معرفی و دانلود کتاب صوتی فراموش کاری‌های بابابزرگ مانتی

عکس جلد کتاب صوتی فراموش کاری‌های بابابزرگ مانتی
قیمت:
۶,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فراموش کاری‌های بابابزرگ مانتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فراموش کاری‌های بابابزرگ مانتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی فراموش کاری‌های بابابزرگ مانتی

کتاب صوتی فراموش کاری‌های بابابزرگ مانتی نوشتهٔ مارتا زافریلا، داستان پسربچه‌ای به اسم «اُسکار» را تعریف می‌کند که پدربزرگش بیماری آلزایمر دارد و با او زندگی می‌کند. با شنیدن این کتاب کودکان معنی عشق را درک می‌کنند و بهترین ابزار برای مقابله با مشکلات را می‌یابند. این داستان زیبا در سال 2012 برنده جایزه کتاب کودک Moonbeam شد.

موضوع کتاب صوتی فراموش کاری‌های بابابزرگ مانتی چیست؟

اُسکار بچه‌ای هفت‌ساله است و داستان از زبان او روایت می‌شود. پدربزرگ او به دلیل ابتلا به بیماری آلزایمر به خانه‌شان آمده تا با آن‌ها زندگی کند. بابابزرگ اسکار همه چیز را با هم قاطی می‌کند. مثل اشتباه گرفتن دستمال با حوله، دستکش با جوراب و بیسکوئیت با قرص. به همین دلیل آن‌ها باید همهٔ حواسشان به او باشد تا یکهو از حواس‌پرتی گربهٔ خانگی‌شان را له نکند.

مارتا زافریلا در کتاب فراموش کاری‌های بابابزرگ مانتی (Grandpa Monty's Muddles) در قالب یک داستان بسیار زیبا و سرگرم‌کننده به کودکان می‌آموزد که به دیگران کمک کنند و به افراد خانواده خود توجه و مهربانی نشان دهند.

در ستایش کتاب صوتی فراموش کاری‌های بابابزرگ مانتی آمده است که:

- این تلاش خیرخواهانه مطمئناً کودکان را در مواجهه با شرایط مشابه آرام می‌کند و ممکن است به بحث‌های بیشتری پیرامون این موضوع منجر شود. (Kirkus Review - مجله نقد کتاب آمریکایی)

کتاب صوتی فراموش کاری‌های بابابزرگ مانتی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 8 تا 12 سال و والدینی که قصد دارند برای بچه‌های خود قصه‌های آموزنده بگویند، مناسب است.

مارتا زافریلا را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده، شاعر و معلم اسپانیایی در آوریل سال 1982 در مورسیا به دنیا آمد. او در سال 2004 در رشته تبلیغات و روابط‌عمومی از دانشگاه مورسیا فارغ‌التحصیل شد. مارتا زافریلا (Marta Zafrilla) تابه‌حال چندین مجموعه شعر منتشر کرده و اشعار و نقد کتاب‌هایش در نشریات فرهنگی مختلفی به چاپ رسیده است.

جوایز و افتخارات مارتا زافریلا:

- برنده جایزه نویسنده موفق مورسیا در سال 2006
- برنده جایزه Creajoven در سال 2005
- برنده جایزه Molajoven در سال 2006
- برنده جایزه Gran Angular برای ادبیات جوانان در سال 2007
- برنده جایزه CCEI در سال 2008

در بخشی از کتاب صوتی فراموش کاری‌های بابابزرگ مانتی می‌شنویم:

بابابزرگ مانتیِ من، یک خورده فراموش کاره؛ اون مرغِ درسته رو توی ماشین لباسشوئی می‌ذاره، حوله‌ها رو با دستمال کاغذی و دستکش‌ها رو با جوراب اشتباه می‌گیره و همیشه در حال فراموش کردن اسم منه! برای اینکه جلوی فراموش‌کاری‌هاش گرفته بشه، اومده تا پیش ما زندگی کنه. با اینکه من همش برای تلاش زیادم به کمک کردن، توی دردسر می‌افتم، اما با این حال خوشحالم که اون پیش ماست. من برای اینکه بابابزرگم دیگه چیزی رو بیشتر از این فراموش نکنه هر کاری براش می‌کنم. جدی می‌گم، هر کاری!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
فراموش‌کاری‌های بابابزرگ مانتی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی فراموش کاری‌های بابابزرگ مانتی
نویسنده
مترجمنشاط عزیزی
راوینرگس داغمه چی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی فراموش کاری‌های بابابزرگ مانتی

برای دریافت کتاب صوتی فراموش کاری‌های بابابزرگ مانتی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.