معرفی و دانلود کتاب صوتی راز ثروت

عکس جلد کتاب صوتی راز ثروت
قیمت:
۹۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راز ثروت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راز ثروت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی راز ثروت

همان‌طور که برای تبدیل شدن به یک ورزشکار موفق لازم است عضلات قدرتمندی داشته باشیم، برای توانگر شدن نیز نیازمند ذهنیتی قدرتمند هستیم که ثروت درون ما را باور داشته باشد. راندا برن در کتاب صوتی راز ثروت به شما خواهد گفت چطور می‌توانید با تغییر افکارتان، برکت بی‌کران کائنات را به زندگی خود جذب کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی راز ثروت

راندا برن (Rhonda Byrne)، نویسنده‌ی مستند و مجموعه کتاب‌های راز، معتقد است جذب ثروت به زندگی شما وابسته به هیچ‌گونه شرایط بیرونی یا اجتماعی خاصی نیست. به بیان دیگر، چه یک فرد اروپایی باشید چه آسیایی و آفریقایی با دانستن قانون راز می‌توانید انرژی ثروت را به زندگی خود فرا بخوانید. او در کتاب صوتی راز ثروت (The Secret to Money Masterclass) نحوه‌ی استفاده از انرژی کائنات را به شما آموزش می‌دهد. فقط کافی است از خودتان سوال کنید راز توانگری چیست و مشتاق دانستن پاسخ باشید.

راز ثروتمند شدن برخلاف تصور افراد چندان پیچیده نیست و فقط به قدرت جذب اتفاقات و قابلیت تصور آن در ذهن بستگی دارد. برای این کار بهتر است افکار خود را دست کم نگیرید، چون این افکار، چه مثبت باشند و چه منفی، می‌توانند به تکرار شرایط خاصی در زندگی‌تان منجر شوند. درواقع شما حکم آهن‌ربایی دارید که جذب افکار مختلف می‌شود پس چه بهتر که با گزینش این افکار، موقعیت‌های خوب و عالی را به زندگی خود فرا بخوانید. در کتاب صوتی راز ثروت با جزئیات ضروری برای موفقیت و ابعاد مختلف جذب شرایط و پدیده‌های مثبت در زندگی شخصی و حرفه‌ای آشنا خواهید شد. راندا برن تلاش می‌کند چگونگی استفاده از تفکر مثبت و گسترش آن در زندگی را به مخاطبین خود بیاموزد. او معتقد است که با آگاهی از رازهای کائنات و رعایت اصول مثبت‌اندیشی می‌توانیم به‌مرور موقعیت‌های درخشان مالی را جذب خود کنیم.

حتما تاکنون با افرادی مواجه شده‌اید که علی‌رغم برنامه‌ریزی قبلی همیشه دیر به قرار‌های کاری و شخصی خود می‌رسند، یا مدام از بدشانس بودن خودشان در موقعیت‌های مختلف می‌نالند. این‌گونه افراد اصولاً هیچ‌گاه از وضعیت خود رضایت ندارند و به دلیل افکارشان موقعیت‌های تکراری خاصی را در زندگی تجربه می‌کنند. آن‌ها معمولا جملات خود را با افعال منفی و آنچه نمی‌خواهند آغاز می‌کنند. اما برای جذب اتفاقات خوب بهتر است ساختار جملات ما نیز مناسب اتفاق‌ها و موقعیت‌های خوبی باشد که انتظار آن‌ها را می‌کشیم. راندا برن به شما توصیه می‌کند که هرگز از جملاتی که با کلمات «نمی‌خواهم»، «نمی‌توانم» و «دوست ندارم» شروع می‌شوند، استفاده نکنید.

اگر مایلید شغلی درآمدزا با ساعت کاری منعطف داشته باشید، نباید بگویید «من نمی‌خواهم ساعت کاری‌ام زیاد باشد و حقوق کمی بگیرم» بلکه باید بگویید: «من می‌توانم شغلی با درآمد بالا و ساعت کاری مناسبی داشته باشم که به من اجازه دهد به اولویت‌های مختلف زندگی‌ام بپردازم»؛ چراکه کائنات به چیزی که به زبان می‌آورید، توجه دارد. اگر از دوست نداشتن چیزی و احساس منفی به پدیده‌ای بگویید کائنات همان را سر راهتان قرار می‌دهد، ولی اگر خواسته‌هایتان را واضح و شفاف در ذهن مجسم کنید، از نظر راندا برن کائنات همان تصاویر و خواسته‌های مثبت را جذب زندگی شما می‌کند. پس سعی کنید کلماتی که دارای بار منفی هستند را از مکالمات روزمره و پرکاربردتان حذف کنید و به جای آن دایره‌ی لغات مثبتی برای خود داشته باشید.

کتاب صوتی راز ثروت ترجمه‌ی سعیده شعبانی است که با صدای اعظم حبیبی از سوی نشر صوتی رادیو مثبت منتشر شده و در دسترس عموم علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت قرار دارد.

کتاب صوتی راز ثروت مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به مجموعه کتاب‌های راز و آثاری که با محوریت موضوع قانون جذب و مثبت‌اندیشی نوشته شده‌اند، این کتاب را دوست خواهند داشت.

با راندا برن بیشتر آشنا شویم

راندا برن نویسنده‌ی پرفروش و تهیه‌کننده‌ای نام‌آشناست. او با طرح نظریه‌ی قانون جذب در قالب مستند و کتاب راز (The Secret) توانست شهرت زیادی را از آن خود کند تا حدی که نشریه‌ی تایم در سال 2007 او را به عنوان یکی از بانفوذترین افراد جهان معرفی کرد. سال‌ها است که نام او در لیست صد نفره‌ی تأثیرگذارترین افراد جهان مجله‌ی Watkins Mind Body Spirit قرار دارد. از دیگر آثار این نویسنده باید به کتاب‌های «معجزه‌ی شکرگزاری»، «بزرگ‌ترین راز» و «چگونه راز زندگی‌ام را متحول کرد» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی راز ثروت می‌شنویم

اگه می‌خواین به شغل رویایی‌تون برسید، پس به هرچی که می‌خواین اون شغل داشته باشه فکر کنین. به چیزهایی که براتون مهمن فکر کنین. مثل اینکه می‌خواین موقع انجام اون شغل چه احساسی داشته باشین. برای چه نوع شرکتی دوست دارین کار کنین؟ با چه نوع افرادی دوست دارین کار کنین؟ چه تعداد ساعت می‌خواین کار کنین؟ محل کارتون کجا باشه و چه میان حقوقی می‌خواین دریافت کنین؟ درباره‌ی شغلی که می‌‍خواین داشته باشین خیلی روشن و دقیق فکر کنید. و حتی می‌تونین اون شغل و همه‌ی جزئیات مرتبط به اون‌و برای خودتون بنویسین.

سعی کنین که تمام احساستون‌‍و تجسم کنین و هر بخشی از کار و شغلی که می‌خوایدو اون‌قدر توی ذهنتون تصور کنید تا روزی که واقعا احساس کنین دارین باهاش زندگی می‌کنین. با تمرین، تجسم و تصویرسازی درباره‌ی شغل رویایی‌تون آسون می‌شه. تصور کنین که روی صندلی‌تون و پشت میز کارتون نشستین. کامپیوترتون و روشن کردین و حالا شروع به کار می‌کنین.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
بخش اول
17 دقیقه
بخش دوم
18 دقیقه
بخش سوم
15 دقیقه
بخش چهارم
17 دقیقه
بخش پنجم
23 دقیقه
بخش ششم
16 دقیقه
بخش هفتم
18 دقیقه
بخش هشتم
16 دقیقه
بخش نهم
17 دقیقه
بخش دهم
18 دقیقه
بخش یازدهم
12 دقیقه
بخش دوازدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی راز ثروت
نویسنده
مترجمسعیده شعبانی
راویاعظم حبیبی
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۲۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی راز ثروت

بهزاد بشارتی
۱۴۰۳/۱/۲
راندا برن استاد بنده است. خیلی علاقه دارم به نگرش و طرز فکر و الگوها و آموزشهاشون این کتاب نه به طور کامل ولی به بیشتر موارد اشاره میکنه. لازمه بخونید برای زندگیتون مفیده ممنون بابت ترجمه و ارائه صوتی
امیررضا جلالی
۱۴۰۲/۹/۲۰
مثل همیشه خانم راندا برن حرفهای جالبی برامون گفتند که باعث میشه ریشه عدم حذب ثروت رو بفهمیم. موضوعی که در اوائل حتی برامون مسخره به نظر میاد اما حقیقت توی همین حرفها نهفته‌ست
سیمین نفیسی
۱۴۰۲/۱۲/۷
عالی بود مطالب کتاب فوق العاده دلنشین و دلچسب هستن که احساس خوبی رو منتقل میکنن و هیجان آوره و باورمون و دیدگاهمون رو نسبت به جذب آرزوهامون تغییر میده
لیلا عظیمی
۱۴۰۲/۶/۲
از صدای بسیار خوب خواننده سپاس. مطالب کتاب طبق مثل کتاب راز در مورد قدرت جذب و تاثیرش در زندگی صحبت میکنه
امیر امیری
۱۴۰۳/۱/۲۶
بسیار عالی بود و تاثیر گذار، البته با توجه به آموزنده بودن کتاب بارها باید مرور شود تا مطالب ملکه ذهن شود
سید محمد صالحی
۱۴۰۳/۱/۱۳
من همیشه از کتاب‌های راندا برن الهام میگیرم، و به همه دوستان توصیه میکنم
سعید ماروسی
۱۴۰۲/۱۱/۴
من خوندم تاثیرش مثبت بود
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صوتی راز ثروت

برای دریافت کتاب صوتی راز ثروت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.