته ممنون بابت ارائه صوتی کتاب
علی اصغر زمانپور
۱۴۰۲/۱۱/۲۲
خوبه تکنیک هایش کاربردی و به همراه مثاله حوصله سر بر نیست. نسبت به خیلی از کتاب‌های مشابه برتری داره.
مشاهده همه نظرات 37

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هنر متقاعدسازی

برای دریافت کتاب صوتی هنر متقاعدسازی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.