معرفی و دانلود کتاب صوتی راز

عکس جلد کتاب صوتی راز
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی راز

کتاب صوتی راز یکی از آثار پرفروش در زمینه‌ی خودیاری و موفقیت محسوب می‌شود که به قلم راندا برن نوشته شده است. او در این کتاب گوشه‌ای کوچک از رازی بزرگ را برملا می‌کند؛ رازی که به سلامتی، شادی، ثروت‌اندوزی و بهبود روابط منجر می‌شود.

درباره‌ی کتاب صوتی راز

اگر بدانید یک کتاب زندگی میلیون‌ها نفر را دگرگون کرده، می‌توانید از خواندنِ آن چشم‌پوشی کنید؟ ادبیات، فلسفه، دین و... تا به امروز برای کشف راز جهان هستی و دست‌یابی به حقیقت تلاش‌های بسیاری کرده‌اند؛ حالا راندا برن (Rhonda Byrne) سعی کرده این اسرار را از گوشه و کنار گردِ هم آورد و در کتاب صوتی راز (The Secret) در اختیار مخاطبان قرار دهد. او ادعا دارد که می‌تواند شما را به کسب ثروت، ارتباطی عمیق با اطرافیان و شادی و سلامتی برساند. عده‌ی زیادی نیز اقرار کرده‌اند که این کتاب با آن‌ها چنین کرده است؛ وقتِ آن است که شما نیز به وسوسه‌ی خود برای خواندن این کتاب پاسخ مثبت دهید و به استقبالِ حکمت بزرگانی روید که توصیه‌های خود را در اختیارتان قرار داده‌اند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی راز

هر انسانی یک بار در این جهان خاکی زندگی می‌کند و در این فرصتِ کوتاه درصدد است تا به سلامتی، شادی و موفقیت دست یابد. انسان‌ها می‌خواهند جهان را رمزگشایی کنند و بر شگفتی‌های آن مسلط شوند و از آن‌ها به نفع خود سود ببرند، اما نمی‌دانند چگونه. آن‌ها منتظر یک منجی می‌مانند تا به آن‌ها بگوید راز هستی چیست و جهان دقیقاً چگونه کار می‌کند. این انتظار، غیرعقلانی به نظر می‌رسد؛ انسان نمی‌تواند منتظر معجزه بماند، اما می‌تواند از تجربیاتِ افرادِ دیگر، افرادی که پیش از او زیسته و کم‌وبیش راه او را پیموده‌اند، کمک بگیرد. شاید قواعدِ زندگی دیگران دقیقاً در زندگی شما کارساز نباشد، اما قوانین تا حدی شبیه به یکدیگر هستند و می‌توانید از آن‌ها الگویی شخصی برای زندگی خود ترسیم کنید.

کتاب صوتی راز به شما یاد می‌دهد چگونه از یافته‌های خود در همه‌ی جنبه‌های زندگی استفاده کنید، روابط عاطفی و دوستانه‌ی خود را بهبود بخشید و به ثروت و شادی و سلامتی دست یابید. شما به‌تدریج شروع به کشفِ قدرت نهان خود می‌کنید و این مکاشفه مقدمه‌ای است برای موفقیت‌های بعدی. راندا برن مجموعه‌ای از توصیه‌ها و تجربیات بیست‌وچهار استاد بزرگ را در کتاب خود جمع‌آوری و موانعی را که تا به امروز سدِ راهتان بوده، برملا می‌کند.

مهم نیست چه کسی هستید، کجا زندگی می‌کنید و برای چه هدفی می‌جنگید، وقتی به راز پی ببرید، هرآنچه را می‌خواهید در چنگ دارید. انتشارات یوشیتا این کتاب صوتی را با ترجمه‌ی ساره سادات علوی و با صدای سحر بیرانوند در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی راز

  • کتاب پرفروش بین‌المللی؛
  • حضور در فهرست نهایی بهترین کتاب صوتی سال 2007.

نکوداشت‌های کتاب صوتی راز

  • کتاب صوتی راز به بسیاری از سوالات روزمره‌یمان پاسخ می‌دهد. بسیار آن را توصیه می‌کنم. (آمازون)
  • من از راندا برن بابت نوشتن این کتاب انگیزشی و کاربردی کمال تشکر را دارم. (Saranon)
  • اگر از اصولِ کتاب راز پیروی کنید و هم‌زمان به آن باور داشته باشید، نتایج شگفت‌انگیزش را در زندگیتان خواهید دید. (Tanmayon)

کتاب صوتی راز برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب برای هرکس که برای نیل به هدفی تلاش می‌کند و مانعی بر سر راه خود می‌ببیند، ضروری است. این اثر در حوزه‌ی خودیاری و موفقیت، قدرت نیروی جذب را به مخاطب یادآور می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی راز می‌شنویم

فکر می‌کنید به چه علت تنها یک درصد از جمعیت جهان، چیزی حدود 96 درصد از تمام ثروت جهان را در اختیار دارند؟ فکر می‌کنید که چنین چیزی تصادفی است؟ خیر، تصادفی در کار نیست، بلکه همه چیز بدین صورت برنامه‌ریزی شده است. این افراد به درک خاصی دست یافته‌اند. آن‌ها راز را یافته‌اند. رازی که اکنون شما نیز در آستانه‌ی پی بردن به آن هستید.

افراد ثروتمند همگی آگاهانه یا ناخودآگاه از قانون جذب برای به دست آوردن ثروت بهره جسته‌اند. افکارشان همیشه حول مسائلی همچون فراوانی و ثروت چرخیده و به افکار مزاحم اجازه‌ی ریشه دواندن در ذهن‌هایشان را نداده‌اند. تمامی افکار برجسته و غالب آن‌ها حول ثروت می‌گردد. تنها چیزی که به آن می‌اندیشند ثروت است و هیچ فکر دیگری را به ذهن خود راه نمی‌دهند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
تیتراژ
10 دقیقه
پیشگفتار
50 دقیقه
افشای راز
33 دقیقه
راز به زبان ساده
55 دقیقه
چگونه از راز استفاده کنیم؟
53 دقیقه
فرایند خلاق
39 دقیقه
راز ثروت
27 دقیقه
راز روابط
33 دقیقه
راز سلامتی
29 دقیقه
راز جهان
49 دقیقه
راز شما
18 دقیقه
راز زندگی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی راز
نویسنده
مترجمساره سادات علوی
راویسحر بیرانوند
ناشر صوتیانتشارات یوشیتا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۳۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی راز

زهرا
۱۴۰۳/۱/۲۹
خیلی خوب بود باید مرور کنی وبهش عمل کنی
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی راز

برای دریافت کتاب صوتی راز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.