معرفی و دانلود کتاب صوتی قهرمان

عکس جلد کتاب صوتی قهرمان
قیمت:
۳۲,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قهرمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قهرمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قهرمان

کتاب صوتی قهرمان نوشته‌ی راندا برن، کتابی انگیزشی و پرطرفدار از سری کتاب‌های «راز» است که به مخاطب راه رسیدن به موفقیت و داشتن زندگی‌ای که همیشه رویایش را داشته نشان می‌دهد. در این کتاب با مثال‌های بسیاری مواجه می‌شوید که به شما نشان می‌دهد ناکامی‌ها و بداقبالی‌ها، به معنی پایان مسیر زندگی نیستند.

درباره‌ی کتاب صوتی قهرمان

رویا بخشی جدانشدنی از زندگی انسان است. می‌توان گفت که رویا مولد امید و حس خوب به آینده است. بدون رویا، انسان در لحظه‌ی حال زندانی می‌شود و هیچ‌گاه نمی‌تواند قدمی فراتر از آنچه هست بردارد. با نگاهی به دوروبرمان، درمی‌یابیم همه‌ی چیزهای خوبی که به لطف جاه‌طلبی انسان ساخته شده‌اند، روزی تنها یک رویا بودند، رویایی که شاید هیچ‌کس باور به عملی شدنش نداشت. اما ذهن انسان بسیار قدرتمندتر از چیزی است که خود او تصور می‌کند و توانایی این را دارد که صاحبش را از قعر فلاکت و بدبختی، به چیزی فراتر از حد تصور برساند.

راندا برن (Rhonda Byrne) در کتاب صوتی قهرمان (Hero) که در ادامه‌ی مجموعه کتاب‌های «راز» منتشر شده، از رسیدن به لحظه‌ی شیرین دستیابی به رویاها می‌گوید. او به شما نشان می‌دهد که رسیدن به خواسته‌ها یک امید واهی نیست؛ اگر رویایی را در ذهنتان پرورش می‌دهید، به این معناست که توانایی رسیدن به آن نیز از قبل در وجود شما قرار داده شده.

در کتاب صوتی قهرمان، داستان افرادی را می‌شنوید که به معنای واقعی کلمه قهرمان محسوب می‌شوند. آن‌ها افرادی معمولی نبودند؛ و این معمولی نبودن به معنای غوطه‌ور بودن در ثروت و امکانات و استعداد نیست. آن‌ها در زندگی، بدترین شکست‌ها و تروماها را تجربه کرده بودند، از آن دست شکست‌هایی که هرکسی را به سمت تباهی و نابودی می‌برد. با این حال آن‌ها تلاش کردند تا خود را از دل اتفاقاتی چون ضایعه‌ی جسمی، فلج شدن، از دست دادن والدین در سن کم و بی‌خانمان شدن بیرون بکشند و به سمت رویاهایشان پیش بروند و نکته همین بود؛ رویای آن‌ها چیزی بیش از یک زندگی معمولی بود. آن‌ها توانستند با باور به خود و رویاهایی که در سر داشتند، به موفق‌ترین افراد دنیا بدل شوند و الهام‌بخش دیگران باشند. کتاب قهرمان راندا برن با اتکا به اصول قانون جذب -که البته بسیاری به آن باور ندارند- مسیر تحقق رویاها را نشان مخاطب می‌دهد.

کتاب صوتی قهرمان به همت فاطمه شیخ شعربافان به فارسی ترجمه شده و گویندگی آن نیز به عهده‌ی یهدا امیری بوده است. نشر صوتی رمانو و انتشارت آتیسا، ناشران این کتاب هستند.

کتاب صوتی قهرمان برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به طرفداران کتاب‌های توسعه‌ی فردی و خودسازی پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی قهرمان می‌شنویم

من مربی موج‌سواری‌ای بودم که در خانه‌ی کوچک والدین همسر سابقم زندگی می‌کردم. نمی‌توانستم تمام ساعت‌ها را برای کاری وقت بگذارم. بعد از یک ماه توئیت، ایمیل و سروکله زدن با عدم قطعیت، کیم کارداشیان از میان دو میلیون نفری که در توئیتر فعالیت داشتند، توئیتی را از من به اشتراک گذاشت. همان شب، ما از هزار به ده‌هزار فالوور رسیدیم.

بزرگ‌ترین رویای لین بیچلی این بود که قهرمان موج‌سواری جهان شود. او برای این کار باید از رکورد جهانی عبور می‌کرد. رقابت‌ها بسیار تنگاتنگ بود. سرانجام به مقام چهارم جهانی رسید. خیلی به رویای خود نزدیک شده بود. با یک جهش دیگر می‌توانست رویای خود را محقق سازد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
4 دقیقه
مقدمه
62 دقیقه
قسمت اول
37 دقیقه
قسمت دوم
62 دقیقه
قسمت سوم
29 دقیقه
قسمت چهارم
42 دقیقه
قسمت پنجم
41 دقیقه
قسمت ششم
19 دقیقه
قسمت هفتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قهرمان
نویسنده
مترجمفاطمه شیخ شعربافان
راوییهدا امیری
ناشر چاپیانتشارات آتیسا
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۵۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قهرمان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قهرمان

برای دریافت کتاب صوتی قهرمان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.