معرفی و دانلود کتاب صوتی مربی بز

عکس جلد کتاب صوتی مربی بز
قیمت:
5500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مربی بز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مربی بز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مربی بز

کتاب صوتی مربی بز نوشته‌ی ایمی کاب، داستانی هیجان‌انگیز و جذاب درباره‌ی تلاش‌های دختری به نام لیبی است که می‌خواهد کاری شگفت‌انگیز و متفاوت برای جشن مدرسه انجام دهد. این کتاب اطلاعات مفیدی درباره‌ی طبیعت و جهان حیوانات به کودکان ارائه می‌کند.

موضوع کتاب صوتی مربی بز (Goat Trainer) چیست؟

کتاب صوتی مربی بز داستانی خنده‌دار و دل‌نشین درباره‌ی حاضر شدن لیبی و دوستانش برای جشن مدرسه است. لیبی و دوستانش بسیار ذوق داشتند و هیجان‌زده بودند زیرا به زودی قرار بود یک اتفاق حیرت‌آور در مدرسه روی دهد. جشن پاییزی سالانه‌ی مدرسه فرا رسیده و همیشه در این جشن بازی‌های جذاب و هیجان‌انگیزی صورت می‌گیرد و جایزه‌های بسیار ارزنده‌ای نیز وجود دارد.

لیبی تصمیم دارد در این جشن، نمایش حیوانات خانگی راه بیاندازد و کاری جذاب و متفاوت انجام بدهد. او دلش می‌خواهد به بزش، که نامش الویس بود، آموزش بدهد که چگونه آواز بخواند! اما مگر یک بز می‌تواند صحبت کند؟ شما فکر می‌کنید لیبی موفق می‌شود؟

کتاب صوتی مربی بز مناسب چه کسانی است؟

این کتاب صوتی برای کودکان 5 تا 7 سال مناسب است. شناخت خصوصیات رفتاری حیوانات و طبیعت برای کودکان سنین پایین جذاب و الزامی است. بچه‌ها باید دوستی با طبیعت را از دوران خردسالی بیاموزند. شنیدن کتاب صوتی مربی بز علاوه بر پرداختن به نکات آموزشی و تربیتی موجب می‌شود قوه‌ی‌ تفکر و تخیل بچه‌ها پرورش یابد.

در قسمتی از کتاب صوتی مربی بز می‌شنویم:

اولین جایی که لیبی و الویس رفتند خانه سالمندان بود. همه اونجا الویس رو نوازش می‌کردند و بهش غذا می‌دادند. چند روز بعد، اون‌ها به بیمارستان رفتند و الویس تمام مریض‌هارو تو تختشون بغل می‌کرد. پرستارها هم از لیبی می‌خواستند که الویس رو باز هم پیش اون‌ها ببره.

بعدش نوبت مدرسه بود. تعداد زیادی از بچه‌ها دور الویس جمع شدند و نوبتی براش کتاب می‌خوندند. الویس هم صفحه‌ها رو بو می‌کرد و مع مع می‌کرد. بکا و میسن هم اونجا بودند. بکا گفت: "به نظر من الویس موفق شده."

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
14 دقیقه
مربی بز

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مربی بز
نویسنده
مترجمکوثر خدامی
راویسامان قلیچ خانی، مهرانه امروانی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
5500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مربی بز

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مربی بز

برای دریافت کتاب صوتی مربی بز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.