معرفی و دانلود کتاب صوتی بهترین جای خواب

عکس جلد کتاب صوتی بهترین جای خواب
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بهترین جای خواب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بهترین جای خواب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بهترین جای خواب

کتاب صوتی بهترین جای خواب نوشته‌ی ربکا ری، داستانی جذاب و دل‌نشین از دل جنگلی بزرگ و سرسبز است و کودکان را با حیوانات مختلف، نوع آشیانه و چگونگی زندگی آن‌ها آشنا می‌کند.

موضوع کتاب صوتی بهترین جای خواب (The very best bed) چیست؟

کتاب صوتی بهترین جای خواب، داستانی جذاب و هیجان‌انگیز درباره‌ی زندگی حیوانات گوناگون است. در این داستان کودکان، با حیوانات گوناگونی که در این کره‌ی زمین وجود دارند، آشنا می‌شوند. این داستان صوتی با ماجرای سنجاب کوچکی شروع می‌شود که در پی جایی برای خوابیدن است. او به سراغ مکان‌های گوناگون می‌رود که جایی برای استراحت پیدا کند. اما به هرجایی که می‌رود، حیوانی را می‌بیند که قبل از او آنجا رفته است. سنجاب کوچولو با خود فکر می‌کند آیا می‌تواند جایی برای خوابیدن پیدا کند؟

کتاب صوتی بهترین جای خواب مناسب چه کسانی است؟

این کتاب صوتی برای کودکان با گروه سنی پیش دبستانی و دبستانی مناسب است. شنیدن کتاب صوتی بهترین جای خواب، موجب می‌شود اشتیاق کودکان برای دانستن، آموزش و افزایش اطلاعات عمومی بیشتر شود. کودکان در سال‌های اولی که به مدرسه می‌روند، بیش از هر زمان دیگری کنجکاو و تشنه‌ی یادگیری هستند و این داستان، اطلاعات مفیدی درمورد حیات وحش و حیوانات مختلف به آن‌ها ارائه می‌کند.

در قسمتی از کتاب صوتی بهترین جای خواب می‌شنویم:

سنجاب این داستان، به هنگام گشتن دنبال جایی برای استراحت، با حیوونات زیادی آشنا شد. یک سری از اون‌ها پستاندار و تعدادی هم پرنده بودند. در این قسمت شما می‌تونید بیشتر راجب این حیوانات که بهترین جای خواب خودشون رو داشتند، اطلاعات کسب کنید.

سنجاب این داستان، یک سنجاب خاکستری است. سنجاب‌های خاکستری در ایالات متحده و کانادا بسیار رایج‌اند و معمولا در داخل شهرها، حومه شهرها و جنگل‌ها زندگی می‌کنند. اون‌ها در طول روز بسیار فعالند و در شب استراحت می‌کنند. دندون‌های اون‌ها برای گاز گرفتن انواع آجیل‌ها و دونه‌ها شکل گرفته شده.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
15 دقیقه
بهترین جای خواب

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بهترین جای خواب
نویسنده
مترجمکوثر خدامی
راویفاطمه فرجی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بهترین جای خواب

برای دریافت کتاب صوتی بهترین جای خواب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.