معرفی و دانلود کتاب صوتی دیو و دلبر

عکس جلد کتاب صوتی دیو و دلبر
قیمت:
11000 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دیو و دلبر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دیو و دلبر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دیو و دلبر

کتاب صوتی دیو و دلبر (Beauty and the Beast) اثر والت دیزنی روایت شاهزاده جوانی‌ست که در یک شب سرد، زن فقیری از راه رسید و خواست در ازای سر پناهی در برابر سرما، گل رزی به او بدهد. شاهزاده به خاطر زشتی زن به او کمک نکرد و او را از خود راند. ناگهان زن به جادوگر زیبایی تبدیل شد و برای تنبیه او شاهزاده را به دیو زشتی تبدیل کرد.

زن جادوگر به وی یک آینهٔ جادویی که او را از حوادث مطلع می‌کند و یک گل رز می‌دهد که تا بیست‌ویکمین سال تولدش شکوفه می‌دهد، او باید تا آن هنگام عشق واقعی را حس کند تا نفرین را بشکند، وگرنه تا پایان عمر همان جانور زشت باقی خواهد ماند.

در سویی دیگر دختری زیبا به‌نام بل همراه پدر مخترع‌اش موریس زندگی می‌کند، آخرین اختراع موریس یک ماشین چوب خردکُن است؛ هنگامی که او از طریق جنگل برای به نمایش گذاشتن اختراعش در نمایشگاهی می‌رود، گرگ‌ها وی را تعقیب و او به قصر دیو می‌رود، دیو او را زندانی می‌کند. بل به‌دنبال پدرش رفته و با دیو برخورد می‌کند؛ دیو پس از مدتی که او و پدرش را زندانی کرد عاشق بل می‌شود، عشق واقعی را حس می‌کند و نفرین شکسته می‌شود.

والت دیزنی (Walt Disney) تاجر، کاریکاتوریست، پویانما، تهیه‌کننده، کارگردان، فیلمنامه‌نویس، کارآفرین و صداپیشه آمریکایی بود. او یکی از چهره‌های سرشناس صنعت انیمیشن آمریکا و سراسر جهان، به عنوان یک نماد بین‌المللی و بشردوست شناخته شده است که به‌خوبی در طول فعالیت‌هایش درقرن بیستم همگان او را می‌شناسند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
23 دقیقه
دیو و دلبر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دیو و دلبر
نویسنده
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابMP3
مدت۲۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
11000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دیو و دلبر

Bahar
۱۴۰۲/۱۲/۲۴
دوستان از این داستانهای نوستالژی کودکیمون غافل نشید هم بچه‌ها خوششون میاد هم بزرگترا واقعا گوش دادن به این کتاب صوتی میتونه ذهنمونو تو این روزهای شلوغ اروم بکنه و مارو ببره تو بچگیمون و دیگه دنیای شلوغ اطرافو فراموش کنیم حتی سیندرلا هم پیشنهاد میدم گوش کنید و لذت ببرید و کودک درونتونو زنده نگه دارید..
مریم دهقانیان
۱۴۰۱/۹/۲۲
با سلام و خسته نباشید خدمت تمام کسانی که این فایل صوتی و تهیه کردند بنظر من عالی هست و به بقیه هم پیشنهاد میکنم که از این قصه‌ استفاده کنند و بهره ببرند.
مریم گودرزی
۱۴۰۰/۹/۲۶
با توجه به متن کوتاه کتاب اجرای بسیار شنیدنی و زیبایی داشتند
zohre hosseini
۱۳۹۹/۹/۲
زیبا بود و لذت بردیم. صداگذاری بسیار خوب و حرفه‌ای بود.
الهه خلج
۱۴۰۱/۱/۲۰
خوبه و برای بچه‌ها جالبه
مبینا
۱۴۰۱/۹/۱۹
کیفیت صدا خیلی بده
هلیا فرجی
۱۴۰۰/۶/۲
خیلی بد😤
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دیو و دلبر

برای دریافت کتاب صوتی دیو و دلبر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.