معرفی و دانلود کتاب صوتی رای‌هایی برای بلوا

عکس جلد کتاب صوتی رای‌هایی برای بلوا
قیمت:
۵,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رای‌هایی برای بلوا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رای‌هایی برای بلوا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی رای‌هایی برای بلوا

کتاب صوتی رای‌هایی برای بلوا نوشته‌ی سودیپتا بارهان کوآلن، به روایتی کوتاه از زندگی پرفراز و نشیب یکی از سیاستمداران برجسته‌ی تاریخ به نام بلوا لاک وود می‌پردازد، کسی که توانست تحولی بزرگ در برابری حق زنان و مردان ایجاد کند.

موضوع کتاب صوتی رای‌هایی برای بلوا (Ballots For Belva) چیست؟

بلوا آن نبت لاکوود در سال 1830 در نیویورک چشم به جهان گشود. او وکیل، ‌نویسنده و از سیاستمداران مطرح ایالات متحده به حساب می‌آمد. در دوران او فقط مردان در انتخابات ملی حق رای داشتند، اما بلوا لاک وود (Belva Lockwood) توانست یک گام شجاعانه و جسورانه اما قانونی بردارد. او برای ریاست جمهوری کاندید شد، در آن دوران حقوق زنان و مردان یکسان نبود، اما بلوا به این موضوعات توجهی نمی‌کرد و توانست آرای قابل قبولی را به دست بیاورد.

نامزدی او به خاطر تجربه و شایستگی‌اش بود. برعکس دیگر زنان آن دوران، او برای تحصیل به کالج و سپس به دانشکده حقوق رفت و حتی پرونده‌های خود را در دادگاه عالی مطرح کرد. مبارزات انتخاباتی او بسیار سخت بود، اما بلوا هیچ‌گاه از تعهد خود به برابری بین زن و مرد غافل نشد و موجب احترام بسیاری از هموطنان و زنان کشورش شد. بلوا، شخصیتی درخشان و تاریخی است که بسیار شناخته شده و دوست‌داشتنی است. با وجود تمام تغییراتی که در آن زمان در جامعه داده شد، هنوز باید در راستای برابری حق زنان و مردان کوشید و بلوا تنها آغازگر این راه بوده است.

درنهایت او در سال 1917 در واشنگتن دار فانی را وداع گفت و در سال 1986 به پاس فعالیت‌هایش تمبر یاد بودی از وی به چاپ رسید.

کتاب صوتی رای‌هایی برای بلوا مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 5 تا 10 سال که علاقه‌مند به آشنایی با شخصیت‌های بزرگ و برجسته جهان هستند، مناسب است.

در قسمتی از کتاب صوتی رای‌هایی برای بلوا می‌شنویم:

چند روز بعد از فرستادن این نامه، بلوا مدرک تحصیلیش رو که توسط شخص رییس دانشگاه امضا شده بود گرفت و حالا یک وکیل بود. اون تونسته بود یک کوه بزرگ رو از سر راهش کنار بزنه و از این اتفاق، یک درس مهم گرفته بود. اینکه با اراده، یا به گفته خودش، با اراده، تلاش و کار کردنِ بدون وقفه و خستگی می‌تونه هرکاری رو انجام بده. اون فهمیده بود که دیگه هیچ‌وقت از ایمان داشتن و فکر کردن دست نمی‌کشه و هرگز تسلیم نمی‌شه.

بلوا بارها و بارها به همه ثابت کرده بود که از عهده انجام هرکاری برمیاد و وقتی کاری رو انجام می‌داد، بقیه هم پا جای پاش میذاشتن و همون کار رو انجام می‌دادن. اون اولین زنی بود که از دانشگاه حقوق فارغ‌التحصیل شده و طی سال‌های بعد، تبدیل به اولین زنی شد که به عنوان وکیل تو دادگاه فدرال حضور پیدا کرده و پرونده‌ای رو توی دیوان عالی کشور مطرح کرده بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
19 دقیقه
رای‌هایی برای بلوا

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی رای‌هایی برای بلوا
نویسنده
مترجمسارا مسعودی ثابت
راویپرستو دهقان
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی رای‌هایی برای بلوا

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی رای‌هایی برای بلوا

برای دریافت کتاب صوتی رای‌هایی برای بلوا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.