معرفی و دانلود کتاب صوتی دلواپسی‌های جنسی: پدر و مادر و فرزند

عکس جلد کتاب صوتی دلواپسی‌های جنسی: پدر و مادر و فرزند
قیمت:
۳۶,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دلواپسی‌های جنسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دلواپسی‌های جنسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دلواپسی‌های جنسی: پدر و مادر و فرزند

کتاب صوتی دلواپسی‌های جنسی نوشته‌ی احمد پدرام، مباحث جنسی مربوط به کودکان و نوجوانان را به‌ شکلی جامع و کاربردی بررسی می‌کند تا پدر و مادران با شناخت و درک بیشتر این مسائل، بر نگرانی‌های خود در زمینه‌ی آموزش مسائل جنسی به فرزندان‌شان فائق آمده و فرزندانی سالم و آگاه را تربیت کنند.

درباره‌ی کتاب صوتی دلواپسی‌های جنسی

امور جنسی در بسیاری از فرهنگ‌ها و مخصوصاً فرهنگ ایران، در لایه‌ای از شرم و حیا پوشیده شده‌اند و پرداختن به آن‌ها برای بسیاری از افراد راحت نیست. به همین علت است که مفاهیمی مانند غریزه‌ی جنسی، رفتار جنسی و حتی هویت جنسی به تابو تبدیل شده‌اند و بسیاری از پدر و مادران دلواپسی و نگرانی‌های فراوانی در رابطه با امور جنسی فرزندان‌شان دارند. احمد پدرام با نوشتن کتاب دلواپسی‌های جنسی به‌ دنبال این بوده که با ارائه‌ی تجربیات بالینی و مشاهدات عینی‌اش و اجتناب از مباحث تئوریک خسته‌کننده، اطلاعاتی کاربردی و مفید به پدران و مادران ارائه دهد.

کتاب دلواپسی‌های جنسی با مبحث تمایلات و هویت جنسی و زمان شکل‌گیری آن‌ها در کودکان و نوجوانان شروع می‌شود. احمد پدرام در این بخش با رجوع به آخرین تحقیقات و مطالعات صورت گرفته بر روی تمایلات جنسی کودکان در روان‌شناسی، نشان می‌دهد اکثر کودکان نسبت به بدن خودشان کنجکاو هستند و این کنجکاوی که در بازی‌های آن‌ها نمود پیدا می‌کند کاملاً طبیعی است. پژوهش‌هایی که در حوزه‌های علوم اجتماعی انجام شده‌اند، همه بر این نکته تأکید می‌کنند که هویت جنسی از سن 2 تا 4 سالگی در کودکان شکل می‌گیرد و در بازه‌ی بین 6 تا 12 سالگی در کودکان حس نیاز به داشتن حریم خصوصی جنسی ایجاد می‌شود.

احمد پدرام در ادامه‌ی کتاب دلواپسی‌های جنسی، به مبحث کنجکاوی‌های جنسی در کودکان و نوجوانان می‌پردازد و تلاش می‌کند به سؤالی پاسخ دهد که ذهن همه‌ی پدرها و مادرها را مشغول کرده است: چه موقع باید درباره‌ی بچه‌دار شدن با کودک صحبت کرد؟

مسلم است که در دوره‌ی حاضر و با وجود رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، کودکان و نوجوانان اطلاعات بسیار زیادی در مورد امور جنسی کسب می‌کنند. به همین علت، والدین باید بر ترس‌ها و اضطراب‌های خود پا بگذارند و تلاش ویژه‌ای در ارائه‌ی آموزش‌های جنسی به فرزندان خود داشته باشند.

کتاب دلواپسی‌های جنسی توسط انتشارات خانه‌ی رود منتشر شده و نسخه‌ی صوتی آن را نشر صوتی ترانه پدرام به گویندگی ویکتوریا براری تهیه کرده است.

کتاب صوتی دلواپسی‌های جنسی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به‌ دنبال این هستید که نگرانی‌هایتان در مورد امور جنسی را کمتر کنید و به فرزندان خود در این زمینه آموزش‌های مناسب را ارائه دهید، شنیدن کتاب صوتی دلواپسی‌های جنسی به شما پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی دلواپسی‌های جنسی: پدر و مادر و فرزند می‌شنویم

دختری پس از 6 ماه افسردگی و کاهش وزن به‌ دنبال جلسه‌های روان‌درمانی عنوان کرد که یک شب ویدئو را روشن کرده و شاهد فیلمی بوده که روابط جنسی آشکار و مبتذل را نشان می‌داده و تا چند دقیقه به دلیل کنجکاوی و تعجب، شاهد این فیلم بوده است. تضاد بیشتر و عمیق‌تر این نوجوان این بوده که متوجه شده بود، پدر و مادرش این فیلم را آورده و در خانه می‌دیده‌اند. نوجوانی که ظاهراً به خاطر افت درسی و ترس از مرگ مراجعه کرده بود، پس از چند جلسه مشاوره، اظهار می‌کرد که چند بار شاهد مشاجره‌ی پدر و مادرش بوده و لابه‌لای صحبت‌ها در هنگام مشاجره متوجه شده که پدرش، آخر شب فیلم‌هایی را می‌بیند که مادر مخالف آن‌هاست و به هر حال، خود جوان حدس زده بود که این فیلم‌ها باید از زمره‌ی فیلم‌های سکسی مبتذل باشد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
مقدمه و معرفی
11 دقیقه
تمایلات جنسی و شروع آن
10 دقیقه
رشد اجتماعی
26 دقیقه
هویت جنسی و نقش‌های جنسیتی
12 دقیقه
کنجکاوی‌های جنسی و نگرانی‌های پدر و مادر
12 دقیقه
کنجکاوی‌های کودک و بدآموزی‌های او
6 دقیقه
چه موقع باید درباره‌ی بچه‌دار شدن با کودک صحبت کرد؟
11 دقیقه
بازی‌های جنسی
7 دقیقه
اتاق خواب
6 دقیقه
مهمانی‌ها
10 دقیقه
اردوها
6 دقیقه
شوخی
11 دقیقه
تلویزیون و ماهواره و کامپیوتر
8 دقیقه
غفلت‌های پدر و مادر
12 دقیقه
کودک و خانه‌ی همسایه
5 دقیقه
مزاحمت‌های خیابانی و نه گفتن
8 دقیقه
توصیه‌هایی برای پیشگیری از بروز سوءرفتار جنسی در کوچه و بازار
5 دقیقه
توصیه‌هایی برای کمک به کودک آسیب‌دیده از سوءرفتار جنسی
15 دقیقه
نگرش نسبت به جنس مخالف
12 دقیقه
چگونگی برخورد پدر و مادر با پسر و دختر در خانه
14 دقیقه
با عشق چه می‌کنیم
35 دقیقه
تمایلات جنسی و لغزش‌ها و کج‌روی‌های آن
9 دقیقه
حرف آخر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دلواپسی‌های جنسی: پدر و مادر و فرزند
نویسنده
راویویکتوریا براری
ناشر چاپیانتشارات خانه‌ی رود
ناشر صوتیانتشارات ترانه پدرام
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۲۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های روانشناسی کودک و نوجوان
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دلواپسی‌های جنسی

مژده فرزین پور
۱۴۰۲/۱۰/۲۰
خیلی عالی وبه موقع بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دلواپسی‌های جنسی

برای دریافت کتاب صوتی دلواپسی‌های جنسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.