معرفی و دانلود کتاب صوتی روزهای فرفره‌ای

عکس جلد کتاب صوتی روزهای فرفره‌ای
قیمت:
7000 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روزهای فرفره‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روزهای فرفره‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی روزهای فرفره‌ای

کتاب صوتی روزهای فرفره‌ای نوشته‌ی الن تارلو، قصه الاغ کوچکی را به تصویر می‌کشد که با وجود علاقه زیادش به بازی کردن، رفیقی ندارد که او را همراهی کند اما پس از یک ماجرای جالب، دوستان زیادی می‌یابد.

موضوع کتاب صوتی روزهای فرفره‌ای (Pinwheel Days) چیست؟

الن تارلو (Ellen Tarlow) چهار داستان کوتاه را برایتان به نمایش می‌گذارد. الاغ بامزه این داستان که نامش فرفره است، علاقه خاصی به کره بادام‌زمینی و بازی کردن به‌خصوص بازی قایم باشک دارد. یک روز در حالی که بر روی تپه‌ها و دشت‌ها و میان درختان بالا و پایین می‌پرید و مشغول بازی بود، بلند با خودش فکر کرد و گفت «کاش کسی را داشتم که مجبور نباشم تنهایی بازی کنم».

انعکاس یک صدا به گوش فرفره رسید که دقیقاً همین جمله را می‌گفت. او به دور خود چرخید اما هیچ کس را اطرافش ندید. یک بار دیگر با خودش گفت «دوست داشتم قایم باشک بازی کنم» و این بار هم صدایی را شنید که همین جمله را دوباره تکرار می‌کرد.

این انعکاس صدا و تکرار جملات توجه فرفره را به خود جلب می‌کند و کنجکاو می‌شود تا جملات بیشتری را با صدای بلند بگوید، تا اینکه می‌فهمد صدای دوم، صدای سنجاب یکی از دوستانش است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی روزهای فرفره‌ای:

- کودکان به راحتی می‌توانند با بازی‌های ساده الاغ و دوستانش ارتباط برقرار کند. این مجموعه چهار داستان کوتاه دارد که به آسانی خوانده می‌شوند و لذت‌بخش هستند. تصاویر درخشان در کنار متن جذاب این کتاب، یک بسته عالی را تشکیل می‌دهد. (Children's Literature)

- داستان روزهای فرفره‌ای یادآور کتاب دلنشین آرنولد لوبلز قروباغه و تاد است اما هویتی کاملاً خاص دارد. این داستان، خوشبختی در کنار دوستان و لذت بردن از آن را نشانتان می‌دهد. الاغی دوست‌داشتنی که با دوستانش می‌خندد، بازی می‌کند، لحظات خوبشان را با هم شریک می‌شوند، از همدیگر تشکر و قدردانی می‌کنند. این کتاب چهار فصل آسان با گفتگوهای فراوان و توطئه‌های طنزآمیز برای خواندن دارد. تصاویر آبرنگی زیبا با شکل‌های گرد، رنگ‌های گرم و عناصر تزئینی، متن هیجان‌انگیز کتاب را تکمیل می‌کنند. (School Library Journal)

کتاب صوتی روزهای فرفره‌ای برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان دوست‌داشتنی به کودکان 3 تا 7 ساله شما دوستی، مهربانی و محبت کردن را می‌آموزد. همچنین آن‌ها به کمک این کتاب با پدیده انعکاس صدا در محیط‌های باز آشنا می‌شوند.

در بخشی از کتاب صوتی روزهای فرفره‌ای می‌شنویم:

فرفره که دستش درد گرفته بود بازوش رو ماساژ داد و گفت:
فرفره: "می‌تونی الان دست تکون بدی؟"
خرگوش: "البته، با خوشحالی."
این رو گفت و شروع به دست تکون دادن کرد. بعد ایستاد و بازوش رو مالید.
فرفره هم که از بس دستش رو حرکت داده بود خسته شده بود گفت: "این کار داره گرسنه‌ام می‌کنه."
خرگوش: "اوه، آره منم همین طور."
سنجاب: "بیایین ناهار بخوریم."

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
20 دقیقه
روزهای فرفره‌ای

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی روزهای فرفره‌ای
نویسنده
مترجمکوثر خدامی
راویغزل قنبرزاده، امیرحسین صداقتی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
7000 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی روزهای فرفره‌ای

ariya n
۱۴۰۱/۱۲/۲۶
بامزه ست و بچه‌ها با علاقه بهش گوش میدن.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی روزهای فرفره‌ای

برای دریافت کتاب صوتی روزهای فرفره‌ای و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.