معرفی و دانلود کتاب صوتی دوباره فکر کن: قدرت دانستن آنچه نمی‌دانید

عکس جلد کتاب صوتی دوباره فکر کن: قدرت دانستن آنچه نمی‌دانید
قیمت:
۶۰۰۰۰ 42000 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دوباره فکر کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دوباره فکر کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دوباره فکر کن: قدرت دانستن آنچه نمی‌دانید

وقت آن است که تمام تفکرات قدیمی و پوسیده خود را دور بریزید! آدام گرانت در کتاب صوتی دوباره فکر کن، درباره مهارت بازاندیشی با شما سخن می‌گوید؛ مهارتی که به شما فرصت رشد و پیشرفت حقیقی را می‌دهد و نمی‌گذارد تا در حصار باورهای ریشه‌دار و نه چندان درست خود زندانی شوید. گفتنی‌ست این کتاب پرفروش نیویورک تایمز، در سال 2021 نامزد جایزه گودریدز شده است.

درباره کتاب صوتی دوباره فکر کن

موقعیت‌های بسیاری در زندگی‌مان پیش آمده که گمان می‌کنیم باید شیوه تفکرمان را نسبت به بسیاری از پدیده‌ها تغییر دهیم و حتی گاهی با یادآوری کارهایی که در گذشته انجام داده‌ایم یا افکاری که در سر می‌پرواندیم، تعجب می‌کنیم. با این حال بیشتر انسان‌ها نمی‌توانند به آسانی از تفکرات قدیمی خود دست بکشند و ایده‌های جدیدی را در زندگی‌شان پیاده کنند. چراکه تردید و پذیرش ناشناخته‌ها همواره امری دشوار است.

ولی خیلی از ما این مسئله را قبول داریم که گاه لذت و شوری در اشتباه کردن و کسب تجربه‌های نو وجود دارد که در هیچ چیز نیست. البته درنهایت این تصمیمات نه چندان درست هم به عمق زندگی ما می‌افزایند و عملکردمان را ارتقا می‌بخشند. حتی شواهد نشان داده که نوابغ و افراد خلاق به یک هویت وابسته نیستند و مدام تلاش می‌کنند تا در موضع‌گیری‌های خود تجدیدنظر کنند. حتی در محیط کار نیز رهبران و مدیرانی که می‌دانند در حوزه‌های متفاوت ضعیف هستند و نسبت به آن معترفند، قادرند با پذیرش بازخوردهای انتقادی، سازمان خود را با ابتکار بیشتری مدیریت نمایند.

حال کتاب صوتی دوباره فکر کن (Think Again) به شما کمک می‌کند تا دیدگاهی جدید و انتقادی درباره تفکرات و افکار قدیمی خود پیدا کنید و با انکار و نقد بسیاری از موضوعات، ذهن خود و دیگران را دگرگون سازید؛ در این شرایط است که به رشد و موفقیت واقعی دست می‌یابید. درواقع آدام گرانت در این اثر تلاش کرده تا مهارت بازاندیشی را به شما بشناساند و اثبات کند که این مهارت می‌تواند به مرور زمان پرورش یابد و در ابعاد گوناگون نیز توسعه پیدا کند.

به‌علاوه همانطور که توضیح دادیم، هر انسانی در زندگی‌اش ترجیح می‌دهد تا اعتقاد و باورهای درونی خود قبول داشته باشد تا اینکه به چشم شک و تردید به آن‌ها بنگرد. و البته همواره با نظراتی همراه است که به او احساس خوبی می‌دهند و باعث می‌شوند که کمتر به چیزی فکر کند. با این حال چنین کاری اجازه نمی‌دهد تا جهان پیرامون‌تان را بهتر بشناسید و چیزهای جدیدی یاد بگیرید. درنتیجه سرعت پیشرفت و کمال‌تان را هم به شدت کند می‌کند. به همین علت، یادگیری مهارت بازاندیشی و یادگیری مجدد به شما کمک می‌کند تا در دنیایی که سریع‌تر از هر زمان دچار تحولات گوناگون است، پیشرفت کنید و زندگی هر روزه‌تان را به بهترین شکل ممکن سر و سامان دهید.

تمامی نکات گفته شده در فصول کتاب صوتی دوباره فکر کن شرح داده است. آدام گرانت در ابتدا این موضوع را بررسی می‌کند که چرا باید باورهای ذهنی کهنه‌ی خود را تغییر دهیم و برای داشتن این مهارت کوشش کنیم. پس از آن به شما یاد می‌دهد که به دیگران نیز در این مسیر یاری برسانید و درنهایت به نقد شدید کوتاهی‌ها و نقص‌های نظام آموزشی و دولتی در رابطه با این موضوع می‌پردازد.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی دوباره فکر کن

- پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز
- بهترین کتاب غیر داستانی واشنگتن پست در سال 2021
- نامزد جایزه انتخاب Goodreads برای آثار غیرداستانی (2021)

نکوداشت‌های کتاب صوتی دوباره فکر کن

- خوانندگان در بسیاری از استدلال‌های جذاب گرانت نقاط مشترک را پیدا می‌کنند و این کتاب یک مطالعه‌ی قابل تأمل است. (Booklist)

- در دنیای امروز، کتاب دوباره فکر کن یک مورد خاص و قدرتمند برای تجدیدنظر در مورد آنچه قبلاً می‌دانیم ارائه می‌دهد... که فقط یک درس مفید نیست و می‌تواند یک امر حیاتی باشد. (Financial Times)

- دوباره فکر کن توصیه‌های هوشمندانه‌ای در مورد فرضیات یاد نگرفتن و باز کردن ذهن خود نسبت به کنجکاوی ارائه می‌دهد. (واشنگتن پست)

- در کتاب دوباره فکر کن، آدام گرانت تحقیقات علمی خود را با لحن قصه‌گوی خود همراه می‌کند تا به ما کمک کند تا به اندازه کافی در مورد جهان کنجکاو باشیم و آن را تغییر دهیم. (برن براون، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز)

- برای هر کسی که می‌خواهد فرهنگ یادگیری و کشف کردن در خانه، محل کار یا مدرسه را ایجاد کند، گرانت تحقیقات پیچیده‌ای را در مورد اینکه چرا هر یک از ما باید به طور مداوم مفروضات قدیمی را زیر سوال ببرد و از ایده‌ها و دیدگاه‌های جدید استقبال کند، ارائه می‌دهد. (Entrepreneur)

کتاب صوتی دوباره فکر کن برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به کتاب‌های روانشناسی که می‌خواهند ایده‌ها و افکار جدیدی را وارد زندگی خود کنند، از شنیدن این کتاب صوتی لذت خواهند برد.

آدام گرانت را بیشتر بشناسیم

او یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین سخنرانان TED محسوب می‌شود که در حوزه روانشناسی سازمانی متخصص است و توانسته هفت سال متوالی در مدرسه وارتون دانشگاه پنسیلوانیا که جزء قدیمی‌ترین و معتبرین مدارس بازرگانی، مدیریت و اقتصاد جهان است، فعالیت کند.

همچنین آدام گرانت (Adam Grant) یکی از 10 متفکر مهم و تاثیرگذار در جهان است که در حوزه مدیریت و رهبری می‌درخشد و جوایز برجسته‌ای را از انجمن روانشناسی آمریکا و بنیاد ملی علوم دریافت کرده است.

کتاب‌های گرانت تاکنون فروش‌های میلیونی در سراسر دنیا داشته‌اند که برخی از آن‌ها عبارتند از: «بده و بستان، ببخش و بگیر، نوآوران و... »

در بخشی از کتاب صوتی دوباره فکر کن می‌شنویم

در پاییز 1959، روانشناسی برجسته شرکت‌کنندگانی جدید رو وارد مطالعه‌ای به شدت غیراخلاقی کرد. اون گروهی از دانشجویان سال دوم هاروارد رو گلچین کرده بود در مجموعه‌ای از آزمایش‌هایی شرکت کنند که تا انتهای زمان تحصیلشون ادامه داشت. دانشجوها داوطلبانه چند ساعت از هفته رو صرف آشنایی با رشد شخصیت و حل مشکلات روانشناختی می‌کردند. خبر نداشتند که قراره به عقاید و باورهاشون حمله بشه.

محقق این مطالعه یعنی هنری موری در اصل پزشک و بیوشیمیدان بود و بعد از اینکه روانشناس برجسته‌ای شد، ناراحت بود که در این حوزه توجه کمی به رفتار انسان در تعاملات سخت شده. پس تصمیم گرفت همین شرایط رو در آزمایشگاه ایجاد کنه. یک ماه به دانشجوها وقت داد تا راجع به فلسفه شخصی خودشون نسبت به زندگی بنویسن و به ارزش‌های اصلی و اصول راهنماشون اشاره کنن...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
27 دقیقه
مقدمه
63 دقیقه
بخش اول: بازاندیشی فردی؛ به روزرسانی دیدگاه‌های خود
42 دقیقه
فواید شک و تردید
43 دقیقه
اشتباهات من
52 دقیقه
بخش دوم: بازاندیشی میان فردی؛ رقص با مخالفان
64 دقیقه
نظرسنجی ساندویچ هات داگ
46 دقیقه
بخش سوم: بازاندیشی جمعی؛ گفت‌وگوهای پرتنش
60 دقیقه
چرخه اعتماد به نفس کاذب در حوزه زمین تخت
58 دقیقه
بخش چهارم: نتیجه‌گیری؛ فرار از دید تونلی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دوباره فکر کن: قدرت دانستن آنچه نمی‌دانید
نویسنده
مترجممحدثه احمدی
راویسعید شیخ زاده
ناشر چاپینشر سنگ
ناشر صوتی گروه فرهنگی سماوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۳۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۶۰۰۰۰ 42000 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دوباره فکر کن

فردین دشوارگر
۱۴۰۱/۶/۷
به نظرم این کتاب رو دو و یا شاید سه بار هم گوش داد.. صدای گوینده جذابه اما یه خرده تند خوانده میشه همچنین مطالب به صورت ساده و مثال‌هایی بیان میشه که بسیار (حداقل من مخاطب) رو سردر گم میکنه (البته شاید صدای گوینده هم بی تاثیر نبوده)... این کتاب رو برای وکلا، روانشناسان و افراد بسیار اهل مطالعه با مسئولیت‌های مهم توصیه میکنم
نگار تسلیمی
۱۴۰۲/۷/۱۰
به نظر خیلی زیبا بود، و کاملا همه فهم بود، مخصوصا با مثال‌هایی که آورده شده بود و صدای گوینده هم بسیار خوب بود، با متن کتاب همخوانی داشت و سرعت کلام و تن صدا هیلی خوب بود، من خیلی دوست داشتم و هر فصل رو دوست داشتم چون با تمرکز و دقت گوش کنم چندین بار گوش کردم و لذت بردم
sobhan.yousefzadeh
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
کتاب عالی بود، خوندن این کتاب شما رو به فکر فرو میبره و باعث میشه همیشه در حال باز اندیشی و نو کردن افکارتون باشید و چه بسا در خیلی از اوقات با باز اندیشی متوجه افکار اشتباهی بشید که بخشی از کار یا زندگی تون رو تشکیل داده
سحر باقرپور
۱۴۰۲/۸/۵
نمیدونم چرا با اینکه صدای گوینده رو دوست دارم نتونستم باهاش ارتباط بگیرم
علی قاسمی
۱۴۰۱/۱۱/۵
سلام چرا صدای کتابها کمه لطفاً رسیدگی کنید
عبدالقیوم مهرآسا
۱۴۰۱/۵/۲۵
درکش نمیکنم. ضعیف. هیچ مطلب خاصی نبود به گوش دادنش نمی‌ارزه
مهین خواجه
۱۴۰۲/۹/۵
کتاب خوبی بود گوش بدین
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دوباره فکر کن

برای دریافت کتاب صوتی دوباره فکر کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.