معرفی و دانلود کتاب صوتی دندان‌های چارلی

عکس جلد کتاب صوتی دندان‌های چارلی
قیمت:
۴,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دندان‌های چارلی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دندان‌های چارلی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دندان‌های چارلی

کتاب صوتی دندان‌های چارلی نوشته‌ی مارتا زافریلا، درباره‌ی پرنده‌ی کوچکی است که به توصیه‌ی مادرش می‌خواهد مسواک بزند اما نمی‌داند، چگونه این کار را انجام دهد.

موضوع کتاب صوتی دندان‌های چارلی (Chirpy Charlie is Teeth) چیست؟

مامان چارلی به او توصیه کرد که قبل از خوابیدن دندان‌هایش را خوب مسواک بزند، زیرا در طول روز غذاهای بسیاری می‌خورد و در بین دندان‌هایش می‌ماند و در طولانی مدت باعث می‌شود دندان‌هایش خراب شوند. پس از آن باید به دکتر دندانپزشک برای پر کردن دندان‌هایش برود. چارلی حرف‌های مادرش را شنید و چون دوست نداشت دندان‌هایش خراب شوند به سمت مسواکش رفت، اما به عنوان یک پرنده اصلا نمی‌دانست چگونه باید مسواک بزند.

کتاب صوتی دندان‌های چارلی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب صوتی برای کودکان پیش دبستانی و دبستانی مناسب و بسیار آموزنده خواهد بود. اگر داستان‌های طنز و آموزنده را برای کودکانتان می‌پسندید این کتاب را برای‌شان تهیه نمایید.

در قسمتی از کتاب صوتی دندان‌های چارلی می‌شنویم:

صبر کردم تا شب بشه و نگهبان خوابش ببره. بعد سریع و بی­‌سر و صدا پرواز کردم و خودم رو به حیاط پشتی خونه­‌ی جولی رسوندم. خیلی خسته بودم و روی درختی خوابم برد. بعد صدای ملخی بیدارم کرد. جلوترش مورچه­‌ای رو دیدم و ازش در مورد روش مسواک زدن ملخ­‌ها پرسیدم، بهم گفت که ملخ­‌ها دندون­‌های ارّه­ایشون رو با تیکه کردن گل­‌ها تمیز می‌­کنن.

منم سریع به سمت گلدون­‌های ارکید­ه­‌ی­ خوشگل بابای جولی که روی ایوون بود رفتم و همشون رو ریز کردم ولی دندون­‌هام تمیز نشدن، تنها اتفاقی که افتاد این بود که فردا اون روز بابای جولی گیج و عصبانی به گلدون­‌های شکستش نگاه می‌­کرد و اصلاً نمی­‌دونست چه خبر شده.

دیگه از خراب­کاری و امتحان کردن روش­‌های بقیه خسته شدم و تصمیم گرفتم تا یواشکی وارد خونه بشم و از مسواک استفاده کنم تا هیچ‌وقت پیش دندون­پزشک نرم. پس وارد دستشویی شدم و سعی کردم یک مسواک از روی سینک دستشویی بردارم. چندبار تلاش کردم مسواک رو بردارم، اما از اونجایی که بال‌­های من توانایی گرفتن چیزی رو ندارند، موفق نشدم و لیوان مسواک­‌ها محکم روی زمین افتاد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
دندان‌های چارلی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دندان‌های چارلی
نویسنده
مترجمکارن اقوامی
راویسامان قلیچ خانی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دندان‌های چارلی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دندان‌های چارلی

برای دریافت کتاب صوتی دندان‌های چارلی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.