معرفی و دانلود کتاب صوتی ماهیگیران تمام عیار

عکس جلد کتاب صوتی ماهیگیران تمام عیار
قیمت:
4500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ماهیگیران تمام عیار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ماهیگیران تمام عیار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ماهیگیران تمام عیار

کتاب صوتی ماهیگیران تمام عیار اثر کالین سیدور، درباره‌ی سه ماهیگیر قوی و تنومند به نام‌های پیتر، سانتیاگو و اِیهَب است که در بخشی از دریا زندگی می‌کردند. این اثر برای کودکان گروه سنی (الف) و (ب) تهیه شده است.

آن‌ها همیشه مانند یک بسته‌ی بیسکوییت نمکی، پر از نمک و شوخ بودند و همیشه مثل یک تکه چوب سرگردان در آب، داخل دریا بودند. در یکی از همان روزهای رویایی وقتی تور ماهی‌گیری را بالا کشیدند، چیزی را دیدند که اصلا حتی شباهتی به آبدزدک‌های دریایی که به تیغه‌های موتور قایق می­‌چسبیدند، نداشت.

اول فکر کردند که نور آفتاب باعث شده آن چیز را درست نبینند، اما بعد، بین آن خرچنگ‌های آبی تیره، پولک‌های نقره‌ای و درخشان ماهی‌ها، یک شاه میگو وجود داشت که درست شبیه ابرهای درون رویاهای سانتیاگو، تماما سفید بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
14 دقیقه
ماهیگیران تمام عیار

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ماهیگیران تمام عیار
نویسنده
مترجمسارا مسعودی ثابت
راویعادله نهاوندیان
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
4500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ماهیگیران تمام عیار

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ماهیگیران تمام عیار

برای دریافت کتاب صوتی ماهیگیران تمام عیار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.